OFFICE IMPROVEMENT

Particuliere bedrijvenBosbouw • OFFICE IMPROVEMENT
Private companiesForestry • OFFICE IMPROVEMENT

Contactgegevens OFFICE IMPROVEMENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE IMPROVEMENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFFICE IMPROVEMENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM, België

Telefoon (phone): 32352555 32352555

Fax (fax): +32 (55) 119-82-25 +32 (55) 119-82-25

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE IMPROVEMENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE IMPROVEMENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE IMPROVEMENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFFICE IMPROVEMENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFFICE IMPROVEMENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFFICE IMPROVEMENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE IMPROVEMENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFFICE IMPROVEMENT
Products information OFFICE IMPROVEMENT

BTW identificatienummer (tax): BE02451568603
Ondernemingsnummer: 5683471679
Hoofdstad (capital): 847,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 638,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Produits: Ordinateurs, P茅riph茅riques.. Software pour Particuliers: MS Access, MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Office.

Product categorie (product category): Microsoft. Ordinateurs and 茅quipement informatique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFFICE IMPROVEMENT
(Get full report from official database of BE for OFFICE IMPROVEMENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE IMPROVEMENT
Addition kinds of activities for OFFICE IMPROVEMENT

504900. Professionele uitrusting, nec | Professional equipment, nec
733699. Commerciële kunst en grafisch ontwerp, nec | Commercial art and graphic design, nec
36290000. Elektrische industriële apparaten, niet inbegrepen | Electrical industrial apparatus, nec
38120308. Ruimtevoertuig begeleiding systemen en apparatuur | Space vehicle guidance systems and equipment
38260115. Ultraviolette analytische instrumenten | Ultraviolet analytical instruments
50130204. Testapparatuur, motor | Testing equipment, engine

Werken bij OFFICE IMPROVEMENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE IMPROVEMENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE IMPROVEMENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE IMPROVEMENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Commerciële Bediende Grafishe Sector (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: Talentus Waterloo

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Commerciële Bediende bent u de rechterhand van de persoon die verantwoordelijk is voor de plaatsingsservice waarin u actief bent. Dus bent u de contactpersoon tussen de klanten, verkoopers en productie die verantwoordelijke is van administratieve en commerciële klantenbeheer. In deze context:  U bent de contactpersoon voor uw klanten en zorgt voor een kwalitatieve follow-up van hun bestellingen U beheert de aanvragen van uw klanten van A tot Z (van het nemen van de bestelling, door middel van het opstellen van de schattingen, het contact met de productie en tot de levering) U centraliseert alle informatie met betrekking tot uw klanten in een database U staat dagelijks in contact met de verschillende afdelingen van het bedrijf U zorgt voor de administratieve opvolging (voorbereiding van de inschattingen, facturering, enz.) Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een bedrijf die actief is in grafishe en visuele communicatiesector, zijn we op zoek naar een Commercële Bediende. 

  • Huishoudhulp in Aalter-Beernem (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij meteen aan de slag als thuishulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden collega poetshulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei taken in de schoonmaak uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken, dat zijn je taken als poetshulp. Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om te poetsen. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt als thuishulp telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk als thuishulp makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar poetshulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega huishoudhulpen!

  • Enthousiaste huishoudhulpen / poetshulpen (DRINGEND GEZOCHT) - Regio Peer centrum / Grote-Brogel (GROTE-BROGEL)

