BUREAU NO 2

Contactgegevens BUREAU NO 2: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU NO 2: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU NO 2

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BROODSTRAAT 8; 9700; OUDENAARDE, België

Telefoon (phone): 55309544 (+32-55309544) 55309544 (+32-55309544)

Fax (fax): +32 (64) 801-12-60 +32 (64) 801-12-60

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU NO 2: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU NO 2"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU NO 2"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU NO 2, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU NO 2. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU NO 2, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU NO 2. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU NO 2
Products information BUREAU NO 2

BTW identificatienummer (tax): BE03783660888
Ondernemingsnummer: 7896667480
Hoofdstad (capital): 985,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 339,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in BUREAU NO 2 zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Binnenhuisarchitecten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU NO 2
(Get full report from official database of BE for BUREAU NO 2)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU NO 2
Addition kinds of activities for BUREAU NO 2

344201. Venster- en deurkaders | Window and door frames
393105. Percussie instrumenten en onderdelen | Percussion instruments and parts
866100. Religieuze organisaties | Religious organizations
20350104. Mosterd, bereid (nat) | Mustard, prepared (wet)
34440303. Goten, plaatwerk | Gutters, sheet metal

Werken bij BUREAU NO 2: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU NO 2: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU NO 2. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU NO 2. Looking for open vacancies in other companies

  • Payroll Advisor in regio Brussel (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Payroll Advisor (M/V) voor een advocatenkantoor actief in het Brusselse. Na de initiële uitzendopdracht maak je kans op een vast contract. Als Payroll Advisor heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Je staat in voor de loonberekeningen; - Je werkt samen met SD Worx; - Je bent het centraal aanspreekpunt voor werknemers met vragen betreffende hun verloning/ziekte/verlof/…; - Andere HR taken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Onderhoudstechnieker/storingstechnieker/maintenance engineer M/V (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In eerste instantie (als inwerkperiode) zal je ingezet worden voor volgende taken: - Uitvoeren van preventief onderhoudstaken volgens FOM 044 planning en volgens de uitgeschreven preventief onderhoudsinstructie per machine - Uitvoeren van taken, losse opdrachten die binnen het kennisdomein vallen en opgelijst staat FOM 187 (lopende projecten) - Uitvoeren van de mondelinge opdrachten Head Maintenance - Uitvoeren van ondersteunende taken voor de storingstechnieker - Uitvoeren van de administratie hieromtrent: inschrijven uitgevoerde taken: aftekenen op datum  Inschrijven van verbruikte goederen en melding van minimum stock - Detecteren van abnormiteiten en feedback geven aan Head Maintenance - Eventueel in orde brengen van gedetecteerde abnormaliteiten - Meewerken S5 Het doel is dat je wordt ingezet als storingstechnieker/maintenance engineer.  Hier ga je bij machine defecten, de oorzaak van het defect gaan opstoren, analyseren en de oorzaak pragmatisch en verbeteringsgericht aanpakken.  Dit ongeacht de discipline: elektrisch, mechanisch, pneumatisch, hydraulisch, elektronisch, PLC, ... Bij niet beschikare onderdelen, ga je op zoek naar de geschikte vervangingsonderdelen. Gezien de tijdsdruk ben je in staat om de juiste prioriteiten te stellen en waar nodig eventueel te werken met tussen oplossingen die je mogelijks zelf uitwerkt. Je kan ook ingezet worden voor allerlei verbeterwerken, zeker binnen jouw specilisatie.  Concreet is de klant bezig met een transformatie naar automatisering en kunnen bepaalde automatiseringsprojecten aan jou toevertrouwd worden. Je staat in om de administratie op punt te houden van je activiteiten (registratie van problem solving, voorraad spare parts, preventief onderhoudsschema's, nieuwe machines, ....)

