BUREAU ERGONOMANIA

Contactgegevens BUREAU ERGONOMANIA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU ERGONOMANIA: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU ERGONOMANIA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE PAUL TERLINDEN 41; 1330; RIXENSART, België

Telefoon (phone): 26522191 (+32-26522191) 26522191 (+32-26522191)

Fax (fax): +32 (53) 560-56-98 +32 (53) 560-56-98

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU ERGONOMANIA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU ERGONOMANIA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU ERGONOMANIA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU ERGONOMANIA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU ERGONOMANIA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU ERGONOMANIA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU ERGONOMANIA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU ERGONOMANIA
Products information BUREAU ERGONOMANIA

BTW identificatienummer (tax): BE08939544677
Ondernemingsnummer: 8609680175
Hoofdstad (capital): 261,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 405,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in BUREAU ERGONOMANIA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Binnenhuisarchitecten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU ERGONOMANIA
(Get full report from official database of BE for BUREAU ERGONOMANIA)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU ERGONOMANIA
Addition kinds of activities for BUREAU ERGONOMANIA

209907. Klaar om te eten, salades en broodjes | Ready-to-eat meals, salads, and sandwiches
508800. Transportmiddelen en benodigdheden | Transportation equipment and supplies
14790404. Strontium mineraalwinning | Strontium mineral mining
32510205. Brandwerende tegel, klei | Fireproofing tile, clay
38230415. Programmeurs, proces type | Programmers, process type
52110507. Tegel, keramiek | Tile, ceramic

Werken bij BUREAU ERGONOMANIA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU ERGONOMANIA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU ERGONOMANIA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU ERGONOMANIA. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker magazijn (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zoeken een medewerker magazijn, om manueel verpakkingen marsepein te helpen maken, en deze te palletiseren. Dit is manueel werk, en kan fysisch zwaar worden.

  • Combifunctie Chauffeur CE - Mesttransport + Asvalttransport (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Randstad Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als chauffeur CE wordt er verwacht dat je zowel asvalt als mest vervoert. Bij het mesttransport kom je terecht in boerderijomgevingen. Je moet mestputten leegtrekken, maar fysiek valt dit mee omdat de put meestal dicht bij de vrachtwagen ligt. Voor het asvalttransport rijdt je met een kipwagen waarbij het manoeuvreren belangrijk is. Dit is echter geen fysiek zware taak omdat er een zelflossend systeem voorzien is. Je start tussen 4 en 6 uur 's ochtends. Je rijdt ongeveer 9 tot 10 uur per dag, maar dit kan soms meer zijn..

  • Helpdeskmedewerker regio Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als helpdeskmedewerker geef je technische ondersteuning aan de gebruikers van computers en informaticatoepassingen. Zowel voor hardware, algemene software als voor onze eigen programma’s. Je probeert daarbij in eerste instantie zelf een oplossing voor de klant te vinden, zorgt voor een gepaste doorverwijzing of, indien noodzakelijk, voor het sturen van een technieker ter plaatse. De probleemmeldingen of calls worden meestal telefonisch of per e-mail door de klant overgemaakt en telefonisch beantwoord.

  • Huishoudhulp dienstencheques (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: THUISHULP Limburg

    Type: Dienstenchequebaan

    Onderhoud van de woning: stofvegen, stofzuigen, dweilen,... Wassen en strijken Op vraag van de klant: boodschappen doen en/of maaltijden bereiden

  • Huishoudhulp (M/V) regio Tielt-Winge- Bekkevoort -Binkom-Lubbeek (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: HAPPI HOME

    Type: Dienstenchequebaan

    Happi Home bestaat uit een team van meer dan 100 toffe huishoudhulpen waarvan er enkelen met meer dan 12 dienstjaren als poetshulp. We vinden een langdurige samenwerking met onze huishoudhulpen zeer belangrijk, met een persoonlijke en individuele begeleiding. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een vaste waarde in de regio Haacht - Tielt-Winge - Bekkevoort Hou jij ervan om de woning van klanten onder handen te nemen en achter te laten als een Happi Home? Dan pas jij binnen ons team! Wij zijn op zoek naar extra huishoudhulpen die ons team willen versterken en in privéwoningen van klanten instaan voor alle huishoudelijke taken die kunnen aangevuld worden met wassen, strijken enz… (trefwoorden: thuishulp, dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman ).

  • Weekendmedewerkers (m/v) - 10u/w (Colmar Oostakker) (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: Colmar België

    Type: Studentenjob

    Studeer je nog en wil je tijdens je studies een centje bijverdienen? Of heb je reeds een fulltime of 4/5de job, dan kun je bijverdienen via het systeem van flexi-job. Flexijob = bijverdienen aan zeer interessante voorwaarden: Bruto = Netto ! Flexibel uurrooster (avond- en/of weekendwerk), die je kan combineren met je studies of vaste job, te bespreken met de restaurantmanager. Jobstudenten bij voorkeur 18+ Wat houdt de functie in? Je staat in voor het onthaal en het contact met de klant. Je neemt de bestellingen op en verzorgt de dienst in de zaal. Je beheert de telefonische reservaties. Je staat mee in voor de aanvulling van de buffetten en het opdienen van de hoofdgerechten. Je bent verantwoordelijk voor de facturatie en de eindafrekening. Je bent voldoende polyvalent volgens de noden van de dienst.

