DEBRULLE JEAN MARIE

Contactgegevens DEBRULLE JEAN MARIE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DEBRULLE JEAN MARIE: address, phone, fax, email, website, opening hours

DEBRULLE JEAN MARIE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PAPEYEWEG 10; 8511; KORTRIJK, België

Telefoon (phone): 56402365 (+32-56402365) 56402365 (+32-56402365)

Fax (fax): +32 (67) 491-46-17 +32 (67) 491-46-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DEBRULLE JEAN MARIE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DEBRULLE JEAN MARIE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DEBRULLE JEAN MARIE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DEBRULLE JEAN MARIE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DEBRULLE JEAN MARIE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DEBRULLE JEAN MARIE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DEBRULLE JEAN MARIE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DEBRULLE JEAN MARIE
Products information DEBRULLE JEAN MARIE

BTW identificatienummer (tax): BE03544982910
Ondernemingsnummer: 6923004150
Hoofdstad (capital): 598,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 609,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Installation & Entretien: Contr?leurs de Citernes 脿 Mazout Agr茅茅es.

Product categorie (product category): Plomberie, chauffage and installations sanitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DEBRULLE JEAN MARIE
(Get full report from official database of BE for DEBRULLE JEAN MARIE)

Aanvulling soorten activiteiten voor DEBRULLE JEAN MARIE
Addition kinds of activities for DEBRULLE JEAN MARIE

8422. Botanische en zoologische tuinen | Botanical and zoological gardens
8732. Commercieel nonphysisch onderzoek | Commercial nonphysical research
393103. Houtblazer instrumenten en onderdelen | Woodwind instruments and parts
525100. Hardwarewinkels | Hardware stores
27540501. Tijdschriften: gravure printing, niet gepubliceerd op de site | Magazines: gravure printing, not published on site
31990204. Leggings of kappen, doek of leer, nec | Leggings or chaps, canvas or leather, nec
35559902. Electrotyping machines | Electrotyping machines
44829901. Auto aanstekers (veerboten) | Car lighters (ferries)
59630201. Bakkerijartikelen, huis-naar-huis | Bakery goods, house-to-house

Werken bij DEBRULLE JEAN MARIE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DEBRULLE JEAN MARIE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DEBRULLE JEAN MARIE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DEBRULLE JEAN MARIE. Looking for open vacancies in other companies

  • LASSER (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma in Waregem zijn we op zoek naar lasser.

  • Boekhoudkundig medewerker in Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een garage in Genk zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Je zal een gevarieerd takenpakket hebben van zowel boekhoudkundige als administratieve taken.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Dilbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Roborst (ROBORST)

    Regio: ROBORST

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • VERKOOPSMEDEWERK(ST)ER OPTIEKZAAK (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: OPTIEK KATRIEN

    Type: Vaste Job

    Voor onze optiekzaak zijn we op zoek naar een nieuwe medewerk(st)er. Zowel opticiens/ optometristen als mensen zonder relevante kennis, maar die wel gemotiveerd zijn mogen solliciteren. Jouw takenpakket is gevarieerd: klanten zelfstandig en professioneel adviseren over monturen, glazen en contactlenzen oogmetingen uitvoeren atelierwerk: slijpen van glazen, herstellingen, aanpassen van monturen administratie: invullen en bijhouden van klantenfiches aanpassen van contactlenzen Indien onvoldoende kennis kan deze job aangeleerd worden (via een opleiding op de werkvloer (IBO) in samenwerking met VDAB).

  • Allround winkelmedewerker (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Veemarkt

    Type: Vaste Job

    Je werkt als allround medewerker Je zorgt voor een correcte afrekening aan de kassa Je houdt de afdelingen op orde en springt bij waar nodig Verwerken van leveringen Presenteren van de goederen  Bakkerijafdeling:1 keer per week bak je brood en ontbijtkoeken af  Bedrijfsprofiel: Voor een supermarkt te Kortrijk zijn wij op zoek naar een gedreven verkoopmedewerker. Je komt terecht in een dynamisch team die vooruit denkt en wil groeien binnen de onderneming zelf.

  • Automation Support Engineer (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: CARTESIO

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een bedrijf in Limburg, actief in de staalindustrie, zijn we op zoek naar een Automation Support Engineer. In deze rol neem je de volgende taken op: Je bent verantwoordelijk voor alle fases van automatiseringsprojecten, gaande van de specificaties tot de engineering, voorbereiding, inbedrijfstelling en de opvolging. Je volgt leveranciers op en stuurt hen aan. Voor de interne projecten ontwerp je zelf ook hardware en software, in samenwerking met collega's. Je staat in voor de documentatie alsook voor de veiligheid van de technische systemen.

  • Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Willemen Groep

    Type: Vaste Job

    Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur. Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen: Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v) Functie Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken. Een greep uit je takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten; Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud; Je zorgt voor de input van prospectiegegevens; Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan; Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig; Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig. Profiel Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie; Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet; Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans; Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines; Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk. Aanbod Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

  • "Herbalife Nutrition" Promotors (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: ART OF WELLNESS bvba

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij breiden uit en zijn op zoek naar enthousiaste & sportieve Herbalife promotors. Als hobby-inkomen, parttime, fulltime of carrière-switch. Of uw eigen zaak starten met Herbalife, in vrije uren, naast huidige Job. Onbegrensde mogelijkheden: U heeft de mogelijkheid om zelf te beslissen hoeveel tijd u besteedt. U heeft geen voor-opleiding of ervaring nodig, met Herbalife is het heel eenvoudig om uw eigen zaak op te zetten. U kan zelfstandig werken. U bent ondernemend ingesteld. U bent sociaal aangelegd. U staat open om nieuwe dingen te leren. U leert bij tijdens de jobuitvoering en U volgt de voorziene (basis)-opleiding. U leert alles wat u moet weten door een persoonlijke coach, een Herbalife Member/ervaringsdeskundige. U heeft ook de zekerheid dat u de ondersteuning krijgt van het succesvol en betrouwbaar internationaal bedrijf Herbalife International nv.

  • Akros Solutions - Process Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

  • flexijob afwas (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: D'AFSPRAAK

    Type: Flexijob

    verzorgen van het vaatwerk

Zoek naar antwoorden van DEBRULLE JEAN MARIE in sociale netwerken
Look for responds of DEBRULLE JEAN MARIE in social networks

Lees alle opmerkingen voor DEBRULLE JEAN MARIE. Laat een reactie achter voor DEBRULLE JEAN MARIE. DEBRULLE JEAN MARIE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DEBRULLE JEAN MARIE. Leave a respond for DEBRULLE JEAN MARIE. DEBRULLE JEAN MARIE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DEBRULLE JEAN MARIE op de google maps. Adres en contacten DEBRULLE JEAN MARIE
Location of DEBRULLE JEAN MARIE on the google maps. Address and contacts of DEBRULLE JEAN MARIE

Andere gerelateerde bedrijven als come DEBRULLE JEAN MARIE DEBRULLE JEAN MARIE: HEBBELINCK F | Huybrechts M | Skylla BVBA | T.Q.M. SERVICE | ALBERT VERLEYSEN

Other related companies as DEBRULLE JEAN MARIE: HEBBELINCK F | Huybrechts M | Skylla BVBA | T.Q.M. SERVICE | ALBERT VERLEYSEN

DEBRULLE JEAN MARIE is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DEBRULLE JEAN MARIE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03544982910. Het bedrijf DEBRULLE JEAN MARIE bevindt zich op het adres: PAPEYEWEG 10; 8511; KORTRIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 598,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 609,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. Lijst met producten zijn Installation & Entretien: Contr?leurs de Citernes 脿 Mazout Agr茅茅es..
De hoofdactiviteit van DEBRULLE JEAN MARIE is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DEBRULLE JEAN MARIE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DEBRULLE JEAN MARIE, openstaande posities, locatie van DEBRULLE JEAN MARIE op de kaart.

DEBRULLE JEAN MARIE is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is DEBRULLE JEAN MARIE, company assigned to the tax number BE03544982910. The company DEBRULLE JEAN MARIE is located at the address: PAPEYEWEG 10; 8511; KORTRIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 598,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 609,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. List of products are Installation & Entretien: Contr?leurs de Citernes 脿 Mazout Agr茅茅es..
The main activity of DEBRULLE JEAN MARIE is Wholesale Trade - Durable Goods, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of DEBRULLE JEAN MARIE is not available. You also can look at reviews of DEBRULLE JEAN MARIE, open positions, location of DEBRULLE JEAN MARIE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DEBRULLE JEAN MARIE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DEBRULLE JEAN MARIE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DEBRULLE JEAN MARIE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DEBRULLE JEAN MARIE, employees, financial statistics.