LUDWINA JACOBS

Contactgegevens LUDWINA JACOBS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LUDWINA JACOBS: address, phone, fax, email, website, opening hours

LUDWINA JACOBS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DE SCHIERVELSTRAAT 33; 3700; TONGEREN, België

Telefoon (phone): 12263464 (+32-12263464) 12263464 (+32-12263464)

Fax (fax): +32 (19) 506-68-36 +32 (19) 506-68-36

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LUDWINA JACOBS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LUDWINA JACOBS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LUDWINA JACOBS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LUDWINA JACOBS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LUDWINA JACOBS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LUDWINA JACOBS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LUDWINA JACOBS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LUDWINA JACOBS
Products information LUDWINA JACOBS

BTW identificatienummer (tax): BE01256256103
Ondernemingsnummer: 1956909179
Hoofdstad (capital): 755,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 432,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in LUDWINA JACOBS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Modellenbureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LUDWINA JACOBS
(Get full report from official database of BE for LUDWINA JACOBS)

Aanvulling soorten activiteiten voor LUDWINA JACOBS
Addition kinds of activities for LUDWINA JACOBS

2395. Plekken en stiksel | Pleating and stitching
27619900. Manifold business forms, nec | Manifold business forms, nec
32699906. Textielgeleiders, porselein | Textile guides, porcelain
34520202. Lente wassers, metaal | Spring washers, metal
50310200. Bouwmaterialen, interieur | Building materials, interior
73610204. Register van verpleegkundigen | Nurses' registry
76991400. Reparatie van landbouwmachines | Agricultural equipment repair services

Werken bij LUDWINA JACOBS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LUDWINA JACOBS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LUDWINA JACOBS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LUDWINA JACOBS. Looking for open vacancies in other companies

  • Fleet Manager | Voltijds in Daguren | Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS KLEIN-BRABANT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De fleet manager GSE is verantwoordelijk voor het volledig beheer van onze vloot rollend materiaal, voor België. Deze persoon rapporteert rechtstreeks aan de General Manager Handling. De belangrijkste taken zijn: het beheer van de vloot rollend materieel (voor de afhandeling van vliegtuigen) binnen België de berekening van de noden en plannen van materieel per station of per operatie en activiteit standaarden bepalen en implementeren de opvolging van het budget verzorgen m.b.t. het materiaal en brandstof de opvolging van verzekeringsdossiers (introductie, afsluit en financiële opvolging) contacten met en aansturen van leveranciers i.v.m. technische aspecten en onderhoud instaan voor de opvolging van het onderhoud nauwe samenwerking met en aansturing van de lokale technische onderhoudsafdeling in Brussel

  • Huishoudhulp Regio Gent (38u/week) (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: AMBY Dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? We zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio LAAKDAL (LAAKDAL)

    Regio: LAAKDAL

    Bedrijf: vzw IN-Z regio Midden-West Limburg

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in Laakdal en omgeving.

  • Jobstudenten (m/v) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Waaslandhaven Interim

    Type: Studentenjob

    Voor verschillende afdelingen binnen Katoen Natie zijn wij op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die beschikbaar zijn op lesvrije momenten tijdens de week.

  • Monitor om kinderen te leren programmeren met Scratch (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob om kinderen de wondere wereld van programmeren te leren ontdekken? Je begeleidt kinderen bij het leren programmeren aan de hand van het programma Scratch. Lesmateriaal en ondersteuning om de lessen te geven wordt door ons voorzien. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond. De leren programmeren activiteiten worden afgewisseld met spel. Er zijn steeds 2 groepen die afwisselend leren programmeren en spelactiviteiten doen. Je begeleidt dus 2 afzonderlijke groepen van 12 kinderen. De spelactiviteiten worden door een andere monitor voorzien.

