FREDDY LAMBERT

Contactgegevens FREDDY LAMBERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FREDDY LAMBERT: address, phone, fax, email, website, opening hours

FREDDY LAMBERT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BEVERESTRAAT 47; 9700; OUDENAARDE, België

Telefoon (phone): 55311713 (+32-55311713) 55311713 (+32-55311713)

Fax (fax): +32 (4) 889-70-28 +32 (4) 889-70-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FREDDY LAMBERT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FREDDY LAMBERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FREDDY LAMBERT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FREDDY LAMBERT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FREDDY LAMBERT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FREDDY LAMBERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FREDDY LAMBERT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FREDDY LAMBERT
Products information FREDDY LAMBERT

BTW identificatienummer (tax): BE07446228027
Ondernemingsnummer: 1855010986
Hoofdstad (capital): 770,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 129,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in FREDDY LAMBERT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Medische apparatuur, orthopedische artikelen and prothesen Fab

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FREDDY LAMBERT
(Get full report from official database of BE for FREDDY LAMBERT)

Aanvulling soorten activiteiten voor FREDDY LAMBERT
Addition kinds of activities for FREDDY LAMBERT

0711. Bodemvoorbereiding | Soil preparation services
354300. Industriële patronen | Industrial patterns
34310000. Metaal sanitair | Metal sanitary ware
35370217. Vrachtwagens, gebruikt in planten, dokken, terminals, enz. | Truck trailers, used in plants, docks, terminals, etc.
38250323. Weerstand meetapparatuur | Resistance measuring equipment
39110111. Horlogebanden, edelmetaal | Watchbands, precious metal

Werken bij FREDDY LAMBERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FREDDY LAMBERT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FREDDY LAMBERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FREDDY LAMBERT. Looking for open vacancies in other companies

  • Klusjesman 2 ploegen (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een industriële wasserij in Lokeren zijn wij op zoek naar een ervaren klusjesman. Je zal worden ingezet voor allerlei klusjes zoals lampen vervangen, monteren van rekken, eenvoudige herstellingswerken... Je zal in 2 ploegen werken maar soms ook zaterdagvoormiddag.

  • Toonbankbediende met technische achtergrond (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: ASAP SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent het aanspreekpunt voor de klanten (bouw en industrie). Je takenpakket ziet er als volgt uit : * Opstellen van huurcontracten + verstrekken van advies over zeer diverse huurmachines * Aanmaak van offertes * Beantwoorden van e-mail verkeer * Opnemen van telefoon voor productinformatie * Afrekenen van huurcontracten (geldmanipulatie) Je werkt in een 38u-week, met wisselende uurroosters, 1 zaterdag op 2

  • Billing Medewerker | Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als tijdelijke Billing Medewerker draag je bij tot de klantvriendelijke totaalafhandeling van het facturatieproces. Je zorgt voor de tijdige en correcte facturatie van alle klanten. Je staat daarbij eveneens in voor de pre- en post-controles ter garantie van de kwaliteit. Je verwerkt alle meter- en klantendata correct zodat de klant tijdig en nauwkeurig kan worden gefactureerd en beleverd. Je brengt verbeterpunten in alle facturatieprocessen aan en volgt deze op zodat onze klanten steeds de beste service krijgen. Je behandelt de technische procesuitval zodat er een tijdige en correcte facturatie kan plaatsvinden. Je behandelt de geëscaleerde klantvragen van A tot Z. Je werkt in een resultaatgerichte omgeving waarbij je rapporteert over de operationele KPI’s en de afgesproken doelstellingen behaalt. Je rapporteert in deze functie aan de Billing Teamleader.

  • Chauffeur CE - nationaal transport (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Randstad Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je start rond 5 à 6u 's ochtends, gemiddeld werk je 12u per dag. Je hebt steeds vaste ritten en hebt een 3 à 4 stops per dag. Er staat zowel een job open voor containertransport van en naar de haven van Antwerpen als voor het transport van rollen staal.

  • Bediende verkoper Colruyt Alsemberg (ALSEMBERG)

    Regio: ALSEMBERG

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende verkoper is het jouw job om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je zorgt dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn en bent vriendelijk en hulpvaardig. En omdat je fier bent op je winkel, zorg je dat de winkel er altijd netjes bij ligt. Zo zorg je voor tevreden klanten die efficiënt en makkelijk hun boodschappen kunnen doen, tegen de laagste prijzen. Klanten bedienen aan de kassa en rekken bijvullen, vormen het grootste deel van je job. Toch ziet elke dag er anders uit, want elke klant is anders en heeft specifieke noden. Je helpt bij een Collishop-reservatie, organiseert degustaties, geeft informatie over een product Extra voordeel: je mag als eerste nieuwe producten ontdekken en krijgt in primeur te weten welke artikelen een Rode Prijs of Extra-korting krijgen. Dat helpt je bovendien om klanten altijd correct te informeren. Blijven leren en jezelf ontwikkelen, maken deel uit van je job. Tijdens je eerste maanden krijg je begeleiding van een peter of een meter. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om zelf je verdere ontwikkeling in handen te nemen. We investeren heel veel in onze medewerkers, want we geloven dat we als firma pas kunnen groeien als zij groeien. En we vinden het belangrijk dat onze medewerkers lang bij ons blijven en zich ook na enkele jaren even betrokken voelen.