  • Jobstudent weekendwerk (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: COLMAR

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het onthaal en het contact met de klant. Je neemt de bestellingen op en verzorgt de dienst in de zaal. Je beheert de telefonische reservaties. Je staat mee in voor de aanvulling van de buffetten en het opdienen van de hoofdgerechten. Je bent voldoende polyvalent volgens de noden van de dienst.

  • JOBSTUDENT 04/1/2019 (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in de regio Gent zijn we op zoek naar 2 jobstudenten die willen helpen bij de nieuwjaarsreceptie specifiek op vrijdag 04/1/2019 van 14u30-20u. Je zal hapjes in de oven mogen steken, Je zal drank mogen inschenken, Je zal glazen mogen afwassen, Je zal mogen rondgaan met hapjes/drankjes Je zal mogen helpen waar nodig dat moment

  • MAGAZIJNMEDEWERKER met veel administratieve & telefonische taken te Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: CELEKO

    Type: Vaste Job

    Voor een klant van ons zijn we opzoek naar een vlotte magazijnmedewerker die graag administratief werk wil verrichten! Je komt terecht in een tof team, dit kan ik je persoonlijk garanderen! Onze klant gaat SAMEN met jou investeren in je carrière. Een grondige opleiding & begeleiding, indien nodig, is dan ook vanzelfsprekend! Je gaat ingezet worden in het magazijn. Je gaat als hoofdtaak de buitendienst ondersteunen. Je takenpakket bestaat uit: - telefonische dienstverlening ( beantwoorden vragen klanten, vragen vertegenwoordigers, ...) - bestellingen/leveringen plaatsen & opvolgen - stockbeheer - er moet NIET gewerkt worden met heftruck of transpalet ACHTERGROND AUTOMOTIVE ( onderdelen) is super belangrijk omdat je deze kennis dagdagelijks nodig hebt om je job kwalitatief goed uit te kunnen voeren!

  • Onderhoudstechnieker (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Zelfstandige activiteit

    - Allerlei pannes snel en efficiënt oplossen - Preventieve taken uitvoeren op het machinepark - Materiaal correct onderhouden en gezond houden - Bestelaanvragen indienden bij de technische aankoper - Meedenken over verdere optimalisaties - Diverse werkopdrachten uitvoeren

  • Psychotherapeut met extra expertise in psychotraumatologie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: 2 DEVELOP U

    Type: Zelfstandige activiteit

    2developU is een organisatie aan het Sint Pietersstation te Gent. Met onze centrale ligging zijn we bereikbaar en toegankelijk voor een brede doelgroep. Onze expertise ligt specifiek bij: stress, burn & bore out, depressie, hoogsensitiviteit, traumaverwerking, rouw, existentiële vragen rond leven & dood, ... We werken vanuit een interdisciplinaire en holistische visie waarbij het algemeen welzijn van de cliënt centraal staat. Door groei zijn we op zoek naar een psychotherapeut met extra expertise in trauma die ons team mee kan versterken.

  • Zelfstandig kantoorhouder voor een kantoor in regio Dijleland (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied. Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na. Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen. Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep. Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

Zoek naar antwoorden van BUREAU ERGONOMANIA in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU ERGONOMANIA in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU ERGONOMANIA. Laat een reactie achter voor BUREAU ERGONOMANIA. BUREAU ERGONOMANIA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU ERGONOMANIA. Leave a respond for BUREAU ERGONOMANIA. BUREAU ERGONOMANIA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU ERGONOMANIA op de google maps. Adres en contacten BUREAU ERGONOMANIA
Location of BUREAU ERGONOMANIA on the google maps. Address and contacts of BUREAU ERGONOMANIA

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU ERGONOMANIA BUREAU ERGONOMANIA: FLGECIMA SA | Proxy Delhaize Betekom | KEA | CLAUDE SENZOT | Math RiZK

Other related companies as BUREAU ERGONOMANIA: FLGECIMA SA | Proxy Delhaize Betekom | KEA | CLAUDE SENZOT | Math RiZK

BUREAU ERGONOMANIA is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU ERGONOMANIA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08939544677. Het bedrijf BUREAU ERGONOMANIA bevindt zich op het adres: AVENUE PAUL TERLINDEN 41; 1330; RIXENSART. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 261,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 405,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Binnenhuisarchitecten. Producten gemaakt in BUREAU ERGONOMANIA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU ERGONOMANIA is Diverse Manufacturing Industries, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU ERGONOMANIA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU ERGONOMANIA, openstaande posities, locatie van BUREAU ERGONOMANIA op de kaart.

BUREAU ERGONOMANIA is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU ERGONOMANIA, company assigned to the tax number BE08939544677. The company BUREAU ERGONOMANIA is located at the address: AVENUE PAUL TERLINDEN 41; 1330; RIXENSART. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 261,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 405,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Binnenhuisarchitecten. Products created in BUREAU ERGONOMANIA were not found.
The main activity of BUREAU ERGONOMANIA is Miscellaneous Manufacturing Industries, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU ERGONOMANIA is not available. You also can look at reviews of BUREAU ERGONOMANIA, open positions, location of BUREAU ERGONOMANIA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU ERGONOMANIA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU ERGONOMANIA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU ERGONOMANIA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU ERGONOMANIA, employees, financial statistics.