  • Magazijnbediende NL (SINT-STEVENS-WOLUWE)

    Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE

    Bedrijf: ASAP ZAVENTEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als magazijnbediende sta je in voor een reeks verschillende taken: - je staat in voor het laden en lossen van de artikelen die het magazijn binnenkomen en controleert de producten - je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer en de opslag van de artikelen in het magazijn - je vult de rekken bij - je zorgt voor de afrekening aan de kassa - je helpt klanten verder

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Henis - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • begeleider eklas voor kleuters (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Onze maatschappij verandert en wordt steeds sneller. Vaardigheden zoals plannen, reflecteren en denkvaardigheden worden hierdoor steeds belangrijker. Dit geldt niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen en kleuters. In deze klassen gaan we spelenderwijs aan de slag met computers, tablets, robots en creatieve spelletjes om het kind vertrouwd te maken met de digitale wereld. Daarom bieden we in de naschoolse opvang van een school een eklas aan voor kleuters. De bedoeling is aan de hand van spelletjes, opdrachten, muziek en de kinderen op een leuke manier te leren werken met technologie en het probleemoplossend denken te stimuleren. We voorzien computers, tablets en ander materiaal dat nodig is. Voor deze opdracht zoeken we iemand die les kan geven op dinsdag tussen 16:00 en 17:00 aan kleuters tussen 4 en 6 in Deurne. We voorzien een basis van oefeningen en spelletjes, we werken graag samen met jou om het programma nog meer vorm te geven en je eigen creativiteit in de lessen te kunnen steken. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond.

  • Boutique Merchandiser NESPRESSO - LEUVEN (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: EUROPROMOTION

    Type: Studentenjob

    Geniet jij ook elke ochtend van jouw koffiemoment? Ben je service-minded en hands-on? Dan heeft Europromotion NV dé perfecte job voor jou! Wij zijn op zoek naar gepassioneerde koffieliefhebbers die als merchandiser in de Boutique van NESPRESSO willen werken. Als Boutique Merchandiser maak je de bestellingen nauwkeurig klaar en vul je de 'walls' aan met de diverse capsules. Ook openstaande vacatures in volgende regio's: Leuven - Brussel - Woluwe - Antwerpen - Wijnegem - Luik - Brugge Welke dagen? Voltijds of deeltijds? Dit is samen te bespreken/overleggen: stuur ons hiervoor alvast een e-mail met je beschikbaarheden, aub (welke weekdagen, zaterdagen, zondagen,..): [email protected] Studenten zijn uiteraard ook welkom!

  • Jobstudent (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?

  • Installateur en onderhoud sanitair (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Westerlo zijn we op zoek naar een medewerker Installatie en Onderhoud sanitair / verwarming -Vervangen en controleren van ketels -Ventilatie plaatsen -Vloerverwarming plaatsen -Aansluiten leidingwerk -...

  • Een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) Voltijds (38u/week) - Onbepaalde duur Opdracht: Als verantwoordelijke van twee teams die in totaal bestaan uit een twintigtal personen, coördineert u de activiteiten m.b.t. de aankoop van materiaal, verbruiksgoederen en apparatuur voor de diensten en staat u in voor het voorraadbeheer en de leveringen op de diensten. Hiervoor: - Staat u in voor de coördinatie en supervisie van de diensten Aankoop en Logistiek met het oog op een vlotte samenwerking en meer efficiëntie - Zet u de grote strategische lijnen uit met betrekking tot aankoop en logistiek evenals hun planning en bespreekt u dit met de Directie - Tracht u de noden van de gebruikers te begrijpen en te vertalen naar lastenboeken. Doet u het nodige om de aanvragen van de gebruikers te stroomlijnen en te standaardiseren teneinde de kosten te verminderen - Bent u verantwoordelijk voor de opstart van de Openbare Aanbestedingen in samenwerking met de juridische dienst - Werkt u desgevallend samen met de aankoopcentrale van MercurHosp - Controleert u of de aankoopprocedures goed nageleefd worden en spreekt u indien nodig de verantwoordelijken in kwestie hierover aan - Optimaliseert u het voorraadbeheer in samenwerking met de verantwoordelijke voor magazijn en logistiek - Zal u de Aankoopcommissie voorzitten en toezien op de toepassing van de beslissingen die er worden genomen. - Onderneemt u acties indien de leveranciers tekortschieten of hun verbintenissen niet nakomen en staat u in voor de opvolging - Brengt u regelmatig verslag uit t.a.v. de Directie over de behaalde resultaten van de Aankoopdienst en het magazijn

  • Java Backend Developers (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: ABANO

    Type: Vaste Job

    Als onze Java Backend-ontwikkelaar krijg je de kans om te helpen bij het ontwerpen, ontwikkelen en publiceren van de nieuwste Java backend toepassingen voor al onze klanten. Solliciteer nu om deel uit te maken van ons team en bereid je voor op enkele innoverende uitdagingen!

