SOPHIE KNOTT

Contactgegevens SOPHIE KNOTT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SOPHIE KNOTT: address, phone, fax, email, website, opening hours

SOPHIE KNOTT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DE THEUXSTRAAT 156B8; 1040; ETTERBEEK, België

Telefoon (phone): 26487935 (+32-26487935) 26487935 (+32-26487935)

Fax (fax): +32 (61) 337-11-56 +32 (61) 337-11-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SOPHIE KNOTT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SOPHIE KNOTT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SOPHIE KNOTT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SOPHIE KNOTT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SOPHIE KNOTT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SOPHIE KNOTT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SOPHIE KNOTT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SOPHIE KNOTT
Products information SOPHIE KNOTT

BTW identificatienummer (tax): BE01043395996
Ondernemingsnummer: 8793975830
Hoofdstad (capital): 413,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 154,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in SOPHIE KNOTT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Persagentschappen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SOPHIE KNOTT
(Get full report from official database of BE for SOPHIE KNOTT)

Aanvulling soorten activiteiten voor SOPHIE KNOTT
Addition kinds of activities for SOPHIE KNOTT

28239902. Sigaretrek, cellulosevezel | Cigarette tow, cellulosic fiber
51370407. Hosiery: vrouwen, kinderen en zuigelingen ' | Hosiery: women's, children's, and infants'
51490805. Soepen, behalve bevroren | Soups, except frozen
73420100. Desinfectie diensten | Disinfecting services
87110400. Bouw en civiele techniek | Construction and civil engineering

Werken bij SOPHIE KNOTT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SOPHIE KNOTT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SOPHIE KNOTT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SOPHIE KNOTT. Looking for open vacancies in other companies

  • medewerker bloemen- en boomkwekerij (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: Werkers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt in een of meerdere van de diverse afdelingen (azalea's, boomkwekerij,...) waarbij je allerhande taken hebt zoals onderhoud, proeven voorbereiden,...

  • Verkoopsmedewerker Schoenenwinkel (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een schoenenwinkel te Lier zijn wij op zoek naar een voltijdse medewerker. Ben je klantgericht en help je graag mensen verder in het uitkiezen van het perfecte paar schoenen? Dan ben jij misschien wel de geknipte kandidaat! Je staat in voor het uitpakken van de schoenen, kassa werk en het verder helpen van de klanten.

  • Monteur (M/V), regio Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor de montage, bevestiging en plaatsing van alle elementen en materiaal van een centrale verwarmingsinstallatie Je bewerkt en legt de leidingen, monteert de verschillende toestellen en stelt de brander af Je isoleert bepaalde delen en je kan kleine herstellingswerken uitvoeren

  • Magazijnier / teamleader ( M/V) (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je taken en verantwoordelijkheden Als teamleader sta je rechtstreeks onder de magazijnoverste en zal je instaan voor het dagdagelijks goed functioneren van het team. Je zal de organisatie regelen van volgende taken die door een ploeg van 8 medewerkers worden uitgevoerd. " Laden / lossen vrachtwagens " Goederen in ontvangst nemen " Registratie aantal colli's - gewicht - maten en merken " Nazicht bij schade en/of tekorten van goederen " Goederen verplaatsen met behulp van een heftruck / elektrische transpallet " Goederen in opslagzone plaatsen " Goederen volgens kenmerken verzamelen en over verschillende posten van de locatie verdelen " Palletisatie van goederen met plastic film / in palletboxen " Labelen van goederen " Werkzone reinigen en opruimen. Indien nodig kan je inspringen bij de uitvoering van deze taken. Je zal schade, tekorten, non conformities melden aan desbetreffende oversten.

  • Assemblage medewerker (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: Jobfixers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf Regio Ardooie zijn wij op zoek naar een assemblage medewerker met technisch inzicht. Je staat er in voor het assembleren van aluminium onderdelen.

  • Aftersales medewerker (m/v) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, pionier in de automobielsector zijn we momenteel op zoek naar een After Sales Manager (m/v) voor hun vestiging in Sint-Truiden: U bent het lokaal aanspreekpunt van de sites m.b.t. alle naverkoopactiviteiten. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het naverkoopsteam (20 medewerkers) in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de ‘ Klantenadviseur’, ‘Magazijnbediende’, ‘Claimist / Facturist’ en ‘Werkplaatsverantwoordelijke’ van uw site . U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de ‘Customer Journey’, systemen en processen. U bewaakt de dagelijkse bezetting van uw team (opleiding, verlofaanvragen, ...) Door zelf het juiste voorbeeld te tonen, zorgt u voor een goede teamspirit . U enthousiasmeert uw team aangaande veranderingsprocessen. U bent verantwoordelijk voor een transparante en gerichte informatiedoorstroming van het management naar uw team. U zorgt ervoor dat de cultuur van het bedrijf (missie, visie, waarden, rituelen,…) in uw site gekend is en dat uw teamleden deze ook begrijpen en zichtbaar omzetten in hun dagelijkse werking. Door een dagelijks overleg en nauwe samenwerking met de Sales Manager streeft u ernaar de site zo autonoom mogelijk te laten functioneren.

