PAYET

Contactgegevens PAYET: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PAYET: address, phone, fax, email, website, opening hours

PAYET

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HAZESCHRANSSTRAAT 31; 2650; EDEGEM, België

Telefoon (phone): 34404003 (+32-34404003) 34404003 (+32-34404003)

Fax (fax): +32 (19) 375-96-77 +32 (19) 375-96-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PAYET: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PAYET"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PAYET"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PAYET, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PAYET. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PAYET, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PAYET. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PAYET
Products information PAYET

BTW identificatienummer (tax): BE09805267333
Ondernemingsnummer: 4922668457
Hoofdstad (capital): 142,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 413,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2006

Producten die in PAYET zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pain, p?tisseries and confiseries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PAYET
(Get full report from official database of BE for PAYET)

Aanvulling soorten activiteiten voor PAYET
Addition kinds of activities for PAYET

3088. Kunststof loodgieterswerk | Plastics plumbing fixtures
335503. Aluminium staaf | Aluminum ingot
503999. Bouwmaterialen, nec, nec | Construction materials, nec, nec
27820501. chequeboekjes | Checkbooks
28340801. Antibiotica, verpakt | Antibiotics, packaged
38420409. Elastische slijtage, orthopedische (steun) | Elastic hosiery, orthopedic (support)

Werken bij PAYET: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PAYET: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PAYET. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PAYET. Looking for open vacancies in other companies

  • Vloerder (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: TEMPO TEAM CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn momenteel op zoek naar een vloerder om deel uit te maken van een bouwbedrijf in regio Beerse. Je zal instaan voor vloer- en tegelwerken.

  • Receptie grondstoffen (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Fine Food, de productieafdeling van Colruyt Group, maakt elke dag kwaliteitsvolle voedingsproducten voor onze eigen merken. Denk aan kaas, koffie, wijn en salades. Voor het gamma Fine Food Meat zoeken we een gedreven receptionist. Jouw taak is om de binnengekomen goederen in te geven in het traceersysteem en ze daarna naar de juiste afdeling te versturen. Later zou je ook ingeschakeld worden om de goederen in ontvangst te nemen. Dit wil zeggen dat je als eerste in contact komt met de goederen die later verwerkt zullen worden.

  • Huishoudhulp Puuur Zoersel/ Sint Antonius/ Halle (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: PUUUR ZOERSEL

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp Bocholt (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Merchandiser (ROUBAIX)

    Regio: ROUBAIX

    Bedrijf: Konvert Office Kortrijk

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant actief in de grafische sector, met hoofdzetel in Roubaix is Konvert Office op zoek naar een Merchandiser (m/v). Onze klant is op zoek naar een tijdelijk medewerker voor 1 à 2 maanden om klanten in België en Wallonië te bezoeken en hun onderhoudsproducten voor de grafische machines voor te stellen en te demonstreren.

  • Student gezocht weekends en vakanties voor broodjeszaak te knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: KNOKANTINO

    Type: Studentenjob

    U helpt met het bereiden van belegde broodjes, snacks U bedient de klanten U helpt bij de opkuis

  • begeleider eklas voor kleuters (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Onze maatschappij verandert en wordt steeds sneller. Vaardigheden zoals plannen, reflecteren en denkvaardigheden worden hierdoor steeds belangrijker. Dit geldt niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen en kleuters. In deze klassen gaan we spelenderwijs aan de slag met computers, tablets, robots en creatieve spelletjes om het kind vertrouwd te maken met de digitale wereld. Daarom bieden we in de naschoolse opvang van een school een eklas aan voor kleuters. De bedoeling is aan de hand van spelletjes, opdrachten, muziek en de kinderen op een leuke manier te leren werken met technologie en het probleemoplossend denken te stimuleren. We voorzien computers, tablets en ander materiaal dat nodig is. Voor deze opdracht zoeken we iemand die les kan geven op maandag tussen 15:45 en 16:46 aan kleuters tussen 4 en 6 in Mechelen. We voorzien een basis van oefeningen en spelletjes, we werken graag samen met jou om het programma nog meer vorm te geven en je eigen creativiteit in de lessen te kunnen steken. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond.

