A. FINN

Contactgegevens A. FINN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A. FINN: address, phone, fax, email, website, opening hours

A. FINN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU BOURDON 353; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23754916 (+32-23754916) 23754916 (+32-23754916)

Fax (fax): +32 (87) 843-34-58 +32 (87) 843-34-58

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A. FINN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A. FINN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A. FINN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A. FINN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A. FINN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A. FINN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A. FINN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A. FINN
Products information A. FINN

BTW identificatienummer (tax): BE03597442626
Ondernemingsnummer: 9197998046
Hoofdstad (capital): 412,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 295,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Sp茅cialisation: Psychologues, Psychoth茅rapeutes.

Product categorie (product category): M茅decins and sp茅cialistes

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A. FINN
(Get full report from official database of BE for A. FINN)

Aanvulling soorten activiteiten voor A. FINN
Addition kinds of activities for A. FINN

3732. Bootbouw en reparatie | Boatbuilding and repairing
15319905. Townhouse ontwikkelaars | Townhouse developers
33539903. Buizen, gelast, aluminium | Tubes, welded, aluminum
35590304. Verpakkingseenheden, wieloverhaling | Pack-up assemblies, wheel overhaul
39140508. Bakken, roestvrij staal | Trays, stainless steel
56329903. Kostuum juwelen | Costume jewelry
64119909. Ratemaking organisaties, verzekering | Ratemaking organizations, insurance

Werken bij A. FINN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A. FINN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A. FINN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A. FINN. Looking for open vacancies in other companies

  • Hulpboekhouder (mét flexibiliteit) (M/V) (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Robert Half Finance & Accounting

    Type: Vervanging brugpensioen

    Robert Half is momenteel op zoek naar een hulpboekhouder (mét flexibiliteit) (M/V). Dit voor een groeiende familiale KMO regio Ieper. Als hulpboekhouder heb je volgende verantwoordelijkheden: Verkoopfacturatie Inboeken van aankoopfacturen Inboeken van financiële verrichtingen In beperkte mate debiteurenbeheer Ondersteunen van de collega boekhouder waar nodig Ad hoc administratieve taken Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Medisch laboratorium technoloog bloedprikploeg (m/v) regio AZ Glorieux (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: vzw WERKEN GLORIEUX

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    vzw Werken Glorieux, met 1.100 medewerkers de grootste werkgever van Ronse, is actief in de sectoren gezondheidszorg, ouderenzorg en kind- en jeugdzorg. Ondersteund door een multidisciplinaire aanpak, biedt Werken Glorieux kwalitatief hoogstaande zorg aan alle leeftijden. Onze grootste instelling is het AZ Glorieux, een sterk regionaal ziekenhuis met 404 bedden, waarvan 56 bedden voor daghospitalisatie. Sinds 2003 behoort het ziekenhuis tot het Vlaams Ziekenhuisnetwerk KU Leuven. Zo bieden we 3 medische centra aan te Avelgem, Opbrakel en Lessen. Bovendien hebben we één van de grootste niercentra van Vlaanderen. Op vlak van ouderenzorg bieden we diverse woon– en zorgcentra aan te Ronse en Maarkedal. Binnen kind– en jeugdzorg zijn we voorzien van een NOK centrum en kinderverblijf. Ter versterking van het laboratorium, zijn we op zoek naar een verpleegkundige of medisch laboratorium technoloog die deel uitmaakt van de bloedprikploeg voor een tijdelijke opdracht (verlenging is mogelijk). Als medisch labo technoloog sta je - samen met jouw collega’s - garant voor de  kwaliteitsvolle en klantvriendelijke dienstverlening aan de ambulante en gehospitaliseerde patiënten. Hierbij wordt nadruk gelegd op onderstaande taken:  Je staat in voor het uitvoeren van bloedafname en het ophalen van stalen (zowel binnen als buiten het ziekenhuis) Vanuit jouw kwaliteitsgerichte visie werk je volgens aangeleerde methodieken en hulpmiddelen Je onthaalt en begeleidt patiënten vlot doorheen het onderzoek, kan hen tot kalmte brengen en staat hen te woord bij vragen Je communiceert vlot binnen jouw team van verpleegkundigen, klinisch biologen, MLT'ers en anderen Je hebt aandacht voor de noden van de patiënt en je past hierop jouw handelingen aan Je helpt mee met het uitvoeren van diverse administratieve taken (aanvullen elektronisch patiëntendossier, …) en andere dienst ondersteunende opdrachten Je bouwt mee aan het verderzetten van ons kwaliteitslabel JCI

  • Loodgieter Met Elektrische Kennis (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: SYNERGIE CONSTRUCT GEEL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een grote firma zijn wij voor de vestiging in Beerse op zoek naar een loodgieter met elektrische kennis. Denk jij de persoon te zijn die wij zoeken? Solliciteer dan nu! Je takenpakket zal bestaan uit: Het onderhouden van sanitaire installaties PE-lassen ...

