VANOUDENHOVE R.F.R.

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • VANOUDENHOVE R.F.R.
Private companiesBusiness Services • VANOUDENHOVE R.F.R.

Contactgegevens VANOUDENHOVE R.F.R.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VANOUDENHOVE R.F.R.: address, phone, fax, email, website, opening hours

VANOUDENHOVE R.F.R.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ROUTE DE BEAUMONT 47BA; 1380; LASNE, België

Telefoon (phone): 26332510 (+32-26332510) 26332510 (+32-26332510)

Fax (fax): +32 (12) 276-34-35 +32 (12) 276-34-35

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VANOUDENHOVE R.F.R.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VANOUDENHOVE R.F.R."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VANOUDENHOVE R.F.R."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VANOUDENHOVE R.F.R., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VANOUDENHOVE R.F.R.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VANOUDENHOVE R.F.R., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VANOUDENHOVE R.F.R.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VANOUDENHOVE R.F.R.
Products information VANOUDENHOVE R.F.R.

BTW identificatienummer (tax): BE07096862792
Ondernemingsnummer: 8756622314
Hoofdstad (capital): 889,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 351,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in VANOUDENHOVE R.F.R. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Meubelzaken, woning- and keukeninrichting

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VANOUDENHOVE R.F.R.
(Get full report from official database of BE for VANOUDENHOVE R.F.R.)

Aanvulling soorten activiteiten voor VANOUDENHOVE R.F.R.
Addition kinds of activities for VANOUDENHOVE R.F.R.

4151. Schoolbussen | School buses
5261. Detailhandelkwekerijen en tuinwinkels | Retail nurseries and garden stores
177103. Oprijlaan, parkeerplaats en blacktop aannemers | Driveway, parking lot, and blacktop contractors
509102. Golf en skimateriaal en benodigdheden | Golf and skiing equipment and supplies
20330409. Groentetaartmixen en vullingen: in blikjes, potten, enz. | Vegetable pie mixes and fillings: in cans, jars, etc.

Werken bij VANOUDENHOVE R.F.R.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VANOUDENHOVE R.F.R.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VANOUDENHOVE R.F.R.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VANOUDENHOVE R.F.R.. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief medewerker in de boekhouding - Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps kijkt actief uit naar een klantgerichte Administratieve medewerker op de boekhouding voor een distributiebedrijf in Kontich, voor een project tot februari/maart 2019. Onze klant is actief binnen de distributiesector te Kontich. Als Administratief medewerker in de boekhouding sta je in voor volgende zaken: Je verzorgt de facturatie: inscannen en boeken van facturen Je zet de wekelijkse en maandelijkse betalingsvoorstellen op Je registreert verschillende documenten Je volgt rappels op Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Medewerker Money Market (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Axis

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je bent verantwoordelijk voor de uitstaande leningen en deposito's van Belgische klanten in de diamant sector en je volgt hiervan de looptijd en vervaldata op. - Met deze klanten sta je telefonisch in contact voor het aangaan van nieuwe deposito's en leningen alsook het mogelijks verlengen van deposito's en leningen op vervaldata. - Je voert hierbij de nodige controles uit betreffende toegestane krediet- en valuta limieten, tarifering etc. en je maakt telefonisch een offerte aan met de klant in lijn hiermee. - Je staat in voor het opvolgen van de correcte boeking van de lening. - Je bent het communicatiekanaal en het verbindingspunt tussen de klant, de relatiebeheerders, de Markets desk, de Funding desk en de Treasury administratie. - Je bent de verantwoordelijke voor de administratieve organisatie van de verschillende comités. Je draagt zorg voor de agenda en de opmaak van de notulen op vastgestelde tijdstippen. Je coördineert ook de opvolging en de actiepunten. - Je kan worden ingeschakeld in ad hoc specifieke krediet- en compliance gerelateerde projecten.

  • Medewerker scanning (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Konvert Interim Geel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant gelegen te Geel zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker voor op de afdeling scanning: Je zal werken met een handscanner. Je kan de producten op een pallet plaatsen en klaarmaken voor verzending. Je bent de laatste controle voor de verzending de deur uit gaat. Je werkt volgens de veiligheidsregels. Je werkt ordelijk en toont respect voor de goederen. Is deze vacature echt iets voor jou? Solliciteer dan meteen op het nummer 014 56 00 44 of via mail naar [email protected]

  • Poetshulp Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Bijlesgever kwantitatieve beleidsmethode (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor kwantitatieve beleidsmethode aan studenten van de hogeschool of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Operator Laser- en Ponsmachine (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: WAAK BESCHUTTE WERKPLAATS

