BOULANGERIE ODO

Contactgegevens BOULANGERIE ODO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BOULANGERIE ODO: address, phone, fax, email, website, opening hours

BOULANGERIE ODO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHAUSS?E D'ANVERS 262; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22033327 (+32-22033327) 22033327 (+32-22033327)

Fax (fax): +32 (64) 836-70-50 +32 (64) 836-70-50

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BOULANGERIE ODO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BOULANGERIE ODO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BOULANGERIE ODO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BOULANGERIE ODO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BOULANGERIE ODO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BOULANGERIE ODO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BOULANGERIE ODO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BOULANGERIE ODO
Products information BOULANGERIE ODO

BTW identificatienummer (tax): BE03746032714
Ondernemingsnummer: 8385284423
Hoofdstad (capital): 699,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 338,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in BOULANGERIE ODO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pain, p?tisseries and confiseries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BOULANGERIE ODO
(Get full report from official database of BE for BOULANGERIE ODO)

Aanvulling soorten activiteiten voor BOULANGERIE ODO
Addition kinds of activities for BOULANGERIE ODO

3317. Stalen buizen en buizen | Steel pipe and tubes
571906. Afbeeldingen en spiegels | Pictures and mirrors
24110304. Zaag logboeken | Saw logs
24310400. Markten, jaloezieën en luiken: hout | Awnings, blinds and shutters: wood
35720202. Tape storage units, computer | Tape storage units, computer
37280502. Doel drones | Target drones
38260104. Massaspectrometers | Mass spectrometers
39650303. Bevestigingen, haken en ogen | Fasteners, hooks and eyes
73820000. Beveiligingssystemen diensten | Security systems services

Werken bij BOULANGERIE ODO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BOULANGERIE ODO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BOULANGERIE ODO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BOULANGERIE ODO. Looking for open vacancies in other companies

  • Bakker M/V (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je helpt bij het bereiden van klein gebak, brood, koeken en patisserie in onze ambachtelijke bakkerij. Je kan werken met de basisproducten en basisvoedingsstoffen nodig voor het maken van onze producten en je kan de gereedschappen en apparaten in de bakkerij gebruiken. Op dinsdag en woensdag ben je vrij. Werkuren : op weekdagen start je tussen 5u à 6u 's morgens en je eindigt tussen 13u en 14u ; op vrijdag en zaterdag werk je vanaf 2u 's morgens tot de middag. Je bent gemotiveerd. 's Morgens een vroege start nemen is voor jou geen probleem. -Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) -Resultaatgerichtheid -Samenwerken als hecht team -Regels en afspraken nakomen -Zin voor nauwkeurigheid hebben

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • Monteur - Assemblage m/v (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het monteren op verplaatsing bij klanten.

  • Material planning & Procurement Kits Analyst (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als planner m/v sta je in voor volgende verantwoordelijkheden op de parts afdeling binnnen het bedrijf. Als planner draag je de verantwoordelijkheid van alle toegewezen wisselstukken. Je houdt rekening met alle afspraken die gemaakt zijn met de leveranciers en dealers. Je bekijkt de parameters zodat je weet welke stukken besteld moeten worden en je bestelt ze. Je trekt dagelijks lijsten van de wisselstukken. Je vult de inventariscijfers aan door de voorraadbeheer toe te voegen in een rapportage Je evalueert de voorraadbeschikbaarheid om overstock te vermijden Je coördineert met de andere afdelingen, lokaal, Europese en in de operationele omgeving - .....

  • Orderpicker | 2 ploegen | Eindhout (EINDHOUT)

    Regio: EINDHOUT

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een logistiek bedrijf met vestigingen in Geel en Eindhout zijn wij op zoek naar gemotiveerde orderpickers en magazijniers. Je pickt aan de hand van pickbonnen en voice picking.