  • Jobstudent verkoopmedewerker dameskleding - dinsdag (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: LA GARDE-ROBE

    Type: Studentenjob

    Je verwelkomt de klanten. Je zorgt ervoor dat de winkel op orde is. Je rekent ook af aan de kassa. Je ondersteunt onze verkoopsmedewerkers zodat zij zich kunnen concentreren op de verkoop.

  • administratief medewerker - sales (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Als administratief medewerker - sales ben je werkzaam op de binnendienst verkoop van onze klant. Je werkt nauw samen met de buitendienst en de planningsafdeling Je staat in voor klantencontact via mail en telefoon Je informeert klanten over levertijden, voorraden, advies en technische ondersteuning Je maakt technische offertes op Je geeft orders in Je handelt eventuele klachten af Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Senior Sales Representative (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: OMETA

    Type: Vaste Job

    Als Senior Sales Representative sta jij in voor de verkoop van onze technologie. Deze technologie houdt een Framework in, dat data ontsluit uit applicaties en weergeeft in Microsoft SharePoint. Je krijgt de leads aangeboden en werkt nauw samen met de marketingverantwoordelijke die jij ook mee aanstuurt bij sales acties. Samen staan jullie in voor de verkoop en opvolging. Naast de bagage aan aangeboden leads, verzorg jij zelf je pipeline. Rapporteren doe je rechtstreeks aan de zaakvoerder. Voor deze functie verdiep je je in het technische verhaal van onze technologie en kan jij dit verhaal op een heldere en verkoopsgerichte wijze naar de prospecten overbrengen. Uiteraard is hierbij voortdurend contact met onze bestaande en potentiële klanten van belang: graag telefoneren is een must voor deze functie.

  • Consulentes Health & Beauty (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)

    Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als consulente van Health & Beauty producten, ga je aan de slag met onze natuurlijke, hoge kwaliteitsproducten d.m.v. homeparty's bij mensen thuis, individueel advies geven bij een gezellige koffie en/of testproducten die mensen gratis mogen uitproberen gedurende 5-7 dagen. Het geven van homeparty's is zeker niet verplicht, maar kan wel voor diegenen die daar graag mee aan de slag gaan. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen omzetverplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. We bieden eveneens hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom.

  • M2Q - Senior Test Analyst (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Om ons team van experts bij M2Q (deel van de Cronos Groep) te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een ervaren en gedreven Senior Test Analyst. Ben jij klaar voor een nieuwe stap in jouw carrière ? Wil jij graag ons team en onze producten naar een hoger niveau tillen? Misschien ben jij dan wel dé persoon waarnaar wij op zoek zijn.   Met een grote focus op, en een sterk geloof in de principes, tools en ontwikkelingen in software testing, kunnen wij jou een opportuniteit aanbieden om mee te werken aan complexe en uitdagende projecten binnen jouw expertisegebied. Dit in combinatie met voldoende ruimte voor opleidingen en doorgroeimogelijkheden zodat jijzelf als expert on top of your game blijft.   "Onze werknemers moeten de kans krijgen om te doen wat ze graag doen. We geven je de mogelijkheid om je skills verder te ontwikkelen en we bieden je nieuwe uitdagingen aan. We willen ervoor zorgen dat je op de hoogte blijf van de nieuwste ontiwkkelingen binnen je vakgebeid zodat je deze kan toepassen op het werk."     Jouw takenpakket Je adviseert met betrekking tot de teststrategie, testtechnieken, testomgeving. Je maakt en onderhoudt (gedurende de looptijd van het testtraject) testspecificaties (logische en fysieke), uitgaande van de voorgeschreven methoden en technieken. Je levert input voor testplannen; verdeling van het systeem naar te testen onderdelen en de te hanteren testtechniek(en) en testspecificaties. Je coördineert als Lead Tester de inzet van de Test Engineers voor het uitvoeren van testgevallen. Je adviseert de Test Manager en in bepaalde projecten neem je de rol op van Test Coördinator.   Jouw ervaring en expertise Je hebt minstens 3 jaar ervaring in software testing Je hebt kennis van ISTQB, TMap en geautomatiseerd testen en testtools. Je bent in het bezit van het ISTQB certificaat of bereid om het te behalen. Het Advanced Test Analist certificaat is een plus. Je hebt kennis van het V-model en kan het toepassen op verschillende projecten. Je hebt oog voor detail en je bent kwaliteitsgericht. Kennis hebben van een aantal analyse - modelling tools is een pluspunt. Je hebt een grondige ervaring met en kennis van "Gestructureerd Testen" en de meest courante test methodologieën. Je bent stressbestendig Je hebt kennis van het Nederlands en Engels, Frans is een plus.   Wat wij jou bieden Je wordt deel van een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Je ontvangt een competitief salaris en een compleet voordelen pakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, GSM, verzekeringen, Cronos Care voordelen etc.) Je werkt in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group. Je krijgt ruimschoots de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en knowledge sharing events Afhankelijk van jouw motivatie, ambities en prestaties kunnen wij jou tal van interessante doorgroeimogelijkheden aanbieden   Heb je interesse of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contact gegevens en CV via de knop hieronder.

