MARDAGA

Contactgegevens MARDAGA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARDAGA: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARDAGA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE SUR LES THIERS 23; 4360; OREYE, België

Telefoon (phone): 19677474 (+32-19677474) 19677474 (+32-19677474)

Fax (fax): +32 (82) 536-86-34 +32 (82) 536-86-34

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARDAGA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARDAGA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARDAGA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARDAGA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARDAGA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARDAGA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARDAGA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARDAGA
Products information MARDAGA

BTW identificatienummer (tax): BE01266967773
Ondernemingsnummer: 8452850341
Hoofdstad (capital): 764,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 204,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Installation & Entretien: Plomberie, Installation de Chauffage Central.

Product categorie (product category): Plomberie, chauffage and installations sanitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARDAGA
(Get full report from official database of BE for MARDAGA)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARDAGA
Addition kinds of activities for MARDAGA

17999921. Grave opgraving | Grave excavation
35330000. Olie- en gasveldmachines | Oil and gas field machinery
37169900. Stacaravans, nee | Motor homes, nec
60290000. Commerciële banken, nv | Commercial banks, nec
89990501. Cloud zaaien | Cloud seeding

Werken bij MARDAGA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARDAGA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARDAGA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARDAGA. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoper Non Food (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een dieren- en tuinwinkel regio Mol zijn we op zoek naar een winkelmedewerker. Het gaat om een voltijdse betrekking met een optie vast. Als winkelmedewerker ben je actief betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden in de winkel. Je bezorgt al de bezoekers een oprecht welkomgevoel en adviseert hen professioneel. Jouw takenpakket: je rekent af aan de kassa je verwerkt leveringen en bestellingen je maakt bestellingen voor verschillende leveranciers op je vult de rekken aan en maakt de winkelruimte schoon je zorgt voor een nette presentatie van de producten je helpt de klant doelgericht verder

  • Kamermeisje/jongen- ontbijtmedewerk(st)er M/V Pomocnik sniadan / pokojowka K/M Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE Recruitment Nord France

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor ons klant in Brugge, 4* Hotel zijn we op zoek naar ontbijt/kamermedewerker M/V. Dla naszego klienta w Brugge, 4* Hotelu poszukujemy pomocnika sniadan/pokojowki K/M.

  • Loodgieter Met Elektrische Kennis (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: SYNERGIE CONSTRUCT GEEL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een grote firma zijn wij voor de vestiging in Beerse op zoek naar een loodgieter met elektrische kennis. Denk jij de persoon te zijn die wij zoeken? Solliciteer dan nu! Je takenpakket zal bestaan uit: Het onderhouden van sanitaire installaties PE-lassen ...

  • Technisch operator (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een groeiend, stabiel bedrijf zijn we op zoek naar een technisch operator. In deze functie ben je na een interne opleiding verantwoordelijk voor: - het opstarten van machines na een stilstand of wissel - het instellen en het operationeel begeleiden van de verschillende productielijnen - het bijsturen van het productieproces in functie van de visuele kwaliteitscontrole - het registreren van de nodige gegevens in de computer (productieresultaten, controles, ...) - het begeleiden van nieuwe werknemers en interims - het assisteren van de inpakkers bij moeilijkdraaiende machines - het vervangen van de inpakker tijdens pauzes - het uitvoeren van ombouwen aan de verschillende machines - het opsporen en herstellen van elektrische en mechanische defecten

  • Huishoudhulp - REGIO AALST (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: AMBY AALST

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van een kraaknette omgeving ? Zijn orde en netheid heel belangrijk voor jou? Ben je betrouwbaar en behulpzaam? Kom je graag bij andere mensen over de vloer en ben je sociaal vaardig ? Beschik je over het nodige organisatietalent om verschillende huishoudelijke taken aan te pakken en tot een goed einde te brengen? Dan ben jij de geknipte persoon! Naast een persoonlijke begeleiding kan je bij Amby ook rekenen op: Competitief loon volgens anciënniteit Vakantiegeld Eindejaarspremie Contract van onbepaalde duur Onkostenvergoeding Uren zelf kiezen Werken dicht bij je thuis We contacteren jou zo snel mogelijk om een afspraak te maken op ons kantoor zodat we kunnen kennis maken. Als familiale organisatie staan we dicht bij onze mensen. Een persoonlijke aanpak tegenover klanten, huishoudhulpen en interne medewerkers is voor ons cruciaal. Met meer dan 10 jaar ervaring in de dienstencheque-sector spelen wij in op uw wensen en noden. Wie bij Amby komt werken, komt terecht in een hecht en gemotiveerd team.

  • Keukenhulp (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: FANNY

    Type: Studentenjob

    In de keuken helpen bij de voorbereidingen zoals sla wassen, groenten kuisen en versnijden, brochettes maken, scampi's pellen... Tijdens de service, borden voorbereiden, ijsjes scheppen, helpen doorgeven... Na de service, mee opruimen, opkuisen...