    Regio: GROTE-BROGEL

    Bedrijf: Sthep

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp m/v sta je in voor de algemene huishoudelijke taken met dienstencheques bij gezinnen aan huis. Je staat hoofdzakelijk in voor het onderhouden van de woning. Bij Sthep Care, hulp bij ouderen en zieken, kan jouw takenpakket nog veel meer omvatten: zoals wassen, strijken en ook het bereiden van maaltijden en boodschappen doen. Heb je een passie voor het huishouden en ben je fier als je jouw werk goed gedaan hebt? Kan je daarboven zelfstandig werken en ben je gemotiveerd en positief ingesteld? Dan ben jij de persoon die in ons Sthep team past! Sthep staat voor duurzaamheid, zowel op vlak van huishoudhulpen als van klanten. Sthep heeft als enige kantoor in Vlaanderen een doorlopende tewerkstelling waardoor jouw klanten niet mogen afzeggen doorheen het jaar. Onze permanente tewerkstelling in combinatie met een vaste uurrooster en vaste gezinnen zorgt dat je bij Sthep maandelijks een inkomenszekerheid hebt! Wie wil dat nu niet??? Wij dragen respect en het ‘goed voelen’ hoog in het vaandel! Wij organiseren regelmatig activiteiten en feestjes zodat je je als nieuwkomer snel thuis voelt in ons Sthep team! Geen ervaring in het poetsen? Geen probleem! Sthep voorziet een begeleiding en ondersteuning op de werkvloer door een jobcoach. Je staat er bij ons niet alleen voor! We begeleiden jou, indien nodig, bij de gezinnen zodat je meteen een goede indruk nalaat na jouw eerste werkdag! Een goede start is de sleutel tot een blijvend succesverhaal! Daarnaast krijg je bij ons meerdere opleidingen zodat je na 3 maanden een volwaardige onmisbare huishoudhulp bent! Sthep is gelegen in Peer. Onze hoofdregio zijn de gemeentes Hechtel-Eksel en Peer. Dankzij ons groot succes zijn we ook volop actief in onze buurtgemeentes (Meeuwen-Gruitrode, Bree, Bocholt, Overpelt en Neerpelt). Spreekt deze vacature jou aan, maar ben je al aan het werk in een ander dienstenchequekantoor? Bel vrijblijvend voor informatie. Geniet van de voordelen bij de overschakeling van kantoor. Wie weet voel je jou bij ons wel (meer) thuis? Sthep is meer dan een job alleen! (trefwoorden: poetsen, schoonmaken, huishoudelijke taken, huishouden, dienstencheques, huishoudhulp, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, poetsdame, kuisvrouw)

  • POETSHULP REGIO GENT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Particulieren helpen in het huishouden en hen gelukkig maken door hun woning wekelijks te poetsen, hun wasgoed te strijken, de ramen te lappen. Je beschikt het beste over een eigen wagen zodat je je gemakkelijk kunt verplaatsen. Je kiest zelf jouw uurrooster (vol - of deeltijds)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kortenaken – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KORTENAKEN)

    Regio: KORTENAKEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Outer – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OUTER)

    Regio: OUTER

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • STUDENT FRITUUR ( OF FLEXI JOB) - WEEKENDWERK (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: Select HR Herentals

    Type: Studentenjob

    Als JOBSTUDENT ( OF FLEXI JOB) FRITUUR sta je in voor volgende taken: Het ontvangen van de klanten met een smile, het noteren van bestellingen en de voorbereiding ervan; Klanten afrekenen op correct wijze; Een klantvriendelijke, vlotte service gedurende de weekendavonden; Presenteren van de gerechten; Het netjes houden van de eetzaal. Bedrijfsprofiel: Voor een frituur in de regio Grobbendonk zijn wij op zoek naar een klantvriendelijke JOBSTUDENT ( OF FLEXI JOB) FRITUUR. Het frituur biedt naast de typische uithaalservice ook 30 zitplaatsen aan het cliënteel.

  • afwasser/keukenhulp (jobstudent september) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: RESTAURANT DE YOT

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor de afwas machinaal en je doet de mise-en-place.

