FS Training & Consulting

Contactgegevens FS Training & Consulting: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FS Training & Consulting: address, phone, fax, email, website, opening hours

FS Training & Consulting

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Hooipolderlaan 26; 2660; Antwerpen (Hoboken), België

Telefoon (phone): 03 828 39 34 (+32-03 828 39 34) 03 828 39 34 (+32-03 828 39 34)

Fax (fax): 03 827 65 48 (+32-03 827 65 48) 03 827 65 48 (+32-03 827 65 48)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FS Training & Consulting: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FS Training & Consulting"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FS Training & Consulting"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FS Training & Consulting, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FS Training & Consulting. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FS Training & Consulting, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FS Training & Consulting. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FS Training & Consulting
Products information FS Training & Consulting

BTW identificatienummer (tax): BE07250671386
Ondernemingsnummer: 7416290283
Hoofdstad (capital): 928,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 284,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in FS Training & Consulting zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Personnel training

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FS Training & Consulting
(Get full report from official database of BE for FS Training & Consulting)

Aanvulling soorten activiteiten voor FS Training & Consulting
Addition kinds of activities for FS Training & Consulting

2281. Garen spin mills | Yarn spinning mills
7241. Kapper winkels | Barber shops
319903. Leren riem en strapping | Leather belting and strapping
34430205. Condensers, stoom | Condensers, steam
37649900. Ruimte aandrijfeenheden en onderdelen, nec | Space propulsion units and parts, nec
50440206. Mimeograph machines | Mimeograph machines
50470307. Incontinente zorgproducten en benodigdheden | Incontinent care products and supplies
50649908. Naaimachines, huishoudelijk: elektrisch | Sewing machines, household: electric

Werken bij FS Training & Consulting: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FS Training & Consulting: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FS Training & Consulting. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FS Training & Consulting. Looking for open vacancies in other companies

  • Automecanicien (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bloeiend familiebedrijf in Diksmuide zoeken wij een gemotiveerde technicus/automecanicien. Je staat in voor het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden en herstellingen van de wagens.

  • Flexibele winkelbediende met commerciële uitstraling (m/v) - regio Waregem (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Comines

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf met verschillende tankstations verspreid over heel België zijn we op zoek naar een gemotiveerde winkelbediende in de regio van Waregem. Taken: - Vlotte bediening van de klanten - Aanvullen van de rekken - Kassawerk - Klaarmaken van broodjes - Correcte afhandeling van de administratie Aanbod: - Leuke en afwisselende omgeving - Correcte verloning - Je werkt in ploeg, ook weekendwerk - Variabel uurrooster - Opleiding wordt voorzien Vereisten: - Je hebt een goed voorkomen en bent klantvriendelijk. - Ervaring is een broodjeszaak, retail, of een tankstations kan een pluspunt zijn - Je bent commercieel aangelegd en hebt zin voor verantwoordelijkheid. - Je bent in staat om zelfstandig te werken - Je bent flexibel naar uren - Avond- en weekendwerk schrikt u niet af

  • Business Analyst (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant ,gevestigd in Bornem, zijn wij op zoek naar een Insurance, Maintenance & Remarketing Associate voor een tijdelijke opdracht tot en met juni 2019. Je komt terecht in een lease- en financieringsmaatschappij, dat deel uitmaakt van een internationale groep binnen de automotive sector en verdeler is van een premium automerk. Heb je een passie voor cijfers, een goed analytisch inzicht en een achtergrond in verzekeringen? Dan is dit jouw kans op een top job! Als Insurance, Maintenance & Remarketing Associate assisteer je bij de ontwikkelijng van de bestaande & toekomstige verzekerings- & onderhoudsactiviteiten, alsook bij de verbetering van verkoop- & operationele processen via workshops & projecten. Jouw verantwoordelijkheden: Opvolgen van projectactiviteiten met de provider(s). Helpen bij het opzetten van incentives voor verkopers / dealers en bonusregelingen. Implementatie van doelen voor verzekerings- en onderhoudsactiviteiten met specifieke KPI's alsook het proces van vernieuwing, CRM en cross-selling. Assisteren bij het opzetten van dealer- en interne trainingen voor verzekeringen en onderhoud. Je staat mee in voor het behalen van bedrijfsdoelstellingen voor verzekeringen en onderhoud, en voor de lokale verzekeringssamenwerking op te ontwikkelen producten. Implementatie en onderhoud van verkoopprocessen voor verzekeringen en onderhoud, alsook marketing-, communicatie- en campagnevereisten behoren tot jouw takenpakket. Verder voer je regelmatig updates uit over de huidige marktverzekerings- en onderhoudsomgeving.

