PHILIPPE ANDRIESSEN

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • PHILIPPE ANDRIESSEN
Private companiesHealth Services • PHILIPPE ANDRIESSEN

Contactgegevens PHILIPPE ANDRIESSEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PHILIPPE ANDRIESSEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

PHILIPPE ANDRIESSEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ROPSTOCKLEI 17; 2530; BOECHOUT, België

Telefoon (phone): 34557831 (+32-34557831) 34557831 (+32-34557831)

Fax (fax): +32 (10) 259-66-79 +32 (10) 259-66-79

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PHILIPPE ANDRIESSEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PHILIPPE ANDRIESSEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PHILIPPE ANDRIESSEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PHILIPPE ANDRIESSEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PHILIPPE ANDRIESSEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PHILIPPE ANDRIESSEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PHILIPPE ANDRIESSEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PHILIPPE ANDRIESSEN
Products information PHILIPPE ANDRIESSEN

BTW identificatienummer (tax): BE08452026367
Ondernemingsnummer: 6268768310
Hoofdstad (capital): 493,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 362,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Installation & Entretien: Plomberie.

Product categorie (product category): Plomberie, chauffage and installations sanitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PHILIPPE ANDRIESSEN
(Get full report from official database of BE for PHILIPPE ANDRIESSEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor PHILIPPE ANDRIESSEN
Addition kinds of activities for PHILIPPE ANDRIESSEN

565199. Familie kleding winkels, nec | Family clothing stores, nec
01749903. Lime Grove | Lime grove
20260207. Potkaas | Pot cheese
22110304. Huck toweling | Huck toweling
35930000. Vloeistofcilinders en actuatoren | Fluid power cylinders and actuators
36340509. Razors, elektrisch | Razors, electric

Werken bij PHILIPPE ANDRIESSEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PHILIPPE ANDRIESSEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PHILIPPE ANDRIESSEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PHILIPPE ANDRIESSEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Draaier - frezer (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM MOESKROEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is gespecialiseerd in het spuitgieten van technische onderdelen in plastic, composieten en metalen. Zij zijn dringend op zoek naar een draaier frezer! Verantwoordelijk voor het instellen (regelen en programmeren) van ons machinepark nabewerking kunststofonderdelen. cnc draaibanken en cnc freesmachine Nabewerken van kleine series kunststof stukken. Afwisselend werk door kleine series, naast instellen, ook zelf machines bedienen Afregelen van diverse andere bewerkingsmachines in het atelier spuitgieten (vooral conventionele boor en freesmachines.) Verwacht: Gemotiveerd persoon met technisch doorzicht en goed organisatievermogen van eigen werkpost.

  • Tweetalig dossierbeheerder (GENTBRUGGE)

    Regio: GENTBRUGGE

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als tweetalig dossierbeheerder vorder je betalingen in op openstaande facturen. Je verwerkt post en e-mails, zowel inkomend als uitgaand. Beheer van de aan jou toegewezen klantenportefeuilles. Je voert inkomende en uitgaande telefoongesprekken met debiteuren. Meewerken aan optimalisatie van processen dagen jou uit. je waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening.

  • VERKOOP SUPERMARKT AFDELING GROENTEN EN FRUIT / BAKKERIJ (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS AVELGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een supermarkt zoeken wij een medewerker voor de afdeling groenten en fruit / bakkerij. Je zal dus verantwoordelijk zijn voor de bestellingen, aanvullen en opvolgen van het assortiment groenten en fruit en/of bakkerij. Je volgt de houdbaarheidsdatum op. Je springt bij aan de kassa wanneer nodig. Werkuren tussen 6u en 19u30, je werkt elke zaterdag (vrije dag in de week), NOOIT op zondag!

