TEGELHANDEL J.V.C.

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • TEGELHANDEL J.V.C.
Private companiesBusiness Services • TEGELHANDEL J.V.C.

Contactgegevens TEGELHANDEL J.V.C.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TEGELHANDEL J.V.C.: address, phone, fax, email, website, opening hours

TEGELHANDEL J.V.C.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LIERSEBAAN 206; 2240; ZANDHOVEN, België

Telefoon (phone): 34857985 (+32-34857985) 34857985 (+32-34857985)

Fax (fax): +32 (87) 619-42-24 +32 (87) 619-42-24

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TEGELHANDEL J.V.C.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TEGELHANDEL J.V.C."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TEGELHANDEL J.V.C."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TEGELHANDEL J.V.C., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TEGELHANDEL J.V.C.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TEGELHANDEL J.V.C., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TEGELHANDEL J.V.C.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TEGELHANDEL J.V.C.
Products information TEGELHANDEL J.V.C.

BTW identificatienummer (tax): BE04020141601
Ondernemingsnummer: 2460906982
Hoofdstad (capital): 909,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 114,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction.

Product categorie (product category): Mat茅riaux de construction Gr

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TEGELHANDEL J.V.C.
(Get full report from official database of BE for TEGELHANDEL J.V.C.)

Aanvulling soorten activiteiten voor TEGELHANDEL J.V.C.
Addition kinds of activities for TEGELHANDEL J.V.C.

704102. Rooming huizen | Rooming houses
15419909. Renovatie, renovatie en reparatie: industriële gebouwen | Renovation, remodeling and repairs: industrial buildings
23390310. Sportkleding, dames | Sportswear, women's
34849908. Shotguns of shotgun onderdelen, 30 mm. | Shotguns or shotgun parts, 30 mm. and below
82499905. Restaurant operatie school | Restaurant operation school

Werken bij TEGELHANDEL J.V.C.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TEGELHANDEL J.V.C.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TEGELHANDEL J.V.C.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TEGELHANDEL J.V.C.. Looking for open vacancies in other companies

  • Productie medewerker 2 ploegen - FT of PT (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf in de regio van Oostkamp, zijn we momenteel op zoek naar productie medewerkers! We hebben mogelijkheden in: 2 ploegen (6u-14u en 14u-22u) PT (8u30-12u15 of 17u-20u48)

  • Verkoop - Bediende/verkoper DREAMLAND Lede (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende-verkoper ben je het aanspreekpunt voor jong en oud in de winkel. Enerzijds laat je de kinderen dromen over ridders en prinsessen, anderzijds begeleid je ouders in hun keuzes. Het aanbod van Dreamland wekt je enthousiasme los en zorgt ervoor dat je de laatste trends op de voet volgt. Daarnaast heeft u verschillende taken waaronder het aanvullen en op orde houden van de rayons, kassawerk en de decoratie van de winkel. Als je zelf vaststelt dat een taak efficiënter kan worden uitgevoerd, dan wordt er van je verwacht dat je deze verbetering zelf voorstelt en toepast. De OPSTART is voorzien vanaf begin oktober

  • HSEQ bediende (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Input van gegevens in het systeem. Je registreert nieuw personeel in het systeem, je houdt hun gegevens bij, je vult medische informatie van medische keuringen aan, waarbij nauwkeurigheid en punctualiteit zeer belangrijk zijn. - Je bereidt opstartdossiers van nieuwe arbeidskrachten voor en geeft hen een introductie. Je geeft presentaties aan nieuw personeel inzake veiligheid en kwaliteit. Dit gebeurt in het Engels en Nederlands. - Je trekt foto’s van schadegevallen op de terminal en registreert deze.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Alken (met dienstencheques) (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • huishoudhulp Berlare (BERLARE)

    Regio: BERLARE

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Danika is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit maken van de grootste familie van het Waas –en Denderland. Samen zorgen we voor een dienstverlening op maat waarin medewerkers graag werken en blijven en die een onmisbaar onderdeel van het leefcomfort van de klant vormt. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijkse onderhoud bij klanten thuis. Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit poetsen, maar kan aangevuld worden met licht huishoudelijke taken zoals : strijkwerk, koken en kleine boodschappen. Hou je met andere woorden van een vlekkeloze werkvloer en ben je een opgeruimd en gedreven iemand, dan is dit de job voor jou. Aarzel dus niet om onze collega te worden en geniet bij Danika van een zelf te kiezen urenpakket/werktijden met een juiste verloning, tal van extra voordelen en alle mogelijke ondersteuning om je verder in je job te bekwamen.

