Carlier

Contactgegevens Carlier: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Carlier: address, phone, fax, email, website, opening hours

Carlier

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue Charles Quint 253; 1083; Bruxelles (Ganshoren), België

Telefoon (phone): 02 465 18 85 (+32-02 465 18 85) 02 465 18 85 (+32-02 465 18 85)

Fax (fax): 02 465 41 73 (+32-02 465 41 73) 02 465 41 73 (+32-02 465 41 73)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Carlier: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Carlier"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Carlier"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Carlier, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Carlier. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Carlier, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Carlier. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Carlier
Products information Carlier

BTW identificatienummer (tax): BE09849761962
Ondernemingsnummer: 4213500976
Hoofdstad (capital): 526,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 268,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Musical instruments - Retail

Product categorie (product category): Pianos

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Carlier
(Get full report from official database of BE for Carlier)

Aanvulling soorten activiteiten voor Carlier
Addition kinds of activities for Carlier

349301. Warm gevormde veren | Hot formed springs
415100. Schoolbussen | School buses
596202. Drank automaten | Beverage vending machines
635199. Verzekeringsverzekering, nv | Surety insurance, nec
22730402. Tapijten, textielvezel | Carpets, textile fiber
26210903. Asfaltpapier, gelamineerd | Asphalt paper, laminated
34899905. Rookgeneratoren (afzetting) | Smoke generators (ordnance)
50930203. Wire en kabel schroot | Wire and cable scrap
59410303. Tennisartikelen en apparatuur | Tennis goods and equipment

Werken bij Carlier: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Carlier: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Carlier. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Carlier. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerker voeding - 2 ploegen - Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf in Ardooie zijn wij op zoek naar productiemedewerkers die kunnen werken in 2 ploegen. De voormiddagploeg is van 5 tot 13 uur, de namiddagploeg van 13 tot 21 uur. Als productiemedewerker sta je de operatoren bij waar nodig. Je houdt je aan de voorschriften van hygiëne, kwaliteit, veiligheid en milieu.

  • Data Entry Medewerker in Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een voltijdse Data Entry Medewerker (M/V) voor een firma gelegen in Zaventem. Het gaat om een uitzendopdracht van twee maanden. Onze klant is een internationaal bedrijf actief in de IT sector. Als Data Entry Medewerker heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Je staat in voor het correct ingeven van gegevens en cijfers; - Je werkt in de administratieve back-office; - Je verwerkt administratief de input van de gegevens; - Je springt in op andere departementen waar nodig. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Toonbankverkoper (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf zijn wij opzoek naar een Toonbankverkoper regio Mol: - Je bent medeverantwoordelijk voor de verkoop in de winkel en handelt de orders administratief correct af - Je staat de klanten bij met raad en daad - Je bent sterk op technisch vlak en kan de klanten extra service bieden door hen deskundig advies te geven - Je staat in voor de orde en netheid in de vestiging - Kennis van meubel- en bouwbeslag is een troef

  • Slager-uitbeender of spekslager - voltijds (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Eernegem zoeken wij een slager-uitbeender of spekslager. Takenpakket slager-uitbeender: Het uitbenen van de runderen Het versnijden van de runderen Takenpakket spekslager: Je voorziet de winkel van vlees Je werkt met een flexibel uurrooster

  • OPERATOR (+ heftruck) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zorgt voor het instellen, controleren en bijstellen van de productieinstallaties Je zorgt voor het instellen en bedienen van de verpakkingsinstallaties en denkt mee in het optimaliseren van deze installaties. Je voert kleine onderhouds- en herstellingswerkzaamheden uit. Je voert reinigingswerken aan de installaties uit en vult de nodige controledocumenten in. Je bedient de vorkheftruck om de verpakte goederen in het magazijn te stapelen.

  • Huishoudhulp M/V regio Zwevezele PT of FT (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: PICO BELLO

    Type: Dienstenchequebaan

    Dringende opstart! Bent u proper en net en is schoonmaken echt jouw ding? Dan ben jij de geknipte kandidaat waarnaar wij op zoek zijn! In het kader van de dienstencheques gaat u poetsen bij mensen thuis. Het gaat hier om de wekelijkse schoonmaak zoals stof afnemen, stofzuigen, dweilen, bedden opmaken, ramen lappen... U wordt tewerkgesteld bij verschillende klanten in uw regio. Wij zijn dan wel niet het grootste dienstenchequebedrijf in de regio, maar wij verkiezen liever een persoonlijke en kwalitatieve aanpak, zowel voor onze klanten als voor onze werknemers! Bent u reeds actief in de dienstenchequesector, maar bent u op zoek naar betere werkvoorwaarden? Ook dan bent u steeds welkom bij ons voor een vrijblijvend gesprek. Discretie verzekerd!