    Type: Vaste Job

    Binnen WAAK Metaal en Assemblage sta je in voor volgende taken: Het instellen van de laserrobot. Je helpt af en toe bij het instellen van de ponsmachines. Het uitvoeren van de nodige interventies bij stilstand of problemen aan de laserrobot of de ponsmachines. Je beheert mee het platenmagazijn: je registreert alles binnen het ERP-systeem, en verplaatst de platen met een hef- of reachtruck Je werkt nauwkeurig en zorgt ervoor dat het product afgeleverd wordt volgens de kwaliteitsvereisten van de klant.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Technieker (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: LILLY FOODS

    Type: Vaste Job

    Uitvoeren van preventief onderhoud Snel en efficiënt oplossen van technische storingen en pannes Verlenen van technische ondersteuning aan de verschillende afdelingen Ombouwen van installaties Zoeken naar technische verbeteringsacties, uitwerken en realiseren Meehelpen bij de realisatie van grotere technische investeringsprojecten

  • Heftruckchauffeur als bijverdienste (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: vind! Waregem

    Type: Vaste Job

    Ben je op zoek naar een bijverdienste en in het bezit van een heftruckattest? Neem dan zeker even contact op! We zijn op zoek naar iemand die op korte termijn kan inspringen voor mensen die verlof nemen, ziek zijn, opleiding hebben enz..

  • Zelfstandig begeleider kinderopvang (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: BABY PLANET

    Type: Zelfstandige activiteit

    Takenpakket• Je draagt zorg voor kinderen van 0-3 jaar• Je verzorgt de maaltijden, pampers verversen. Profiel• Je bezit een diploma (kinder-)verzorging + attest model 2. Je kan zelfstandig en in teamverband kunnen werken Creativiteit is een plusplunt - vaste job Soort dienstverband: Voltijds

  • Computer Futures - Fullstack .NET Developer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The project As an experienced .NET developer you will work on an innovative Web application that the customer will roll out.  Within the team you will be responsible for the entire application process.   Profile You already have several years of experience in .NET as an fullstack .NET developer, you are triggered by technologies such as .NET Core, Angular and Docker.  On top of that you have an Agile mindset and thrive OO programming.   Details of the project Start date: ASAP Duration of the project: 6 months (chance of extension) Location: Brussels Region Full time freelance    Are you the interested in this challenge?   Apply via here!    

Zoek naar antwoorden van VANOUDENHOVE R.F.R. in sociale netwerken
Look for responds of VANOUDENHOVE R.F.R. in social networks

Lees alle opmerkingen voor VANOUDENHOVE R.F.R.. Laat een reactie achter voor VANOUDENHOVE R.F.R.. VANOUDENHOVE R.F.R. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VANOUDENHOVE R.F.R.. Leave a respond for VANOUDENHOVE R.F.R.. VANOUDENHOVE R.F.R. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VANOUDENHOVE R.F.R. op de google maps. Adres en contacten VANOUDENHOVE R.F.R.
Location of VANOUDENHOVE R.F.R. on the google maps. Address and contacts of VANOUDENHOVE R.F.R.

Andere gerelateerde bedrijven als come VANOUDENHOVE R.F.R. VANOUDENHOVE R.F.R.: JAN KAHN | Lambert L | DIRK ULEYN | BANCONTACT-MISTER CASH | Liberale Mutualiteit van Brabant

Other related companies as VANOUDENHOVE R.F.R.: JAN KAHN | Lambert L | DIRK ULEYN | BANCONTACT-MISTER CASH | Liberale Mutualiteit van Brabant

VANOUDENHOVE R.F.R. is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VANOUDENHOVE R.F.R., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07096862792. Het bedrijf VANOUDENHOVE R.F.R. bevindt zich op het adres: ROUTE DE BEAUMONT 47BA; 1380; LASNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 889,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 351,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Meubelzaken, woning- and keukeninrichting. Producten gemaakt in VANOUDENHOVE R.F.R. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VANOUDENHOVE R.F.R. is Bedrijfsdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VANOUDENHOVE R.F.R. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VANOUDENHOVE R.F.R., openstaande posities, locatie van VANOUDENHOVE R.F.R. op de kaart.

VANOUDENHOVE R.F.R. is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is VANOUDENHOVE R.F.R., company assigned to the tax number BE07096862792. The company VANOUDENHOVE R.F.R. is located at the address: ROUTE DE BEAUMONT 47BA; 1380; LASNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 889,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 351,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Meubelzaken, woning- and keukeninrichting. Products created in VANOUDENHOVE R.F.R. were not found.
The main activity of VANOUDENHOVE R.F.R. is Business Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of VANOUDENHOVE R.F.R. is not available. You also can look at reviews of VANOUDENHOVE R.F.R., open positions, location of VANOUDENHOVE R.F.R. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VANOUDENHOVE R.F.R., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VANOUDENHOVE R.F.R., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VANOUDENHOVE R.F.R., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VANOUDENHOVE R.F.R., employees, financial statistics.