Sileghem Kaat

Contactgegevens Sileghem Kaat: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Sileghem Kaat: address, phone, fax, email, website, opening hours

Sileghem Kaat

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Omgangstraat 164; 9750; Zingem, België

Telefoon (phone): 0475 37 80 35 (+32-0475 37 80 35) 0475 37 80 35 (+32-0475 37 80 35)

Fax (fax): +32 (61) 142-47-51 +32 (61) 142-47-51

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Sileghem Kaat: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Sileghem Kaat"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Sileghem Kaat"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Sileghem Kaat, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Sileghem Kaat. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Sileghem Kaat, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Sileghem Kaat. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Sileghem Kaat
Products information Sileghem Kaat

BTW identificatienummer (tax): BE02863281250
Ondernemingsnummer: 2899261474
Hoofdstad (capital): 827,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 692,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in Sileghem Kaat zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Physiotherapists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Sileghem Kaat
(Get full report from official database of BE for Sileghem Kaat)

Aanvulling soorten activiteiten voor Sileghem Kaat
Addition kinds of activities for Sileghem Kaat

154201. Bedrijfs- en kantoorbouwbedrijven | Commercial and office building contractors
36120302. Autotransformatoren voor schakelborden (excl. Tele switchboards) | Autotransformers for switchboards (exc. tele. switchboards)
36340311. Luchtbevochtigers, elektrisch: huishouden | Humidifiers, electric: household
50320200. Pleistermaterialen | Plastering materials
73899955. Weeg, voedsel en grondstoffen | Weighing, food and commodity

Werken bij Sileghem Kaat: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Sileghem Kaat: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Sileghem Kaat. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Sileghem Kaat. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker Bakkerij-afdeling MAKRO Eke - voltijds (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor Makro te Eke zijn we op zoek naar een gemotiveerde allround medewerker voor de bakkerij. Je zal samen met de bakkers instaan voor de algemene werking. Je helpt bij het aanvullen van de rekken, bediening van de klanten, hulp in het atelier met het bakken en bereiden, onderhoud van de afdeling, ...

  • Verkoper huishoudproducten (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als verkoper van huishoudproducten staat u altijd klaar om te luisteren naar de klant. U geeft advies en speelt zo goed mogelijk in op hun wensen. Ook wordt er verwacht dat u zorgt voor een mooie presentatie van de afdeling.

  • Commercieel medewerker binnendienst B2B (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste interne ondersteunende aanspreekpunt voor de B2B klanten. Voor je commerciële collega’s bied je de nodige pre en post sales ondersteuning (administratief, analytisch, probleemoplossend, …). Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor een aantal eigen B2B klantencontracten. Je taken zijn o.a. : - Opmaak van offertes voor bestaande en nieuwe B2B klanten: inhoudelijk en administratief - Analyse van bestaande energiecontracten m.b.t. hernieuwingen en toevoegingen - Ondersteuning vanexterne sales partners : je zorgt telefonisch en schriftelijk voor een snelle afhandeling van hun vragen bv over commissies, afwijkingen t.o.v. de standaarden, … - Je staat in voor de controle, het beheer en de administratieve verwerking van B2B klantendossiers. - Je volgt toegewezen klantencontracten op : bv einde contract, facturatie slechte betalers, … - Je ondersteunt eveneens je 1ste en 2de lijn collega’s van de klantendienst voor B2B klanten, - Je zorgt er als team voor dat je door goede communicatie en samenwerking voor de klant tot de beste oplossing komt.

  • Customer Care Advisor (HUIZINGEN)

    Regio: HUIZINGEN

    Bedrijf: ASAP HR GROUP

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je kan de verschillende vragen beantwoorden en zorgen van gebruikers via telefoon, email en brieven op een directe manier en zoals het service niveau vereist . Je kan aanleren, eigen maken en gebruiken van alle nodige kennis en expertise ter zake om probleemoplossend te kunnen werken met en door de eindgebruikers bij te staan inzake het gebruik van de producten. Je bent accuraat en grondig alle nieuwe eindgebruiker conversie en retentie profielen kan je documenteren in de computer systemen zoals de standaard procedures vereisen. Je bent verantwoordelijk voor data kwaliteit en zelfreflectie i.v.m de kwaliteit van jouw werk Je gebruikt de beschikbare bronnen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in de industrie, de producten en diensten van de concurrenten en de business activiteiten. Je communiceert en werkt als een team met de field sales vertegenwoordigers en het costumer care team om de gestelde objectieven te behalen en te verbeteren. Je behandelt de maandelijkse inbound en outbound call activiteiten en conversie/retentie doelstellingen. Je rapporteert zoals gevraagd of verzocht wordt.

