F & F Events

Contactgegevens F & F Events: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data F & F Events: address, phone, fax, email, website, opening hours

F & F Events

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Leopoldstraat 12; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts), België

Telefoon (phone): 03 605 83 60; 09 346 66 41; 0475 92 92 68 (+32-03 605 83 60; 09 346 66 41; 0475 92 92 68) 03 605 83 60; 09 346 66 41; 0475 92 92 68 (+32-03 605 83 60; 09 346 66 41; 0475 92 92 68)

Fax (fax): +32 (81) 291-74-27 +32 (81) 291-74-27

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) F & F Events: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "F & F Events"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "F & F Events"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van F & F Events, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen F & F Events. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of F & F Events, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees F & F Events. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti F & F Events
Products information F & F Events

BTW identificatienummer (tax): BE07581085205
Ondernemingsnummer: 1483398437
Hoofdstad (capital): 862,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 465,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Fair attractions - Sale & hiring

Product categorie (product category): Party supplies - Rental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor F & F Events
(Get full report from official database of BE for F & F Events)

Aanvulling soorten activiteiten voor F & F Events
Addition kinds of activities for F & F Events

202199. Creamery boter, nec | Creamery butter, nec
295200. Asfaltvelden en coatings | Asphalt felts and coatings
399902. Haar- en haarproducten | Hair and hair-based products
17999942. Doelsystemen installatie | Target systems installation
35520106. Combinatie machines, textiel | Combing machines, textile
35550400. Gravure machines en uitrusting, met uitzondering van platen | Engraving machinery and equipment, except plates
35680103. Spoorweglagerlijsten | Railroad car journal bearings
51460000. Vis en zeevruchten | Fish and seafoods
59610400. Postzegels, munten en andere verzamelobjecten, postorder | Stamps, coins, and other collectibles, mail order
87320102. Bedrijfseconomische dienstverlening | Business economic service

Werken bij F & F Events: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in F & F Events: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor F & F Events. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for F & F Events. Looking for open vacancies in other companies

  • Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.

  • Operator afwerkingslijn (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Het optimaal sturen van een vol-automatisch productieproces met respect voor kwaliteit en veiligheid. - Het respecteren van kwaliteitsprocedures - Het respecteren van productieprocedures - Het respecteren van veiligheidsinstructies - Het personeel sturen in geval van stilstand - Goede communicatie onderhouden met de lijnverantwoordelijken - Continu kwaliteit controleren tijdens de productie - Bijstaan in het verbeteren van het productieproces

  • CHAUFFEUR CE + ADR II (INTERNATIONAAL) (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken gemotiveerde chauffeurs met bij voorkeur al een eerste ervaring achter de rug in transport.

  • Administratief Bediende Kredieten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Zaventem GT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Klaar voor een nieuwe administratieve uitdaging te Brussel? Missie: Binnen het departement « Kredieten », bestaat uw missie er in om een administratieve bijstand te bieden aan de kredietanalysten en de dossierbeheerders. Sleuteltaken: Polyvalente administratieve ondersteuning aan de teams die de aanvragen voor kredieten behandelen: Concreet betekent dit : Voorbereiding van de dossiers voor de analysten en opvolging van de onvolledige dossiers Encodage van de dossiers die via bpost werden ingediend Opvolging van verscheidene mailboxen Registratie van contracten bij de Nationale Bank Behandelen en scannen van de briefwisseling voor het departement Archivering van documenten Telefonische contacten Andere ad hoc taken in functie van het volume en behoeften van de dienst

  • HR Business Partner (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: t-interim Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een productiebedrijf te Evergem zijn wij op zoek naar een HR Business Partner. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de verwezenlijking van het HR-beleid en voor de ontwikkeling van werknemers. Je werkt samen met de supervisors en lijnmanagers en rapporteert aan de HR Manager. Jouw takenpakket?: Je realiseert samen met supervisors en lijnmanagers de werving en selectie van nieuwe arbeiders en bedienden. Je bent de go-to persoon voor alle employer branding activiteiten, campus recruitment, universiteiten etc. Je brengt in samenspraak met de supervisors en lijnmanagers trainingsnoden en competenties in kaart en werkt samen met interne en externe partners om adequate trainings- en ontwikkelingsprogramma’s op te zetten. Je geeft zelf ook interne opleidingen. Je fungeert als procesbewaker voor de verschillende HR-processen en HRIS-systemen, onder meer inzake onthaal van nieuwe medewerkers, het jaarlijks performance & development proces, etc. en coacht hierin medewerkers en leidinggevenden. Je onderhoudt positieve relaties met alle medewerkers en bevordert open communicatie. Je ondersteunt communicatieactiviteiten, beloningsprogramma’s en initiatieven rond medewerkerstevredenheid. Je lanceert verbeteringsvoorstellen en rolt deze uit. Je neemt actief deel aan verschillende HR-projecten die landoverschrijdend uitgerold worden, optimaliseert bestaande praktijken en processen en staat in voor KPI- en andere ad-hoc-rapportages.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO LEDEBERG (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Werkplaatsverantwoordelijke (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: A.A. Lascon bvba

