SUPERSHOP
Contactgegevens SUPERSHOP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SUPERSHOP: address, phone, fax, email, website, opening hours
SUPERSHOP
Regio (region): N\A, België
Adres (address): HEIKANTSTRAAT 82; 9290; BERLARE, België
Telefoon (phone): 93676633 (+32-93676633) 93676633 (+32-93676633)
Fax (fax): +32 (53) 945-39-99 +32 (53) 945-39-99
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SUPERSHOP: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SUPERSHOP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SUPERSHOP"? - Contact us!
We found such data of SUPERSHOP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SUPERSHOP. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti SUPERSHOP
Products information SUPERSHOP
Activités: Nettoyage à Sec.
Product categorie (product category): Blanchisseries and teintureries
Aanvulling soorten activiteiten voor SUPERSHOP Addition kinds of activities for SUPERSHOP
263104. Bekleed en behandeld bord | Coated and treated board
769914. Reparatie van landbouwmachines | Agricultural equipment repair services
15419904. Graan lift constructie | Grain elevator construction
22990301. Vlasgarens en roving | Flax yarns and roving
34999920. Shims, metaal | Shims, metal
35699900. Algemene industriële machines, nec, nec | General industrial machinery, nec, nec
39520103. Frisketpapier (materiaal van kunstenaars) | Frisket paper (artists' material)
Werken bij SUPERSHOP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SUPERSHOP: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SUPERSHOP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SUPERSHOP. Looking for open vacancies in other companies
-
Schoonmaakmedewerker 4u/week (dag bespreekbaar) (ZEEBRUGGE)
Regio: ZEEBRUGGE
Bedrijf: INFINITY JOBS
Type: Interim met optie "vast werk"
Wij zoeken een poetsmedewerker voor een 4u/week. Dag is vrij te kiezen ofwel van 9u - 13u of van 13u - 17u. Je poetst de algemene delen, winkel, sanitair,...
-
Keukenplaatser M/V (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Bij onze klant zal je aan de slag gaan als keukenplaatser. In deze job zal je deze taken uitvoeren: Plaatsen van keukenmeubilair zoals keukenkastjes en keukeneilanden; Plaatsen van het keukentablet in verschillende materialen; Plaatsen van de toestellen zoals microgolfoven oven en afwasmachine; Afwerken van de keuken door bijvoorbeeld stopcontacten te plaatsen; Na afloop van alle werkzaamheden de keuken volledig operationeel en opgeruimd opleveren.
-
Polyvalente supermarktmedewerker (Albert Heijn Gent) (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Voor de verschillende Albert Heijn filialen in Gent zijn we op zoek naar kassamedewerkers en aanvullers. Ben je flexibel, ben je op zoek naar een toffe job in een aangename werkomgeving? Aarzel niet om ons te contacteren!
-
Autofans gezocht! (STUDENT) (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: ASAP MECHELEN CALL & CUSTOMER SERV.
Type: Studentenjob
Ben jij een autofan? Prijs je graag wagens aan? Zoek dan niet verder want dan is deze vacature zeker iets voor jou! Voor een nieuwe actie omtrent de volkswagen T-Roc is onze klant op zoek naar gemotiveerde studenten die potentiële klanten wil contacteren om een testrit te boeken. Ontwikkel je communicatieve en commerciële vaardigheden door mee te werken aan dit project!
-
VERKOPER PLANTEN (MALDEGEM)
Regio: MALDEGEM
Bedrijf: INTRATUIN MALDEGEM
Type: Vaste Job
Wie zijn wij? Intratuin Maldegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw/ verkoop, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame medewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. Momenteel zijn we toonaangevend in de tuincentra-sector. Verder kom je terecht in een professioneel team waar plezier in het werk en klantencontact op de eerste plaats komen. De functie Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde groene verkoop medewerker die: - stressbestendig is: graag drukte om zich heen hebben - sociaal aangelegd is: klanten ondersteunen met deskundig advies - Klantgericht en klantvriendelijk: Je helpt de klanten op een correcte en klantvriendelijke manier en zorgt dat de klanten met een goed gevoel de winkel verlaten. - Flexibel op vlak van taken en weekendwerk: zowel kassa als jouw afdeling (planten) op orde zetten behoort tot jouw gevarieerd takenpakket. - Verantwoordelijkheidszin: bevoorrading van de planten in de winkel, productplacement, merchandising, een uitermate hoge kwaliteit van producten aanbieden, klanten adviseren en overtuigen bij hun aankopen, koppelverkoop stimuleren, de afdeling tot een op en top afdeling laten groeien. - Collegialiteit: inspringen bij collega's, openstaan voor hulp en een vlotte samenwerking met andere collega's. Is deze uitdagende job iets voor jou? Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen! https://nl-nl.facebook.com/intratuin.maldegem/
-
Site Supervisor / Werfleider regio Antwerpse Haven (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: People 4 Projects
Type: Vaste Job
P4P is op zoek naar een Site Supervisor / Werfleider in de Antwerpse Haven. FUNCTIEBESCHRIJVING: Als Site Supervisor / Werfleider sta je in voor de organisatie, voorbereiding, planning en het optimaal benutten van de capaciteit gedurende projecten op de werf. Je geeft leiding aan een aantal brigadiers, die op hun beurt een team elektriciens, monteurs en meet- en regeltechniekers aansturen. Je volgt de werkzaamheden nauw op en vormt het eerste aanspreekpunt voor de klant, projectleiding en leveranciers. Je geeft advies aan de brigadiers tijdens hun werkvoorbereiding. Je verzorgt de bestellingen van materialen. Je staat in voor de opvolging en de controle van de uitvoering van de werken met bijzondere aandacht voor: veiligheid, kwaliteit, planning en kostprijs. Je beheert de nodige administratie. Je rapporteert aan de Site Manager of de Project Manager.