  • Machineoperator profileerlijn - Nacht (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor de aanvoer van rollen staalplaten Je stelt de machine in aan de hand van gegevens met als doel koudgevormde wand- of dakplaten te bekomen Je pakt de afgewerkte platen in en voert ze weg met de heftruck

  • Deegbereider (m/v) (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant ontwikkelt, produceert en distribueert bakkerij-ingrediënten voor bakkers, groot en kleine industrie. - Je maakt volgens productieplanning en compositierecept, het benodigde deeg en de vullingen aan door het afwegen, doseren en verzamelen in een mengkuip van de verschillende grondstoffen en ingrediënten. - Je bedient vlot kneed- en menginstallaties en bent ook verantwoordelijk voor het hygiënische onderhoud van je afdeling. - Je kan uitermate nauwkeurig en snel werken en hebt eventueel al enige werkervaring, bijvoorbeeld in de bakkerswereld of voedingsindustrie. Een opleiding als bakker is ideaal voor deze functie.

  • Groenarbeider (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Geel zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren groenarbeider met rijbewijs B. jou takenpakket zal bestaan uit: snoeien gras afdoen onkruid verwijderen werken met allerhande machines klinkers leggen ( paden die door de tuin lopen) ... trefwoorden: tuinarbeider, groen, groenmedewerker, tuin, landbouw, groendienst, ...

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 12 u bij 1 gezin te Moorslede. (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres!Je komt terecht in een kindvriendelijke omgeving , waar Nederlands geen must is.De uren die u zal werken zijn; Ma: 8u Di: 8u en de vrijdagvoormiddag 4u. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • STUDENT HORECA (M/V) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Interim

    Type: Studentenjob

    Onze klant is op zoek naar extra studenten die in het weekend kunnen worden ingezet. Men zoekt extra's voor de zaal en de keuken. Het is ook meegenomen als je tijdens de week kan werken.

  • Account Manager voor Nederland (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Tasco

    Type: Vaste Job

    Tasco bvba uit Gavere biedt oplossingen voor digitale printing en finishing aan de grafische industrie. Sinds onze oprichting in 1993 zijn we uitgegroeid tot een dynamische onderneming met 22 mensen. Wij zijn op zoek naar een gedreven Account Manager voor verschillende regio’s in Vlaanderen en Nederland die samen met ons wilt verder groeien. Als Account Manager bent u verantwoordelijk voor het opvolgen van bestaande klanten en potentiële klanten gegenereerd door marketing acties. U werkt samen met 2 directe collega’s en doet daar de verkoop van machines uit het productgamma van Speciality Printing Equipment, zoals laserprinting, adresseerprinters ed. U wordt een productspecialist en bent in staat om voor elke klant de juiste oplossing voor te stellen. U bent verantwoordelijk voor de demonstraties en opendeurdagen U sluit de verkoop af en onderhandelt zelf over de prijs, de leverings- en de betalingsvoorwaarden.

  • IT Systeembeheerder (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AVOCOM

    Type: Vaste Job

    Wij bieden externe IT-service aan KMO's en bedrijven. Klantgericht denken en werken is onze troef. Je komt terecht in een boeiende omgeving die niet stil staat. Je houdt van uitdagingen? Want we werken voor verschillende klanten, elk met z'n eigen en veranderende nieuwe technologieën. Is je passie IT, en zat jij, terwijl je vrienden met lego aan het spelen waren, te grabbelen in een bak met pc onderdelen? Dan is deze job iets voor jou. Wat doe je als systeembeheerder? Je zal instaan voor deployment en support van netwerken, servers, cloudomgevingen en clientpc's. Je doet dit in Vlaanderen en beschikt dus over een rijbewijs B. Je hebt een brede IT-interesse en bent leergierig. Elke klant werkt met eigen systemen, technologieën en software. De meerderheid van onze klanten gebruikt Windows 10, server 2016 en binnenkort 2019. Vaak komen we ook Apple tegen. Kennis van cloudtoepassingen zoals Office365, Sharepoint online, Hosted Exchange en Azure zijn meer dan ooit belangrijk. Je bent communicatief. Behalve de concrete technische service is het belangrijk om correct met elke klant te overleggen en hen te informeren. Je hebt een zelfstandige werkhouding. Wij opereren vanuit ons kantoor te Gent maar werken vaak op locatie bij onze klanten. Je komt terecht in een kleine firma met een no-nonsense aanpak en een gezonde ambitie om verder te groeien. Je hebt reeds ervaring opgedaan in een andere job maar bent op zoek naar een nieuwe meer diverse uitdaging en hebt een passie voor IT. We bieden je een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid en kansen om bij te leren en je bij te scholen. Over jou. Ambitie om bij te leren en te groeien Ervaring is nuttig, voeling met IT een must Je werkt graag zelfstandig Verzorgd voorkomen Kennis VOIP en/of virtualisatie is een plus Stressbestendig Communicatief Voor wat hoort wat. Marktconform loon, auto, gsm, Telenet incentive plan,... blabla, hetzelfde als overal zo'n beetje hé. Wat wel anders is? We delen het kantoor met een zusterfirma, en zitten op die manier samen met een kleine 15 mensen. 's ochtends hoef je geen boterhammen te smeren, want wij zorgen elke middag voor een broodmaaltijd, vers fruit, koekjes en drank zoveel je op kan. Regelmatig gaan we ook buitenshuis lunchen. We zorgen voor ijsjes op warme zomerdagen, drinken occasioneel een pintje na de uren, op de Gentse Feesten, de kerstmarkt of wanneer we vinden dat we het verdiend hebben. En verder vinden we een gezonde work/life balance belangrijk.

