Bachkatov Jean

Particuliere bedrijvencommunicatie • Bachkatov Jean
Private companiesCommunications • Bachkatov Jean

Contactgegevens Bachkatov Jean: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bachkatov Jean: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bachkatov Jean

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de la Broucheterre 20; 6000; Charleroi, België

Telefoon (phone): 071 32 72 85 (+32-071 32 72 85) 071 32 72 85 (+32-071 32 72 85)

Fax (fax): 071 32 72 85 (+32-071 32 72 85) 071 32 72 85 (+32-071 32 72 85)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bachkatov Jean: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bachkatov Jean"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bachkatov Jean"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bachkatov Jean, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bachkatov Jean. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bachkatov Jean, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bachkatov Jean. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bachkatov Jean
Products information Bachkatov Jean

BTW identificatienummer (tax): BE04836151123
Ondernemingsnummer: 9010681152
Hoofdstad (capital): 655,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 379,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Producten die in Bachkatov Jean zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Physiotherapists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bachkatov Jean
(Get full report from official database of BE for Bachkatov Jean)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bachkatov Jean
Addition kinds of activities for Bachkatov Jean

353202. Apparatuur voor mineraalbewerking | Mineral beneficiation equipment
22110206. Madras, katoen | Madras, cotton
48130203. Eigen online service netwerken | Proprietary online service networks
54999902. Eieren en gevogelte | Eggs and poultry
81110209. Immigratie- en naturalisatiewet | Immigration and naturalization law

Werken bij Bachkatov Jean: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bachkatov Jean: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bachkatov Jean. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bachkatov Jean. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke administratieve functie op financiële afdeling: schoolverlaters zijn welkom (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de financiële afdeling zijn we op zoek naar een tijdelijke collega die verantwoordelijk zal zijn voor de post- en factuurverwerking. Je controleert de facturen en volgt de betalingen op, (inkomende als uitgaande facturen). Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, klanten en collega's en hebt verschillende administratieve taken. Het gaat over een opdracht van +-1 jaar.

  • Boekhoudkundig medewerker regio Sint-Lievens-Houtem (SINT-LIEVENS-HOUTEM)

    Regio: SINT-LIEVENS-HOUTEM

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met onze klant regio Sint-Lievens-Houtem zijn wij op zoek naar een enthousiaste boekhoudkundige medewerker. Jou voornaamste taken zullen bestaan uit: - Je maakt deel uit van de financiële afdeling van het bedrijf en verzorgt vanuit deze functie de leveranciersboekhouding. - Je hebt op regelmatige basis contacten met onze verschillende leveranciers, zowel voor het aanmaken van leveranciersbetalingen als voor het verwerken van inkomende facturen. - Verder volg je de tijdige betaling van deze facturen op. Je codeert ook de facturen en voert deze in in het boekhoudprogramma (SAP). - Je zet de betalingen klaar en controleert ook of de binnenkomende facturen correct zijn. - In deze functie rapporteer je aan de verantwoordelijke finance en IT.

  • HUISHOUDHULP met zin om erin te vliegen (m/v) regio Brugge (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Brugge

    Type: Dienstenchequebaan

    Bepaal je graag je eigen werkuren én heb je graag wat meer tijd voor je gezin of hobby's? Ben je van nature iemand die heel precies werkt en graag heeft dat alles netjes is? Werk je graag in eigen regio en hou je van wat afwisseling in je job? Dan zoeken wij jou!