-
Werfleider electriciteit (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: Konvert Interim Diksmuide
Type: Vaste Job
Voor een bedrijf gespecialiseerd in elektriciteitswerken in gebouwen zijn we wegens uitbreiding op zoek naar een werfleider om de firma te versterken. Jouw taken bestaan uit : - opvolgen van werven en actieve deelname - bijwonen van werfvergaderingen - leiding geven aan techniekers - zelfstandig kunnen oplossen van problemen. Hiervoor krijg je een interne opleiding en sta je in nauw contact met de hoofdzetel.
-
onderhoud centrale verwarming sanitair (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: RENOVA-TECH
Type: Zelfstandige activiteit
onderhouden van centrale verwarming nieuwe of herstellen van ketels renoveren van woningen
-
Klinisch psycholoog/orthopedagoog (ZWEVEGEM)
Regio: ZWEVEGEM
Bedrijf: SOLIDE
Type: Zelfstandige activiteit
Zelfstandig opnemen van aanmelding, intake en indicatiestelling en eventueel aansluitende therapie: - belevingsonderzoek bij kinderen en jongeren - psychotherapie bij kinderen en jongeren - ouderbegeleiding Bij interesse kunt u ook ingeschakeld worden voor psychodiagnostiek (afname intelligentietesten en aandachts- en concentratieonderzoek) Maandelijks intervisie.
-
.Net Developer Sharepoint 2013 (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: TECH TRONICX
Type: Zelfstandige activiteit
We are urgently looking for someone who can start from 1st of Dec 2018. 1.Context of the mission Next to our business applications, we use SharePoint for our public site, our intranet andcollaboration sites. We are looking for a developer with experience in SharePoint 2013 tostrengthen the team. He/She will be responsible of the technical design, theimplementation and the delivery of projects/sites with success. 2.Mission period Start date: ASAP Duration: 12 months (Depending on project evolution, extension is possible) 3.*Dutch and French, one fluent, second one basic, second language has to be English(sound knowledge). 4.Localisation Belgium, Brussels centre. ( This is only for EU nationals or for people who have rights to work in Belgium , Please note we do not provide any work permit or sponsership) 5.Level of education required A Bachelor or Master Degree in Information Technology 6. Required Knowledge and Experience Personal Skills Good analytical skills • Work in an organized and structured way • Team player • Able to work in a large complex organisation • Flexible • Problem solving attitude • Good coaching and communication skills Business experience required Mandatory: (3 Years) Professional experience in an IT Services environment Preferable: (3 Years)Knowledge of the Insurance industry is a plus Technical experience required (3-5 Years) • Advanced knowledge of SharePoint Standard edition 3 2013 (Content management, Publishing features, Collaboration, Search) • Advanced knowledge of ASP.NET and C# technologies • Visual studio • JQuery • Experience with websites and applications design (css) • Understanding of relevant technologies and development life cycles • Experienced user of MS Office tools • Experience with SharePoint 2010 • Knowledge of the future evolution in the SharePoint Area Functional experience required (3 Years) Experience of client-server web based applications 7. Objective of the job • Develop web applications based on functional input documents • Developer new web projects in SharePoint 2013 • Provide work estimations • Write technical design documents and/or technical analyses for other developers • Perform pre-integration testing • Offer coaching and/or technical support in the team
-
Computer Recruitment Services - Database Modeler with TFS (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK 384 Database Modeler; Banking, Brussels Background The department that ensures the support of bank's business strategy with efficiency, reliability and security in mind is looking for an experienced Database Modeler. Role We are seeking a highly motivated individual with strong Data Model Administration skills. You must be self-motivated and have the experience, personality, and passion to support developers and designers. You will be part of the Component and Data Management team who has a transversal role acting as a service desk for the designers and the developers. The team mainly performs configuration and data management activities for projects and maintenances. It also has a gatekeeper role, reviewing all naming convention and databases standards and ensuring they are compliant with configuration management good practices. The Component Management team is spread over 3 locations (Brussels, Paris, and London) with on average 12 team members. This position is based in Brussels. Job description The main focus of the work will be in conducting operational activity, providing data modeling subject matter expertise, and maintenance of a catalogue of the information assets. Generate and deploy DDLs in the respective environments. Insure compliance with established standards, policies, and