  • Kelner (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: ASAP GEEL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een nieuwe brasseriezaak te Geel zijn wij op zoek naar een kelner/serveerster. In deze functie sta je in voor het het bedienen van mensen, het opnemen van bestellingen, afrekenen, de zaal op orde houden,...

  • Huishoudhulp regio Zemst (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Mechelen

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van schoonmaken, strijken en andere huishoudelijke taken? Wil jij de persoon zijn die het verschil maakt bij onze klanten? Wij zoeken enthousiaste medewerkers in de regio Zemst via het kantoor te Mechelen Wij bieden een voltijdse of deeltijdse betrekking aan, dit volgens jouw wensen. Bovendien zorgen wij voor een persoonlijke begeleiding en opvolging op maat.

  • JUNIOR LOGISTIEK MANAGER - TRAINEESHIP - VAST CONTRACT (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1673881-inline.html?cid=Partner_VDAB Onze opdrachtgever behoort tot de topwerkgevers ! Kom jij graag terecht in een grotere organisatie waar er echt aandacht is voor jouw talenten ? Onze opdrachtgever is actief in de logistieke sector. Wij zoeken Juniors die graag klaargestoomd worden tot Logistieke COACH.  Heb je een hoger diploma (bijna) op zak en droom je er van om te coachen? Triggert de logistieke wereld je ? Lees dan zeker verder ! Als junior word je tijdens het traineeship volledig klaargestoomd tot Logistieke Coach. Het traineeship laat je kennismaken met coaching skills, logistieke omgeving, .. Als junior logistiek manager leer je alle taken van het distributiecentrum kennen; Je draagt zorg voor het behalen van de afgesproken doelen op het gebied van kwaliteit en productiviteit van de logistieke bedrijfsprocessen ; Hierbij coach en motiveer je het team, houd je de processen goed in de gaten en zorg je voor een goede administratieve afhandeling ; Van zodra je helemaal op de rails bent in jouw rol, word je ook betrokken bij logistieke projecten.

  • Functioneel Analist (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: Tri ICT Belux

    Type: Vaste Job

    Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een ambitieuze functioneel analist. Jij ligt mee aan de basis en helpt ons mee deze unit verder uit te bouwen. Je hebt talent als functioneel analist en kunt snel met inzicht de behoeften van onze klanten kan vertalen in de functionele noden. Je brengt de behoeften, processen en de informatiestromen in kaart in nauwe samenwerking met alle stakeholders van een organisatie of project. Je brengt ook een adviserende rol met mogelijke procesverbeteringen tot gevolg. Je kunt zeer goed kan documenteren, duidelijk communiceren en een gezonde kritische houding aannemen. Je kunt de noden van klanten met betrekking tot de digital transformation vertalen naar concrete acties. Je kunt een mooi trackrecord voorleggen en staven aan de hand van enkele interessante projecten. Je werkt op langdurige projecten bij onze klanten in diverse regio's : Oost- en West-Vlaanderen

  • Adviseur/verkoper/consultent M/V (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: JULIE AND HER JEWELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een bijkomend lucratief inkomen ? Je hebt al een fulltime / parttime job en zoekt naar een extra ? Een extra die rekening houd met uw agenda en zonder investering? Dit is mogelijk! Wij zijn op zoek naar een adviseur/verkoper/consultentM/V, die een bijkomend lucratief inkomen wenst te verdienen! Wij zijn een gerenommeerde en prestigieuze juweelfabrikant van kwaliteitsjuwelen aan scherpe prijzen. Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger/consultent in jouw regio. Als vertegenwoordiger/consultent bestaat uw takenpakket uit : -Onthaal en advies van klanten. -De klanten adviseren en inspireren. -De bestellingen opnemen bij verkoop. -Het imago vertegenwoordigen bij het cliënteel. -Een kwaliteitsvolle dienst na verkoop te bieden. -U werkt mee aan commerciële acties conform de vooropgestelde organisatie. -Het leuke aan het werk is dat je zelf je doelstellingen bepaalt (je bent je eigen baas) -Administratieve opvolging van A tot Z en rapportering aan de zaakvoerder. -Beurzen en happeningskunnen, indien gewenst, deel uitmaken van de functie. -Doel klanten te fideliseren