  • HUISHOUDHULP SINT-KATELIJNE-WAVER (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Sint-Katelijne-Waver zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Jobstudent (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Projectingenieur elektriciteit & hardware (Zwijndrecht) (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: BONACHE

    Type: Vaste Job

    Bonache NV is actief in projectsourcing en werving & selectie. Voor onze eigen werknemers op projectbasis werken wij voornamelijk met langdurige opdrachten en contracten van onbepaalde duur. Wij zijn werkzaam in domeinen als aankoop, administratie, techniek, logistiek, engineering, … . Bonache hecht veel belang aan persoonlijke betrokkenheid, zowel naar klant, eigen werknemers en kandidaten. Een geslaagd project en mensen die hun job kwalitatief, veilig en met plezier uitoefenen: dat zijn onze doelstellingen en resultaten. Herken je jezelf in dit profiel? Dan hebben we jou graag mee in ons team. Solliciteer snel! Voor een langdurig project bij onze klant, dé Belgische referentie in innovatieve installaties en diensten voor industriële, energie gerelateerde, tertiaire en infrastructurele markten, zijn we op zoek naar een projectingenieur elektriciteit & hardware. Je bent verantwoordelijk voor het luik hardware binnen het kader van projecten. Je waakt over de conformiteit van de uitvoering met de specificaties van de projectovereenkomsten, alsook de voorziene tijdspanne en het budget. Het takenpakket omvat het volgende: - Ontwerpen en opstellen van hardware documenten door gebruik te maken van het juiste CAD/CAE systeem om zo een optimale ingebruikname en functionering van de installatie te garanderen - Uitwerken en onderhouden van standaardisatie voor het CAD/CAE-gebeuren (projectsjablonen, formulieren, FAQlijsten, macrobibliotheken, … ) - Verzamelen van gegevens over nieuwe hardware producten betreffende de werking, omvang, enz. om de projectmanager of de klant de juiste keuze te laten maken - Ondersteunen en helpen bij ingebruikname van de installaties om deze zo vlot mogelijk te laten verlopen en de installatie zo snel mogelijk in dienst te stellen

  • Poederlakker (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Talentus Tessenderlo

    Type: Vaste Job

    Jij krijgt de eindverantwoordelijkheid voor het lakken van de metalen.  Alle metalen worden automatisch gelakt, jij lakt bij waar nodig.  Bedrijfsprofiel: Onze klant is een internationaal bedrijf in de technologie. 

  • Sportieve Promotors van Voedingssuplementen (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: ART OF WELLNESS bvba

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je gaat in je eigen regio aan de slag als een ENTHOUSIASTE PROMOTOR van BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat mensen helpen, die op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit willen verbeteren met de voedingsproducten van HERBALIFE Nutrition. Ook op sportief vlak word je opgeleid en is er de mogelijkheid tot uitbreiding om te werken met de Top-sportvoeding & supplementen: HERBALIFE24. Affiniteit met voeding en een gezonde, actieve levensstijl is een pro, maar geen must. Voorkennis op deze gebieden zijn natuurlijk meegenomen. Verder heb je eenstevige portie interesse in een gezonde en actieve levensstijl, waar voeding en voedingssuplementen een plaats kunnen hebben. Mogelijke verdere specialisatiekeuze: - beweging, sport & fitness - gewichtsbeheersing - huidverzorging - teamleader van promotors GROOT VOORDEEL: Je kan in vrije uren werken en zelf jouw uren bepalen, van thuis uit of van op verplaatsing. Ook voor vijftigplus. Wat ga je doen? PROMOTEN van onze SPORTACTIVITEITEN én TOP-voeding & voedingssuplementen, in jouw eigen regio. Eigen klantenbestand leren opbouwen & coachen. Nieuwe sportieve en enthousiaste teamleaders leren aanwerven & coachen.

