ALL PARKET

Contactgegevens ALL PARKET: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALL PARKET: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALL PARKET

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Zandstraat 17; 8500; Kortrijk, België

Telefoon (phone): 056 21 82 76; 0475 25 82 43 (+32-056 21 82 76; 0475 25 82 43) 056 21 82 76; 0475 25 82 43 (+32-056 21 82 76; 0475 25 82 43)

Fax (fax): 056 21 82 76 (+32-056 21 82 76) 056 21 82 76 (+32-056 21 82 76)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALL PARKET: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALL PARKET"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALL PARKET"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALL PARKET, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALL PARKET. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALL PARKET, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALL PARKET. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALL PARKET
Products information ALL PARKET

BTW identificatienummer (tax): BE05216003417
Ondernemingsnummer: 3289825439
Hoofdstad (capital): 216,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 309,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Parquets - Repair & Mainten.

Product categorie (product category): Parquets

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALL PARKET
(Get full report from official database of BE for ALL PARKET)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALL PARKET
Addition kinds of activities for ALL PARKET

017199. Bessengewassen, nec | Berry crops, nec
34989907. Tube fabricage (contract buigen en vormen) | Tube fabricating (contract bending and shaping)
36639911. Studio apparatuur, radio en televisie uitzending | Studio equipment, radio and television broadcasting
44990300. Boot en schip verhuur en verhuur, behalve plezier | Boat and ship rental and leasing, except pleasure
59419908. Skateboarding apparatuur | Skateboarding equipment
60999901. Controleer inbetalingsbureaus | Check cashing agencies

Werken bij ALL PARKET: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALL PARKET: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALL PARKET. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALL PARKET. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief Medewerker regio Menen (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v) in kader van een zwangerschapsvervanging. Dit is voor een bedrijf gelegen in de regio van Menen. Tot jouw takenpakket als Administratief Medewerker regio Menen behoort: je verwerkt de orders; je volgt levertermijnen op; je staat in contact met klanten omtrent de abonnementen, prijzen, offertes en openstaande bestellingen; je maakt offertes op of past deze aan waar nodig; je verwerkt klachten, retours en eventuele verzendingsproblemen; je ondersteunt de vertegenwoordiger waar nodig; je verzorgt het klassement. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Magazijnier / Orderpicker (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in regio Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar dynamische Orderpickers (m/v). Als orderpicker, zorg je ervoor dat bestellingen correct klaargezet worden en tijdig vertrekken voor verzending. Dit gebeurt hoofdzakelijk manueel en met behulp van een handscansysteem. De te picken orders zijn zowel kleine producten als grotere stukken. Je werkt in teams van +/- 5 medewerkers en dit een wisselend 3 ploegenstelsel.

  • Ploegbaas (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Overpelt zijn we op zoek naar een ervaren ploegbaas. Je zal instaan voor het aansturen van een 30-tal medewerkers en zorgt ervoor dat de productie in goede banen verloopt. Ook werk je mee als heftruckchauffeur..

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) in Sint-Kruis 16u/ week (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor gastgezinnen wonende in Assebroek/ Sint-Kruis. Als huishoudhulp staat u voornamelijk in voor het huishouden: voornamelijk poetsen, wassen, strijken en andere huishoudelijke taken, eventueel koken. Uren verspreid over meerdere dagen en te combineren met andere aanvragen. Gastgezin is echt op zoek naar een huishoudster die all-around kan functioneren. Iemand die als het ware het huishouden van het gezin overneemt en runt zoals u bij u thuis doet. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Sterke studenten voor logistieke projecten (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: MANPOWER INHOUSE KATOENNATIE

    Type: Studentenjob

    * Het takenpakket omvat onder andere laden en lossen, orderpicking, (re-)packing, ... * Je bent mee verantwoordelijk voor het veilig en proper houden van je eigen werkplek. * Je voert nauwkeurig je taken uit