  • Trajectbegeleider Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SBS Skill BuilderS

    Type: Vaste Job

    Als bloeiende familiale onderneming - gespecialiseerd in het ontdekken, ontwikkelen en inzetten van talent - zijn we actief op zoek naar een dynamische trajectbegeleider voor onze regio Antwerpen, al zetten we je bij opstart graag in op verschillende locaties.. In deze functie begeleid je niet-werkend werkzoekenden intensief bij hun zoektocht naar gepast werk. Hierbij: Geef je frequent les in de vorm van collectieve workshops, ifv het versterken van de sollicitatievaardigheden en arbeidsattidudes van jouw coachees. Speel je maximaal in op de diversiteit binnen de doelgroep (niet-werkend werkzoekenden), vb. adhv een grondige intake en het afstemmen van individuele doelstellingen en afspraken. Begeleid en ondersteun je maximaal bij het realiseren van zijn/haar loopbaankeuzes; vb. wegwerken van belemmeringen, benoemen van mogelijkheden,... Informeer en adviseer je positief kritisch en op maat rond vb. jobkanalen, CV-tips,... Maak je als rasechte teamplayer deel uit van een ruim team, waarbij je nauw samenwerkt met anderen (jobcoach, regioverantwoordelijke,...) en bijkomend op heel wat ondersteuning mag rekenen, alsook kansen krijgt tot inhoudelijke groei..

  • Business Application Owner - Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds

    Type: Vaste Job

    Partena Ziekenfonds werkt volop aan de uitbouw van digitale kanalen en diensten in functie van een optimale klantenbeleving. Daarom zijn we op zoek naar een digitale duizendpoot met affiniteit voor de online klantenservice wereld van vandaag en morgen. Hou je van variatie, organiseren, testen en alle elementen die leiden tot verbetering van onze online channels? Dan is deze functie vast iets voor jou! Jouw uitdagingen zijn: Als Business Application Owner ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de digitale self-service kanalen en tools. Je bent de schakel tussen BU experten en IT analysten. Hierbij bouw je een vertrouwensband op met de verschillende stakeholders. Je analyseert de small demands, verbetervoorstellen en incidenten met het oog op de verbetering of optimalisatie ervan. Je volgt de technische roadmaps van diverse applicaties op: beheer van tickets, JIRA, Confluence In het kader van de lopende projecten, treed je op als expert en geef je advies aan je (IT) collega’s. Je verzekert de kennis en het gebruik van digitale ecosysteem van Partena.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals:  alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.

  • Flexijob keukenmedewerker restaurant en feestzaal (KALKEN)

    Regio: KALKEN

    Bedrijf: DC RESTO

    Type: Flexijob

    Keukenmedewerker / hulpchef / souschef Mis en place van de gerechten. chef ondersteunen Service meedraaien Na service alles opruimen en proper achterlaten voor de volgende shift.

Zoek naar antwoorden van PAYET in sociale netwerken
Look for responds of PAYET in social networks

Lees alle opmerkingen voor PAYET. Laat een reactie achter voor PAYET. PAYET bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PAYET. Leave a respond for PAYET. PAYET on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PAYET op de google maps. Adres en contacten PAYET
Location of PAYET on the google maps. Address and contacts of PAYET

Andere gerelateerde bedrijven als come PAYET PAYET: GLACIER AU LUNCH | C.B.T. NV-SA | LIBRAIRIE DU CENTRE | Bergenhof-Taverne | TOON HERMANS

Other related companies as PAYET: GLACIER AU LUNCH | C.B.T. NV-SA | LIBRAIRIE DU CENTRE | Bergenhof-Taverne | TOON HERMANS

PAYET is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PAYET, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09805267333. Het bedrijf PAYET bevindt zich op het adres: HAZESCHRANSSTRAAT 31; 2650; EDEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 142,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 413,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Pain, p?tisseries and confiseries. Producten gemaakt in PAYET zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PAYET is communicatie, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PAYET is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PAYET, openstaande posities, locatie van PAYET op de kaart.

PAYET is a company, that was registered 2006 in N\A region, Belgium. Full name of company is PAYET, company assigned to the tax number BE09805267333. The company PAYET is located at the address: HAZESCHRANSSTRAAT 31; 2650; EDEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 142,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 413,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Pain, p?tisseries and confiseries. Products created in PAYET were not found.
The main activity of PAYET is Communications, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of PAYET is not available. You also can look at reviews of PAYET, open positions, location of PAYET on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PAYET, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PAYET, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PAYET, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PAYET, employees, financial statistics.