Plessers P bvba

Particuliere bedrijvenSteenkoolmijnen • Plessers P bvba
Private companiesCoal Mining • Plessers P bvba

Contactgegevens Plessers P bvba: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Plessers P bvba: address, phone, fax, email, website, opening hours

Plessers P bvba

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Veldstraat 2A; 3941; Hechtel-Eksel (Eksel), België

Telefoon (phone): 011 73 45 21 (+32-011 73 45 21) 011 73 45 21 (+32-011 73 45 21)

Fax (fax): 011 73 65 42 (+32-011 73 65 42) 011 73 65 42 (+32-011 73 65 42)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Plessers P bvba: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Plessers P bvba"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Plessers P bvba"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Plessers P bvba, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Plessers P bvba. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Plessers P bvba, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Plessers P bvba. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Plessers P bvba
Products information Plessers P bvba

BTW identificatienummer (tax): BE02922058105
Ondernemingsnummer: 7851348876
Hoofdstad (capital): 623,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 243,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in Plessers P bvba zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Plumbing contractors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Plessers P bvba
(Get full report from official database of BE for Plessers P bvba)

Aanvulling soorten activiteiten voor Plessers P bvba
Addition kinds of activities for Plessers P bvba

721301. Linnen levering, niet-kleding | Linen supply, non-clothing
07629903. Wijngaard management en onderhoudsdiensten | Vineyard management and maintenance services
20350100. Geurstoffen en sauzen, behalve tomaat en droog | Seasonings and sauces, except tomato and dry
26550101. Kegels, vezel: gemaakt van gekochte materialen | Cones, fiber: made from purchased material
38120402. hydrofoons | Hydrophones
72510103. Schoenverven winkel | Shoe dyeing shop
79480403. Harness Racing Driver | Harness racing driver
86990204. Leeskamer, religieuze materialen | Reading room, religious materials

Werken bij Plessers P bvba: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Plessers P bvba: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Plessers P bvba. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Plessers P bvba. Looking for open vacancies in other companies

  • Huishoudhulp Waregem 15u (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE WAREGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Dringend! Als huishoudhulp ondersteun je éénzelfde gezin in de huishoudelijke taken. Licht huishoudelijk werk, voorbereiden van de maaltijden, boodschappen en strijken dinsdagnamiddag, woensdagnamiddag en vrijdagnamiddag

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Oevel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • poetshulp (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: Plus Home Services Dilbeek

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Jobstudent Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: MS Mode

    Type: Studentenjob

    Looking for a challenge? Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Jobstudent Verkoop, die ervan houdt om de curvy lady te adviseren en ervoor te zorgen dat ze steeds straalt. Ben jij de perfect fit om ons team op regelmatige basis, tijdens het weekend of de vakanties, te vervolledigen? Als verkoopspecialist ben je de ambassadeur van het merk MS Mode en een inspirator voor onze curvy klant. Je bent specialist als het gaat om de perfect fit (perfecte pasvorm) en hebt vakkennis als het gaat om pasvorm en materiaal. Als geen ander weet jij onze klant te enthousiasmeren voor onze collectie. Bovendien ontvang jij de klant met een ‘welkom’ gevoel als zij de winkel binnen stapt. Als mode-expert voorzie je onze klant van vakkundig advies en help je hen met het samenstellen van een totale outfit. Je hebt een enthousiaste en gedreven personality waarmee je de klant voorziet van uitstekende service. Jij kan immers de shopervaring van onze curvy klant rechtstreeks beïnvloeden. Je werkt binnen een hecht verkoopteam en naast het adviseren van de klant, verricht je diverse commerciële activiteiten zoals het bedienen van de kassa en het voorbereiden en presenteren van de collectie door middel van visual merchandise (VM).

  • IT Support Engineer (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: O I P

    Type: Vaste Job

    OIP is gevestigd in Oudenaarde, ontwikkelt electro-optische instrumenten voor ruimtevaart en defensie en is op zoek naar een IT Support Engineer. Als IT-support Engineer sta je in voor de goede werking van de IT-infrastructuur zodat de eindgebruikers in de beste omstandigheden hun job kunnen uitvoeren. Je geeft dagdagelijks first en second line ondersteuning en ondersteunt de eindgebruikers bij IT-problemen en dit zowel telefonisch als ter plaatse, je voert installaties uit, helpt mee in het onderhouden van het netwerk en het serverpark. Het up-to-date houden van de documentatie is hierbij ook heel belangrijk. Je rapporteert aan de ICT Coördinator.

  • Supply Chain Coordinator (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Mainfreight Belgium

    Type: Vaste Job

    Mainfreight is een sterke wereldwijde innovatieve logistieke dienstverlener met vestigingen in Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika, Azië en Europa. Ons team in Europa bestaat uit meer dan 2000 team members, maar vraag het aan onze mensen en ze zullen vertellen dat we één grote familie zijn. Passie en teamwork zitten in ons DNA. Om de uitbreiding van onze logistieke activiteiten op te vangen, gaan we op zoek naar een gedreven Supply Chain Coordinator. https://careers.mainfreight.com/be/job/supply-chain-coordinator-3/ Als Supply Chain Coordinator zie je het als een uitdaging om alle logistieke processen omtrent onze warehouse activiteiten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, en telkens weer te verbeteren. Je speelt snel in op veranderingen en durft hierin de juiste beslissingen te nemen. Naast het behartigen van de verschillende belangen, schakel je snel, leg je de juiste prioriteiten en weet je het overzicht te behouden. Dit is een veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is! Dit ga je doen: Je wordt ingeschakeld als SPOC: je bent de beheerder van de relatie met de klant; Je zet nieuwe projecten op met de klant, en begeleidt de implementatie van A tot Z; Samen met de operationele en administratieve teams sta je in voor het behalen van productiviteits- en kwaliteitsdoelstellingen; Samen met de supervisor administratie ben je verantwoordelijk voor de facturatie aan de klant, en de opvolging ervan; Je zorgt ervoor dat contractuele afspraken worden nagekomen; Je coacht, motiveert en stuurt team members aan; Je werkt goed samen met je eigen en andere teams; Je streeft een gezonde, veilige en plezierige werkplek na voor iedereen; Je rapporteert aan de Branch Manager.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Allround technisch medeweker (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Allround technisch medewerker Voor onze klant te Geel zijn we op zoek naar een allround technisch medewerker Je verzorgt aanpassingen aan schrijnwerk Je installeert huishoudtoestellen en extra's in keukens en badkamers Je installeert water en gastoevoer en elektriciteit Je voorziet zonnepanelen, luifels, fietsendragers, Tv-satellieten,...

