LUC MOTTARD

Particuliere bedrijvencommunicatie • LUC MOTTARD
Private companiesCommunications • LUC MOTTARD

Contactgegevens LUC MOTTARD: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LUC MOTTARD: address, phone, fax, email, website, opening hours

LUC MOTTARD

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE L'ARAINE 40; 4020; LI?GE, België

Telefoon (phone): 475730731 (+32-475730731) 475730731 (+32-475730731)

Fax (fax): +32 (14) 995-49-56 +32 (14) 995-49-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LUC MOTTARD: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LUC MOTTARD"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LUC MOTTARD"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LUC MOTTARD, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LUC MOTTARD. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LUC MOTTARD, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LUC MOTTARD. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LUC MOTTARD
Products information LUC MOTTARD

BTW identificatienummer (tax): BE07938415527
Ondernemingsnummer: 6565948486
Hoofdstad (capital): 173,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 874,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes.

Product categorie (product category): M茅decins and sp茅cialistes

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LUC MOTTARD
(Get full report from official database of BE for LUC MOTTARD)

Aanvulling soorten activiteiten voor LUC MOTTARD
Addition kinds of activities for LUC MOTTARD

08519903. Plaagbeheer, bos | Pest control services, forest
35779907. Input / output apparatuur, computer | Input/output equipment, computer
35869900. Meting en afgifte van pompen, anders | Measuring and dispensing pumps, nec
36130302. Zekeringapparaten, voeding | Fuse devices, power
83999903. Raad voor maatschappelijk agentschap | Council for social agency

Werken bij LUC MOTTARD: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LUC MOTTARD: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LUC MOTTARD. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LUC MOTTARD. Looking for open vacancies in other companies

  • Tester R&D (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    De ‘Product Application Tester’ heeft een belangrijke taak in de volledige levenscyclus (R&D) van nieuwe producten. Hij/zij dient de functionaliteit van nieuwe producten uit te proberen en hierbij een beoordeling te geven naar verschillende criteria toe (in een semi-keuken omgeving).

  • Werfleider civiele werken (BRECHT)

    Regio: BRECHT

    Bedrijf: ASAP Kempen Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Brecht zijn wij op zoek naar een werfleider voor de uitvoering van projecten als: nieuwbouw van containerparken, renovatie van tankstations, bodemsaneringen met een civiel karakter, omgevingswerken bij scholen. Taken: - Coördineren van werven in gans België (Vlaanderen, Wallonië en Brussel), in nauwe samenwerking met bouwheer, studiebureau, architect, projectleider en onderaannemers - Opvolgen van werfbudgetten, meet- en vorderingsstaten is ook een deel van het takenpakket - Een efficiënte, veilige en stipte uitvoering van projecten, op zowel technisch als op organisatorisch en administratief vlak, is een must.

  • Huishoudelijke hulp Regio BORNEM - WINTAM (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: HET STRIJKHUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    We zoeken dringend een halftijdse huishoudelijke hulp voor 1 klant in Wintam. Per week ga je dus dagelijks 4 uren naar dezelfde klant Poetsen en strijken : opleiding krijg je vooraf. Goede kennis van Nederlandse taal is een must.

  • Huishoudhulp Puuur Ranst/ Broechem/ Oelegem/ Emblem (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: PUUUR ZOERSEL

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Jobstudent verkoop slagerij met ervaring (INGELMUNSTER)

    Regio: INGELMUNSTER

    Bedrijf: Konvert Interim Izegem

    Type: Studentenjob

    Voor een traiteurzaak regio Ingelmunster zijn wij op zoek naar een jobstudent om te starten 4/8. Je kan ook af en toe bijspringen tijden het schooljaar. Je bedient de klanten in de winkel met de glimlach. Daarnaast help je mee bereidingen te maken. Je hebt reeds ervaring in een slagerij.

