LA MARTINETTE

Contactgegevens LA MARTINETTE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LA MARTINETTE: address, phone, fax, email, website, opening hours

LA MARTINETTE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE LOUIS BANNEUX 65; 5580; ROCHEFORT, België

Telefoon (phone): 84212176 (+32-84212176) 84212176 (+32-84212176)

Fax (fax): +32 (3) 789-98-40 +32 (3) 789-98-40

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LA MARTINETTE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LA MARTINETTE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LA MARTINETTE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LA MARTINETTE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LA MARTINETTE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LA MARTINETTE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LA MARTINETTE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LA MARTINETTE
Products information LA MARTINETTE

BTW identificatienummer (tax): BE04485412597
Ondernemingsnummer: 5156402587
Hoofdstad (capital): 934,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 631,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Types de Pension: Bed & Breakfast.

Product categorie (product category): Pensions de famille

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LA MARTINETTE
(Get full report from official database of BE for LA MARTINETTE)

Aanvulling soorten activiteiten voor LA MARTINETTE
Addition kinds of activities for LA MARTINETTE

3639. Huishoudelijke apparaten, n.v. | Household appliances, nec
285103. Putty, houtvullers en sealers | Putty, wood fillers and sealers
01610402. Bok Choy boerderij | Bok choy farm
70219902. Gemeubileerde kamerverhuur | Furnished room rental
80210102. endodontist | Endodontist
83610200. Jeugdcorrectieve voorzieningen | Juvenile correctional facilities

Werken bij LA MARTINETTE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LA MARTINETTE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LA MARTINETTE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LA MARTINETTE. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker mechanisch onderhoud (m/v) DAG ploeg, mooie verloning! (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor het bedrijf Innovia Films zoeken we een gemotiveerde medewerker mechanisch onderhoud. Innovia Films is een chemisch bedrijf gelegen in de rand rond Gent (Merelbeke). Het bedrijf maakt allerhande folies (of films) die vervolgens dienen als (deel van) de verpakking van o.a. tabakproducten, chocolade, thee, en allerhande consumptiegoederen van 's werelds bekendste merken. Innovia Films is reeds 40 jaar gevestigd te Merelbeke en telt 130 gemotiveerde medewerkers, die dagelijks instaan voor het goede verloop van het bedrijf. Jij kan de volgende medewerker worden, want Innovia Films werft een medewerker mechanisch onderhoud aan. Concreet gezien zal je terecht komen in een team van zo'n 12 mensen. De focus ligt werkelijk op het mechanische, daar er een afzonderlijke dienst is voor Elektriciteit en Instrumentatie. Dit betekent echter niet dat je nooit te maken krijgt met iets elektrisch. Innovia Films is op zoek naar iemand die al enkele jaren ervaring op haar/zijn palmares heeft staan, en die ook de nodige diploma's of certificaten kan voorleggen. Concreet zal je instaan voor: Het preventief onderhouden van de mechanische uitrusting (schoonmaken, smeren, bijstellen, ...); Herstellen, testen en/of afregelen van (defecte) mechanische stukken en onderdelen (tandwielen, lagers, kettingwielen, ...) Controleren van het materiaal (correcte werking e.d.), de instrumentgegevens (druk, temperatuur, ..) en de kritieke punten (zoals slijtage, smering, ...); Op maat brengen, vormgeven (aan) en aanpassen van mechanische stukken en onderdelen (draaien, frezen, boren, zagen, slijpen, ...); Het registreren en tijdelijk bij bestellen van gebruikte producten, daarnaast moet je ook tijdig hoeveelheden doorgeven aan de magazijnier of aankoper; De binnenkomende, bestelde goederen controleren op juistheid (afwerking, dimensies, ...); Terugkoppelen naar je leidinggevenden over uitgevoerde werkzaamheden; Samenwerken met verschillende afdelingen in het bedrijf, in het bijzonder met de dienst Elektriciteit en Instrumentatie. Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Heb jij ervaring als mechanieker? Ben je op zoek naar een (nieuwe) uitdaging, in een stabiele en leuke werkomgeving? Aarzel dan niet om ons te contacteren en solliciteer vandaag nog!

