STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

Particuliere bedrijvenBosbouw • STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE
Private companiesForestry • STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

Contactgegevens STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: address, phone, fax, email, website, opening hours

STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): NEDERSTRAAT 57; 9700; OUDENAARDE, België

Telefoon (phone): 55304378 (+32-55304378) 55304378 (+32-55304378)

Fax (fax): +32 (53) 510-16-73 +32 (53) 510-16-73

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE
Products information STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

BTW identificatienummer (tax): BE06072662353
Ondernemingsnummer: 2413940429
Hoofdstad (capital): 435,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 510,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Software pour Particuliers: MS Office, MS Access, MS Outlook, MS Word, MS Excel.

Product categorie (product category): Microsoft

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE
(Get full report from official database of BE for STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE)

Aanvulling soorten activiteiten voor STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE
Addition kinds of activities for STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

353201. Boren, bits en dergelijke apparatuur | Drills, bits, and similar equipment
22690201. Bleken: rauwe voorraad, garen en smalle stoffen | Bleaching: raw stock, yarn, and narrow fabrics
24110303. Pulpwood aannemers die zich bezighouden met het snijden | Pulpwood contractors engaged in cutting
32699901. Kunst- en siergerei, aardewerk | Art and ornamental ware, pottery
35320104. Boren en boorapparatuur, mijnbouw (behalve olie en gas) | Drills and drilling equipment, mining (except oil and gas)
35370108. Platforms, lading | Platforms, cargo
36130301. Zekeringklemmen en blokken, elektrisch | Fuse clips and blocks, electric
36439906. Trolley line materiaal, overhead | Trolley line material, overhead

Werken bij STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek bediende (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: Start People Herentals

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken voor de afdeling Shipping een medewerker die volgend takenpakket voor zich zal nemen: * Afhandeling van dagelijkse administratie binnen het departement facturatie / transport. Ervoor zorgen dat de afgewerkte producten op het gewenste tijdstip en met de geëigende documenten bij de klanten afgeleverd en gefactureerd worden. Zelfstandig zorgen voor het transport van afgewerkte producten in samenspraak met de leverancier. Voorbereiden van de registratie van binnenkomende vrachtwagens/containers; door het aanmaken van shipments in SAP. De facturatie en creditnota's van het afgewerkt product waarborgen; zodat de financiële afdeling de nodige boekhoudkundige verrichtingen kan maken. Opmaken van documentenbundels eigen aan overzees transport en conform de voorschriften eigen aan het land en de betalingsvoorwaarden.

  • Technieker rollend materieel (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als monteur binnen deze gespecialiseerde en op en top professionele onderneming sta je in voor het inrichten en bekleden van bedrijfswagens. Op maat van de klant zal je de voertuigen voorzien van vloeren, wanden, kasten, stellingen, ... Je zorgt ervoor dat alle toebehoren correct geïnstalleerd en aangesloten worden. Vb. compressoren, verwarming, signalisatie,...

  • Airport Customer Service Medewerker DHL - NL/FR/ENG (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote en goede klant gelegen te Machelen (Brucargo) zoeken wij dringend een Customer Service Mederker (m/v). * u handelt als aanspreekpunt voor de u toegewezen klanten; * u aanvaardt en procest orders; * u informeert u over shipment en de status van uitvoering over de toegewezen klanten en brengt de klanten pro actief op de hoogte van de stand van zaken; * u behandelt klanten vragen en – onderzoeken, * u aanvaardt en behandelt klanten klachten, lost ze op of wijst ze toe aan andere functies; * u acteert als eerste aanspreekpunt voor klanten klachten , u aanvaardt de klachten en de daaraan gelinkte documenten.

  • CHAUFFEUR C dag uren (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, gespecialiseerd in het mixen en verkoop van verf, te Kontich zoeken we een voerder rijbewijs C (m/v) Taken: Je zal instaan voor het laden van je camion en dezelfde dag ook de producten af te leveren bij de klanten. Je werkt in dag uren, je start op om 7u30.

