OFFICE VAN MALDEREN
Contactgegevens OFFICE VAN MALDEREN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE VAN MALDEREN: address, phone, fax, email, website, opening hours
OFFICE VAN MALDEREN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Place Reine Fabiola 6-1; 1083; Bruxelles (Ganshoren), België
Telefoon (phone): 02 426 38 10 (+32-02 426 38 10) 02 426 38 10 (+32-02 426 38 10)
Fax (fax): 02 426 37 60 (+32-02 426 37 60) 02 426 37 60 (+32-02 426 37 60)
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE VAN MALDEREN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE VAN MALDEREN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE VAN MALDEREN"? - Contact us!
We found such data of OFFICE VAN MALDEREN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE VAN MALDEREN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti OFFICE VAN MALDEREN
Products information OFFICE VAN MALDEREN
Producten die in OFFICE VAN MALDEREN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Patent and trademark agencies
Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE VAN MALDEREN Addition kinds of activities for OFFICE VAN MALDEREN
514700. Vlees en vleesproducten | Meats and meat products
23950202. Kunst naaldwerk: gemaakt van aangekochte materialen | Art needlework: made from purchased materials
24991505. Stoppers, hout | Stoppers, wood
56219903. Tiener kleding | Teenage apparel
72991202. Kopersclub | Buyers' club
83619900. Residentiële zorg, nec | Residential care, nec
Werken bij OFFICE VAN MALDEREN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE VAN MALDEREN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE VAN MALDEREN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE VAN MALDEREN. Looking for open vacancies in other companies
-
Vliegende Huishoudhulp (m/v) - Direct vast contract én maaltijdcheques (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: 't GERIEF
Type: Dienstenchequebaan
Werken bij 't Gerief is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, wassen en strijken. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een (deeltijdse) job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op jouw maat. Je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Als Vliegende Huishoudhulp, werk je niet bij vaste klanten. Jij staat in voor vervangingen of voor klanten waar we dringend korte hulp moeten bieden. Zo help je steeds mensen uit de nood. De job is daardoor zeer afwisselend: behalve de grote variatie aan taken, ontmoet je elke week weer nieuwe mensen. Wil je toch liever bij vaste klanten werken, dan kan dat: 't Gerief zoekt in alle regio's naar vaste huishoudhulpen. Je wordt steeds ondersteund door een jobcoach. Hij of zij maakt tijd voor een uitgebreid onthaal zodat je een goede start kan maken. Maar ook later in de tewerkstelling heb je regelmatig contact met je coach en kan je er steeds terecht met al je vragen. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg)
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Erembodegem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (EREMBODEGEM)
Regio: EREMBODEGEM
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Klantendienstmedewerker voor Artsen Zonder Grenzen - Diegem (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Synergie Diegem Careers
Type: Studentenjob
Voor ons tijdelijke project Artsen Zonder Grenzen zijn wij op zoek naar medewerkers met een positieve en commerciële instelling, aangezien wij fondsen zullen gaan werven. U zult klanten opbellen die eventueel nog nooit van het project hebben gehoord. Aan deze klanten stel je dan ook het project voor met de inhoud en streefdoel, zodat het benodigde som wordt verkregen voor haar activiteiten. Kortom gaat u actief opzoek naar nieuwe schenkers met een mooie streefdoel.
-
JOBSTUDENT VERKOOP BAKKERIJ regio Koksijde (KOKSIJDE)
Regio: KOKSIJDE
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Voor een bakkerij regio Koksijde zijn wij op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die zich willen engageren om op zaterdag en/of zondag te werken, alsook tijdens de schoolvakanties. Dagen en uren zijn bespreekbaar.
-
Bijverdienste Medewerker inventaris- ook voor studenten op 06/11 (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Studentenjob
Voor een klant gespecialiseerd in winkelinventarisatiediensten zijn wij op zoek naar een medewerker voor de Carrefour winkel te Diest. De opdracht gaat door op dinsdag 6 november om 19u45. De voorziene duur is minimum 3 uren maar de opdracht is pas gedaan als de inventaris is afgelopen.
-
winkel- en magazijnmedewerker (WIJNEGEM)
Regio: WIJNEGEM
Bedrijf: BEECKMAN & CO MACHINES
Type: Vaste Job
Al meer dan 80 jaar zijn wij gespecialiseerd in de verkoop en dienst na verkoop (klein onderhoud) van machines voor tuin en park. We zijn op zoek naar een enthousiaste winkelmedewerker-magazijnier. Dit zijn jouw voornaamste taken: Je verkoopt tuinmachines (grasmaaiers, zitmaaiers, bosmaaiers, haagscharen, enz), onderdelen en toebehoren. Je maakt de verkochte toestellen gebruiksklaar en je geeft technische uitleg aan de koper. Je staat in voor het winkel- en magazijnbeheer van deze machines en onderdelen.
-
ELEKTRICIEN RESIDENTIEEL (ZINGEM)
Regio: ZINGEM
Bedrijf: DE KETELE Yves
Type: Vaste Job
Plaatsen van elektriciteit en verlichting Hoofdzakelijk particuliere installaties Nieuwbouw en verbouwingen Aansluiting van zonnepanelen (geen plaatsing) Regionale verplaatsingen
-
psycholoog (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: DE GELAS
Type: Zelfstandige activiteit
Best Psycholoog, ben je op zoek naar een beschikbaar praktijkruimte te Gent? Dan hebben wij nog een plaatsje vrij! Momenteel werken we er met een team van 4 diëtisten, maar sinds de start van de praktijk is er steeds een psychologe aan de slag geweest. Aangezien onze psychologe gaat verhuizen komt er dus een plaatsje voor jou vrij... Je hebt er alle vrijheid om je patiënten in te plannen en te ontvangen binnen de praktijk. De ruimte is erg gezellig ingericht zodat jullie in een betrouwbare omgeving gesprekken kunnen voeren. Er zijn geen vaste overleg momenten met de andere hulpverleners, maar een ontmoeting met elkaar kan doorverwijzingen in belang van de patiënt bevorderen. We werken als praktijk ook nauw samen met de huisartsenpraktijken uit de buurt.