  • Jobstudent bediende - webshopmedewerker (PITTEM)

    Regio: PITTEM

    Bedrijf: TEMPO TEAM

    Type: Studentenjob

    Heb jij een echte taalknobbel, wil je jouw communicatieve vaardigheden wat bijschaven en tegelijk heel wat leren over verschillende producten en thema¿s? Voor een winkel zijn we op zoek naar een jobstudent webshopmedewerker, voor in de weekends en vakanties. Je vult de omschrijvingen op de webshop aan. Jouw teksten zorgen voor een betere ervaring van de klant, zowel op als buiten onze website.Je vult de omschrijvingen en meta-gegevens in van producten, categorieën en webpagina¿s op onze webshop. Dit kan gaan van eetstoelen voor baby¿s tot isolatiematerialen voor het huis. Ook andere categorieën zoals speelgoed en dieren komen aan bod.

  • Tekenaar Trappen en Balustrades (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Als Technisch Tekenaar (m/v) in dit bedrijf actief in trappen, balustrades & tal van andere metaalconstructies, sta jij in voor het uittekenen van alle projecten. - Je gaat opmeten op de werf. - Je tekent het volledige project uit a.d.h.v. de gegevens van de opmeting enerzijds en de wensen van de klanten anderzijds. - Aan de hand van de tekeningen zorg je voor een correcte berekening van de nodige materialen (staal, inox en andere benodigdheden). - Je onderhoudt contacten met interne collega's omtrent planning, technische uitvoering en kwaliteitsbewaking. - Je hebt ook nauwe contacten met werfleiders: denk aan werfvergaderingen voor en tijdens de uitvoering van een project. - In de toekomst hou je je ook bezig met de waterstraalmachine; van offerte over tekening tot effectieve realisatie.

  • Commercieel Adviseur - Regio Vlaams Brabant (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ADECCO LEUVEN INDUSTRIE

    Type: Vaste Job

    Zin om vandaag de bank van morgen uit te tekenen? In een bank in een wereld die verandert, maken onze medewerkers van die verandering hun sterkste troef en zetten ze uitdagingen om in opportuniteiten. Ze anticiperen om klanten innovatieve oplossingen aan te bieden die perfect aansluiten bij hun behoeften. BNP Paribas Fortis, de grootste bank van het land, geeft haar medewerkers de kans om zich continu te ontwikkelen in een stimulerende en agile werkomgeving. Voor ons kantorennet zoeken we nieuwe collega's die klaar zijn voor een uitdaging. Onze klantenportefeuille is zeer gevarieerd. En jouw job dus ook! Je toekomstige job: Jouw taken als commercieel medewerker: Je bent in een van onze agentschappen het aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt klanten en geeft hen advies in de domeinen daily banking, save & invest, verzekeringen en kredieten. Je rekent daarvoor op je commerciële geest. Je grijpt commerciële kansen met beide handen en zorgt voor situaties waarbij de klant, de bank én de maatschappij winnen. Je deelt spontaan de nieuwste digitale tools met onze klanten. Want innovatie en creativiteit fascineren je.

  • BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Kortrijk) - Zelfstandige basis (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: X-Care

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor één van onze klanten, ziekenhuis te Kortrijk, zoeken wij verpleegkundigen om bij te werken. Heb jij een vaste job maar heb je wel nog een aantal dagen over om bij te werken? Of ben je nog volop aan het solliciteren maar wil je intussen ook al werkervaring opdoen? Dan is dit misschien wel iets voor jou! Je kan volledig zelf kiezen op welke dagen je beschikbaar bent om te werken en welke shiften voor jou haalbaar zijn. Stuur ons je cv door en we nemen snel contact met je op zodat je in onze pool terechtkomt! X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

Zoek naar antwoorden van MARDAGA in sociale netwerken
Look for responds of MARDAGA in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARDAGA. Laat een reactie achter voor MARDAGA. MARDAGA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARDAGA. Leave a respond for MARDAGA. MARDAGA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARDAGA op de google maps. Adres en contacten MARDAGA
Location of MARDAGA on the google maps. Address and contacts of MARDAGA

Andere gerelateerde bedrijven als come MARDAGA MARDAGA: DEXIA | City Kart S.A. | COREN | Bury Ph | SABINE VAN DAELE

Other related companies as MARDAGA: DEXIA | City Kart S.A. | COREN | Bury Ph | SABINE VAN DAELE

MARDAGA is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARDAGA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01266967773. Het bedrijf MARDAGA bevindt zich op het adres: RUE SUR LES THIERS 23; 4360; OREYE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 764,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 204,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. Lijst met producten zijn Installation & Entretien: Plomberie, Installation de Chauffage Central..
De hoofdactiviteit van MARDAGA is Administratie van economische programma's, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARDAGA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARDAGA, openstaande posities, locatie van MARDAGA op de kaart.

MARDAGA is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARDAGA, company assigned to the tax number BE01266967773. The company MARDAGA is located at the address: RUE SUR LES THIERS 23; 4360; OREYE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 764,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 204,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. List of products are Installation & Entretien: Plomberie, Installation de Chauffage Central..
The main activity of MARDAGA is Administration of Economic Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of MARDAGA is not available. You also can look at reviews of MARDAGA, open positions, location of MARDAGA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARDAGA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARDAGA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARDAGA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARDAGA, employees, financial statistics.