Prinz S

Contactgegevens Prinz S: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Prinz S: address, phone, fax, email, website, opening hours

Prinz S

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Forges; 4837; Baelen, België

Telefoon (phone): 087 76 26 56 (+32-087 76 26 56) 087 76 26 56 (+32-087 76 26 56)

Fax (fax): 087 55 43 70 (+32-087 55 43 70) 087 55 43 70 (+32-087 55 43 70)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Prinz S: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Prinz S"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Prinz S"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Prinz S, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Prinz S. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Prinz S, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Prinz S. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Prinz S
Products information Prinz S

BTW identificatienummer (tax): BE02125823974
Ondernemingsnummer: 4986389160
Hoofdstad (capital): 547,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 358,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in Prinz S zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Metal work - Ornamental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Prinz S
(Get full report from official database of BE for Prinz S)

Aanvulling soorten activiteiten voor Prinz S
Addition kinds of activities for Prinz S

3273. Klaarbeton | Ready-mixed concrete
3533. Olie- en gasveldmachines | Oil and gas field machinery
421204. Verhuizen diensten | Moving services
502303. Venster meubilair | Window furnishings
24260104. Meubelmaat voorraad, hardhout | Furniture dimension stock, hardwood
26790602. Telegraafband, papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Telegraph tape, paper: made from purchased material
34699906. Helmen, staal | Helmets, steel
36250209. Vacuüm relais | Vacuum relays
48419904. Multipoint distributiesystemen diensten (mds) | Multipoint distribution systems services (mds)
87420400. Industrie specialist consultants | Industry specialist consultants

Werken bij Prinz S: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Prinz S: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Prinz S. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Prinz S. Looking for open vacancies in other companies

  • LABORANT - TIJDELIJKE OPDRACHT 4 WEKEN 7307967 / 114 C (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: MANPOWER Kantoor Tienen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, gespecialiseerd in de voedingssector in regio Tienen, zijn wij op zoek naar een laborant. Ben jij op zoek naar een tijdelijke opdracht en zoek jij een job in daguren met goede verdienste? Dan zijn we op zoek naar jou ! Als teamlid van het labo ondersteun sta je in voor de volgende taken: Uitvoeren van analyses en metingen, resultaatsberekening en -beoordeling. Bovendien voer je ook kalibraties uit van labo apparatuur volgens ISO methodes. Ook sta je in voor de ontwikkeling van analyse methodes.

  • Chauffeur CE - dringend (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gelegen te Zwijndrecht zijn we dringend op zoek naar een gemotiveerde chauffeur CE voor nationaal transport in de regio Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vlaams-Brabant. Je zal voltijds instaan voor transport met kipper. Ervaring met dieplader en/of haakwagen is een pluspunt.

  • Orderpicker (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een leuk familiebedrijf zijn we op zoek naar gedreven en positief ingestelde collega\\\'s die willen werken in de logistieke omgeving. Taken: - Je gaat aan de slag als orderpicker in het magazijn. - Met behulp van de scanner verzamel je onderdelen voor onze klant. - Je zorgt ervoor dat elk onderdeel wordt voorzien van een label en geplaatst wordt op de juiste plaats. - Alles moet gecontroleerd worden op kwantiteit en kwaliteit. - Werkruimte netjes houden is ook een belangrijke taak.

  • Tweetalig klantenadviseur (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Ieper zijn we op zoek naar klantenadviseurs met een commerciële feeling en perfecte kennis Nederlands/Frans. Je staat in voor de telefonische ondersteuning van de klanten. Dit voor klachtenbehandeling, informatieverstrekking, ... . Dit kan zowel voor inbound als outbound gesprekken zijn.

  • orderpicker (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: Jobfixers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als orderpicker sta je in voor het picken van voedingswaren aan de hand van bestelbonnen.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO EVERGEM (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • STUDENT SEPTEMBER: Magazijnier M/V (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant gelegen te Sint-Pieters-Leeuw zijn wij op zoek naar extra studenten tijdens de maand september. Samen met de techniekers zal je de camionettes inventariseren. Je kijkt na of alle nodige stukken erin zitten en telt na. VG.943/buosa

  • Studentenjob als kassamedewerker (M/V) (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: CARREFOUR MARKET ASSEBROEK

    Type: Studentenjob

    Bent u op zoek naar een studentenjob die gemakkelijk te combineren valt met uw studies, dan bent u bij ons aan het juiste adres. U wordt bij ons tewerkgesteld op dagen die u zelf doorgeeft in functie van uw studies. Dit kan zowel op weekdagen, wanneer u geen les hebt, of in weekends (zaterdag/zondag) of tijdens schoolvakanties. Bij ons gaat u aan de slag als kassamedewerker , eventueel gecombineerd met taken op de werkvloer. Hebt u nog geen ervaring, geen nood wij zorgen uiteraard voor een korte opleiding. Uw uren variëren volgens bezetting. U bent minimum 16 jaar of ouder, sociaal, leergierig, en een teamspeler? Interesse? Neem snel met ons contact op.