  • Studenten gezocht - Fashion OUTLET 9, 10 & 11 november 2018 - Merchtem (M/V) (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: TOPANGELS

    Type: Studentenjob

    De taken voor « de verkopers » houden in: • Het organiseren van de kledingwaren in de stock, herschikken van de winkel, het opruimen van de winkel en de rekken. De taken voor « het kassapersoneel » houden in: • Het correct uitvoeren van de registraties (scanning van de kleding) en de correct inning.

  • Recruitment Consultant - Internship (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Cross International

    Type: Studentenjob

    CrossInternational is a consultancy firm specialized in Talent Search & HR-expert service. We were founded in 2001 and have offices in Ghent, Brussels & Warsaw. Besides being experts in Executive Search & Sourcing, we offer HR-experts services to our clients. We conduct assessment & Development centers, we offer training & coaching and perform strategic HR consultancy assignments. Are you interested in learning the essentials of recruitment while having a taste of other aspects of HR? CrossInternational is now looking for a motivated trainee to join its operational team. Location: Ghent Function As an HR trainee you will be involved in the full recruitment process we conduct for our clients. Depending on the state of the business and the projects that are assigned to you, you will have the following tasks: Attend intake-meetings with clients Set-up a first draft of the job description and vacancy Research/sourcing: thorough analysis of the vacancy and conducting effective search strategies to find qualified candidates Develop an understanding of the ongoing trends in the job-area and the sector Manage advertisement in offline/online media (company webpage, job boards…) Telephone (screening) interviews Scheduling appointments between candidates and our consultants Report to our Consultants about the status of your assignments Assist in the reporting to our clients Supporting in various HR projects: HR workshops, co-assessor role in assessment or development centers,… Profile Bachelor or Master, preferably in HR Management, Advanced Business Management, Communication or equivalent A natural interest in business (cross-industry) and the value of human capital. Language skills: Dutch/French/English fluency mandatory. Good knowledge of MS Office. Confident, articulate and persuasive communicator (indifferent of the media being used) and a professional attitude enabling to deal with business professionals at all levels. Self-responsible, eager to learn and flexible. Offer We offer the opportunity to learn the essentials of recruitment in an established consultancy firm. You will be offered increased responsibility in a gradual manner and at the pace of your own learning-progress. Our trainees will benefit of our HR expertise and in-house training offers, this will allow you to develop your recruitment and communication skills.

  • STUDENT VERDELER BIEREN (STEENHUFFEL)

    Regio: STEENHUFFEL

    Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES

    Type: Studentenjob

    Ben je vrij tijdens de maand september en heb je een rijbewijs? Wil je graag werken regio Brugge/ Roeselare en ben je op zoek naar promowerk? dan hebben wij een leuke job voor je. Namelijk het uitzetten van Bier voor een lopende actie. Je zal horeca zaken gaan bezoeken en een aantrekkelijke stand maken om het bier te promoten.

  • Magazijnier voor fysiek zwaar werk (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Talentus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als magazijnier sta je in voor de orderpicking van de goederen (denk aan badkuipen, lavabo's enz.). Je maakt de bestellingen klaar voor de klanten en bent mee verantwoordelijk voor de algemene orde en netheid van het magazijn. Daarnaast neem je initiatief om in te springen bij collega’s waar dit nodig is. Bedrijfsprofiel: Dit bedrijf met familiale sfeer, in volle groei én met verschillende vestigingen in België is gespecialiseerd in sanitair en verwarming. Zij zijn op zoek naar een magazijnier die tegen een stootje kan daar je met meubels en andere sanitair gerelateerde artikelen zal moeten werken en verplaatsen.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

