DE POST

Contactgegevens DE POST: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE POST: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE POST

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PEPERSTRAAT 25; 9506; GERAARDSBERGEN, België

Telefoon (phone): 54331609 (+32-54331609) 54331609 (+32-54331609)

Fax (fax): +32 (55) 580-54-60 +32 (55) 580-54-60

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE POST: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE POST"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE POST"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE POST, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE POST. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE POST, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE POST. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE POST
Products information DE POST

BTW identificatienummer (tax): BE02014312744
Ondernemingsnummer: 8208129882
Hoofdstad (capital): 429,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 327,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Types d'Assurances: Assurance Automobile, Assurance contre les D茅g?ts, Pensions, Assurance Vie. Types d'Assureurs: Courtiers.

Product categorie (product category): Assurances. Bureaux de poste

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE POST
(Get full report from official database of BE for DE POST)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE POST
Addition kinds of activities for DE POST

01190100. Erwt- en boonplanten (peulvruchten) | Pea and bean farms (legumes)
14799903. Celestietwinning | Celestite mining
22111214. Sateen, katoen | Sateens, cotton
28610106. Terpentine, pijnboomolie | Turpentine, pine oil
34339906. Kachels, hout en steenkool | Stoves, wood and coal burning
35429916. Klinkmachines | Riveting machines
35640103. Blower filter units (oven blowers) | Blower filter units (furnace blowers)
50630601. Batterijen, droge cel | Batteries, dry cell

Werken bij DE POST: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE POST: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE POST. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE POST. Looking for open vacancies in other companies

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Business Process Support Medewerker / Interne Support Medewerker (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze goede en internationale klant gelegen te Machelen (Brucargo) zijn wij op zoek naar een Business Process Support Specialist (m/v). Help jij graag je collega"s verder en pluis jij graag dingen uit? Werk jij oplossingsgericht en ben jij service-minded? Ben jij zeer vlot Engels- en Nederlandstalig? Lees dan zeker verder! Wij zijn op zoek naar een Interne Support Medewerker die ondersteuning zal bieden aan collega's (Customer Service en Supply Chain teams), over de Europese vestigingen heen, in verband met de gebruikte interne systemen en processen. Je zoekt oplossingen bij problemen, je geeft specifieke instructies, je verzorgt opvolging, je voert analyses uit, ... Hierbij is Master Data management een belangrijk onderdeel van je job. Je zorgt met andere woorden voor een totaaloplossing. Je takenpakket: - Master Data: je zorgt voor een correcte en volledige registratie in alle gebruikte systemen (data-input). Dit is een stukje repetitief werk waar accuraatheid zeer belangrijk is. Dit is een belangrijk controle mechanisme van het dagelijkse werk. - Je neemt deel aan team meetings waarin de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse activiteiten worden besproken - Je bent 'first line support' waarbij je per mail en telefonisch ondersteuning zal bieden aan je collega's over de verschillende vestigingen heen. Je zal de binnenkomende vragen onderzoeken, een oplossing zoeken, deze oplossing zelf testen en feedback geven. Hierbij beheer je een mailbox (gemiddeld 100 binnenkomende mails per dag) met vragen/problemen in verband met business processen en systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega's over verschillende vestigingen heen. Je zorgt voor een analyse van het probleem en je gaat de meest geschikte oplossing bieden, dit zo snel als mogelijk.

  • Stikster 3,4 of 5 dagen per week(naar jouw keuze!) (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Go4Jobs Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het stikken van bandages en orthopedische stukken zoals: -voetriemen -heupverbanden -...

  • WEGENWERKER (SCHELLE)

    Regio: SCHELLE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In de regio Schelle zijn we op zoek naar een arbeider wegenwerker voor deze vacature ziet het takenpakket er als volgt uit: u maakt deel uit van een ploeg arbeiders u voert werkzaamheden uit aan diverse onderdelen van weg; aansluitingen kolken boordstenen funderingen afwerkingen.

  • MAGAZIJNMEDEWERKER VASTE NACHT VOEDING (ADEGEM)

    Regio: ADEGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een snelgroeiend vleesverwerkend bedrijf zijn wij op zoek naar een magazijnmedewerker in nacht. Je staat in voor een vlotte productflow van de binnenkomende goederen. Hiervoor sta je in contact met de afdeling kwaliteit. Je zet bestellingen klaar met behulp van het voicepicking-systeem. Verder help je bij het laden en lossen van de vrachtwagens. Hierbij respecteer je de FiFo-normen. Je controleert de kwaliteit, de kwantiteit en de temperatuur van de geleverde goederen. Je werkt afwisselend in een gekoelde (2°C) of diepvriesruimte (-18°C).

  • Administratief bediende scheepsbevoorrading (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Asap Maritiem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Verrichten van de nodige werkzaamheden ten einde schepen tijdig met de vereiste goederen (voeding & drank) te bevoorraden. - Opstellen van prijsoffertes. - Uitvoeren van de bestellingen. - Verifiëren van de levering.