  • Business Unit Manager PMO (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: THE PROJECT PILOTS

    Type: Vaste Job

    The Project Pilots, als onderdeel van de Cronos groep, telt intussen 30 consultants. Wij zijn gespecialiseerd in Project Management Services en coaching in tal van sectoren en project domeinen. Gezien het belang van een transparante projectopvolging, uniforme rapportage en administratieve ondersteuning van projecten, focussen wij ons binnen The Project Pilots sinds kort ook op rollen binnen eenProject Management Office. In dat kader zijn wij op zoek naar een Business Unit Manager PMO die onder de noemer van The Project Pilots het PMO-verhaal onder zijn of haar leiding verder wil gaan uitbouwen. Zit het ondernemerschap in jouw bloed, maar wil je dit doen in een gecoördineerde omgeving? In deze job opportuniteit krijg je enerzijds de mogelijkheid om zelf hands-on jouw PMO-skills verder te ontwikkelen en anderzijds om het Projectmanagement Office uit te bouwen en het team van Project Pilots en de klantenportefeuille verder uit te breiden. Jouw takenpakket COACHING en Ondernemerschap Als Business Unit Manager PMO heb je een eigen P&L en bepaal je mee de verdere uitbouw en samenstelling van het team. In dat kader ben je nauw betrokken bij: - Aanwerving van nieuwe medewerkers - Coaching van nieuwe en huidige medewerkers om hun skills en competenties verder te ontwikkelen. - Coördinatormeeting binnen Slingshot bijwonen. Je denkt ook na over ‘next steps’ om het Project Management Office verder uit te bouwen en bekend te maken bij een ruim publiek. Je zal onze services op vlak van IT Project Management Office optimaliseren door gebruik te maken van de nieuwste standaarden en tools. SALES Als Business Unit Manager PMO neem jij de leiding in het vinden van nieuwe potentiële klanten: - Je werkt pre-sales trajecten uit en staat mee in voor het bid management van totaaloplossingen bij de klant of implementaties van PMO-tools. - Je bouwt een goede relatie op binnen Cronos d.m.v. netwerken - Je voert ook AUDIT’s uit bij potentiele klanten om via onsite detectie het maturiteitsniveau omtrent hun projecten te bepalen en bijkomend te detecteren welk type PMO opportuun kan zijn. CONSULTING Je bent zelf ook nog hands-on actief als Project Management Officer bij klanten. - Je zal klanten ondersteunen bij het strategisch verhaal rond PMO of helpt hen bij de opzet van een PMO - Daarnaast kan jij ook deeltijds worden ingezet om de PMO bij de klant op administratief/ strategisch of controlerend vlak te gaan ondersteunen.

  • Analist - developer .NET (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ORBID

    Type: Vaste Job

    110 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie. We gaan op een pragmatische manier voor resultaatgerichte oplossingen waarbij de meerwaarde voor de klant centraal staat. Vanuit onze unit Development zorgen wij voor krachtige software op maat van onze klanten. We gebruiken hiervoor performante technologieën zoals .NET, Aurelia, Bootstrap en Blazor. Als Analist – Developer .NET werk je mee in maatwerkprojecten voor onze klanten. Het gaat zowel om totaalprojecten als conversies van bestaande applicaties als integratie tussen bestaande systemen. Je treedt op als aanspreekpunt voor onze klanten. Je analyseert de noden van de klant en voert haalbaarheidsstudies uit met betrekking tot onze toepassingen om een duidelijke definitie van de behoefte te kunnen opstellen. In presales trajecten biedt je technische ondersteuning. Op termijn sta je in voor het project management bij onze klanten. Dit omvat het meewerken aan projecten en het opvolgen van het projectteam, budget en scope. Op periodieke tijdstippen aligneer je dit met de klant. Een zeer afwisselend takenpakket kenmerkt deze functie. Continue bijscholing alsook kennisdeling tussen collega’s staan centraal. Lees de getuigenis van Tim en ontdek zijn ervaring als analist - developer .NET.