  • Student gezocht! (KLUISBERGEN)

    Regio: KLUISBERGEN

    Bedrijf: ASAP

    Type: Studentenjob

    Een van onze klanten zoekt een gedreven studente voor horeca taken U komt terecht binnen een gekende feestzaal in de regio waar u verantwoordelijk bent voor enkele van onderstaande taken * onthaal clienteel * bediening in de zaal * afwas

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Kelner/barmedewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Leopold Hotel

    Type: Vaste Job

    Het Leopold hotel is een viersterren boutique hotel gelegen in het bruisende Antwerpen. Het Leopold hotel is de ideale uitvalsbasis in het hart van de stad, stijlvol en met een uitzonderlijke locatie. Het hotel is gelegen aan het groene stadspark, de diamantwijk, winkelstraten en het centraal station zijn slechts op 5 minuten wandelen van het hotel. Het hotel beschikt over 127 kamers, een ontbijtruimte, een loungebar en verschillende meetingruimtes. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde kelner om ons team te versterken. De voornaamste taken zijn; opdienen van het ontbijt, lunch en diner, afruimen, buffet opzetten en in orde houden, bedienen en serveren van dranken en gerechten, barwerkzaamheden, het proper houden van het restaurant en bar, leeggoed wegbrengen, bereiden van kleine gerechten.

  • HR OFFICER VOOR PROJECTOPDRACHTEN (BE767561) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Vaste Job

    Hudson is een HR adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring en onze missie is eenvoudig: organisaties ondersteunen door in te zetten op hun medewerkers. Deze missie kunnen we enkel volbrengen door op onze beurt zelf bijzondere HR-professionals aan te werven. Als lid van ons Hudson team heb je elke dag opnieuw impact op organisaties, haar medewerkers en werkzoekenden. Heb je interesse voor HR en maak je graag, samen met meer dan 250 andere overtuigde Hudson collega’s, het verschil? Dan zijn wij op zoek naar jou! Om onze afdeling Interim Management & Contracting te versterken, zijn we op zoek naar een (m/v) HR OFFICER voor projectopdrachten bij klanten Onze Interim Management & Contracting afdeling speelt in op vragen van klanten die om welke reden dan ook nood hebben aan tijdelijke versterking. Het kan daarbij gaan om een tijdelijke verhoogde workload, een vervanging naar aanleiding van ziekte of zwangerschap van een medewerker of het vertrek van een collega, etc. Je hebt al een stevige ervaring verworven binnen Rekrutering & Selectie (hetzij in consultancy, hetzij in een interne HR rol) of bent vanuit je business ervaring gepassioneerd geraakt door de mens in een organisatie en wil deze ervaring valoriseren door het uitvoeren van opdrachten in verschillende bedrijven. Je ziet deze job als een unieke kans om je professionele bagage uit te breiden, je kennis van de markt te vergroten en interessante contacten te leggen binnen verschillende bedrijven maar tegelijk te werken voor een referentie in de sector van Rekrutering & Selectie. Je kan je snel inwerken in de cultuur, sector en werkwijze van de klant waarbij je jouw opdracht uitvoert. Je houdt ervan op korte termijn jouw intern netwerk in het bedrijf waar je wordt ingezet, uit te bouwen. Je kan je identificeren met de Hudson cultuur en werkwijze, maar kan je daarnaast ook snel aanpassen aan de verwachtingen, waarden en werkwijze van de klant. Voor verschillende rekruteringsopdrachten analyseer je de behoeften van de klant waarbij je werkt en bepaal je de juiste rekruteringsmethode. Je maakt hiervoor gebruik van jouw ervaring en leergierigheid, creativiteit en ondernemingszin die je leiden naar paden om kandidaten te vinden. Je ontmoet kandidaten voor een interview en evalueert hun potentieel tijdens het selectieproces. Je geeft een advies en vormt een klankbord voor je klant bij het voorstellen van je eindkandidaten.

  • Freelance docent 'medisch secretariaat' campus Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

  • Opvoed(st)er A1 en A2 (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: DE WITTE MOL

    Type: Werfreserve

    De opvoed(st)er in de leefgroep staat in voor de realisatie van: nodige assistentie verlenen bij het wonen en leven van de zorggebruiker, een evenwichtige daginvulling verzorgen, duidelijke en eerlijke informatieoverdracht, een vlotte veilige en goed georganiseerde dagelijkse werking.

Zoek naar antwoorden van Carlier in sociale netwerken
Look for responds of Carlier in social networks

Lees alle opmerkingen voor Carlier. Laat een reactie achter voor Carlier. Carlier bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Carlier. Leave a respond for Carlier. Carlier on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Carlier op de google maps. Adres en contacten Carlier
Location of Carlier on the google maps. Address and contacts of Carlier

Andere gerelateerde bedrijven als come Carlier Carlier: VASTGOEDKANTOOR DE VOS | EDUARD JANSSENS | COIFFURE TH?R?SE | T.C. LAAKDAL | C. VAN AKEN

Other related companies as Carlier: VASTGOEDKANTOOR DE VOS | EDUARD JANSSENS | COIFFURE TH?R?SE | T.C. LAAKDAL | C. VAN AKEN

Carlier is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Carlier, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09849761962. Het bedrijf Carlier bevindt zich op het adres: Avenue Charles Quint 253; 1083; Bruxelles (Ganshoren). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 526,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 268,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Pianos. Lijst met producten zijn Musical instruments - Retail.
De hoofdactiviteit van Carlier is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Carlier is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Carlier, openstaande posities, locatie van Carlier op de kaart.

Carlier is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is Carlier, company assigned to the tax number BE09849761962. The company Carlier is located at the address: Avenue Charles Quint 253; 1083; Bruxelles (Ganshoren). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 526,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 268,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Pianos. List of products are Musical instruments - Retail.
The main activity of Carlier is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Carlier is not available. You also can look at reviews of Carlier, open positions, location of Carlier on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Carlier, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Carlier, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Carlier, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Carlier, employees, financial statistics.