  • Enthousiaste Poetsvrouw / Poetsman Regio Noorderwijk (NOORDERWIJK)

    Regio: NOORDERWIJK

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals, Grobbendonk Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Poetshelden regio Wommelgem. Solliciteer per sms! (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: DIENSTENBEDRIJF EASY LIFE

    Type: Dienstenchequebaan

    Sally, Joanna en Caroline zoeken nieuwe superhelden voor het huishouden! Onze kantoorverantwoordelijke Sally en onze consulenten Joanna en Caroline zijn dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten in de ruime regio Wommelgem, Borsbeek en Deurne. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Eksaarde – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (EKSAARDE)

    Regio: EKSAARDE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Gezocht: Jong en sociaal geweld voor in de eventsector (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: FORUM JOBS KONTICH

    Type: Studentenjob

    Hou jij van de sfeer en gezelligheid van evenementen? Voel je jezelf als in vis in het water als je omringd wordt door verschillende mensen? Heb jij de nodige goesting om de eventwereld te ontdekken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant, een belangrijke speler in de eventsector zijn wij op zoek naar het jonge geweld. Je staat in voor het ontvangen van de mogelijke klanten; JE BENT BESCHIKBAAR OP 17/11 DE HELE DAG! je biedt ze een drankje aan; je haalt de topfotograaf in jezelf boven en legt enkele sfeerbeelden vast met een polaroid; je bent gewoon je mooie zelf; je bent flexibel om dagen in de week of in het weekend te werken.

  • Proximus Young Professional Program (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676517-inline.html?cid=Partner_VDAB What's in it for you? Working at Proximus, you get the power to shape your own future and the digital future of our customers. You join a group of empowered entrepreneurs with a true customer focus, who are encouraged to take professional responsibility and self-leadership in an innovative, fast-moving yet reliable environment. We offer you a continuous learning environment, the chance to grow and develop your career and the flexibility and autonomy to live better and work smarter. Entering the Young Professional program means that you will go through a continuous on the job training program during which our experts will share their knowledge about different domains, including the newest technologies and innovations. Furthermore, you get the opportunity to work together with the best specialists. In which expertise domain could you work? The Young Professional program 2019 offers you the possibility to work in different position in our Technology division such as: Junior Project manager: As Project Manager, you will be responsible to ensure that the business or technical projects (small at a first stage) are delivered on-time, on-scope, and on-budget through the use of the methodology (Rainbow / Agile /...) while ensuring continuous alignment between the various stakeholders within the impacted teams. IT Analyst: you design solutions based on the business needs (requirements) and the technical possibilities in terms of development and impact on the existing infrastructure. Data Architects: you edit and structure large datasets to make them usable for concrete applications in terms of statistics/reporting. Security Engineer: You analyse the security and possible threats on our own network or at customers. you get to know in identity & access management, forensics (determining the cause of an incident based on the log files), defense or PEN testing. Network Engineer: you get to know in the development of our network infrastructure, with a focus on the roll-out of our fiber network in the coming years. You don't need to be an expert in these domains yet, but a basic knowledge of the domain and a strong interest in deepening your knowledge are essential. We expect you to be eager to learn and to invest in the program. With the right mindset, sufficient potential and a passion for new technologies in general and your area of expertise in particular, you can successfully complete the program and thus launch your career as an expert within Proximus.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

Zoek naar antwoorden van DE POST in sociale netwerken
Look for responds of DE POST in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE POST. Laat een reactie achter voor DE POST. DE POST bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE POST. Leave a respond for DE POST. DE POST on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE POST op de google maps. Adres en contacten DE POST
Location of DE POST on the google maps. Address and contacts of DE POST

Andere gerelateerde bedrijven als come DE POST DE POST: LUCCI JEANINE | HISTOIRE D?UN SOIR | BERTHE NEVEN | HUYSENTRUIT | STUDIO LE STENOPE

Other related companies as DE POST: LUCCI JEANINE | HISTOIRE D?UN SOIR | BERTHE NEVEN | HUYSENTRUIT | STUDIO LE STENOPE

DE POST is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE POST, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02014312744. Het bedrijf DE POST bevindt zich op het adres: PEPERSTRAAT 25; 9506; GERAARDSBERGEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 429,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 327,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Assurances. Bureaux de poste. Lijst met producten zijn Types d'Assurances: Assurance Automobile, Assurance contre les D茅g?ts, Pensions, Assurance Vie. Types d'Assureurs: Courtiers..
De hoofdactiviteit van DE POST is Landbouwproductie - Vee- en Dierspecialiteiten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE POST is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE POST, openstaande posities, locatie van DE POST op de kaart.

DE POST is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE POST, company assigned to the tax number BE02014312744. The company DE POST is located at the address: PEPERSTRAAT 25; 9506; GERAARDSBERGEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 429,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 327,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Assurances. Bureaux de poste. List of products are Types d'Assurances: Assurance Automobile, Assurance contre les D茅g?ts, Pensions, Assurance Vie. Types d'Assureurs: Courtiers..
The main activity of DE POST is Agricultural Production - Livestock and Animal Specialties, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of DE POST is not available. You also can look at reviews of DE POST, open positions, location of DE POST on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE POST, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE POST, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE POST, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE POST, employees, financial statistics.