  • iStorm - SOA Architect (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Part-time (2 days/week during 1 year) freelance mission for a experienced Service Oriented Architect (5+y exp., NL/FR/EN) to Redesign an Integration Platform   Public Sector located in Brussels     Role Redesign Integration Platform (OSB, MFT, BPEL) Migration 1x2 OSB cluster to 2x2 OSB cluster Integration BPEL nodes Solution Large File Transfer via WebServices: Integratie MFT (Managed File Transfer) - OSB (Oracle Service Bus)  Study Integration API GateWay Study Integration BPMN Redesign and standardization OSB pipelines Standardize OSB error handling according to Best Practices Refactoring Addressbook: Complex Store Procs to BPEL Security Design and implemention WSS Encryption Strategy Design and implemention End-to-End (over different SOAP nodes) Security Strategy using WSS Standards Study + POC WebService Security with SAML token profile Design and implementation RESTful WebServices Security Centralized security, external to OSB Monitoring Optimal use SOA management Pack Redesign/optimize service logging Service Catalogue: compilation Service Catalogue   Skills   5y. exp as an SOA Architect & in the different following skills:  ESB 5 y. Java 5 y. Linux 5 y. Maven 5 y. Oracle 5 y. Python 5 y. Reverse Poxy 5 y. RHEL 5 y. SOA 5 y. SQL 5 y. Unix 5 y. VMware 5 y. WebLogic 5 y. WebServices 5 y. Business Process Management 5 y. Methodologies: Agile 5 y.   Offer   1y. freelance contract (2D days/week)

  • Vrijwillige ANIMATOREN (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: STERKKAMP

    Type: Werfreserve

    Wat verwachten we van jou? Je geeft volgens een uitgewerkt draaiboek (waarbij eigen inbreng mogelijk is) animatie aan maximum acht deelnemers Je ondersteunt de therapeut tijdens de therapie Je begeleidt je groepje kinderen gedurende een hele week In Antwerpen tijdens herfst-, krokus-, paas-, en zomervakantie. #opvoeder#begeleider#therapeut#psycholoog#leerkracht#animator#psychologie

Zoek naar antwoorden van FS Training & Consulting in sociale netwerken
Look for responds of FS Training & Consulting in social networks

Lees alle opmerkingen voor FS Training & Consulting. Laat een reactie achter voor FS Training & Consulting. FS Training & Consulting bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FS Training & Consulting. Leave a respond for FS Training & Consulting. FS Training & Consulting on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FS Training & Consulting op de google maps. Adres en contacten FS Training & Consulting
Location of FS Training & Consulting on the google maps. Address and contacts of FS Training & Consulting

Andere gerelateerde bedrijven als come FS Training & Consulting FS Training & Consulting: DE GOUDEN LEEUW | All Food BVBA | De Buyst L | INTERBYTE | JEAN-JACQUES LEDENT

Other related companies as FS Training & Consulting: DE GOUDEN LEEUW | All Food BVBA | De Buyst L | INTERBYTE | JEAN-JACQUES LEDENT

FS Training & Consulting is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FS Training & Consulting, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07250671386. Het bedrijf FS Training & Consulting bevindt zich op het adres: Hooipolderlaan 26; 2660; Antwerpen (Hoboken). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 928,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 284,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Personnel training. Producten gemaakt in FS Training & Consulting zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FS Training & Consulting is Meetinstrumenten, analyseren en controleren van instrumenten; , inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FS Training & Consulting is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FS Training & Consulting, openstaande posities, locatie van FS Training & Consulting op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

FS Training & Consulting is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is FS Training & Consulting, company assigned to the tax number BE07250671386. The company FS Training & Consulting is located at the address: Hooipolderlaan 26; 2660; Antwerpen (Hoboken). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 928,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 284,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Personnel training. Products created in FS Training & Consulting were not found.
The main activity of FS Training & Consulting is Measuring, Analyzing, and Controlling Instruments; Photographic, Medical and Optical Goods; Watches and Clocks , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FS Training & Consulting is not available. You also can look at reviews of FS Training & Consulting, open positions, location of FS Training & Consulting on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over FS Training & Consulting, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FS Training & Consulting, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FS Training & Consulting, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FS Training & Consulting, employees, financial statistics.