  • Klantendienstmedewerker NL (zonder ervaring) tijdelijke opdracht, flexibel inplanbaar regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je communicatief ingesteld? Help je graag mensen verder? Hou je van telefonische klantencontacten? Dan hebben wij voor jou de ideale job gevonden! Voor een gekende energieleverancier in regio Gent is Randstad op zoek naar nieuwe klantendienstmedewerkers. Je zal instaan voor het beantwoorden van inkomende oproepen van klanten en helpt hen verder met de vragen en klachten. Dit kan gaan over facuratie, administratieve vragen, meterstanden, techniekers die moeten langskomen,... Vervolgens zorg je ook een voor een update van het dossier en tariefplan. Je werkt van maandag tot vrijdag met shiften tussen 8u en 20u. En 1x per maand op zaterdag van 9u tot 17u. Als student dien je 3x/week beschikbaar te zijn om te werken en je flexibel op te kunnen stellen volgens de gevraagde uren.Ben je communicatief ingesteld? Help je graag mensen verder? Hou je van telefonische klantencontacten? Dan hebben wij voor jou de ideale job gevonden! Voor een gekende energieleverancier in regio Gent is Randstad op zoek naar nieuwe klantendienstmedewerkers. Je zal instaan voor het beantwoorden van inkomende oproepen van klanten en helpt hen verder met de vragen en klachten. Dit kan gaan over facuratie, administratieve vragen, meterstanden, techniekers die moeten langskomen,... Vervolgens zorg je ook een voor een update van het dossier en tariefplan. Je werkt van maandag tot vrijdag met shiften tussen 8u en 20u. En 1x per maand op zaterdag van 9u tot 17u. Je zal iedere week worden ingepland tussen de 20-38uur je weet dit steeds op voorhand.

  • Ervaren verkoopster (m/v) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ACTIEF NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor een vlotte verkoop van kledij. Je bewaakt de uitstraling van de winkel Je werkt parttime, eventueel fulltime indien nodig.

  • Filiaalmanager | Regio Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Synergie Mechelen Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Coachen, evalueren en het ontwikkelen van adviseurs/verkopers, De fiscale doeleinden van de winkel bereiken, Toezien op de voortdurende naleving van de winkel en het team van adviseurs/verkopers met de identiteit van het merk: netheid, orde, onthaalkwaliteit, visuele presentatie die voldoet aan het marketingbeleid. Voornaamste taken: Altijd het verkooppunt conform aan de identiteit van het merk en commerciële politiek en de bepaalde marketing ondersteunen, Het team inspireren, beheren en animeren in het respect van de commerciële cultuur van het merk, De verkochte dossiers voor het versturen naar de centrale controleren om zich te verzekeren van hun conformiteit, Permanent de evolutie van de prestaties van de winkel ten opzichte van het budget en de nodige acties nemen om de resultaten te optimaliseren, Zich verzekeren dat de binnenkomende goederen perfect ontvangen en gecontroleerd worden, Permanent de lokale marktgegevens analyseren en deze doorgeven aan de commerciële en marketing afdeling om de strategische en operationeel denken te voeden, Zich van het perfect beheer van het verkooppunt verzekeren

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Oud Heverlee (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's tewerkstelling in Oud Heverlee en omgeving

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in VILVOORDE – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Hoofdmonitor om kamp te leiden in schoolvakanties (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als hoofd animator? Als hoofdanimator ben je verantwoordelijk op de kampplaats om te zorgen dat alles vlot verloopt. - begeleiden van monitoren, eindverantwoordelijkheid opnemen binnen de monitorenploeg - verzorgen van contacten met ouders, collega-monitoren en kinderen. - samen met de andere monitoren programma-aanbod voor kinderen uitwerken en uitvoeren - allerlei praktische en administratieve voorbereidingen treffen tijdens het kamp

  • Jobstudent mekanieker (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Studentenjob

    Jobstudent mekanieker Voor onze klant te Turnhout zijn we op zoek naar een jobstudent mekanieker; Stellen van de juiste diagnose; Zelfstandig of met begeleiding uitvoeren van alle herstellingen; Klein en groot onderhoud, remmen vervangen, distributieriem vervangen; Elektronische pannes opsporen en verhelpen behoren ook tot uw takenpakket;

  • Klantenbeheerder ondernemingen non-life (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Badenoch & Clark

