LINDA LYNN

Contactgegevens LINDA LYNN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LINDA LYNN: address, phone, fax, email, website, opening hours

LINDA LYNN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DENDERMONDSESTEENWEG 242; 9040; SINT-AMANDSBERG, België

Telefoon (phone): 92283344 (+32-92283344) 92283344 (+32-92283344)

Fax (fax): +32 (83) 788-61-49 +32 (83) 788-61-49

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LINDA LYNN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LINDA LYNN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LINDA LYNN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LINDA LYNN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LINDA LYNN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LINDA LYNN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LINDA LYNN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LINDA LYNN
Products information LINDA LYNN

BTW identificatienummer (tax): BE03804260253
Ondernemingsnummer: 7235015869
Hoofdstad (capital): 379,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 701,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Produits: Parfums, Cosm茅tiques.. Types de V锚tements: Tricots.

Product categorie (product category): Parfumeries. V锚tements. Sous-v锚tements and lingerie

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LINDA LYNN
(Get full report from official database of BE for LINDA LYNN)

Aanvulling soorten activiteiten voor LINDA LYNN
Addition kinds of activities for LINDA LYNN

236904. Kindertasjes, jassen en jassen | Children's snowsuits, coats, and jackets
23390102. Dickeys: vrouwen, misses 'en juniors' | Dickeys: women's, misses' and juniors'
25119905. Nieuwigheden meubels: hout | Novelty furniture: wood
26310502. Stencil board | Stencil board
28239905. Rayon vezels, stro, stroken en garen | Rayon fibers, straw, strips and yarn
35640102. Luchtzuiveringsapparatuur | Air purification equipment
51120500. Office filing levert | Office filing supplies
59619916. Postorder huis, nv | Mail order house, nec
63519900. Verzekeringsverzekering, nv | Surety insurance, nec
72991203. Persoonlijke boodschappen service | Personal shopping service

Werken bij LINDA LYNN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LINDA LYNN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LINDA LYNN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LINDA LYNN. Looking for open vacancies in other companies

  • Mechanieker -2 ploegen (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een mechanieker om in te staan voor het mechanisch onderhoud: het smeren, schoonmaken, aandraaien, bijstellen, vervangen van onderdelen. Dit doe je bij de klanten van het bedrijf, zowel preventief als curatief.

  • Verkoopster/Verkoper Kledingzaak (m/v) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bekende modezaak in Maasmechelen zoeken wij een Shopmanager (M/V) Als toegewijd shopmanager ben je verantwoordelijke voor het commerciële resultaat van de vestiging. Natuurlijk blink je uit in verkoop en het verlenen van service. Je bent actief bezig met het analyseren van de verkoopresultaten en je streeft continue naar verbetering. Als een van de gezichten van onze zaak bevindt jouw rol zich op de voorgrond van de winkel. Hier creëer je samen met je team een unieke winkelervaring voor de consument. Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is essentieel. Klanten shoppen graag bij jou en je team. Ze komen naar jullie toe met vragen wensen betreffende mode, tips en persoonlijk advies. Belangrijk is dat je als shopmanager je team kan motiveren en begeleiden in hun werkzaamheden en verkoopactiviteiten. Dit alles bereik je door je energieke, positieve en dynamische persoonlijkheid. Het bewerkstellen van een unieke winkelervaring, omgaan met klanten op persoonlijk gebied en het aansturen van een team houdt in dat je waarden als discipline respect, integriteit hoog in het vaandel hebt staan. Takenpakket " Inwerken, opleiden en motiveren van medewerkers en tijdig signalen doorgeven van eventuele problemen of obstakels. " Verantwoordelijk voor een correcte einde dag procedure, kassa afsluiting en het opsporen van eventuele kasverschillen. " Klantencontacten (informeren, adviseren, verkoop, retouren en klachtenafdeling) " Bijhouden van een accuraat en tot op de dag bijgewerkte filiaaladministratie. " Zorg dragen voor een te allen tijde up-to-date verzorgde winkel. " Wekelijks overleg met de commercieel manager om huidige en toekomstige ontwikkelingen, acties en verbetermogelijkheden te bespreken.