  • Ervaren Consulent Wilrijk (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Dienstenbedrijf Easy Life

    Type: Vaste Job

    Easylife is een jong en dynamisch bedrijf opgestart in 2009 in Antwerpen. Door onze sterke service naar klanten en werknemers, zijn we er in geslaagd sterk te groeien van 1 kantoor naar 17 kantoren, 1400 vaste huishoudhulpen & strijksters en 40 bedienden. Ons verhaal begint nog maar net! We hebben nog 1001 ideeën en plannen. Om onze groei te kunnen realiseren zijn we op zoek naar gedreven, resultaatsgerichte en enthousiaste superhelden. We werken hard, heel hard maar daartegenover staat veel plezier, een fantastisch team en een openheid tot creativiteit. Voor de uitbreiding van ons kantoor in Wilrijk zijn Stephanie (kantoorverantwoordelijke), Stefano, Demi en Edyta (consulenten) op zoek naar een gemotiveerde Ervaren Consulent. Als Ervaren Consulent ben je de rechterhand van de kantoorverantwoordelijke. Bij afwezigheid van Stephanie neem jij de verantwoordelijkheid op over het kantoor. Je staat op dat moment in voor de volledige organisatie van het kantoor (Selectie en uitzenden van huishoudhulpen). Dit houdt oa in: Veelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen Leiding en ondersteuning aan de huishoudhulpen Matchen van huishoudhulp met klant om een blijvende relatie te bewerkstelligen Eventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossen Administratief gedeelte: Planning maken en aanpassen in een sterk veranderende omgeving, rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van de klanten en huishoudhulpen. Contracten opstellen Verwerken van betalingen Je denkt en werkt actief mee aan de verbetering van de werkwijze, tools, … (deelname werkgroepen, …)

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

Zoek naar antwoorden van BUREAU NO 2 in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU NO 2 in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU NO 2. Laat een reactie achter voor BUREAU NO 2. BUREAU NO 2 bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU NO 2. Leave a respond for BUREAU NO 2. BUREAU NO 2 on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU NO 2 op de google maps. Adres en contacten BUREAU NO 2
Location of BUREAU NO 2 on the google maps. Address and contacts of BUREAU NO 2

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU NO 2 BUREAU NO 2: HENRICUS BAEYENS | Saelemans NV | BAKKERIJ FRAN?OIS | Afsl Jrifone | Van Tomme L

Other related companies as BUREAU NO 2: HENRICUS BAEYENS | Saelemans NV | BAKKERIJ FRAN?OIS | Afsl Jrifone | Van Tomme L

BUREAU NO 2 is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU NO 2, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03783660888. Het bedrijf BUREAU NO 2 bevindt zich op het adres: BROODSTRAAT 8; 9700; OUDENAARDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 985,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 339,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Binnenhuisarchitecten. Producten gemaakt in BUREAU NO 2 zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU NO 2 is Transportuitrusting, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU NO 2 is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU NO 2, openstaande posities, locatie van BUREAU NO 2 op de kaart.

BUREAU NO 2 is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU NO 2, company assigned to the tax number BE03783660888. The company BUREAU NO 2 is located at the address: BROODSTRAAT 8; 9700; OUDENAARDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 985,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 339,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Binnenhuisarchitecten. Products created in BUREAU NO 2 were not found.
The main activity of BUREAU NO 2 is Transportation Equipment, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU NO 2 is not available. You also can look at reviews of BUREAU NO 2, open positions, location of BUREAU NO 2 on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU NO 2, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU NO 2, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU NO 2, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU NO 2, employees, financial statistics.