  • KOKS voor hoogstaande horeca events (Gent) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Werfreserve

    Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je zelf bepalen welke dagen/uren je werkt en in welke regio? Ben jij een kok of keukenmedewerker, heb je veel of weinig ervaring maar kook je over van passie voor het vak? Dan is KITCHENSTAFF zeker iets voor jou! Kitchenstaff is een vliegende brigade van gemotiveerd keukenpersoneel. Ondersteuning van klanten op momenten van grote drukte, afwezigheid, ziekte of vakantie van het vaste personeel. Van cateringbedrijf tot eventskantoor, bedrijfsrestaurant tot sterrenzaken

  • HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).

Zoek naar antwoorden van LUDWINA JACOBS in sociale netwerken
Look for responds of LUDWINA JACOBS in social networks

Lees alle opmerkingen voor LUDWINA JACOBS. Laat een reactie achter voor LUDWINA JACOBS. LUDWINA JACOBS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LUDWINA JACOBS. Leave a respond for LUDWINA JACOBS. LUDWINA JACOBS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LUDWINA JACOBS op de google maps. Adres en contacten LUDWINA JACOBS
Location of LUDWINA JACOBS on the google maps. Address and contacts of LUDWINA JACOBS

Andere gerelateerde bedrijven als come LUDWINA JACOBS LUDWINA JACOBS: Cocoon | HILAIRE SONCK | T.C. BERINGEN | PATRICK HAEGENS | Artinova

Other related companies as LUDWINA JACOBS: Cocoon | HILAIRE SONCK | T.C. BERINGEN | PATRICK HAEGENS | Artinova

LUDWINA JACOBS is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LUDWINA JACOBS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01256256103. Het bedrijf LUDWINA JACOBS bevindt zich op het adres: DE SCHIERVELSTRAAT 33; 3700; TONGEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 755,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 432,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Modellenbureaus. Producten gemaakt in LUDWINA JACOBS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LUDWINA JACOBS is Industriële en commerciële machines en computerapparatuur, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LUDWINA JACOBS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LUDWINA JACOBS, openstaande posities, locatie van LUDWINA JACOBS op de kaart.

LUDWINA JACOBS is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is LUDWINA JACOBS, company assigned to the tax number BE01256256103. The company LUDWINA JACOBS is located at the address: DE SCHIERVELSTRAAT 33; 3700; TONGEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 755,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 432,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Modellenbureaus. Products created in LUDWINA JACOBS were not found.
The main activity of LUDWINA JACOBS is Industrial and Commercial Machinery and Computer Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of LUDWINA JACOBS is not available. You also can look at reviews of LUDWINA JACOBS, open positions, location of LUDWINA JACOBS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LUDWINA JACOBS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LUDWINA JACOBS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LUDWINA JACOBS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LUDWINA JACOBS, employees, financial statistics.