  • Bijverdienste als koerman (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een transportbedrijf uit Poperinge zoeken wij naar een medewerker om op zaterdag te helpen op de koer bij het schoonmaken van de vrachtwagens. Je rijdt de vrachtwagens door de carwash en werkt ook met de hogedrukreiniger om sommige onderdelen handmatig proper te maken.

  • Douanedeclarant (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: Go4Jobs Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor de ondersteuning op het vlak van Import en Export: Je volgt de douanestatus van de goederen op en zorgt dat het proces efficiënt verloopt. Je zorgt dat de correcte douaneprocedures worden toegepast. RTO en Entrepot regelingen, douanevergunningen opvolgen en beheren. Opmaak, opvolging en rapportering van douanelijsten. Frequent contact met met klanten, douanediensten en Federaal Agentschap.

  • Ervaren Contact Center Agent - outbound (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: ASAP TESSENDERLO

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een sales medewerker voor de B2C verkoop. Je zal instaan voor outbound activiteiten waarbij je de klant of potentiële klant overtuigt van de producten. Je hebt daarbij een neus voor sales en upsell/cross-sell opportuniteiten. Maar ook klanten die niet overgestapt zijn, contacteer je om hen te overtuigen van de producten en diensten van jouw klant. Om hierin te slagen heb je een sterke commerciele en resultaatsgerichte ingesteldheid.

  • Groenarbeider (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Geel zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren groenarbeider met rijbewijs B. jou takenpakket zal bestaan uit: snoeien gras afdoen onkruid verwijderen werken met allerhande machines klinkers leggen ( paden die door de tuin lopen) ... trefwoorden: tuinarbeider, groen, groenmedewerker, tuin, landbouw, groendienst, ...

  • Student eindejaarsperiode voor administratieve ondersteuning (nov - dec) (m-v) (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in de voedingssector, met piekperiode rond de eindejaarsperiode, zijn we op zoek naar een student die administratief kan bijspringen. Je zal verantwoordelijk zijn voor het verwerken van inkomende bestellingen in het systeem. Hoe je dit moet doen, zal je uiteraard ter plaatse aangeleerd worden. De opdracht zal lopen van begin november tot eind december. En dit iedere werkdag. Bij opstart zal het gaan over ongeveer 3u per dag met een opstart rond 10u , nadien 5 uur per dag (indien mogelijk) met een opstart rond 9u.

  • Tuinman of tuinvrouw - student - Winksele (WINKSELE)

    Regio: WINKSELE

    Bedrijf: ADECCO LEUVEN INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in tuinaanbouw en tuinaanleg, zoeken we studenten die zich doorheen het academiejaar willen inzetten om het vast team uit te breiden. Je hoeft geen vast rooster te hebben, de klant bespreekt samen met jou de mogelijkheden. Belangrijk is dat je de juiste attitude bezit, je handen uit de mouwen kan steken en ook groene vingers hebt. Interesse? Neem met ons contact op! => [email protected] of 016/20.45.44

  • Accountmanager KMO (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)

    Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem

    Bedrijf: Liantis talent services

    Type: Vaste Job

    Je identificeert en introduceert onze diensten bij prospecten in KMO’s. Na behoefteanalyse vertaal je de noden van (potentiële) klanten in geïntegreerde oplossingen. Zo bouw je actief professionele relaties uit met de doelgroep KMO’s, boekhouders/accountants en zelfstandigen in jouw regio, met doelstelling de klantenportefeuille verder uit te breiden. Door een punctuele opvolging en actuele kennis ben je hét aanspreekpunt voor de werkgever bij het nemen van beslissingen omtrent zijn personeelsbeleid. Verder denk je mee aan een commercieel plan voor jouw regio en rapporteer je rechtstreeks aan de salesmanager.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel)

    Regio: Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Beheerscontroleur - On Site - Edegem - Werfreserve (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA

    Type: Werfreserve

    Als Beheerscontroleur On Site, verzeker je de goede werking en controle van de administratie en van het economisch beheer van de site bij één van onze grootste contracten. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en implementeren van het interne controlesysteem binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor : Financieel & administratief beheer van de site : Organisatie en controle van de aankoopcyclus (bestelbons, verzendingsnota's, ...) Het boeken van de aankoopcyclus (intern systeem: Click & buy) (verzendingnota's, facturen, stock, kleine kassa, onkostennota's, ...) en de verkoopcyclus (opmaak facturatie klant, opbrengsten en stortingen, ...) De interne controle op de site organiseren en dit volgens de interne procedures van Sodexo: Controle van de leveringen Controle van cashstroom: kassa en stortingen Controle van de inventarissen Controle van de facturatie Enz. Analyse van de resultaten Maandelijkse analyse en becommentariëren van de resultaten naar de Client Relations Manager (CRM). Gedetailleerde analyse van de kosten (Food &Beverage costs, personeelskosten, afschrijving en andere uitbatingskosten, ....) Berekening van diverse ratio's en indicatoren voor de opvolging en optimalisatie van de kosten Opvolging actieplannen m.b.t. kostenoptimalisaties opgesteld samen met de CRM Voorstellen formuleren om de controles te optimaliseren ifv de behoeften van de site Allerhande ad hoc analyses Interne en externe rapportering Maandelijkse rapportering en afsluit (in samenwerking met de boekhouding) Opvolging van de beheersindicatoren (vb. F&B costs, verkoopmix, personeelskosten, ...) Rapportering naar de klant ifv zijn vraag Budgetbeheer Helpen bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten samen met de General Services Manager Maandelijkse herziening van de forecast volgens de economische tendensen op de site Algemene administratie / loonadministratie Je helpt, indien nodig, bij de algemene administratie en loonadministratie. Dit onder aansturing van de CRM

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Zoek naar antwoorden van LINDA LYNN in sociale netwerken
Look for responds of LINDA LYNN in social networks

Lees alle opmerkingen voor LINDA LYNN. Laat een reactie achter voor LINDA LYNN. LINDA LYNN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LINDA LYNN. Leave a respond for LINDA LYNN. LINDA LYNN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LINDA LYNN op de google maps. Adres en contacten LINDA LYNN
Location of LINDA LYNN on the google maps. Address and contacts of LINDA LYNN

Andere gerelateerde bedrijven als come LINDA LYNN LINDA LYNN: INSTITUT REN? THONE | Dehaene Nancy | PETER BREEMS | SUPERMARCH? | JOHAN SEGAERT

Other related companies as LINDA LYNN: INSTITUT REN? THONE | Dehaene Nancy | PETER BREEMS | SUPERMARCH? | JOHAN SEGAERT

LINDA LYNN is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LINDA LYNN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03804260253. Het bedrijf LINDA LYNN bevindt zich op het adres: DENDERMONDSESTEENWEG 242; 9040; SINT-AMANDSBERG. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 379,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 701,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Parfumeries. V锚tements. Sous-v锚tements and lingerie. Lijst met producten zijn Produits: Parfums, Cosm茅tiques.. Types de V锚tements: Tricots..
De hoofdactiviteit van LINDA LYNN is Holding and Other Investment Offices, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LINDA LYNN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LINDA LYNN, openstaande posities, locatie van LINDA LYNN op de kaart.

LINDA LYNN is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is LINDA LYNN, company assigned to the tax number BE03804260253. The company LINDA LYNN is located at the address: DENDERMONDSESTEENWEG 242; 9040; SINT-AMANDSBERG. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 379,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 701,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Parfumeries. V锚tements. Sous-v锚tements and lingerie. List of products are Produits: Parfums, Cosm茅tiques.. Types de V锚tements: Tricots..
The main activity of LINDA LYNN is Holding and Other Investment Offices, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of LINDA LYNN is not available. You also can look at reviews of LINDA LYNN, open positions, location of LINDA LYNN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LINDA LYNN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LINDA LYNN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LINDA LYNN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LINDA LYNN, employees, financial statistics.