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: SEARCH & SELECTION ANTWERPEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als m/v: Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge Functie • Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. • Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. • Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. • Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.

  • Eurostaff - Integration Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is looking for a functional integration analyst whose mission will be to define and to maintain the integration services of these applications with the other applications. The IT systems are evolving towards a service-oriented architecture. Furthermore the analyst will have to be comfortable with these concepts in order to work easily and effectively with the technical and functional teams. Tasks The mission consists of... In the context of projects and evolutionary maintenance: Conduct workshops to collect needs (in terms of integration) and define an approach with the parties concerned (application teams, Architect and development team); Perform functional analysis of services and interfaces between different applications; Follow the development of services and interfaces; Perform testing of services and interfaces, using tools such as SOAP UI; Perform integration testing with different applications, in collaboration with others analysts; Perform sanity checks when going into production; Ensure the post-go live. As part of the corrective maintenance: Take charge of integration-related incidents; Identify the integration problems, analyze them, in order to be able to set up a fix; Follow the development of patches; Perform the testing; Ensure the deployment of patches, respecting our governance in release management. Profile The required technical skills are: Mastery of SOA concepts. Mastering concepts around Web services (WSDL, XML, XSLT, ...), through tools such as SOAP UI, XML Spy. Mastery of UML (Class Diagram, Use Case, State Diagram & Sequence Diagram), and tools of modeling like Enterprise Architect. Knowledge of BPMN, development methodologies (Agile) and methodologies of testing. Personal Skills: Academic with a scientific orientation (civil engineer or Master in computer science..) Minimum of 5 years experience as a Functional Analyst, including at least 1 year as an analyst functional integration. Proficiency in one of the two national languages and good knowledge of the other, as well as mastery of professional technical English. Key skills: good analytical and summary skills; good customer spirit (internal); critical mind ; outcome orientation; listening skills; assertiveness and autonomy Please note you must be eligible to work onsite full-time in Brussels.

  • Stagiair-advocaat Civiel Recht (Waregem) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Le Grand & Associates, selectiekantoor gespecialiseerd in Accountancy, Tax & Legal profielen, ondersteund een gerenommeerd advocatenkantoor in haar zoektocht naar een stagiair-advocaat met een eerste ervaring in het civiele recht. Je hoeft nog geen ervaring te hebben in de advocatuur om hiervoor in aanmerking te komen. Het takenpakket van de junior associate die we zoeken: Je staat in voor een zeer uiteenlopend en interessant cli?nteel en verleent advies over geschillen in het civiele recht. Je werkt steeds samen met een meer ervaren advocaat die jou feedback geeft over de geleverde diensten. Deze 'senior' betrekt jou ook zoveel mogelijk bij het dossier. Zo kan je, indien mogelijk, verschillende vergaderingen met de klant meevolgen zodat je perfect op de hoogte bent van de noden en wensen.

  • Flexi Keukenmedewerker - Pizza Hut Brugge St-Michiels (SINT-MICHIELS)

    Regio: SINT-MICHIELS

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Flexijob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.

Zoek naar antwoorden van Plessers P bvba in sociale netwerken
Look for responds of Plessers P bvba in social networks

Lees alle opmerkingen voor Plessers P bvba. Laat een reactie achter voor Plessers P bvba. Plessers P bvba bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Plessers P bvba. Leave a respond for Plessers P bvba. Plessers P bvba on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Plessers P bvba op de google maps. Adres en contacten Plessers P bvba
Location of Plessers P bvba on the google maps. Address and contacts of Plessers P bvba

Andere gerelateerde bedrijven als come Plessers P bvba Plessers P bvba: FORTIS | Nagaki | TOP-OFFICE | ERIC LAUREYS | EDP Systems C & T

Other related companies as Plessers P bvba: FORTIS | Nagaki | TOP-OFFICE | ERIC LAUREYS | EDP Systems C & T

Plessers P bvba is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Plessers P bvba, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02922058105. Het bedrijf Plessers P bvba bevindt zich op het adres: Veldstraat 2A; 3941; Hechtel-Eksel (Eksel). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 623,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 243,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Plumbing contractors. Producten gemaakt in Plessers P bvba zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Plessers P bvba is Steenkoolmijnen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Plessers P bvba is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Plessers P bvba, openstaande posities, locatie van Plessers P bvba op de kaart.

Plessers P bvba is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Plessers P bvba, company assigned to the tax number BE02922058105. The company Plessers P bvba is located at the address: Veldstraat 2A; 3941; Hechtel-Eksel (Eksel). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 623,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 243,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Plumbing contractors. Products created in Plessers P bvba were not found.
The main activity of Plessers P bvba is Coal Mining, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Plessers P bvba is not available. You also can look at reviews of Plessers P bvba, open positions, location of Plessers P bvba on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Plessers P bvba, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Plessers P bvba, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Plessers P bvba, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Plessers P bvba, employees, financial statistics.