  • magazijnmedewerker nachtploeg (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Hoofdtaak: klaarzetten van de bestellingen voor de verschillende filialen met behulp van een voicepickingsysteem. Verder help je bij het laden en lossen van de vrachtwagens en het aanvullen van de piklocaties. Hierbij respecteer je de geldende procedures en FiFo-normen (FiFo = First In First Out, dus wat er eerst binnenkomt van goederen, moet ook als eerste het magazijn verlaten). Dus de laatst bijgekomen producten, plaats je achteraan in het rek. Je werkt afwisselend in een gekoelde (2 graden) of diepvriestemperatuur (-18 graden).

  • HUISHOUDHULP KRUISHOUTEM (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: GREENHOUSE ZULTE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Kruishoutem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Winkelmedewerker Tankstation (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een winkelbediende voor een tankstation te Hasselt. Tot jouw takenpakket behoren het bedienen van de kassa, het aanvullen van de rekken en het schoonmaken van de winkel. Je werkt in een deeltijds, variabel uurrooster, ook in het weekend. De shop is geopend van 6-23 uur, dus de werkuren zijn tijdens deze uren.

  • Mecanicien - Technisch Raadgever (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: VANHOECKE - PEUGEOT, CITROËN & DS

    Type: Vaste Job

    Je doet herstellingen op gebied van elektriciteit en elektronica; Je doet ook mechanische herstellingen; Diagnosestelling is een belangrijk aspect van je job

  • Dakdekker platte daken (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant uit Aartselaar zijn wij dringend op zoek naar dakwerkers. Je komt terecht in een bedrijf van +/-20 mensen. Wat mag je verwachten? Een goede omkadering en professionele bedrijfsstructuur. Iedereen krijgt de kans om te groeien in zijn functie, gesteund door opleidingen en het delen van ervaring van de geoefenden. Je wordt verloond volgens het barema van de bouw en je krijgt een vast contract na interimperiode!

  • Junior Projectleider (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Talentus Gent

    Type: Vaste Job

    Je bent mede verantwoordelijk voor het totale bouwproject Je staat in contact met de aannemers en stuurt & coördineert hen dagelijks Je bewaakt de kwaliteit & de planning van de werken alsook de orde & netheid op de werf Je maakt de uitvoeringsdossiers op & controleert regelmatig de stand van zaken op de werven Je bespreekt de bouwplannen met klanten & begeleidt hen bij vragen Je wordt ook verantwoordelijk gesteld voor het administratieve & financiële luik van de projecten

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

  • MEDEWERKER ZAAL - STUDENTEN/FLEXI'S (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: CAFE MANGER HASSELT

    Type: Flexijob

    Als extra medewerker in onze brasserie zal je ons team komen versterken. Je zal instaan voor de bediening in de zaal: opnemen van bestellingen opdienen van de bestellingen tafels afruimen betalingen innen Ook barwerk (afwas, aanvullen van de koelkasten) kan tot het takenpakket behoren.

Zoek naar antwoorden van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE in sociale netwerken
Look for responds of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE in social networks

Lees alle opmerkingen voor STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Laat een reactie achter voor STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. Leave a respond for STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE. STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE op de google maps. Adres en contacten STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE
Location of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE on the google maps. Address and contacts of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE

Andere gerelateerde bedrijven als come STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: BUREAU REMMERIE | ELS GAUQUIE | Tiffany's (Le) SA | VERHELST | Magotteaux D

Other related companies as STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE: BUREAU REMMERIE | ELS GAUQUIE | Tiffany's (Le) SA | VERHELST | Magotteaux D

STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06072662353. Het bedrijf STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE bevindt zich op het adres: NEDERSTRAAT 57; 9700; OUDENAARDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 435,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 510,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Microsoft. Lijst met producten zijn Software pour Particuliers: MS Office, MS Access, MS Outlook, MS Word, MS Excel..
De hoofdactiviteit van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is Bosbouw, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, openstaande posities, locatie van STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, company assigned to the tax number BE06072662353. The company STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is located at the address: NEDERSTRAAT 57; 9700; OUDENAARDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 435,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 510,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Microsoft. List of products are Software pour Particuliers: MS Office, MS Access, MS Outlook, MS Word, MS Excel..
The main activity of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is Forestry, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE is not available. You also can look at reviews of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, open positions, location of STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STANDAARD BOEKHANDEL OUDENAARDE, employees, financial statistics.