PETER BLOMMAERT

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • PETER BLOMMAERT
Private companiesReal Estate • PETER BLOMMAERT

Contactgegevens PETER BLOMMAERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PETER BLOMMAERT: address, phone, fax, email, website, opening hours

PETER BLOMMAERT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): STEENLAND 3; 9300; AALST, België

Telefoon (phone): 53212100 (+32-53212100) 53212100 (+32-53212100)

Fax (fax): +32 (56) 631-17-65 +32 (56) 631-17-65

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PETER BLOMMAERT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PETER BLOMMAERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PETER BLOMMAERT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PETER BLOMMAERT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PETER BLOMMAERT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PETER BLOMMAERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PETER BLOMMAERT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PETER BLOMMAERT
Products information PETER BLOMMAERT

BTW identificatienummer (tax): BE04528533935
Ondernemingsnummer: 2691345214
Hoofdstad (capital): 579,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 514,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes.

Product categorie (product category): M茅decins and sp茅cialistes

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PETER BLOMMAERT
(Get full report from official database of BE for PETER BLOMMAERT)

Aanvulling soorten activiteiten voor PETER BLOMMAERT
Addition kinds of activities for PETER BLOMMAERT

3297. Nonclay vuurvaste materialen | Nonclay refractories
209102. Schelpdieren, ingeblikt en genezen | Shellfish, canned and cured
07429902. Dierenarts, dierlijke specialiteiten | Veterinarian, animal specialties
10440000. Zilveren ertsen | Silver ores
17410100. Stichting en muurconstructie | Foundation and retaining wall construction
34430120. Tanks voor tankwagens, metalen plaat | Tanks for tank trucks, metal plate
35310614. Tractoren, constructie | Tractors, construction
61110102. Federale hypothecaire hypotheek bedrijf | Federal home loan mortgage corporation
63319905. Contactlenzenverzekering | Contact lens insurance
63710201. Unie trustfondsen | Union trust funds

Werken bij PETER BLOMMAERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PETER BLOMMAERT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PETER BLOMMAERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PETER BLOMMAERT. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende personeelsdienst - vervangingsopdracht tot juni 2019 (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je iemand die in HR kennis heeft van registratie van documenten en procedures omtrent afwezigheden? Werk je graag in een ondersteunende functie? Zie je het zitten om je voor een tijdelijke periode te engageren bij onze klant in Opglabbeek waar maar liefst 700 medewerkers werken? Bekijk dan zeker onderstaande functie-omschrijving: Je staat in voor de administratie rond aanwezigheden: tijdsregistratie, sociale documenten opmaken, medische onderzoeken inplannen, contacten met arbeidsgeneesheer, officiële documenten verwerken. Je buigt je over verzekeringsdossiers, opmaak en opvolging van contracten, part-time tewerkstelling... Je zal ook afgelijnde taken krijgen ter ondersteuning van de andere administratieve takken van het personeelsbeheer. Je hebt een onthaalfunctie voor nieuwe medewerkers en bent een aanspreekpunt voor alle medewerkers. Verder ben je een klankbord voor leidinggevenden en geef je hen advies i.v.m. arbeidsomstandigheden, sociale wetgeving en procedures. Ben je geïnteresseerd in deze functie mail ons dan je CV en motivatiebrief naar [email protected] of neem contact met ons op 011260022.

  • Secretariaatsmedewerker met perfecte kennis Frans (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Poperinge zoeken wij naar een secretariaatsmedewerker. Je voert verschillende taken uit om de collega's te ondersteunen in hun functie: ontvangen en klasseren van de binnenkomende post, email, fax, aannemen van telefoons. Je staat in voor het agendabeheer van de verantwoordelijken en medewerkers. Je organiseert vergaderingen. Je staat garant voor een goede verwerking van de administratieve taken.

  • Recruiter (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Vilvoorde zijn we op zoek naar een recruiter (m/v). Het gaat om een tijdelijke opdracht van 2 maanden, met kans op verlenging en/of vaste aanwerving. Je analyseert de behoeften in de rekrutering. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met je interne klanten die onze operationele verantwoordelijken zijn. Je stelt vacatureteksten op en je coördineert deze publicaties in de verschillende media. Je organiseert rekruteringsacties in moeilijke regio's en hiervoor ben je bereid om verplaatsingen te maken over heel Vlaanderen. (jobbeurzen, social media,..) Je voert een kwalitatieve en grondige selectie. Je beheert de kandidatendossiers en de administratie verbonden aan de aanwerving. Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de korte vervangingsopdrachten regio Vlaams-Brabant, de aanwerving van receptionisten over heel België en schoonmaak-en cateringprofielen (voornamelijk in Antwerpen en Gent). Je bouwt een reservepool van kandidaten die je up to date houdt, dit in functie van de invulling van dagopdrachten. Je bent aanwezig op interne vergaderingen en communiceert je resultaten op een duidelijke manier.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Oud-Heverlee - Haasrode (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Enthousiaste huishoudhulpen te Kruishoutem (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Dossierbeheerder Employee Benefits verzekeringen (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: Vanbreda Risk & Benefits

    Type: Vaste Job

    Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen die het best aansluiten bij hun HR-beleid. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je toegewezen klantenportefeuille. Je helpt je klanten verder met vragen aangaande Employee Benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) en werkt mee aan een op maat gemaakte oplossing. Je treedt op als adviseur en verlengde van de HR dienst van jouw klanten. Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers. Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. Je controleert nauwkeurig en kritisch de administratieve stukken en dossiers van je klanten. Je bouwt expertise op binnen het domein van Employee Benefits verzekeringen voor zowel zelfstandigen als loontrekkenden. Je ondersteunt de accountmanager door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen.