  • Industrieel onderhoudstechnieker / elektromechanicus (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Synergie Vilvoorde Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je een technische opleiding genoten en/of reeds ervaring opgedaan? Heb je zin om te werken aan projecten op lange termijn? Voel je je als technieker thuis in een productieomgeving? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Wij werven doorlopend technische profielen aan voor regio Vlaams-Brabant.

  • Cargo Agent (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: WaW

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De tijdige en nauwkeurige administratieve verwerking van begin tot einde van vrachtdocumenten volgens de voorgeschreven procedures en geldende reglementeringen Controleren van vrachtzendingen volgens de voorgeschreven procedures en geldende reglementeringen Data entry in het cargo computersysteem. Dagelijks contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als aan het loket  

  • Sorteerder - heftruckchauffeur (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: kwaliteitscontrole uitvoeren op de geproduceerde producten producten verplaatsen/sorteren a.d.h.v. de heftruck

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZWIJNAARDE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Sleidinge (SLEIDINGE)

    Regio: SLEIDINGE

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Wetteren/Wichelen) - Zelfstandige basis (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: X-Care

    Type: Zelfstandige activiteit

    X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven. Voor onze klanten, verscheidene woon- en zorgcentra, zoeken wij verpleegkundigen die willen bijwerken op interimbasis. Vroegdiensten, laatdiensten, nachten,... Aan jou om ons door te geven wat jou interesseert. Heb jij tijd en zin om af en toe in te springen? Stuur alvast je cv door en we nemen snel contact met je op zodat je in onze pool terechtkomt!

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Flexijob zondag bakkerswinkel (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: Bakkerij Andries

    Type: Flexijob

    Wij zoeken nog een paar vlotte, vriendelijke collega's om onze team op zondag morgen te versterken, alle weken of om de 2 weken, van 7.00 tot 12.00

Zoek naar antwoorden van Sileghem Kaat in sociale netwerken
Look for responds of Sileghem Kaat in social networks

Lees alle opmerkingen voor Sileghem Kaat. Laat een reactie achter voor Sileghem Kaat. Sileghem Kaat bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Sileghem Kaat. Leave a respond for Sileghem Kaat. Sileghem Kaat on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Sileghem Kaat op de google maps. Adres en contacten Sileghem Kaat
Location of Sileghem Kaat on the google maps. Address and contacts of Sileghem Kaat

Andere gerelateerde bedrijven als come Sileghem Kaat Sileghem Kaat: COIFFURE CARINE | SK GEMEENTEPERSONEEL | ROVEKO | Argenta | Kuypers T

Other related companies as Sileghem Kaat: COIFFURE CARINE | SK GEMEENTEPERSONEEL | ROVEKO | Argenta | Kuypers T

Sileghem Kaat is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Sileghem Kaat, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02863281250. Het bedrijf Sileghem Kaat bevindt zich op het adres: Omgangstraat 164; 9750; Zingem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 827,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 692,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Physiotherapists. Producten gemaakt in Sileghem Kaat zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Sileghem Kaat is Olie- en gaswinning, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Sileghem Kaat is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Sileghem Kaat, openstaande posities, locatie van Sileghem Kaat op de kaart.

Sileghem Kaat is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is Sileghem Kaat, company assigned to the tax number BE02863281250. The company Sileghem Kaat is located at the address: Omgangstraat 164; 9750; Zingem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 827,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 692,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Physiotherapists. Products created in Sileghem Kaat were not found.
The main activity of Sileghem Kaat is Oil and Gas Extraction, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Sileghem Kaat is not available. You also can look at reviews of Sileghem Kaat, open positions, location of Sileghem Kaat on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Sileghem Kaat, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Sileghem Kaat, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Sileghem Kaat, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Sileghem Kaat, employees, financial statistics.