  • Jobstudenten / flexi jobs weekendwerk (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: THE LIBRARY

    Type: Studentenjob

    Voor ons nieuw restaurant zijn we op zoek naar gemotiveerd personeel

  • Weekendstudent kassa/aanvul - Gamma Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: GAMMA, Franchisenemer Bourrelier Group

    Type: Studentenjob

    GAMMA Kortrijk is op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige student die het team kan aanvullen tijdens de weekends! Aan de kassa voer je de prijzen in via een scanner of indien nodig manueel. Je int het geld (cash of via betaalkaarten) en je geeft gepast geld terug. Het uitstallen van producten en het onderhouden van je werkplek behoort ook tot je takenpakket. Je staat eveneens in voor het ontvangen en informeren van de klanten aan de servicebalie en indien nodig sta je je collega’s bij met andere taken in de winkel .

  • Account Manager (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Talentus Leuven

    Type: Vaste Job

    Concreet als accountmanager / vertegenwoordiger bestaat je missie uit: Na een gedegen product- en salesvorming word je verantwoordelijk voor de opbouw en groei van onze klantenportefeuille. Je analyseert specifieke behoeftes, verleent ruim advies en stelt een gepersonaliseerde internetoplossing voor. Je ontdekt en creëert behoeftes bij prospects & klanten en werkt voor hen een voorstel uit op basis van de huidige markt en de expertise van de groep. •Je kunt terugvallen op een team van gemotiveerde collega’s en het meest perfomante product in je marktsegment. Bedrijfsprofiel: Onze klant biedt kant-en-klare publiciteitsoplossingen met een online reservatiesysteem aan de restaurateurs.

  • KEUKENMEDEWERKER M/V (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Vaste Job

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Voor onze klant zijn wij op zoek naar een keukenmedewerker voor de koude kant. Het takenpakket bestaat uit: - Groeten en fruit wassen en schoonmaken - Keukengerei onderhouden en schoonmaken - ...

Zoek naar antwoorden van OFFICE IMPROVEMENT in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE IMPROVEMENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFFICE IMPROVEMENT. Laat een reactie achter voor OFFICE IMPROVEMENT. OFFICE IMPROVEMENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE IMPROVEMENT. Leave a respond for OFFICE IMPROVEMENT. OFFICE IMPROVEMENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFFICE IMPROVEMENT op de google maps. Adres en contacten OFFICE IMPROVEMENT
Location of OFFICE IMPROVEMENT on the google maps. Address and contacts of OFFICE IMPROVEMENT

Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE IMPROVEMENT OFFICE IMPROVEMENT: Karate Club Olympia | BOGAERT TRANSPORT | DIELTJENS EN ZOON | SNEYERS M. | Virgin Express

Other related companies as OFFICE IMPROVEMENT: Karate Club Olympia | BOGAERT TRANSPORT | DIELTJENS EN ZOON | SNEYERS M. | Virgin Express

OFFICE IMPROVEMENT is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE IMPROVEMENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02451568603. Het bedrijf OFFICE IMPROVEMENT bevindt zich op het adres: PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 847,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 638,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Microsoft. Ordinateurs and 茅quipement informatique. Lijst met producten zijn Produits: Ordinateurs, P茅riph茅riques.. Software pour Particuliers: MS Access, MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Office..
De hoofdactiviteit van OFFICE IMPROVEMENT is Bosbouw, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE IMPROVEMENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE IMPROVEMENT, openstaande posities, locatie van OFFICE IMPROVEMENT op de kaart.

OFFICE IMPROVEMENT is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE IMPROVEMENT, company assigned to the tax number BE02451568603. The company OFFICE IMPROVEMENT is located at the address: PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 847,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 638,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Microsoft. Ordinateurs and 茅quipement informatique. List of products are Produits: Ordinateurs, P茅riph茅riques.. Software pour Particuliers: MS Access, MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Office..
The main activity of OFFICE IMPROVEMENT is Forestry, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE IMPROVEMENT is not available. You also can look at reviews of OFFICE IMPROVEMENT, open positions, location of OFFICE IMPROVEMENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFFICE IMPROVEMENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFFICE IMPROVEMENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFFICE IMPROVEMENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFFICE IMPROVEMENT, employees, financial statistics.