  • Bediener houtbewerkingsmachines (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: Konvert Interim Kortrijk Centrum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma regio Kuurne zoekt Konvert een gemotiveerde teamplayer om een hecht team te vergezellen in de houtsector. Als opstart ga je aan de slag als polyvalent machinebediener bij de invoer van houten platen. Tijdens de drukkere periode kan je jezelf bewijzen door gemotiveerd en leergierig aan de slag te gaan. Indien je de job graag doet en je een positieve interim periode kan afleggen, is een vast contract zeker mogelijk! Heb jij een heftruckervaring en eerste kennis van het bedienen van een cncmachine dan heb je reeds een voetje voor... reageer snel en ga aan de slag!

  • Enthousiaste Thuishulp/huishoudhulp Merelbeke (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Afwasser (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant op de luchthaven zijn wij op zoek naar personeel (uitzendkrachten) voor in de Loft Je takken zijn o.a: - Afwas

  • STUDENT TELEFONIST (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Select HR Hasselt

    Type: Studentenjob

    Je volgt telefonisch offertes op je staat klanten te woord bij vragen je behandelt de bijhorende administratie Bedrijfsprofiel: Voor onze klant in Sint-Truiden zoeken we een student die graag belt en 8u per week kan werken.

  • Hulpkok (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ALITIA

    Type: Vaste Job

    Gerechten bereiden volgens een culinair plan.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

  • Verkoopsmedewerker flexi-statuut (m/v) (Provincie Limburg)

    Regio: Provincie Limburg

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Flexijob

    Voor een klant die actief is in de verkoop van fietsen, vrijetijdsartikelen en tuinmeubelen zoeken wij flexi-jobbers voor de verkoop (m/v). Jouw taak bestaat eruit om klanten verder te helpen, de winkel op orde te houden, de kassa te bedienen,...

Zoek naar antwoorden van BOULANGERIE ODO in sociale netwerken
Look for responds of BOULANGERIE ODO in social networks

Lees alle opmerkingen voor BOULANGERIE ODO. Laat een reactie achter voor BOULANGERIE ODO. BOULANGERIE ODO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BOULANGERIE ODO. Leave a respond for BOULANGERIE ODO. BOULANGERIE ODO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BOULANGERIE ODO op de google maps. Adres en contacten BOULANGERIE ODO
Location of BOULANGERIE ODO on the google maps. Address and contacts of BOULANGERIE ODO

Andere gerelateerde bedrijven als come BOULANGERIE ODO BOULANGERIE ODO: BERNARD BLISTIN | Blauwe Poorte | CONVENTS J./CONVENTS JEAN | BANCONTACT-MISTER CASH | COIFFURE BELLE DIFFUSION

Other related companies as BOULANGERIE ODO: BERNARD BLISTIN | Blauwe Poorte | CONVENTS J./CONVENTS JEAN | BANCONTACT-MISTER CASH | COIFFURE BELLE DIFFUSION

BOULANGERIE ODO is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BOULANGERIE ODO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03746032714. Het bedrijf BOULANGERIE ODO bevindt zich op het adres: CHAUSS?E D'ANVERS 262; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 699,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 338,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Pain, p?tisseries and confiseries. Producten gemaakt in BOULANGERIE ODO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BOULANGERIE ODO is Diverse reparatiediensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BOULANGERIE ODO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BOULANGERIE ODO, openstaande posities, locatie van BOULANGERIE ODO op de kaart.

BOULANGERIE ODO is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is BOULANGERIE ODO, company assigned to the tax number BE03746032714. The company BOULANGERIE ODO is located at the address: CHAUSS?E D'ANVERS 262; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 699,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 338,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Pain, p?tisseries and confiseries. Products created in BOULANGERIE ODO were not found.
The main activity of BOULANGERIE ODO is Miscellaneous Repair Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of BOULANGERIE ODO is not available. You also can look at reviews of BOULANGERIE ODO, open positions, location of BOULANGERIE ODO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BOULANGERIE ODO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BOULANGERIE ODO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BOULANGERIE ODO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BOULANGERIE ODO, employees, financial statistics.