CASTOLIN BENELUX SA

Contactgegevens CASTOLIN BENELUX SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CASTOLIN BENELUX SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

CASTOLIN BENELUX SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Boulevard De L'Humanit茅 222-228 1190 Bruxelles, België

Telefoon (phone): 32.23 70 13 70 32.23 70 13 70

Fax (fax): 32.23 76 28 16 32.23 76 28 16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CASTOLIN BENELUX SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CASTOLIN BENELUX SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CASTOLIN BENELUX SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CASTOLIN BENELUX SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CASTOLIN BENELUX SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CASTOLIN BENELUX SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CASTOLIN BENELUX SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CASTOLIN BENELUX SA
Products information CASTOLIN BENELUX SA

BTW identificatienummer (tax): BE08321563720
Ondernemingsnummer: 1459228515
Hoofdstad (capital): 429,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 734,000,000 EUR
Werknemers (employees): 51 - 100
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Steels and metals - welding and brazing

Product categorie (product category): Metal processing; Metallurgy and Metalworking

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CASTOLIN BENELUX SA
(Get full report from official database of BE for CASTOLIN BENELUX SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor CASTOLIN BENELUX SA
Addition kinds of activities for CASTOLIN BENELUX SA

25910202. Microblinds | Micro blinds
28190908. Anorganische metaalverbindingen of zouten, nec | Inorganic metal compounds or salts, nec
34239916. Messen, agrarisch of industrieel | Knives, agricultural or industrial
34659904. Mouldings of trim, auto: gestempeld metaal | Moldings or trim, automobile: stamped metal
38250321. Meetapparatuur voor radiofrequentie | Radio frequency measuring equipment

Werken bij CASTOLIN BENELUX SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CASTOLIN BENELUX SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CASTOLIN BENELUX SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CASTOLIN BENELUX SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Junior service elektricien m/v (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten in de regio van Wilrijk zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior elektricien m/v: - Je gaat op basis van een dagplanning op pad naar diverse kleine werven - Je voert onderhoud uit aan de machines en vervangt indien nodig stukken - Je staat in contact met bewoners/syndicussen,... - Na elke interventie vul je een kort administratief verslag in - Je zal voornamelijk elektrische en mechanische ingrepen moeten doen.

  • Orderpicker - metaalsector (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: MOVE INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je gaat aan de slag in het magazijn van het bedrijf. orderpicken van stukken. Aangezien het over metaalindustrie gaat kunnen het wel zwaardere stukken zijn. de nodige stukken op pallet leggen en zorgen dat deze correct staan voor verzending. Ambitie? top! net wat zij nodig hebben, op termijn doorgroei naar volwaardige medewerker verzending = ook heftruckopleiding, PC ? ... DAGUREN juli tot april: 45 uren-week. april tot juni: 4/5de werken = compensatie van zomer.

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als ADMINISTRATIEF MEDEWERKER WAGENPARK beheer je een vloot van een 1000-tal wagen en ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Opvolgen en opmaken van tankkaarten voor werknemers; Inplannen van korte termijn huurwagens; Controleren van binnenkomende auto's op eventuele beschadiging; Opvolgen van ongevallen dossiers;  Correct ingeven van gegevens in het 'car fleet systeem'; Ondersteunen in allround administratieve taken op de HR afdeling;   Bedrijfsprofiel: Samen met onze klant, een internationale speler in zijn domein, gaan wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER die instaat voor het wagenpark.

  • Huishoudhulp regio Wespelaar (WESPELAAR)

    Regio: WESPELAAR

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Wespelaar Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • SCHOONMAAK(ST)ER DENDERMONDE/BUGGENHOUT DEELTIJDS (SINT-GILLIS-BIJ-DENDERMONDE)

    Regio: SINT-GILLIS-BIJ-DENDERMONDE

    Bedrijf: IRON - E

    Type: Dienstenchequebaan

    U zult instaan voor het poetsen bij particulieren zoals afstoffen en dweilen, ramen poetsen, huishoudelijke taken uitvoeren,...

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Godveerdegem (GODVEERDEGEM)

    Regio: GODVEERDEGEM

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • Bijlesgever kwantitatieve beleidsmethode (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor kwantitatieve beleidsmethode aan studenten van de hogeschool of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Deeltijdse job als verpleegkundige klinische studies (bijverdienste) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    We zoeken verpleegkundigen die interesse hebben in klinische studies. Je technische handelingen moeten vlot gaan(bloedafname, EKG, ....) en je bent administratief nauwkeurig. De patiënten die je opvolgt, komen binnen voor een dag of langer (maximum 3 weken met inslapen). Voor deze patiënten zorg je dan voor de juiste inname medicatie en de controles afgesproken binnen het protocol van de studie. Dit is een bijverdienste, per maand plannen we je in afhankelijk van je eigen beschikbaarheden. Een opleiding krijg je on the job en we zoeken verpleegkundigen die een lange termijn engagement hebben. Er zijn verschillende shiften: vroege, dag, late, nacht, weekend, feestdagen, alles is mogelijk. Om de continuïteit te bewaken werk je een 4 à 5 dagen per maand. Je dient de medicatie toe, en voert de taken uit zoals voorgeschreven in de studie. Dit is bijvoorbeeld een bloedafname, bloeddruk nemen of EKG. De resultaten noteer je nauwgezet en volgt de patiënten op. Je zorgt ook voor het algemeen welzijn van de patiënten die verblijven op de afdeling. Bij langere studies zijn er mogelijkheden tot kleine activiteiten onder jouw begeleiding (naar de bib, petanque, een film, een wandeling, ...).