  • Service Coördinator m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als servicecoördinator krijg je een aantal (grote) klantenaccounts toegewezen die je technisch-commercieel van A tot Z beheert en opvolgt. Dit houdt in dat je vanop onze binnendienst de klanten en onze techniekers technische (telefonische) ondersteuning biedt bij interventies en problemen. Concreet betekent dit dat je na een professionele analyse een oplossing uitwerkt en die onder de vorm van een offerte aanbiedt en toelicht aan de klant. Je zoekt hierbij naar duurzame methoden waarbij de behoeften van de klant centraal staan. Bij de organisatie van de interventie zorg je voor de nodige materialen en regel je in samenspraak met de planning de aanwezigheid van de techniekers. Je zorgt hierbij ook steeds voor een duidelijke communicatie naar alle betrokken partijen. Je schrikt er niet voor terug de uitgevoerde werken steeds met een kritisch oog te bekijken en hierover gericht feedback te geven aan de collega’s. Daarbovenop werk je als servicecoördinator ook actief mee aan het opstellen van procedures en het uitwerken van technische richtlijnen.

  • Junior accountant- (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jij bent het eerstelijns aanspreekpunt voor onze seniors en managers. Jij ondersteunt hen met allerlei diverse operationele taken zoals: -inboeken van de aankoop- en de verkoopfacturen -inboeken van de financiële verrichtingen -opstellen van de voorlopige balansen en resultatenrekeningen -opstellen van de jaarrekening -het nemen van diverse rechtstreekse contacten met de klant Naarmate je ervaring en kennis toeneemt, vertrouwen wij jou ook graag volgende taken toe: -aangiften in de personenbelastingen -aangiften in de vennootschapsbelasting en in de rechtspersonenbelasting -tussentijdse rapporteringen -bespreking met klant van de tussentijdse situatie

  • heftruckchauffeur 2 ploegen (HEULE)

    Regio: HEULE

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in kunststofverwerking zijn we op zoek naar een heftruckchauffeur, de rechterhand van de ploegchef: je bent verantwoordelijk voor het overzicht over 23 machines. je waakt over de orde, netheid en veiligheid. Je staat in voor het aanvullen van de borden aan elke machine. afvoeren een aanvoeren van paletten en containers, karton, grondstoffen, kleurstoffen,... aflossing van de pauzes. voorbereiden en uitvoeren van de ploegwissels. printen van etiketten en registeren in Axapta. uitvoeren van kleurwissels samen met operator.

  • MANAGEMENT TRAINEE (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1675507-inline.html?cid=Partner_VDAB Ons bedrijf is je misschien niet bekend, maar onze producten des te meer. CULINOR convenience cuisine, met hoofdkantoor te Destelbergen (bij R4), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf speelt in op de trend van gezonde, smaakvolle en snel te bereiden verse maaltijden. Dagelijks zijn een 500-tal medewerkers actief in 5 productievestigingen – waarvan 3 gelegen in de Gentse regio en 2 in de Kempen - en borgen kwaliteit, hygiëne en voedselveiligheid. Voor één van onze sites in regio Gent zoeken we momenteel een (m/v) Ben je gedreven, betrokken en professioneel? Dan horen wij graag van jou. Om je de Culinor filosofie en werkwijze eigen te maken, is de initiële periode intensief, leerrijk en ‘hands-on’. Je kunt hierbij rekenen op onze steun en begeleiding waarbij je alle middelen en knowhow worden aangereikt om je doel te bereiken.   Een jaar lang ben je in één van onze sites actief en ga je meewerken aan de optimalisatie van onze productieafdelingen of warehouse, help je met het verbeteren van rendementen en het opzetten van best practices,… · Je vervult ook operationele taken op de werkvloer waarbij je erin slaagt diverse leidinggevende functies in de productie of logistiek te beheersen· Tevens help je bij het succesvol opzetten van nieuwe productielijnen ihkv de uitbreiding van ons assortiment · Met je technische kennis los je eenvoudige technische problemen in een handomdraai op· Bij dit alles heb je oog voor kwaliteit, veiligheid en milieu· Geleidelijk worden er meer taken gedelegeerd wat je zal toelaten om later ruimere verantwoordelijkheden op te nemen· Je rapporteert rechtstreeks aan de respectievelijke manager