  • zeecontainer chauffeur CE dag (VAC053) (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Voor een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in zeecontainertransport zijn we op zoek naar een vrachtwagenchauffeur met rijbewijs CE. En dit voor de dagploeg. Transport van zeecontainers. In dehaven wordt de container dmv een stacker erop gezet, vervolgens rij je naar de klant om te laden (je moet niet zelf laden of lossen, dit wordt door de bedrijven gedaan. Je dient enkel de containerdeuren te openen) . Enige ervaring met containertransport is vereist. Kan tot 6h wachttijden zijn. Je vertrekt flexibel tussen 5u - 8u 's morgens. Je werkt ongeveer 12 à 15u/dag.

  • Hulpkok (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: BRAMEVA

    Type: Vaste Job

    Assisteren bij alle voorbereidingen, diensten en bestellingen in de keuken.

  • Servicetechnieker Filialen (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Meat&More

    Type: Vaste Job

    Als servicetechnieker maak je deel uit van het techniekersteam en zorg je ervoor dat onze filialen steeds tip-top in orde zijn. Je bent verantwoordelijk voor de elektriciteit en de sanitaire installaties in onze filialen, verspreid over heel Vlaanderen. Je volgt een planning voor het onderhoud van onze filialen. Dringende herstellingen horen daar ook bij. Je bent ook bereid om de groenzones van onze 24 Bon’Ap-filialen te onderhouden. Je doet alles voor een glimlach en denkt mee aan een oplossing op maat voor elk filiaal.

  • Advocaat-medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: JOHAN VAN KELST

    Type: Zelfstandige activiteit

    Advant is een middelgroot kantoor gespecialiseerd in verzekeringsrecht, bouwrecht, handelsrecht en aansprakelijkheidsrecht Het kantoor richt zich in zowel burgerrechtelijke als handelsrechtelijke aangelegenheden tot professioneel en privaat cliënteel, op zowel nationaal als internationaal vlak. Ter versterking van het team wordt gezocht naar een gedreven en gemotiveerde advocaat die zijn / haar activiteiten wenst uit te bouwen binnen een kostendelende associatie.

  • Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.

  • BEGELEIDER BUITENSCHOOLSE KINDEROPVANG (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: STAD BERINGEN

    Type: Werfreserve

    Je staat in voor de dagelijkse opvang van kinderen van 2,5 tot 12 jaar, voor en na de schooluren en tijdens de schoolvakanties. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten, het begeleiden van eetmomenten en toiletbezoek, het toezicht houden op het maken van huistaken, het contact onderhouden met de ouders, enz.

Zoek naar antwoorden van PETER BLOMMAERT in sociale netwerken
Look for responds of PETER BLOMMAERT in social networks

Lees alle opmerkingen voor PETER BLOMMAERT. Laat een reactie achter voor PETER BLOMMAERT. PETER BLOMMAERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PETER BLOMMAERT. Leave a respond for PETER BLOMMAERT. PETER BLOMMAERT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PETER BLOMMAERT op de google maps. Adres en contacten PETER BLOMMAERT
Location of PETER BLOMMAERT on the google maps. Address and contacts of PETER BLOMMAERT

Andere gerelateerde bedrijven als come PETER BLOMMAERT PETER BLOMMAERT: Vlaamse Wielrijdersbond VZW | Buro Casier BVBA | MARC HOUBECHTS | PATRICK LECOCQ | MENDPARA PRAVIN

Other related companies as PETER BLOMMAERT: Vlaamse Wielrijdersbond VZW | Buro Casier BVBA | MARC HOUBECHTS | PATRICK LECOCQ | MENDPARA PRAVIN

PETER BLOMMAERT is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PETER BLOMMAERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04528533935. Het bedrijf PETER BLOMMAERT bevindt zich op het adres: STEENLAND 3; 9300; AALST. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 579,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 514,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is M茅decins and sp茅cialistes. Lijst met producten zijn Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
De hoofdactiviteit van PETER BLOMMAERT is Onroerend goed, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PETER BLOMMAERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PETER BLOMMAERT, openstaande posities, locatie van PETER BLOMMAERT op de kaart.

PETER BLOMMAERT is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is PETER BLOMMAERT, company assigned to the tax number BE04528533935. The company PETER BLOMMAERT is located at the address: STEENLAND 3; 9300; AALST. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 579,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 514,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is M茅decins and sp茅cialistes. List of products are Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
The main activity of PETER BLOMMAERT is Real Estate, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of PETER BLOMMAERT is not available. You also can look at reviews of PETER BLOMMAERT, open positions, location of PETER BLOMMAERT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PETER BLOMMAERT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PETER BLOMMAERT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PETER BLOMMAERT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PETER BLOMMAERT, employees, financial statistics.