  • Commercieel Adviseur - Regio Vlaams Brabant (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ADECCO LEUVEN INDUSTRIE

    Type: Vaste Job

    Zin om vandaag de bank van morgen uit te tekenen? In een bank in een wereld die verandert, maken onze medewerkers van die verandering hun sterkste troef en zetten ze uitdagingen om in opportuniteiten. Ze anticiperen om klanten innovatieve oplossingen aan te bieden die perfect aansluiten bij hun behoeften. BNP Paribas Fortis, de grootste bank van het land, geeft haar medewerkers de kans om zich continu te ontwikkelen in een stimulerende en agile werkomgeving. Voor ons kantorennet zoeken we nieuwe collega's die klaar zijn voor een uitdaging. Onze klantenportefeuille is zeer gevarieerd. En jouw job dus ook! Je toekomstige job: Jouw taken als commercieel medewerker: Je bent in een van onze agentschappen het aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt klanten en geeft hen advies in de domeinen daily banking, save & invest, verzekeringen en kredieten. Je rekent daarvoor op je commerciële geest. Je grijpt commerciële kansen met beide handen en zorgt voor situaties waarbij de klant, de bank én de maatschappij winnen. Je deelt spontaan de nieuwste digitale tools met onze klanten. Want innovatie en creativiteit fascineren je.

  • Verantwoordelijke planning voor plaatsingsdienst regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Onze klant, een bouwgerelateerd bedrijf regio Asse, is dringend op zoek naar een Verantwoordelijke Planning voor de plaatsingsdienst. Het betreft een heel uitgebreide functie waar je zal instaan voor de opmaak en het beheer van onder andere: - Planning van de plaatsingsploegen en onderaannemers - Planning van de technische dienst - Productieplanning - Logistieke planning - Transportplanning naar verkooppunten en voor thuislevering - Capaciteitsbepalingen - Bewaken van minimumbezetting van de interne diensten en klantendinest - Organiseren van steekproefcontroles - Opmaken van een kruisplanning minimale/maximale workload - Opvolging van deadlines van medewerkers en leveranciers - Forecasting: operationeel en financieel ... In de functie rapporteer je wekelijks aan de Operations Manager en sta je dagelijks in nauw contact met de klantendienst en de werfcoördinatoren. In team zorg je op deze manier voor een uitmuntende klantgerichte service om U tegen te zeggen. Heb jij enkele jaren ervaring in organisatie en planning? Beheers je bovendien vlot het Nederlands en het Frans? Aarzel dan niet jouw kandidatuur door te zenden naar [email protected]. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Finance Officer (4/5 of fulltime) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Tempo-Team Professionals

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in centrum Brussel, een KMO actief in HR dienstverlening, zijn we momenteel op zoek naar een Finance Officer. Je werkt autonoom en bent in staat het bedrijf mee te helpen in haar groei. Jouw taken en verantwoordelijkheden: Uitgaande facturatie: opmaak, versturen & opvolgen van de facturen Inkomende facturen: approval proces, boeken Exact software pakket: tijdschrijven en verwerking naar boekhouding Maandafsluiting: provisies, boeken banken via inlezen CODA bestanden, boeken loonbestanden door ze in te lezen in exact Rapportering: Management reporting opstellen (excel & powerpoint) en rapportering Raad van Bestuur Cash opvolging, simulatie van cashpositie op basis van aankoop- en verkoopfacturen, rapport openstaande posten Operationele ondersteuning businesses (KPI, ad hoc analysis…, ondersteuning in pricing) Budgetting & forecasting Ondersteunen auditors bij jaarlijkse audit

  • Freelance projectverpleegkundige regio Halle (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: X-Care

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance projectmedewerker word je ingeschakeld voor opdrachten binnen verschillende instellingen (kan ziekenhuis zijn, thuiszorg, woon- en zorgcentra...) op verschillende afdelingen, telkens voor een aantal maanden. Je werkt met jouw zelfstandig statuut en kiest zelf welke opdrachten je wenst te doen. Hierbij kan je ook kiezen of je voltijds, deeltijds en/of flexibele uren kan werken. Heb je zin in afwisseling, wil je graag werken met een zelfstandig statuut, wil je veel bijleren, ...? Dan is dit wellicht ideaal voor jou. Voor meer informatie contacteer ons zeker en dan gaan we verder aan de slag.