  • Installateur en onderhoud sanitair (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Westerlo zijn we op zoek naar een medewerker Installatie en Onderhoud sanitair / verwarming -Vervangen en controleren van ketels -Ventilatie plaatsen -Vloerverwarming plaatsen -Aansluiten leidingwerk -...

  • Verantwoordelijke allround medewerker (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VMMC

    Type: Vaste Job

    Je leert eerst de basis (de klanten aan de kassa helpen en waar nodig in de winkel; je vult de producten juist aan in de rekken, je houdt de winkel ordelijk en proper, maakt belegde broodjes, ...) Nadien help je op een geduldige, vriendelijke en beleefde manier je collega's en klanten bij het oplossen van onenigheden. Je leert brood/koeffiekoeken/broodjes bakken, mensen opleiden, helpt mee met leveringen nakijken, bestellen, winkel openen/sluiten, ... Het is een functie met afwisselend werk en de doorgroeimogelijkheden zijn naargelang uw ambitie.

  • Keukentontwerper / - verkoper (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ALSE KEUKEN

    Type: Vaste Job

    Uw functie bestaat uit: - Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma keukens, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ; - Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.

  • Accountant M/V (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: DE CEUNYNCK & Co

    Type: Vaste Job

    Als Accountant binnen onze Finance afdeling maken volgende taken deel uit van je takenpakket : Maand afsluitingen : Realiseren of controleren van alle operaties m.b.t. de grootboek transacties BTW en vennootschapsbelasting: fiscale aangiftes opmaken om aan wettelijke verplichtingen te voldoen Jaarrekeningen en alle Belgische wettelijke verplichtingen: opstellen in samenspraak met de bedrijfsrevisoren Begeleiding van de medewerkers van het Shared Service Center (focus op AP) Budgettering en forecast : de BE controller ondersteunen bij het opstellen van de budgetten Andere ad hoc taken gelinkt aan accounting / reporting

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van A. FINN in sociale netwerken
Look for responds of A. FINN in social networks

Lees alle opmerkingen voor A. FINN. Laat een reactie achter voor A. FINN. A. FINN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A. FINN. Leave a respond for A. FINN. A. FINN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A. FINN op de google maps. Adres en contacten A. FINN
Location of A. FINN on the google maps. Address and contacts of A. FINN

Andere gerelateerde bedrijven als come A. FINN A. FINN: Schokkele Marc BVBA | DE KEYSER CONTAINERDIENST | PARTNER'S | C.B.T. SYSTEMS | piknik toerisme nv

Other related companies as A. FINN: Schokkele Marc BVBA | DE KEYSER CONTAINERDIENST | PARTNER'S | C.B.T. SYSTEMS | piknik toerisme nv

A. FINN is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A. FINN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03597442626. Het bedrijf A. FINN bevindt zich op het adres: RUE DU BOURDON 353; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 412,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 295,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is M茅decins and sp茅cialistes. Lijst met producten zijn Sp茅cialisation: Psychologues, Psychoth茅rapeutes..
De hoofdactiviteit van A. FINN is Diverse Manufacturing Industries, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A. FINN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A. FINN, openstaande posities, locatie van A. FINN op de kaart.

A. FINN is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is A. FINN, company assigned to the tax number BE03597442626. The company A. FINN is located at the address: RUE DU BOURDON 353; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 412,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 295,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is M茅decins and sp茅cialistes. List of products are Sp茅cialisation: Psychologues, Psychoth茅rapeutes..
The main activity of A. FINN is Miscellaneous Manufacturing Industries, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of A. FINN is not available. You also can look at reviews of A. FINN, open positions, location of A. FINN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A. FINN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A. FINN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A. FINN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A. FINN, employees, financial statistics.