    Type: Vaste Job

    Als professioneel en onafhankelijk verzekeringsmakelaar is onze klant in Antwerpen gespecialiseerd in de dienstverlening op vlak van verzekeringen aan KMO’s, organisaties in de non-profit sector en particulieren. Ze zoeken een klantenbeheerder ondernemingen non-life Functieomschrijving U ondersteunt de account managers in de commerciële relatie met hun klanten •U onderhandelt met verzekeraars optimale verzekeringsvoorwaarden •U verzorgt het polis beheer voor uw toegewezen klanten •U bent het aanspreekpunt voor klanten voor alle courante wijzingen in hun dossier •U stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant, u neemt in een redelijke tijd initiatieven voor een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers Profiel •Bachelor Financiën en verzekeringen en/of in het bezit van een attest PCP of VVD •Of gelijkwaardig door ervaring •Open en enthousiast •Verantwoordelijkheidszin en inlevingsvermogen •Onderhandelingsvaardigheden en resultaatgericht •Service-minded, leergierig en goed georganiseerd •Kennis van Brio is een pluspunt

  • Verpleegkundigen (Gegradueerde - HBO5/A2) (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: ROZENBERG

    Type: Vaste Job

    Verpleegkundige met een hart voor de bewoners van een modern woonzorgcentrum. Als gediplomeerd verpleegkundige zorg je voor een zo comfortabel en aangenaam mogelijk verblijf voor de 79 bewoners van het wzc Rozenberg dit doe je door je optimale en deskundige hulp, verpleging en verzorging.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Freelance Assignments Corporate | TriFinance (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1670135-inline.html?cid=Partner_VDAB Are you a professional in Finance? Are you analytical and solution-oriented? Then we would like to meet you!  To guarantee our current growth we are looking for freelance finance professionals, eager to do hands-on and operational projects.   Are you a professional in Finance? Are you analytical and solution-oriented? Then we would like to meet you!  To guarantee our current growth we are looking for freelance finance professionals, eager to do hands-on and operational projects.   You obtained an economical diploma You have 5 to 10 years of Finance experience (in controlling, bookkeeping, treasury, ...) You have a critical mindset and take initiatives You are a team player who can also work independently You are communicative and have a commercial mindset You are fluent in Dutch, French and/or English You have a good knowledge of the most common ERP systems and MS Excel You are an ambassador of our philosophy and are willing to act according while working at our clients. This entails an open communication, transparency and pragmatic work style. You find it important to give and receive feedback and you are willing to be involved in our mentoring process

Zoek naar antwoorden van LA MARTINETTE in sociale netwerken
Look for responds of LA MARTINETTE in social networks

Lees alle opmerkingen voor LA MARTINETTE. Laat een reactie achter voor LA MARTINETTE. LA MARTINETTE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LA MARTINETTE. Leave a respond for LA MARTINETTE. LA MARTINETTE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LA MARTINETTE op de google maps. Adres en contacten LA MARTINETTE
Location of LA MARTINETTE on the google maps. Address and contacts of LA MARTINETTE

Andere gerelateerde bedrijven als come LA MARTINETTE LA MARTINETTE: Multi Bedden-en Matrassenshop BVBA | Lampe K | Derreveaux Géry | C. PIENICK | Leemans BVBA

Other related companies as LA MARTINETTE: Multi Bedden-en Matrassenshop BVBA | Lampe K | Derreveaux Géry | C. PIENICK | Leemans BVBA

LA MARTINETTE is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LA MARTINETTE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04485412597. Het bedrijf LA MARTINETTE bevindt zich op het adres: RUE LOUIS BANNEUX 65; 5580; ROCHEFORT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 934,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 631,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Pensions de famille. Lijst met producten zijn Types de Pension: Bed & Breakfast..
De hoofdactiviteit van LA MARTINETTE is Diversen Detailhandel, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LA MARTINETTE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LA MARTINETTE, openstaande posities, locatie van LA MARTINETTE op de kaart.

LA MARTINETTE is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is LA MARTINETTE, company assigned to the tax number BE04485412597. The company LA MARTINETTE is located at the address: RUE LOUIS BANNEUX 65; 5580; ROCHEFORT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 934,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 631,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Pensions de famille. List of products are Types de Pension: Bed & Breakfast..
The main activity of LA MARTINETTE is Miscellaneous Retail, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of LA MARTINETTE is not available. You also can look at reviews of LA MARTINETTE, open positions, location of LA MARTINETTE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LA MARTINETTE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LA MARTINETTE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LA MARTINETTE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LA MARTINETTE, employees, financial statistics.