  • SHOPMANAGER JACK & JONES Wijnegem (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Vaste Job

    JACK & JONES WIJNEGEM IS LOOKING FOR A SHOPMANAGER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van JACK & JONES? Solliciteer dan nu voor de functie van shopmanager! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: Service is bij JACK & JONES prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden. Je maakt de klanten wegwijs in de verschillende collecties, je geeft hen styling advies op maat en informeert hen over de verschillende producten, fittings en materialen; Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor alles wat van de winkel een succes maakt, zoals: Product & Merchandising Aanwerving, opleiding, ontwikkeling en planning van het personeel Budgetten/resultaten Administratie en stockopvolging Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • TOPVERKOPER ramen & deuren (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: VEROLU

    Type: Zelfstandige activiteit

    VLR is producent van aluminnium RAMEN en DEUREN en voor de verdere uitbouw van ons bedrijf zijn we opzoek naar gemotiveerde (m/v) TOPVERKOPERS om onze positie in de markt te versterken. Ben je flexibel ingesteld betreffende daguren, avonduren, weekenduren en je kan overweg met de PC, je bezit de drive en bent vooruitziend, werkt resultaatgericht. Als vertegenwoordiger van VLR bezoekt u prospecten en klanten, voert verkoopsgesprekken en sluit contracten af en geeft de klant de correcte productinformatie. U bent de "VERTROUWENSPERSOON" voor VLR die onze klanten verwachten. Je hebt een verzorgd uiterlijk, enthousiast en communiceert op een vlotte natuurlijke manier en tact. Noodzakelijke introductie en verkooptraining zijn voorzien. Op een familiale ontspannen manier ga je om met je collega's en rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder.

  • FREELANCE INTERIM HR MANAGER (Vlaanderen)

    Regio: Vlaanderen

    Bedrijf: Motmans & Partners HR Resources

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bedrijfsvoorstelling Motmans & Partners, met kantoren in Hasselt, Herentals en Antwerpen, is een sterke dienstverlener op het vlak van Human Resources. Onze ervaren consultants bieden maatwerk op vlak van Werving & Selectie, Talent Management, HR-beleid en loopbaanbegeleiding. Wij blijven groeien en breiden ons aanbod momenteel uit met HR Outsourcing en HR Interim Management oplossingen. Functie of opdracht • Vanuit jouw opgebouwde HR-ervaring vul je, op basis van je zelfstandig statuut, tijdelijke opdrachten in bij onze klanten. • Geen 2 opdrachten zijn dezelfde: de duurtijd kan variëren van 2 maanden tot 2 jaar, zowel voltijds als deeltijds zijn mogelijk, omstandigheden verschillen erg (vervanging, crisis-management, opvangen van piekmomenten, enz..), opdrachten situeren zich in de meest uiteenlopende sectoren en organisaties. • Inhoudelijk kunnen opdrachten een HR-generalistisch karakter hebben of zich situeren binnen één specifiek HR-subdomein (talent attraction, comp & ben, payroll, training & development, etc..).

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van CASTOLIN BENELUX SA in sociale netwerken
Look for responds of CASTOLIN BENELUX SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor CASTOLIN BENELUX SA. Laat een reactie achter voor CASTOLIN BENELUX SA. CASTOLIN BENELUX SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CASTOLIN BENELUX SA. Leave a respond for CASTOLIN BENELUX SA. CASTOLIN BENELUX SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CASTOLIN BENELUX SA op de google maps. Adres en contacten CASTOLIN BENELUX SA
Location of CASTOLIN BENELUX SA on the google maps. Address and contacts of CASTOLIN BENELUX SA

Andere gerelateerde bedrijven als come CASTOLIN BENELUX SA CASTOLIN BENELUX SA: Actual Look | VICTOR PRETI | FREDDY SCHEPENS | Roozendal ('T) | RIK DE RYCKE

Other related companies as CASTOLIN BENELUX SA: Actual Look | VICTOR PRETI | FREDDY SCHEPENS | Roozendal ('T) | RIK DE RYCKE

CASTOLIN BENELUX SA is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CASTOLIN BENELUX SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08321563720. Het bedrijf CASTOLIN BENELUX SA bevindt zich op het adres: Boulevard De L'Humanit茅 222-228 1190 Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 51 - 100 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 429,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 734,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Metal processing; Metallurgy and Metalworking. Lijst met producten zijn Steels and metals - welding and brazing.
De hoofdactiviteit van CASTOLIN BENELUX SA is Diverse reparatiediensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CASTOLIN BENELUX SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CASTOLIN BENELUX SA, openstaande posities, locatie van CASTOLIN BENELUX SA op de kaart.

CASTOLIN BENELUX SA is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is CASTOLIN BENELUX SA, company assigned to the tax number BE08321563720. The company CASTOLIN BENELUX SA is located at the address: Boulevard De L'Humanit茅 222-228 1190 Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 51 - 100 employees work in this company. Capital - 429,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 734,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Metal processing; Metallurgy and Metalworking. List of products are Steels and metals - welding and brazing.
The main activity of CASTOLIN BENELUX SA is Miscellaneous Repair Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of CASTOLIN BENELUX SA is not available. You also can look at reviews of CASTOLIN BENELUX SA, open positions, location of CASTOLIN BENELUX SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CASTOLIN BENELUX SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CASTOLIN BENELUX SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CASTOLIN BENELUX SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CASTOLIN BENELUX SA, employees, financial statistics.