-
Zelfstandig Vertegenwoordiger - Social Media Manager (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: FUTURE MARKETING AGENCY
Type: Zelfstandige activiteit
Voor onze nieuwe software tool en ons IT bedrijf zijn wij opzoek naar een gedreven sales representatieve. Cold calling en klantenbezoeken afleggen is op jou lijf geschreven. Klanten hun probleem analyseren en een oplossing aanbieden is daarom ook een van je specialiteiten. Ons IT-bedrijf geleden te Bonheiden (Mechelen) & Antwerpen heeft een software ontwikkeld omtrend het sociale media beheer van bedrijven. Daarnaast focussen we op toekomst producten zoals chatbots, leadpages en lead magnets. Websites, Seo, Sea horen tegenwoordig tot de klassiekers maar daarom niet onbelangrijk. Heb jij een problemsolving attitude? Wil je een topverkoper zijn of ben je er al een? Doorgroeien in een bedrijf dat in volle ontwikkeling staat maar al jaren een vaste waarde is op de markt. Dan is deze job zeker en vast iets voor jou. Wij zullen er zeker en vast alles aan doen doormiddel van interne opleidingen om je te voorzien van een aantrekkelijk variabel salaris zonder enige plafond.
-
Zelfstandige Parketplaatser (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: PARKET DE RYCK
Type: Zelfstandige activiteit
Als parketplaatser sta je in voor het leveren en plaatsen van massieve en legklare parketvloer, het renoveren van parket, het plaatsen van randafwerkingen en traptreden, alsook onderhoud en herstellingen van parketvloer. Je zorgt voor een prachtige parketvloer voor onze klanten. Wij werken voornamelijk voor klanten in de regio Brussel, Vlaams-Brabant en omgeving.
-
Gentis - Junior Security Engineer (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
A very big client operating in the energy sector provides Junior engineers with the opportunity to learn and grow both individually and collectively. Role Implementing and monitoring security measures for the prevention of breaches in the company's systems, networks and information. Identifying and defining system security requirements. Contributing to the design of security architecture. Profile Autonomous worker with team spirit Eager to learn. Enjoys sharing knowledge. Excellent written and verbal communication skills. Flexible: very able to adapt to a changing environment. Able to take initiative and drive change. Technical aptitude to assimilate new learning quickly. Offer Freelance mission: 6 months + extension Attractive rate for Junior standing Opportunity to grow inside the company Positive environment Big company
-
Administratief medewerker (M/V) voor de Provinciale Raad Antwerpen - wervingsreserve (WILRIJK)
Regio: WILRIJK
Bedrijf: ORDE VAN ARCHITEKTEN VD PROV. ANTWE
Type: Werfreserve
Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad van Antwerpen. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel).
Zoek naar antwoorden van OFFICE VAN MALDEREN in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE VAN MALDEREN in social networks
Lees alle opmerkingen voor OFFICE VAN MALDEREN. Laat een reactie achter voor OFFICE VAN MALDEREN. OFFICE VAN MALDEREN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE VAN MALDEREN. Leave a respond for OFFICE VAN MALDEREN. OFFICE VAN MALDEREN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie OFFICE VAN MALDEREN op de google maps. Adres en contacten OFFICE VAN MALDEREN Location of OFFICE VAN MALDEREN on the google maps. Address and contacts of OFFICE VAN MALDEREN
Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE VAN MALDEREN OFFICE VAN MALDEREN: HAIRCLUB MINNEBO | GIUSEPPE MAMONE | Petrov & Co BVBA | A-Solutions Uranus | ENSEIGN. SUP?R. AGRICOLE
Other related companies as OFFICE VAN MALDEREN: HAIRCLUB MINNEBO | GIUSEPPE MAMONE | Petrov & Co BVBA | A-Solutions Uranus | ENSEIGN. SUP?R. AGRICOLE
OFFICE VAN MALDEREN is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE VAN MALDEREN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06512939453. Het bedrijf OFFICE VAN MALDEREN bevindt zich op het adres: Place Reine Fabiola 6-1; 1083; Bruxelles (Ganshoren). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 140,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 757,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Patent and trademark agencies. Producten gemaakt in OFFICE VAN MALDEREN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OFFICE VAN MALDEREN is Nondepository Credit Institutions, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE VAN MALDEREN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE VAN MALDEREN, openstaande posities, locatie van OFFICE VAN MALDEREN op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
OFFICE VAN MALDEREN is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE VAN MALDEREN, company assigned to the tax number BE06512939453. The company OFFICE VAN MALDEREN is located at the address: Place Reine Fabiola 6-1; 1083; Bruxelles (Ganshoren). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 140,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 757,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Patent and trademark agencies. Products created in OFFICE VAN MALDEREN were not found.
The main activity of OFFICE VAN MALDEREN is Nondepository Credit Institutions, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE VAN MALDEREN is not available. You also can look at reviews of OFFICE VAN MALDEREN, open positions, location of OFFICE VAN MALDEREN on the map. For more information, write us to email [email protected]