MARAND

Contactgegevens MARAND: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARAND: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARAND

Regio (region): N\A, België

Adres (address): TURNHOUTSEBAAN 405; 2110; WIJNEGEM, België

Telefoon (phone): 33530564 (+32-33530564) 33530564 (+32-33530564)

Fax (fax): +32 (53) 610-95-69 +32 (53) 610-95-69

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARAND: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARAND"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARAND"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARAND, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARAND. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARAND, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARAND. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARAND
Products information MARAND

BTW identificatienummer (tax): BE03058837890
Ondernemingsnummer: 6337982177
Hoofdstad (capital): 670,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 537,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in MARAND zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bloemen and planten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARAND
(Get full report from official database of BE for MARAND)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARAND
Addition kinds of activities for MARAND

22690302. Embossing: linnen breed geweven stoffen | Embossing: linen broadwoven fabrics
23939902. Kussens, behalve lente en tapijt: aangekochte materialen | Cushions, except spring and carpet: purchased materials
38240205. Lineaire tellers | Linear counters
38290314. Transits, landmeter's ' | Transits, surveyors'
39140504. Bestek, roestvrij staal | Flatware, stainless steel
50519902. Bars, metaal | Bars, metal
51410000. Levensmiddelen, algemene lijn | Groceries, general line
55619901. Stacaravans | Motor homes

Werken bij MARAND: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARAND: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARAND. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARAND. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Advisor m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de ruime regio van Aalst zijn wij op zoek naar: Als Customer Care Agent ben je het centraal contact van de klant met ons bedrijf. Een specifiek klantenportfolio wordt aan je toegewezen en je handelt in samenwerking met een van onze commerciële mensen om snel en adequaat in te spelen op alle behoeften van de klant. In deze rol zorg je ervoor dat de juiste hoeveelheid van het gevraagde product wordt geleverd tegen de juiste prijs en op tijd aan de klant. Als de afspraken niet volgens plan verlopen, pas je aanpassingen aan of stel je alternatieven voor. Als centraal aanspreekpunt stuurt je de andere afdelingen om te zorgen dat de gemaakte afspraken met de klant worden nageleefd. Voor bepaalde gedeeltelijke taken kan je rekenen op de steun van onze klantenservice-experts. In geval van afwezigheid van een collega, worden de bestanden overgezet naar een back up afdeling. Om kwaliteitsdiensten te garanderen, heb je voldoende kennis van de activiteiten van de klant en bouw je een goede klanten klantencontact op. Je rappoort aan de Customer Care Manager.

  • Magazijnier (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Lokeren dat instaat voor de productie en ontwikkeling van aluminium constructies en schrijnwerk voor de bouw (ramen, deuren, veranda's,... .) zijn we op zoek naar een orderpicker. Wij zijn op zoek naar een orderpicker die kan meehelpen in het magazijn, bestellingen klaarzet voor de verschillende klanten, ... .

  • Senior Accountant - Brussel (NEDER-OVER-HEEMBEEK)

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb jij al wat ervaring binnen de boekhouding en ben je gretig om deze te kunnen delen met een team? Ben je eventueel ook geïnteresseerd om je te verdiepen in HR administratie? Dan heeft Accountemps de ideale interim opportuniteit voor jou. De klant is een marktspeler in de mechanische wereld en heeft zijn kantoor in Brussel. Jouw takenpakket: Het voeren van een correcte en tijdige financiële en HR administratie; Registratie van in- en uitstroom financiële middelen zoals facturen, geldstromen, etc.; Controle van de facturatie; Het ondersteunende werk van de maand- en jaarafsluiting, de balansen en rapportage; Het beheren en actualiseren van de personeelsdossiers en het afhandelen van de administratieve procedures. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • huishoudhulp Berlare (BERLARE)

    Regio: BERLARE

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Danika is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit maken van de grootste familie van het Waas –en Denderland. Samen zorgen we voor een dienstverlening op maat waarin medewerkers graag werken en blijven en die een onmisbaar onderdeel van het leefcomfort van de klant vormt. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijkse onderhoud bij klanten thuis. Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit poetsen, maar kan aangevuld worden met licht huishoudelijke taken zoals : strijkwerk, koken en kleine boodschappen. Hou je met andere woorden van een vlekkeloze werkvloer en ben je een opgeruimd en gedreven iemand, dan is dit de job voor jou. Aarzel dus niet om onze collega te worden en geniet bij Danika van een zelf te kiezen urenpakket/werktijden met een juiste verloning, tal van extra voordelen en alle mogelijke ondersteuning om je verder in je job te bekwamen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Lochristi – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Torhout (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Familiezorg West-Vlaanderen vzw