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Kasterlee (Lichtaart en Tielen) (LICHTAART)

    Regio: LICHTAART

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis . Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Bediende In De Boekhouding (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Studentenjob

    Ben jij student en wens je graag 1 dag in de week aan de slag?  btw attesten linken aan de juiste facturen btw attest verder aanvullen betalingen opvolgen interne mails uitsturen dossiers aanvullen

  • (Project)Ingenieur elektriciteit (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    •Voorbereiden van studiewerk op elektrotechnisch vlak ; •Voorbereiden, uitwerken en opvolgen van diverse projecten in teamverband; •Aanstellen en begeleiden van studiebureau's; •Opstellen van lastenboeken en meetstaten; •waarborgen van de technische coherentie met andere disciplines (bouwkunde, HVAC,…). •Ondersteuning verlenen m.b.t. de procedure voor overheidsopdrachten; •Opmaken van plannen in samenwerking met tekenaars, opstellen van kostenramingen en een tijdskader voor studie en uitvoering; •Opmaken van de bestellingen voor uitvoering; •Strikt opvolgen van de uitvoering van de projecten t.e.m. de definitieve oplevering met de opmaak van het as-built dossier; •Instaan voor de veiligheid op de werf en uitvoeren van de noodzakelijke veiligheidsstudies voor het project door het uitvoeren van impactstudies; •Het inplannen en coördineren van de werken met alle stake-holders;

  • VERPLEEGKUNDIGE (INGOOIGEM)

    Regio: INGOOIGEM

    Bedrijf: WIELANT

    Type: Vaste Job

    U kan bij ons aan de slag als verpleegkundige. U zult meewerken aan de uitbouw van de werking van ons woonzorgcentrum. U zult een steentje bijdragen aan de verpleging en verzorging van onze bewoners. Indien u reageert oponze vacature, zullen de gegevens die u ons bezorgd enkel door de belanghebbenden bekeken en nooit langer dan 6 maanden bewaard worden na het opsturen van deze gegevens.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Preventieadviseur psychosociale aspecten regio Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: IDEWE

    Type: Vaste Job

    De Groep IDEWE verleent een breed gamma aan diensten gericht op gezondheid, veiligheid, welzijn en milieu op het werk. Met meer dan 800 medewerkers regionaal gespreid over 9 locaties werken wij in Vlaanderen, Brussel en Wallonië samen voor ruim 35000 klanten uit de industrie, de privé- en de openbare dienstverlening. Wij ondersteunen hen bij het opzetten en uitvoeren van preventief medisch toezicht en alle aspecten van risicobeheersing (arbeidsveiligheid, bedrijfshygiëne, milieuzorg, ergonomie, psychosociale aspecten van het werk, verzuimbeleid,…). Door onze groei zijn wij momenteel op zoek naar een Preventieadviseur psychosociale aspecten regio Antwerpen Jouw perspectief Als preventieadviseur krijg je de kans om actief bij te dragen aan het mentale welzijn van werknemers. Jouw interventies situeren zich op het interpersoonlijke, op het team- en organisatieniveau. Je opdracht omvat een boeiende mix van persoonlijke begeleiding, bemiddeling, teambegeleiding en het geven van opleidingen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor directie, HR en de Interne Preventieadviseur zodat je hen gericht kan ondersteunen in het opzetten van een kwalitatief preventiebeleid. Na de inwerkperiode sta je in voor de wettelijk omschreven taken van een preventieadviseur psychosociale aspecten. Dit omvat o.a. : · Het opvangen en begeleiden van interventieverzoeken; Het uitvoeren van kwantitatieve en kwalitatieve risicoanalyses in bedrijven; Het ondersteunen van onze klanten bij het opstellen van een algemeen psychosociaal preventiebeleid (zoals een beleid rond ziekteverzuim, stress en burnout, ongewenst grensoverschrijdend gedrag); Het geven van opleidingen (vb. aan vertrouwenspersonen, opleidingen rond thema’s als ziekteverzuim, stress en burn-out, gezonde veerkracht,…). Je maakt deel uit van een regionaal team waarin ook adviseurs uit andere disciplines (arbeidsgeneeskunde, arbeidsveiligheid, ergonomie) meewerken.

