Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

Particuliere bedrijvenGroothandel - Nondurable Goods • Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)
Private companiesWholesale Trade - Nondurable Goods • Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

Contactgegevens Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): address, phone, fax, email, website, opening hours

Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Elisabethlaan 3 Box 22; 2600; Antwerpen (Berchem), België

Telefoon (phone): 03 287 00 20 (+32-03 287 00 20) 03 287 00 20 (+32-03 287 00 20)

Fax (fax): 03 287 00 25 (+32-03 287 00 25) 03 287 00 25 (+32-03 287 00 25)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)
Products information Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

BTW identificatienummer (tax): BE04872955322
Ondernemingsnummer: 3868530273
Hoofdstad (capital): 317,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 397,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Management consultants

Product categorie (product category): Personnel recruitment and -selection

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)
(Get full report from official database of BE for Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC))

Aanvulling soorten activiteiten voor Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)
Addition kinds of activities for Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

15410000. Industriële gebouwen en magazijnen | Industrial buildings and warehouses
34499904. Landingsmatten, vliegtuigen: metaal | Landing mats, aircraft: metal
35359902. Bulkbehandelingstransportsystemen | Bulk handling conveyor systems
45220101. Luchtvaartmaatschappijen, onbeschadigd | Air passenger carriers, nonscheduled
50470103. Ziekenhuismeubilair | Hospital furniture

Werken bij Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Looking for open vacancies in other companies

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • Cnc Draaier / Frezer (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Temse zijn we op zoek naar een CNC-draaier (m/v):   Je staat in voor het instellen, programmeren, bedienen en onderhoud van een CNC-draaibank. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig plaatsen van het werkstuk, rekening houdend met de aard van de bewerkingen, het programma en de slijtage van de werktuigen (beitels en boren).

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • HUISHOUDHULP VOLTIJDS LOCHRISTI (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: GREENHOUSE LOCHRISTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Lochristi zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Eeklo - Lembeke (LEMBEKE)

    Regio: LEMBEKE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN EVERGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • JOBSTUDENTEN TIJDENS HET JAAR - INPAK RIJSTWAFELS - 2-PLOEGEN OF NACHT (GROTENBERGE)

    Regio: GROTENBERGE

    Bedrijf: SanoRice Belgium

    Type: Studentenjob

    Om vakantie en verlofperiodes van onze vaste medewerkers op te vangen, is SanoRice op zoek naar diverse jobstudenten! In deze functie sta je samen met je collega's in voor het kwalitatief inpakken van de diverse soorten rijstwafels. Dit is zeer fijn en secuur tempowerk. Daarnaast sta je ook in voor de kwaliteitscontrole en zorg je steeds voor een nette werkplek. Er wordt gewerkt in 2-ploegen of vaste nacht: 2-ploegenrooster: maandag tot en met vrijdag van 6u tot 14u of 14u tot 22u Nacht: Zondagnacht tot en met donderdagnacht van 22u tot 06u Je wordt steeds maximaal ingepland in functie van je eigen beschikbaarheid. Werkdagen en werkuren in overleg!

  • Quality Control Engineer - Lasingenieur (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: CARTESIO

    Type: Vaste Job

    Op dit ogenblik zoeken we een Quality Control Engineer - Lasingenieur voor onze klant in de Kempen, actief in de bouw. In deze functie neem je volgende zaken op: Je staat in voor de kwaliteitseisen van projecten. Je begeleidt projectwijzigingen en verbeterprojecten. Je onderhoudt een goed contact met de klanten en lost klachten op wanneer nodig. Je stelt een kwaliteitssysteem op (voor analyses, vaardigheidsattesten en het kalibreren van meetmiddelen). Je volgt metingen op en begeleidt inspecteurs. Je werkt zelfstandig mee aan continue verbeteringsprojecten. Je analyseert productieprocessen. Je bewaakt de kwaliteit van inkomende goederen. Je coördineert de laswerkzaamheden.

  • Customer Service Medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Solid Talent nv

    Type: Vaste Job

    Heb je ervaring met customer service? Ben je commercieel ingesteld? Spreek je goed Nederlands en Engels? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken! Je beantwoordt de inkomende telefonische oproepen. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en vertegenwoordigers. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van orders en retours. Je vormt een connectie tussen de klant en het sales team. Je zorgt voor een transparate communicatie tussen deze partijen. Je zorgt voor de administratieve ondersteuning van het commerciële team. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie met het hoofdkantoor.