  • JR / SR Dossierbeheerder die veel verantwoordelijkheid wilt (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Ben je op zoek naar een nieuwe functie? Dit kan je hier verwachten: Je komt terecht in een grotere structuur dat het persoonlijke aspect naar klanten en medewerkers toe, niet uit het oog verloren is. Medewerkers kunnen rekenen op constante opleiding van het kantoor uit en dit in verschillende vormen: interne opleidingen, externe opleidingen, discussiegroepen, etc. Ze doen hun best om elk niveau dossierbeheerder verder op te leiden zodat je je professionele carrière kan optimaliseren. Er zijn verschillende opties om door te groeien: van Junior tot Senior, naar Manager, naar Vennoot, noem maar op. Indien je de juiste ingesteldheid en ambitie hebt, kan je het hier ver schoppen. Naast de opleidingen en doorgroeimogelijkheden zijn ook de meer persoonlijke aspecten van belang. Je wordt hier omringd door een dynamisch team van jonge mensen waarmee je al snel een band zal opbouwen. De aangename werksfeer en -omgeving zijn een extra stimulatie die ervoor zorgen dat je elke dag graag gaat werken. JR / SR Dossierbeheerder: functie Als dossierbeheerder, junior of senior, zal je je niet veel moeten bezig houden met het basis inputwerk. Dankzij de moderne aanpak van dit kantoor en de softwarepakketten die ze ter beschikking hebben, verlies je dus geen tijd aan inboekwerk, maar kan je je effectief bezighouden met de core business van dossiers (op boekhoudkundig & fiscaal vlak). Afhankelijk van je ervaring zal je vooral bezig zijn met de voorbereiding en / of afsluiting van dossiers. Ook adviezen en optimalisaties kunnen tot je takenpakket behoren. Het is dus uiteindelijk wel de bedoeling dat je doorgroeit tot A-Z dossierbeheerder. Ben je dit al? Dan staan er andere titels op jou te wachten wanneer je stijgt in je functie.

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Sijsele (SIJSELE)

    Regio: SIJSELE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Flexijobs events najaar (regio Brugge) (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: SERVE IT

    Type: Flexijob

    Heb je een job, maar wil je graag voordelig bijverdienen tijdens het weekend of de week, 's avonds of overdag in de horeca? Dan is een flexijob bij MIRA wellicht iets voor jou! MIRA - Event Support is een dynamisch West-Vlaams bedrijf dat garant staat voor een vlotte service op tal van evenementen in de ruime regio West-Vlaanderen. We zoeken geregeld flexi's om ons team te versterken.

Zoek naar antwoorden van Prinz S in sociale netwerken
Look for responds of Prinz S in social networks

Lees alle opmerkingen voor Prinz S. Laat een reactie achter voor Prinz S. Prinz S bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Prinz S. Leave a respond for Prinz S. Prinz S on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Prinz S op de google maps. Adres en contacten Prinz S
Location of Prinz S on the google maps. Address and contacts of Prinz S

Andere gerelateerde bedrijven als come Prinz S Prinz S: WILLAME V. | Hans P | Saliez A | T.C. GERTRUDE | FRANCOIS COLLIN

Other related companies as Prinz S: WILLAME V. | Hans P | Saliez A | T.C. GERTRUDE | FRANCOIS COLLIN

Prinz S is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Prinz S, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02125823974. Het bedrijf Prinz S bevindt zich op het adres: Forges; 4837; Baelen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 547,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 358,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Metal work - Ornamental. Producten gemaakt in Prinz S zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Prinz S is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Prinz S is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Prinz S, openstaande posities, locatie van Prinz S op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Prinz S is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Prinz S, company assigned to the tax number BE02125823974. The company Prinz S is located at the address: Forges; 4837; Baelen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 547,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 358,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Metal work - Ornamental. Products created in Prinz S were not found.
The main activity of Prinz S is Chemicals and Allied Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Prinz S is not available. You also can look at reviews of Prinz S, open positions, location of Prinz S on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Prinz S, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Prinz S, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Prinz S, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Prinz S, employees, financial statistics.