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • Traineeship Sales – Account Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676473-inline.html?cid=Partner_VDAB De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening. Verschillende merken maken deel uit van de Groep: - P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; - VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; - Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs. Taken Heb jij een passie voor verkoop en wens jij je talenten verder te ontwikkelen binnen een Belgische, coöperatieve verzekeringsgroep? De P&V groep is voor het merk VIVIUM op zoek naar 3 leergierige (twee voor Vlaanderen en één voor Wallonië) gedreven en enthousiaste Account Managers die hun carrière in Sales in handen willen nemen. Wij geven je de mogelijkheid om een eerste stap te zetten binnen de verzekeringssector en jezelf binnen onze organisatie volledig te ontplooien. Het eerste jaar doorloop je een programma waarbij je gaat werken in verschillende afdelingen en verzekeringstakken van VIVIUM (in de zetels van Antwerpen en Brussel), een ideale manier om de verzekeringen en het reilen en zeilen binnen de organisatie te ontdekken. Ook volg je verschillende opleidingen via onze Business School om je verzekeringskennis te versterken. In de volgende fase ga je mee op de baan met een ervaren Acccount Manager voor een 'training on-the-job'. Na deze periode (18 tot 24 maanden) wordt je ingezet voor een specifieke regio. Taken: Als Account Manager ben je aanspreekpunt voor de makelaars en vertegenwoordig je volgende taken: Je bent de belangrijkste contactpersoon voor de makelaar binnen de toegewezen regio. Je volgt de rentabiliteit van het makelaarskantoor van kortbij op. Tegelijk reik je de makelaar alle middelen aan om de gemeenschappelijke commerciële doelstellingen te realiseren. Je geeft advies omtrent producten en risico's, begeleidt de makelaar bij marketingacties en onderhoudt de dialoog tussen de makelaar en VIVIUM. Je verhoogt de rentabiliteit van de bestaande makelaarsportefeuille door de samenstelling en het beheer ervan bij te sturen. In samenspraak met je regiodirecteur stel je actieplannen op om makelaars in jouw regio te bewerken. Je selecteert makelaars op basis van hun kwaliteit, serviceniveau, rentabiliteit en productiviteit. Op die manier zorg je voor een jaarlijkse rendabele aangroei van het actief makelaarsbestand. Je bezoekt de potentiële nieuwe makelaars en je tracht ze te overtuigen van ons aanbod. De bestaande makelaars begeleid je verder om de relatie uit te diepen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met hen en staat hun  bij in de ontwikkeling van hun activiteiten. Je geeft technisch advies omtrent producten, geeft opleiding waar nodig en ondersteunt makelaars bij het uitbouwen en onderhouden van een eigen netwerk. Kortom, je zorgt ervoor dat hun rendement verhoogt.  Je blijft op de hoogte van onze nieuwe producten door informatie te verzamelen via collega's, via je regiodirecteur of ons hoofdkantoor. Je werkt nauw samen met collega's Account Managers om een complete dienstverlening voor de makelaars te waarborgen. Maandelijks vergader je met je collega's die verantwoordelijk zijn voor de andere regio's. Daarnaast onderhoud je ook goede relaties met de binnendienst.     

  • CUSTOMER SERVICE VOOR DUITSTALIGE REGIO (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van productie tot levering bij de klant; Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten in de Duitstalige regio; Je staat hen telefonisch te woord bij al hun vragen m.b.t. prijzen, voorraad, status van orders, extra vracht, levertermijn, … Op vraag van de klant verstrek je advies en eenvoudige productinformatie; Binnenkomende bestellingen breng je in in SAP en je regelt het transport naar de klant; Daarbij onderhoud je frequent contact met het magazijn, de productie en de transporteur; Je hebt contact met de klanten, vertegenwoordigers en agenten; Je voorziet de sales managers, agenten en commerciële directie van de nodige commerciële gegevens; Je werkt nauw samen met je collega’s op de customer service afdeling; Kortom je bent de onmisbare spil in de contacten tussen klant, verkoop en productie. Ben jij de persoon die we zoeken? Solliciteer dan snel via onze website www.selecthr.be of stuur jouw cv door naar [email protected]   Bedrijfsprofiel: Voor een gerenommeerd bedrijf gelegen in Waregem, zijn wij op zoek naar een gedreven customer service specialist (m/v) die het orderproces van a tot z coördineert.  