  • Vastgoedmakelaar als regioverantwoordelijke bij Century 21 Waterinckx. (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

      Wenst u deel uit te maken van het grootste vastgoednetwerk ter wereld? U bent een zelfstandig ingesteld commercieel talent? Is immo uw passie? 3x ja? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Functie Regioverantwoordelijke van een nader te bepalen regio. Taakomschrijving U staat in voor uw eigen afgebakende regio om volgende activiteiten uit te voeren: Prospectie om onze vastgoedportefeuille uit te breiden Zelfstandig verkoopgesprekken voeren met de benaderde prospecten Begeleiden van bezichtigingen van onroerende goederen Onderhandelingen voeren met verkopers en kopers Zorgvuldig de contacten met klanten onderhouden Vereiste competenties Zowel zelfstandig als in team kunnen functioneren Commercieel ingesteld zijn Stipt en punctueel zijn Flexibel zijn wat betreft werkuren en -dagen Bereid zijn om ’s weekend te werken Houder zijn van een rijbewijs type B Houder van een bachelor-diploma (afstudeerrichting 'vastgoed' is geen vereiste) Houder zijn van een B.I.V.-nummer Uw voordelen U bepaalt zelf uw uren en werkt volledig zelfstandig Interessante verloning. Hard werken wordt bij ons beloond! Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen om uw (technische) kennis uit te breiden     Interesse? Lees hier meer over ons kantoor te Dendermonde. Solliciteren kan altijd via de rode sollicitatieknop!

Zoek naar antwoorden van ALL PARKET in sociale netwerken
Look for responds of ALL PARKET in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALL PARKET. Laat een reactie achter voor ALL PARKET. ALL PARKET bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALL PARKET. Leave a respond for ALL PARKET. ALL PARKET on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALL PARKET op de google maps. Adres en contacten ALL PARKET
Location of ALL PARKET on the google maps. Address and contacts of ALL PARKET

Andere gerelateerde bedrijven als come ALL PARKET ALL PARKET: COIFFURE MARLEEN | DANIEL BLANCHY | Deniflor | GABRIEL-GREGOIRE | PATRICK DELCHAMBRE

Other related companies as ALL PARKET: COIFFURE MARLEEN | DANIEL BLANCHY | Deniflor | GABRIEL-GREGOIRE | PATRICK DELCHAMBRE

ALL PARKET is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALL PARKET, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05216003417. Het bedrijf ALL PARKET bevindt zich op het adres: Zandstraat 17; 8500; Kortrijk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 216,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 309,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Parquets. Lijst met producten zijn Parquets - Repair & Mainten..
De hoofdactiviteit van ALL PARKET is Administratie van economische programma's, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALL PARKET is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALL PARKET, openstaande posities, locatie van ALL PARKET op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

ALL PARKET is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALL PARKET, company assigned to the tax number BE05216003417. The company ALL PARKET is located at the address: Zandstraat 17; 8500; Kortrijk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 216,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 309,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Parquets. List of products are Parquets - Repair & Mainten..
The main activity of ALL PARKET is Administration of Economic Programs, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of ALL PARKET is not available. You also can look at reviews of ALL PARKET, open positions, location of ALL PARKET on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALL PARKET, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALL PARKET, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALL PARKET, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALL PARKET, employees, financial statistics.