  • Freelance projectverpleegkundige (W) (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • Centric - BI Designer (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Mission   The BI designer structures data for optimal access, performance, and integration. This role is responsible for building new data sets and data structures as required to support business needs, and for managing the distribution, replication, and archival of data. The designer must manage the balance of current and future needs in both design and content. This role requires a blend of skills normally found in the specialized roles of Business Analyst, data modeler, and database analyst.     Core Accountabilities Create functional and technical specifications based on the business requirements Interpret requirements Integration in business enterprise model Create subject area model Create logical and physical data model for the Data Warehouse and the datamarts Validate models with production data, and guarantee consistency of the Data Warehouse Ensure data compliance with the standards Ensure consistency with the integrated data model and other information architecture deliverables. Develop processes for capturing and maintaining metadata from all BI components Support and incident management: 2nd level of support    Essential qualities Experience in BI reporting environments and tools (knowledge of Pentaho and MicroStrategy is an asset): Minimum 5 years' experience functional analysis Minimum 5 years' experience in Data Warehouse modelling Minimum 5 years' experience in creation of ETL specifications Extensive experience with ETL tools Ability to work autonomously Good attention to detail Problem solving Good presentational skills Understanding of current BI industry trends and willingness to learn English is the common work language   Desirable qualities Degree level or equivalent Experience with Post services, express or parcel services High quality interpersonal, written, and oral communication skills Good presentational skills

  • Halian - Office 365 Administrator (ESCH-SUR-ALZETTE)

    Regio: ESCH-SUR-ALZETTE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nous recherchons actuellement pour le compte de notre client un Office 365 Administrator pour une mission d'une durée de 3 mois extensible à 1 an.     Profil Connaissances requises :  Exchange online OneDrive for Business Skype for Business  Des connaissances dans les domaines suivants étant considérées comme un atout :  Groups Teams SharePoint online  Langue de travail : anglais obligatoire : B2 à C2

Zoek naar antwoorden van PHILIPPE ANDRIESSEN in sociale netwerken
Look for responds of PHILIPPE ANDRIESSEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor PHILIPPE ANDRIESSEN. Laat een reactie achter voor PHILIPPE ANDRIESSEN. PHILIPPE ANDRIESSEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PHILIPPE ANDRIESSEN. Leave a respond for PHILIPPE ANDRIESSEN. PHILIPPE ANDRIESSEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PHILIPPE ANDRIESSEN op de google maps. Adres en contacten PHILIPPE ANDRIESSEN
Location of PHILIPPE ANDRIESSEN on the google maps. Address and contacts of PHILIPPE ANDRIESSEN

Andere gerelateerde bedrijven als come PHILIPPE ANDRIESSEN PHILIPPE ANDRIESSEN: Driesmans Bestratingswerken NV | ETIENNE VAN HOUTTE | Mainil Jean-Edouard | LUIGI DIFRESCO | Vieux Dinant

Other related companies as PHILIPPE ANDRIESSEN: Driesmans Bestratingswerken NV | ETIENNE VAN HOUTTE | Mainil Jean-Edouard | LUIGI DIFRESCO | Vieux Dinant

PHILIPPE ANDRIESSEN is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PHILIPPE ANDRIESSEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08452026367. Het bedrijf PHILIPPE ANDRIESSEN bevindt zich op het adres: ROPSTOCKLEI 17; 2530; BOECHOUT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 493,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 362,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. Lijst met producten zijn Installation & Entretien: Plomberie..
De hoofdactiviteit van PHILIPPE ANDRIESSEN is Gezondheidszorg, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PHILIPPE ANDRIESSEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PHILIPPE ANDRIESSEN, openstaande posities, locatie van PHILIPPE ANDRIESSEN op de kaart.

PHILIPPE ANDRIESSEN is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is PHILIPPE ANDRIESSEN, company assigned to the tax number BE08452026367. The company PHILIPPE ANDRIESSEN is located at the address: ROPSTOCKLEI 17; 2530; BOECHOUT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 493,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 362,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. List of products are Installation & Entretien: Plomberie..
The main activity of PHILIPPE ANDRIESSEN is Health Services, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of PHILIPPE ANDRIESSEN is not available. You also can look at reviews of PHILIPPE ANDRIESSEN, open positions, location of PHILIPPE ANDRIESSEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PHILIPPE ANDRIESSEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PHILIPPE ANDRIESSEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PHILIPPE ANDRIESSEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PHILIPPE ANDRIESSEN, employees, financial statistics.