  • HR-freelancers (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: ORBID

    Type: Zelfstandige activiteit

    110 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie. We gaan op een pragmatische manier voor resultaatgerichte oplossingen waarbij de meerwaarde voor de klant centraal staat. Vanuit onze unit HR ondersteunen wij klanten bij het spotten, ontwikkelen en optimaal benutten van talenten. We doen dit onder andere via werving en selectie van de juiste mensen, het opzetten van een sterk employer brand, het uitvoeren van assessment en development centers en coaching van medewerkers en leidinggevenden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat HR op wieltjes loopt door klanten te ondersteunen bij de opstart, uitbouw en verzorging van hun HR-beleid. Als ervaren HR verantwoordelijke/ Business partner of HR consultant treed je op als HR aanspreekpunt en –partner voor (KMO) zaakvoerders of HR Managers. Jouw HR commitment draagt bij tot betere bedrijfsresultaten. Je brede ervaring én interesse in diverse domeinen binnen HR stellen je in staat om als HR-verantwoordelijke diverse HR - projecten en taken te realiseren bij en in samenwerking met onze klanten: selectie en behoud van medewerkers, competentiemanagement, medewerkerstevredenheid, verbetergroepen en autonome teams, teambegeleiding, individuele coaching, opleiding. Je belangrijkste focus is enerzijds om bij onze klanten HR inzichten bij te brengen en toe te passen, ter ondersteuning van het management, anderzijds om de medewerkers optimaler te laten functioneren.

  • Kapper / Kapster (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: KWA'FUUR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heb je zin in een nieuwe uitdaging? Heb je ervaring in het vak? Ben je bereid om binnen een bestaande zaak op zelfstandige basis te werken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Je zal werken als kapper/kapster op zelfstandige basis. Je wordt ingezet voor het hele takenpakket. Dit omvat: knippen van dames en heren, brochen, kleuren, permenant / opsteekkapsel zijn een pluspunt.

  • Freelance Consultant verzekeringen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Akkermans & Partners

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voel jij je helemaal thuis binnen de werking van een verzekeringsmaatschappij of een makelaarskantoor? Ben je toe aan uitdaging en afwisseling in je job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Akkermans & Partners is dé specialist in het leveren van ondersteuning, expertise en advies aan de hele verzekeringssector. Onze diensten bestaan uit Consulting, Outsourcing en Software. We zoeken een ervaren en gedreven freelance consultant met een passie voor verzekeringen. Je bent flexibel inzetbaar op verschillende opdrachten (Leven of Niet-Leven) of op projecten bij verzekeringsmaatschappijen of makelaars.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Bachkatov Jean in sociale netwerken
Look for responds of Bachkatov Jean in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bachkatov Jean. Laat een reactie achter voor Bachkatov Jean. Bachkatov Jean bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bachkatov Jean. Leave a respond for Bachkatov Jean. Bachkatov Jean on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bachkatov Jean op de google maps. Adres en contacten Bachkatov Jean
Location of Bachkatov Jean on the google maps. Address and contacts of Bachkatov Jean

Andere gerelateerde bedrijven als come Bachkatov Jean Bachkatov Jean: PAS | LE CR? ? TIF | Reuter Distri sa-Rogelec | LANGEWOUTERS | Misrachi A

Other related companies as Bachkatov Jean: PAS | LE CR? ? TIF | Reuter Distri sa-Rogelec | LANGEWOUTERS | Misrachi A

Bachkatov Jean is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Bachkatov Jean, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04836151123. Het bedrijf Bachkatov Jean bevindt zich op het adres: Rue de la Broucheterre 20; 6000; Charleroi. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 655,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 379,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Physiotherapists. Producten gemaakt in Bachkatov Jean zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bachkatov Jean is communicatie, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bachkatov Jean is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bachkatov Jean, openstaande posities, locatie van Bachkatov Jean op de kaart.

Bachkatov Jean is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is Bachkatov Jean, company assigned to the tax number BE04836151123. The company Bachkatov Jean is located at the address: Rue de la Broucheterre 20; 6000; Charleroi. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 655,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 379,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Physiotherapists. Products created in Bachkatov Jean were not found.
The main activity of Bachkatov Jean is Communications, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Bachkatov Jean is not available. You also can look at reviews of Bachkatov Jean, open positions, location of Bachkatov Jean on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bachkatov Jean, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bachkatov Jean, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bachkatov Jean, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bachkatov Jean, employees, financial statistics.