  • National Accountmanager (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als national accountmanager sta je in voor volgende taken: Je bent enerzijds verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het klantenbestand en hebt ook aandacht voor de bestaande klantrelaties; Dankzij jouw contactvaardigheid weet je vlot nieuwe afspraken te genereren; Je beschikt over sterk technisch inzicht en bent in staat om mee te denken met je klant; Dankzij je productkennis kan je oplossingen op maat aanbieden aan je klanten; Je brengt op gestructureerde wijze verslag uit over de marktsituatie en bepaalt in overleg de verkoopsstrategie; Je behoort tot een salesteam van een 8-tal personen die rechtstreeks onder de directie werken en ook rechtstreeks rapporteren. Samen met dit team en de directie wordt het plan van aanpak opgesteld.

  • Monteur (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Arendonk zijn we dringend op zoek naar een monteur U monteert, controleert en test industriële hogedrukreinigers (elektrisch of brandstofmotor aangedreven) U werkt zelfstandig of in een klein team

  • Jobstudent technische en administratieve ondersteuning (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: S BILT

    Type: Studentenjob

    S.Bilt is een studiebureau in Klein-Willebroek dat veel te bieden heeft. Het kantoor is vlot bereikbaar, ook met het openbaar vervoer. Je wordt verwelkomd door aangename en behulpzame collega's. Als student zal je instaan voor de technische en administratieve ondersteuning, zowel algemeen als voor projecten. Je helpt je collega's waar nodig. Ervaring en handigheid met de meest courrante Office paketten, waaronder zeker Excel, is een must! Kennis van Autocad is een pluspunt, maar geen vereiste.

  • Bijverdienste in de horeca - studenten/flexi (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor een restaurant in Menen zijn wij op zoek naar iemand om telkens op vrijdag van 10u tot 15u te komen helpen, om: - te poetsen - af te wassen - te helpen in de zaal en keuken

  • 25 Studenten animator (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: t-interim Herentals

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant kijken wij uit naar jobstudenten die aan de slag willen gaan als animator op kids events voor grote organisaties. Je staat in voor het begeleiden van workshops (vb. knutselworkshop), je houdt toezicht op attracties, sporadisch kruip je in de huid van een mascotte,... Natuurlijk zorg je er ook mee voor dat alle benodigdheden tijdig opgesteld staan en dat na het event de nodige afbraakwerken gebeurd zijn en dat alles net opgeruimd is.  Bedrijfsprofiel: Onze klant is een grote speler op de evenementenmarkt. Zij organiseren enkel kids events voor organisaties, gemeentes, ... Zij werken niet voor particuliere evenementen.

  • Administratief commercieel bediende (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ROCK RECRUITMENT

    Type: Vaste Job

    Op zoek naar een job met onmiddellijk een vast contract? Voor een ongelooflijk sterk bedrijf regio Waregem in het luxesegment zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende. Door de groei van het bedrijf, zijn we op zoek naar iemand die voldoet aan deze vacature. Wat houdt het werk in? Je werkt in het hoofdkantoor in Waregem, vlakbij de afrit in een mooie, moderne werkomgeving. Je speelt een centrale rol in de verwerking van aanvragen van onze klanten. Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor onze professionele klanten. Je functioneert als hun backoffice en staat hen bij in hun bestellingen en administratie. Je werkt samen met enkele andere collega's die op vandaag een hecht team vormen en klaar zijn om met open armen een nieuwe medewerker in hun groep op te nemen. Het team kenmerkt zich door hun positieve ingesteldheid, energieke karakter en iedereen trekt aan hetzelfde zeil. Er is ruimte voor initiatief en ideeën, je kan dus actief meedenken met het bedrijf. Door de goeie, familiale sfeer kent het bedrijf weinig verloop. Heb je interesse om te solliciteren voor deze job? Mail dan je CV door naar [email protected] en je wordt heel snel gecontacteerd.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

Zoek naar antwoorden van FREDDY LAMBERT in sociale netwerken
Look for responds of FREDDY LAMBERT in social networks

Lees alle opmerkingen voor FREDDY LAMBERT. Laat een reactie achter voor FREDDY LAMBERT. FREDDY LAMBERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FREDDY LAMBERT. Leave a respond for FREDDY LAMBERT. FREDDY LAMBERT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FREDDY LAMBERT op de google maps. Adres en contacten FREDDY LAMBERT
Location of FREDDY LAMBERT on the google maps. Address and contacts of FREDDY LAMBERT

Andere gerelateerde bedrijven als come FREDDY LAMBERT FREDDY LAMBERT: COIFFURE JEANNE | Oventje ('t) | JOHANN JENCHENNE | Espace rural | SVEN TUYTENS

Other related companies as FREDDY LAMBERT: COIFFURE JEANNE | Oventje ('t) | JOHANN JENCHENNE | Espace rural | SVEN TUYTENS

FREDDY LAMBERT is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FREDDY LAMBERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07446228027. Het bedrijf FREDDY LAMBERT bevindt zich op het adres: BEVERESTRAAT 47; 9700; OUDENAARDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 770,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 129,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Medische apparatuur, orthopedische artikelen and prothesen Fab. Producten gemaakt in FREDDY LAMBERT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FREDDY LAMBERT is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FREDDY LAMBERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FREDDY LAMBERT, openstaande posities, locatie van FREDDY LAMBERT op de kaart.

FREDDY LAMBERT is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is FREDDY LAMBERT, company assigned to the tax number BE07446228027. The company FREDDY LAMBERT is located at the address: BEVERESTRAAT 47; 9700; OUDENAARDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 770,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 129,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Medische apparatuur, orthopedische artikelen and prothesen Fab. Products created in FREDDY LAMBERT were not found.
The main activity of FREDDY LAMBERT is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of FREDDY LAMBERT is not available. You also can look at reviews of FREDDY LAMBERT, open positions, location of FREDDY LAMBERT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FREDDY LAMBERT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FREDDY LAMBERT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FREDDY LAMBERT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FREDDY LAMBERT, employees, financial statistics.