  • Meet-en regeltechnieker (DAGDIENST) (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: CITRIQUE BELGE

    Type: Vaste Job

    Analytisch storingzoeken en doelgericht storingsonderhoud om de continuïteit van de fabriek maximaal te waarborgen. Alsook het uitvoeren van preventieve onderhoudstaken zodanig dat de optimale werking van de installaties en apparatuur gegarandeerd blijft. De voornaamste verantwoordelijkheden omvatten: Uitvoeren van preventieve en curatieve onderhoudstaken in het domein van de meet- en regeltechniek; Uitvoeren van storingsanalyses; ISO kalibraties uitvoeren volgens de voorgeschreven procedures; Interveniëren in het domein van de meet-, regel en instrumentatietechniek bij onvoorziene storingen aan de installaties; Elektrisch beveiligen en ontveiligen volgens de gangbare lockout-tagout procedures ter voorbereiding van geplande onderhoudswerken inclusief functionele controle vóór herindienstname;

  • Junior teamleader productie met ambitie (FMCG, Wilrijk) (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    AIs mensen coachen jou op het lijf geschreven en spreekt het werken in een hightech productieomgeving jou aan? Ben je sterk in planning en organiseren en mag er ook een administratief luik aan de job zijn? Dan is de functie van Teamleader binnen een sterk internationaal productiebedrijf in de FMCG sector waarschijnlijk het bedrijf dat je zoekt. Taken: Verantwoordelijkheid voor de prestaties van de ploeg, inclusief productie en technische dienst, schoonmaak, onderhoud en opstart- en afsluitactiviteiten Coachen en ontwikkelen van een team van een 14-tal operatoren Instaan voor de naleving van het budget Preventieve & correctieve actieplannen voor continue verbetering ontwikkelen Incidentbeheer en het beheer van veiligheids- en gezondheidsrisico's Arbeidsplanning opstellen en ervoor zorgen dat er op korte termijn kan ingespeeld worden op de schommelingen in de vraag Een topteam rond je opbouwen van gedreven, bekwame mensen Zelf een grote dosis energie toevoegen om elke dag uitmuntende resultaten te halen en kwaliteit te leveren

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Bijverdienste weekend / Flexijob HORECA - Het Koetshuys (Torhout) (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: COREX

    Type: Flexijob

    “ Het mooie aan in stijl genieten, dat Eccellenza gevoel “ Eccellenza, met ondertussen al méér dan 35 jaar ervaring, laat mensen lekker eten en genieten in stijl. Onze geselecteerde restaurants en feestzalen hebben een uniek en eigen karakter waar u sfeervol en gezellig tafelt. Deze culinaire beleving kunnen we waarmaken dankzij gepassioneerde medewerkers en een neus voor efficiëntie en kwaliteit. Het Koetshuys (Torhout) wil groeien en is daarom op zoek naar enthousiaste medewerkers die zich tijdens het weekend kunnen vrijmaken om te werken ! Taken: Bar, opdienen, afruimen, helpen aan het buffet, afwassen, ... Je werkt op zaterdagavond en/of zondagmiddag.

Zoek naar antwoorden van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) in sociale netwerken
Look for responds of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) in social networks

Lees alle opmerkingen voor Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Laat een reactie achter voor Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Leave a respond for Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC). Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) op de google maps. Adres en contacten Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)
Location of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) on the google maps. Address and contacts of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC)

Andere gerelateerde bedrijven als come Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): Ernst A | BOB'SERVICE sa (WATERLOO) | Hair Center | HAIRSTYLING HUBERT | Antoine S & M

Other related companies as Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC): Ernst A | BOB'SERVICE sa (WATERLOO) | Hair Center | HAIRSTYLING HUBERT | Antoine S & M

Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04872955322. Het bedrijf Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) bevindt zich op het adres: Elisabethlaan 3 Box 22; 2600; Antwerpen (Berchem). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 317,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 397,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Personnel recruitment and -selection. Lijst met producten zijn Management consultants.
De hoofdactiviteit van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is Groothandel - Nondurable Goods, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), openstaande posities, locatie van Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) op de kaart.

Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), company assigned to the tax number BE04872955322. The company Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is located at the address: Elisabethlaan 3 Box 22; 2600; Antwerpen (Berchem). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 317,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 397,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Personnel recruitment and -selection. List of products are Management consultants.
The main activity of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is Wholesale Trade - Nondurable Goods, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) is not available. You also can look at reviews of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), open positions, location of Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC) on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Human Resources Consulting Cy nv (HR-CC), employees, financial statistics.