  • Brainbridge - ICT-Architect (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Het hoofddoel van deze opdracht is het ontwerpen en documenteren van de detail applicatie architectuur voor onze digitale consumer channels Web en app. Je begeleidt keuzes in architectuur en technische platformen in overleg met de enterprise Architect. De klant wenst zijn digitale capabilities uitbreiden in volgende areas: uitbouwen van een selfcare portaal en verbeteringen in online care channels uitbouwen van mobile friendly eCare portalen en seamless payments solutions opbouwen en exploiteren van de customer intelligence in customer experiences (consuming intel, ingestion van data) Verbeteringen in uptime en robustheid van de channels Ontkoppelingen van front end en CMS en backend en meer evolueren naar MicroServices,headless CMS, API mgmt Reuse van code en ervaringen tussen Web en app development React; React-native Exposen van services zoals tickets en service via open data ecosysteem , NetEx, GTFS Industrialiseren van mass personalization Responsibilities Je opdracht bestaat erin om mee te bepalen welke technische capabilities we hiervoor moeten opbouwen en de uitrol hiervan te begeleiden/uit te voeren. Als solution Architect heb je een technische focus, maar ook toch een functionele voeling met de materie. Samen met specifieke platform experten eg (de data platform Architect en data engineer) werk je de technische Web en app roadmap uit om de gewenste experience te kunnen leveren tot bij de eindklant via diverse kanalen Web en app. Identificeert de technische risico's Bijv. mogelijke performance issues, externe afhankelijkheden, beschikbaarheid... Je bewaakt de technische integriteit en de consistentie van de uiteindelijke oplossing van concept, design,implementatie tot overdracht naar beheer Profile Technical skills: Aantoonbare ervaring als solution-Architect in een specifiek domein (applicatie-architectuur, Web en app technologieën HTML5/JavaScript, performante, schaalbare en betrouwbare Web oplossingen, API gedreven ecosystemen, Identificatie oplossingen, Marketing Automation oplossingen, Customer Data Platform oplossingen, Content Management oplossingen, Verkoop en betaling oplossingen, Case management en CRM oplossingen, Hybrid Cloud/On Premise infrastructure ...). Je kunt je ervaring uit vorige relevante make, rent, buy beslissingen meenemen om ons te versnellen. Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische/engineering of bedrijfseconomische achtergrond. Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 5 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Architecturaal conceptueel vaardig en ervaren. Enterprise-Architect ofwel specialist-Architect in een specifiek domein (netwerking, veiligeheid, serverinfratsructuur, applicatie-architectuur, ERP, ECM platformen, Datawarehouse en BI, ...). MET CERTIFICATIE. taalvereiste: Nederlandstalig op Europees CEFR-niveau C2. Grondige Kennis van alle domeinen plus bewezen specialist-Architect in minstens 1 specialistisch domeinen (zie vereisten). Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en... ...

Zoek naar antwoorden van SOPHIE KNOTT in sociale netwerken
Look for responds of SOPHIE KNOTT in social networks

Lees alle opmerkingen voor SOPHIE KNOTT. Laat een reactie achter voor SOPHIE KNOTT. SOPHIE KNOTT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SOPHIE KNOTT. Leave a respond for SOPHIE KNOTT. SOPHIE KNOTT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SOPHIE KNOTT op de google maps. Adres en contacten SOPHIE KNOTT
Location of SOPHIE KNOTT on the google maps. Address and contacts of SOPHIE KNOTT

Andere gerelateerde bedrijven als come SOPHIE KNOTT SOPHIE KNOTT: FLJOHNSON & JOHNSON MEDICAL NV | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT | BUREAU VAN DE GEHUCHTE | YVES | CHRISTINE DELHAL

Other related companies as SOPHIE KNOTT: FLJOHNSON & JOHNSON MEDICAL NV | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT | BUREAU VAN DE GEHUCHTE | YVES | CHRISTINE DELHAL

SOPHIE KNOTT is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SOPHIE KNOTT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01043395996. Het bedrijf SOPHIE KNOTT bevindt zich op het adres: DE THEUXSTRAAT 156B8; 1040; ETTERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 413,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 154,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Persagentschappen. Producten gemaakt in SOPHIE KNOTT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van SOPHIE KNOTT is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SOPHIE KNOTT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SOPHIE KNOTT, openstaande posities, locatie van SOPHIE KNOTT op de kaart.

SOPHIE KNOTT is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is SOPHIE KNOTT, company assigned to the tax number BE01043395996. The company SOPHIE KNOTT is located at the address: DE THEUXSTRAAT 156B8; 1040; ETTERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 413,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 154,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Persagentschappen. Products created in SOPHIE KNOTT were not found.
The main activity of SOPHIE KNOTT is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of SOPHIE KNOTT is not available. You also can look at reviews of SOPHIE KNOTT, open positions, location of SOPHIE KNOTT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SOPHIE KNOTT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SOPHIE KNOTT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SOPHIE KNOTT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SOPHIE KNOTT, employees, financial statistics.