  • Architecte chef de projet (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Twyce Architects est un atelier d'architectes et d'ingénieurs comptant actuellement 8 personnes. Passionnés d'architecture, de design et d'enjeux sociétaux, chacun des collaborateurs met sa compétence spécifique au service de l'ensemble des projets. Twyce Architects a acquis une expertise particulière dans la construction de bâtiments passifs à haute valeur écologique et est à la pointe de la conception de bâtiments passifs et zéro-énergie. Twyce Architects propose également un service de création et d'accompagnement de projets d'habitat groupé à haute valeur humaine et environnementale.*******Tâches: Dans le respect des valeurs propres à Twyce Architects, le poste consiste à gérer de façon autonome des projets jusqu'à 1.000k EUR: - Faisabilité : Pouvoir faire des tableaux de simulations financières et des scénari/options et en déduire des tableaux de faisabilité financière. Représenter Twyce à des réunions clients. - Avant-projet : Faire la synthèse des enjeux et de l'ensemble des contraintes techniques et juridiques d'un projet. Participer aux réunions de conception et coordonner les dossiers de présentation au client. Produire des vues 3D réalistes avec sensibilité architecturale. Faire des propositions architecturales. Faire preuve de capacité d'analyse et anticiper la rentabilité interne du projet. - Permis : Elaborer et coordonner le dossier de façon globale et encadrer le travail d'un dessinateur. - Dossier de consultation des entreprises : Elaborer des cahiers de charges et métrés, vérifier les aspects normatifs et réglementaires. - Etude de marché travaux : Analyser les offres et questionner les entreprises. Préparer les bons de commande et contrats d'entreprise. - Exécution : Contrôler l'exécution. Rédiger les rapports de réunion et informer les associés des faits et phases critiques. Anticiper les problèmes et les conflits et inviter l'associé au chantier au bon moment. Evaluer la nécessité de produire des plans complémentaires ou correctifs et suivre la réalisation de ces tâches par les stagiaires selon les standards de qualité de Twyce Architects. - Coordonner les partenaires externes lors de l'ensemble de ces phases

  • Technisch verkoopsadviseur (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: VTC

    Type: Werfreserve

    Als technisch verkoopsadviseur bent u verantwoordelijk voor het actief prospecteren (in België en Frankrijk) en benaderen van eindklanten of mogelijke dealers (garages). Dit prospecteren wordt aangestuurd door de sales manager, waarna u terdege en plichtsbewust op klantenbezoek gaat. Hierbij wordt een oplossing op maat besproken en een offerte inclusief 3D tekening gemaakt. Het verkoopsproces afronden doet u zo veel als mogelijk zelfstandig.

Zoek naar antwoorden van LUC MOTTARD in sociale netwerken
Look for responds of LUC MOTTARD in social networks

Lees alle opmerkingen voor LUC MOTTARD. Laat een reactie achter voor LUC MOTTARD. LUC MOTTARD bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LUC MOTTARD. Leave a respond for LUC MOTTARD. LUC MOTTARD on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LUC MOTTARD op de google maps. Adres en contacten LUC MOTTARD
Location of LUC MOTTARD on the google maps. Address and contacts of LUC MOTTARD

Andere gerelateerde bedrijven als come LUC MOTTARD LUC MOTTARD: EXTRAZONE ATH | PH. STEVIGNY | HOME ASSISTANCE GROUP | JACQUES LEENS | WALTER BOONE

Other related companies as LUC MOTTARD: EXTRAZONE ATH | PH. STEVIGNY | HOME ASSISTANCE GROUP | JACQUES LEENS | WALTER BOONE

LUC MOTTARD is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LUC MOTTARD, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07938415527. Het bedrijf LUC MOTTARD bevindt zich op het adres: RUE DE L'ARAINE 40; 4020; LI?GE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 173,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 874,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is M茅decins and sp茅cialistes. Lijst met producten zijn Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
De hoofdactiviteit van LUC MOTTARD is communicatie, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LUC MOTTARD is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LUC MOTTARD, openstaande posities, locatie van LUC MOTTARD op de kaart.

LUC MOTTARD is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is LUC MOTTARD, company assigned to the tax number BE07938415527. The company LUC MOTTARD is located at the address: RUE DE L'ARAINE 40; 4020; LI?GE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 173,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 874,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is M茅decins and sp茅cialistes. List of products are Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
The main activity of LUC MOTTARD is Communications, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of LUC MOTTARD is not available. You also can look at reviews of LUC MOTTARD, open positions, location of LUC MOTTARD on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LUC MOTTARD, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LUC MOTTARD, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LUC MOTTARD, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LUC MOTTARD, employees, financial statistics.