  • Storingstechnieker - 2 ploegen (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    Voor hun productieplant te Edegem is onze klant op zoek naar een maintenance technician. VOORNAAMSTE TAKEN: Als onderhoudstechnieker ben je samen met jouw collega’s binnen het team van Machine Maintenance verantwoordelijk voor het onderhoud van het geautomatiseerd machinepark en de installaties. Je zorgt op een zelfstandige en efficiënte manier voor het preventief en curatief onderhoud op vlak van elektriciteit, mechanica en sturingen (PLC/CNC). Daarnaast ben je ook betrokken bij verbeteringen en wijzigingen aan het machinepark. Je analyseert terugkerende problemen en werkt verbetervoorstellen uit. In nauwe samenwerking met de verschillende productieafdelingen zorg je ervoor dat de machines en installaties optimaal beschikbaar zijn voor productie.

  • Sales Manager op zelfstandige basis met hoge commissies (Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel)

    Regio: Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel

    Bedrijf: InstaHome

    Type: Zelfstandige activiteit

    Na een degelijke en intensieve opleidingsperiode word je verantwoordelijk om eigenaars te helpen om hun eigendom zelf te verkopen Je laat geen kans onbenut om afspraken te maken met eigenaars die hun eigendom willen verkopen. Je zorgt dan ook voor actieve en doelgerichte prospectie. Je analyseert de noden van de klant om op die manier de juiste oplossing te kunnen aanbieden. Je bent grotendeels extern actief, hierbij word je ondermeer gesteund door een CRM systeem. Je komt in een sterk commercieel team terecht waar er nauw overleg heerst en waar ideeën en ervaringen met elkaar worden uitgewisseld. Je rapporteert over je werk en je mag rekenen op een grondige begeleiding. We helpen je bij het vormen van je eigen team Ondertussen hebben we al meer dan 60 eigenaars geholpen en gebruiken enkele grote projectontwikkelaars ook al onze diensten!

  • Tijdelijke Technieker Klimaatkamer - Haven van Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SIRRIS

    Type: Flexijob

    Als collectief onderzoeks- en innovatiecentrum van de technologische industrie in België, helpen we, elk jaar, 1500 bedrijven om de juiste technologische keuzes te maken en bij het realiseren van hun innovatieprojecten. Onze 150 gepassioneerde experts werken concreet aan de business, de producten en de fabrieken van morgen, met als doel de succesvolle toekomst van de technologische industrie te verzekeren. Meer info op www.sirris.be. Het Sirris OWI Lab, gesitueerd in de haven van Antwerpen, zoekt een Test Technieker voor de klimaatkamer, op tijdelijke basis, om zo snel mogelijk op te starten. Lees meer over het OWI-lab op onze blog: https://www.sirris.be/wind-industry-today-and-tomorrow Takenpakket: - Aansturen en opvolgen van de klimaatkamer tijdens de testen - Sensoren selecteren, calibreren en aansluiten op de data-acquisitie - Organiseren en uitvoeren van het laden en lossen van de testobjecten - Montage/demontage test van opstellingen - Verantwoordelijk voor de orde, netheid en veiligheid in het lab - Administratieve taken: Inventaris beheer, aanmelden bezoekers, plaatsen en opvolgen van bestellingen.

  • KEUKENHULP (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: GOUDEN BANK

    Type: Flexijob

    Wij zoeken een gemotiveerde keukenhulp voor het helpen bij het bereiden van warme en koude gerechten. Je helpt bij de voorbereidingen, mise en place, garneren van borden, enz.

Zoek naar antwoorden van MARAND in sociale netwerken
Look for responds of MARAND in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARAND. Laat een reactie achter voor MARAND. MARAND bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARAND. Leave a respond for MARAND. MARAND on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARAND op de google maps. Adres en contacten MARAND
Location of MARAND on the google maps. Address and contacts of MARAND

Andere gerelateerde bedrijven als come MARAND MARAND: PHIVER | Vanlerberghe | Lemayeur P | ERIC VANDENDAEL | Ecotec

Other related companies as MARAND: PHIVER | Vanlerberghe | Lemayeur P | ERIC VANDENDAEL | Ecotec

MARAND is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARAND, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03058837890. Het bedrijf MARAND bevindt zich op het adres: TURNHOUTSEBAAN 405; 2110; WIJNEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 670,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 537,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Bloemen and planten. Producten gemaakt in MARAND zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MARAND is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARAND is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARAND, openstaande posities, locatie van MARAND op de kaart.

MARAND is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARAND, company assigned to the tax number BE03058837890. The company MARAND is located at the address: TURNHOUTSEBAAN 405; 2110; WIJNEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 670,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 537,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Bloemen and planten. Products created in MARAND were not found.
The main activity of MARAND is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of MARAND is not available. You also can look at reviews of MARAND, open positions, location of MARAND on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARAND, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARAND, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARAND, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARAND, employees, financial statistics.