performance guidelines. Focus on customers. Strives to exceed customer expectations and metrics. Builds strong relationships with customers. Deliver Quality Results Stays focused, overcoming distractions and obstacles to achieve goals Carries out assignments with thoroughness, accuracy and attention to detail. Act Ethically Act in accordance with the bank's values Act as a Team Player Develops and maintains productive working relationships with team members Actively shares information and expertise Support Change and Innovation Maintains a positive attitude in response to change and uncertainty. Effectively handles shifting demands and multiple priorities. Continually looks for ways to streamline processes, reduce costs and accomplish goals. Profile Please note you must have the following in order to be considered: Experience with TFS Experience with software configuration management Be proactive Qualifications: Specific qualifications for the Data Modeler position include: At least 5 years of experience in IT industry Must have professional experience performing logical and physical data modeling, using industry standard tools such as Computer Associate's AllFusion Data Modeler (Erwin), ER studio, or MEGA/HOPEX Must have professional experience with data models and data modeling (Data dictionary, data management standards, and data model best practices) Knowledge of relational databases (DB2, Sybase, and/or SQL Server) with regards to physical data structure design Knowledge of SQL Ability to conduct data modeling sessions with business users and technical staff, which includes conveying complex ideas both verbally and in written form. Nice to have: Experience with Software Development Life Cycle (SDLC) Mainframe background will be a plus (JCL, REXX, Changeman, Endevor...) Experience using Microsoft Office suite including Word, Excel, Access, Etc. Experience using a Service Desk Skills in one of the following... ...
-
Parallel Consulting - Java Developer (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
We are currently looking for a Medior or Senior Java developer for an exciting project with one of my main clients. They are looking for someone with at least 3 years experience with Java development to come and join one of their Cross functional teams on a long term freelance contract. This is is truly an exciting time to join this customer as they are rapidly expanding and really are changing the way things are done in the Media space. They use the following Tech Stack: Java8, Spring, Hibernate, Maven, MicroServices. Their DevOps Cloud teams are working hard to move all applications to the Cloud so experience with AWS is always welcome :-). They are willing to wait notice periods but immediate start is definitely available for the right candidate. Please apply below if this is something that interest you.
Zoek naar antwoorden van SUPERSHOP in sociale netwerken
Look for responds of SUPERSHOP in social networks
Lees alle opmerkingen voor SUPERSHOP. Laat een reactie achter voor SUPERSHOP. SUPERSHOP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SUPERSHOP. Leave a respond for SUPERSHOP. SUPERSHOP on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie SUPERSHOP op de google maps. Adres en contacten SUPERSHOP Location of SUPERSHOP on the google maps. Address and contacts of SUPERSHOP
Andere gerelateerde bedrijven als come SUPERSHOP SUPERSHOP: Amarillo Letterservice | D. DONCK | D'ARCHITECTURE | GEERT LIERMAN | LOXAM SA
Other related companies as SUPERSHOP: Amarillo Letterservice | D. DONCK | D'ARCHITECTURE | GEERT LIERMAN | LOXAM SA
SUPERSHOP is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SUPERSHOP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03861389160. Het bedrijf SUPERSHOP bevindt zich op het adres: HEIKANTSTRAAT 82; 9290; BERLARE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 728,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 287,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Blanchisseries and teintureries. Lijst met producten zijn Activités: Nettoyage à Sec..
De hoofdactiviteit van SUPERSHOP is Stenen, Klei, Glas en Betonproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SUPERSHOP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SUPERSHOP, openstaande posities, locatie van SUPERSHOP op de kaart.
SUPERSHOP is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is SUPERSHOP, company assigned to the tax number BE03861389160. The company SUPERSHOP is located at the address: HEIKANTSTRAAT 82; 9290; BERLARE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 728,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 287,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Blanchisseries and teintureries. List of products are Activités: Nettoyage à Sec..
The main activity of SUPERSHOP is Stone, Clay, Glass, and Concrete Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of SUPERSHOP is not available. You also can look at reviews of SUPERSHOP, open positions, location of SUPERSHOP on the map.