    Type: Vaste Job

    PROFIEL Ben jij een enthousiaste, leergierige metaalbewerker? Kan en wil je verantwoordelijkheid opnemen? Heb je kennis van lassen en planlezen? Dan hebben wij de functie voor jou! Als atelierverantwoordelijke vorm jij de link tussen atelier en ontwerper. Je stuurt het team van ateliermedewerkers aan en je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Daarnaast wil je zelf ook de handen uit de mouwen steken om mee te werken in het atelier. VEREISTE KWALIFICATIES Je kan (TIG-)lassen en planlezen. Je hebt ervaring in het metaal maar wil wat meer verantwoordelijkheid opnemen. Je hebt een goeie attitude en wil graag een combinatie van leidinggeven en meewerken. JOBGERELATEERDE COMPETENTIES - De conformiteit van het laswerk, de constructies en de assemblages controleren - De materialen en de laswijzen bepalen op basis van instructies, technische documenten, plannen, ... - De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst - De verbindingen voorbereiden en de stukken, platen, buizen of profielen onderling of op een drager positioneren - Fouten evalueren en de nodige hernemingen of afwerkingsbewerkingen uitvoeren (lasnaden, afzettingen, oppervlaktestaat, ...) - Het materieel controleren en de lasparameters (intensiteit, debiet, ...) regelen volgens het materiaal en de uit te voeren lasverbindingen - Verschillende elementen onderling of op een drager assembleren en lassen - Wijzigingen voorstellen en mee de werkwijze voor het lassen bepalen

  • Technieker landbouwtoestellen (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Vaste Job

    Voor een familiebedrijf actief in verhuur en verkoop van landbouwtoestellen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde technieker. Samen met de zaakvoerder en nog één collega ben je verantwoordelijk voor onderhoud en herstel van landbouwmachines (rollend materiaal zoals kranen, knikladers en tractoren). Indien nodig ga je ook langs bij klanten om depannages uit te voeren (tijdens de werkuren).

  • CONSULTANT (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een Consultant. Je interpreteert en analyseert verschillende pensioenplannen waaronder collectieve groeps- en hospitalisatieplannen en persoonsgebonden risico\\\'s. Als consultant adviseer je vrije beroepers, boekhouders, accountants , zelfstandige bedrijfsleiders en hun ondernemingen. Je krijgt de kans om een opleiding ervaring op te doen op de backoffice afdeling bij verzekeringsmaatschappijen tak leven of op pensioenafdelingen van KMO\\\'s of multinationals. De bedrijven liggen steeds in de omgeving van een station en zijn goed te bereiken via het openbaar vervoer.

  • Logopedist (SINT-JOB-IN-'T-GOOR)

    Regio: SINT-JOB-IN-'T-GOOR

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Zelfstandige activiteit

    We zijn op zoek naar een toffe collega logopedist om ons team van logopedisten en psychologen te komen versterken. Je taken bestaan voornamelijk uit de behandeling van articulatie-, taal- en leerstoornissen. Je werkt deels een aantal uren op een school en deels in de praktijk. Heb je nog een extra specialisatie, is dat een pluspunt.

  • PMO Officer (PMO) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676217-inline.html?cid=Partner_VDAB Een Project Management Officer als sparring partner van de Program Manager in een strategische project portfolio met kritische impact op de continue versteviging van de marktpositie van de onderneming. Als PMO Officer voer je een belangrijke functie uit binnen het Project/Programma kernteam dat ingezet wordt bij een strategische project portfolio verspreid over meerdere jaren. Je neemt met name een adviserende en ondersteunende rol aan naar de Programma Manager waarbij je actief bijdraagt aan optimalisatie van de projectflow met invulling als volgt: clashes identificeren rond scope, budgettering, planning project methodologie bewaken en advies geven naar eventuele bijsturing kosten analyses en rapportages ​​​​​​ challengen van project prioriteiten bij de Programma Manager   Onderschikt vallen een aantal praktisch - administratieve verantwoordelijkheden onder jouw beheer. Je bent evenwel vrij om hierin hands on ondersteuning in te roepen binnen de organisatie. onboarding van nieuwe medewerkers maken van meeting verslagen afsluiten en overdragen van projecten documenteren van oa. project "to do's" aanmaken van functionele groepen

  • Akros Solutions - Process Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.

Zoek naar antwoorden van F & F Events in sociale netwerken
Look for responds of F & F Events in social networks

Lees alle opmerkingen voor F & F Events. Laat een reactie achter voor F & F Events. F & F Events bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for F & F Events. Leave a respond for F & F Events. F & F Events on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie F & F Events op de google maps. Adres en contacten F & F Events
Location of F & F Events on the google maps. Address and contacts of F & F Events

Andere gerelateerde bedrijven als come F & F Events F & F Events: HUIS DEVOS | KINDERBOETIEK KRIEBEL | NATHALIE VANDEWEERD | MEDIA-TIMES | A.I.D.E. ING?NIEURS CONSEIL

Other related companies as F & F Events: HUIS DEVOS | KINDERBOETIEK KRIEBEL | NATHALIE VANDEWEERD | MEDIA-TIMES | A.I.D.E. ING?NIEURS CONSEIL

F & F Events is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is F & F Events, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07581085205. Het bedrijf F & F Events bevindt zich op het adres: Leopoldstraat 12; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 862,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 465,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Party supplies - Rental. Lijst met producten zijn Fair attractions - Sale & hiring.
De hoofdactiviteit van F & F Events is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van F & F Events is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van F & F Events, openstaande posities, locatie van F & F Events op de kaart.

F & F Events is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is F & F Events, company assigned to the tax number BE07581085205. The company F & F Events is located at the address: Leopoldstraat 12; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 862,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 465,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Party supplies - Rental. List of products are Fair attractions - Sale & hiring.
The main activity of F & F Events is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of F & F Events is not available. You also can look at reviews of F & F Events, open positions, location of F & F Events on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over F & F Events, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf F & F Events, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about F & F Events, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company F & F Events, employees, financial statistics.