  • BIJVERDIENSTE HUISHOUDHULP TORHOUT EN OMSTREKEN(M/V) (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS ROESELARE

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerder gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag en op de nieuwjaarsreceptie en kan je elke 3 maanden de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. Wij zoeken mensen regio Roeselare alsook regio Torhout. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Stagiair HR Consultant voor werving en selectie van bedienden (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS AALST

    Type: Studentenjob

    Synergie Careers, divisie van Synergie Interim, legt de focus op het screenen van bedienden en kaderleden. Momenteel staat onze afdeling Aalst/Dendermonde open voor het begeleiden van een stagiair(e). Jouw takenpakket zal bestaan uit de volgende zaken: Zoeken naar kwalitatieve kandidaten op de jobsites Telefonisch screenen van kandidaten Bijwonen van interviews op kantoor met (op langere termijn) eventueel zelfstandig interviewen Administratieve verwerking van dossiers van kandidaten Afname en interpretatie van testen Posten van vacatures op de verschillende jobsites ....

  • Aanwerving Specialist (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: WORKPLACE OPTIONS

    Type: Vaste Job

    Workplace Options: Workplace Options (WPO) is ‘s werelds grootste aanbieder van geïntegreerde oplossingen voor het welzijn van medewerkers. We bieden kwalitatieve ondersteuning voor medewerkers en diensten voor de balans werk-privé, alsook wellnesscoaching, psychologische doorverwijzingen en advies over een reeks thema’s gaande van werkgerelateerde en persoonlijke stress tot geestelijke gezondheid en crisisondersteuning. Onze service centers bevinden zich in Raleigh (VS), Toronto (Canada), Londen (UK), Dublin (Ierland), Rijsel en Parijs (Frankrijk), Gent (België), Lissabon (Portugal), Bangalore (India), Tokio (Japan), Jakarta (Indonesië), Shanghai (China) en Singapore (Singapore). We bieden ondersteuning aan meer dan 58 miljoen werknemers bij 90.000 organisaties in meer dan 200 landen. In het kader van onze groei in de Benelux werven we een Senior Accountmanager aan. Beschrijving: Wij zoeken in ons servicecentrum van Gent een Aanwerving Specialist die deel uit zal maken van het team. Verantwoordelijkheden van de functie: Rekruteren van dienstverleners binnen het psychosociale veld, die ondersteuning dienen aan te bieden aan werknemers en hun gezinsleden, in het kader van allerlei psychologische problemen, of die training en coaching kunnen aanbieden. Rekruteren van juristen in kader van eerstelijns juridische vragen. Dit binnen een specifieke regio (Frankrijk, België, Nederland en Luxemburg) en eventueel daarbuiten. (Het globale wervingsgebied omvat alle locaties waar WPO actief is, momenteel 200 landen.) Opvolgen van de geleverde prestaties van de dienstverleners. Contactpunt zijn voor deze dienstverleners, correcte ondersteuning van en informatie verstrekken aan de dienstverleners. Koppelen van cliënten aan een geschikte dienstverlener. Contact opnemen met cliënten om contactdetails door te geven en dit in samenwerking met de klinische teams van WPO. Correct gebruik van het intern dataverwerkingssysteem.

  • Verantwoordelijke Aankoopdiensten (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Pauwels Consulting

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …) Opmaak van vergelijkende evaluaties Bijhouden van de TA contractmatrixen en RFQ lijsten Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …) Opvolging van toepassing en naleving van de contracten, in nauwe samenwerking met de Cost controller en de TA Coördinator Controle van de extra werkzaamheden voor de follow-up van de contract voorwaarden – hoeveelheden, poortlijsten,... Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie) Instaan voor tijdige beschikbaarheid van alle materialen voor de TA, volgens de TRA specs en richtlijnen Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van TRA Realisatie van lokale  en regionale aankopen en nagaan of sommige van deze lokale aankopen niet kunnen/moeten  uitgebreid worden naar RC- of groepsaankopen Bijdrage aan de analyse van de interne en externe kosten en kostenstrukturen van leveranciers Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de vastgelegde delegaties/bevoegdheden Bedrijfsprofiel: Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

  • Tweetalige (NL/FR) Management Assistant - Nossegem - DIRECT VAST CONTRACT (NOSSEGEM)

    Regio: NOSSEGEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Vaste Job

    Als HR Consultancy bedrijf, biedt onze klant diensten op maat aan in het kader van strategisch, organisatie- en HR advies, rekrutering, selectie en talentmanagement. De oplossingen die ze aanreiken, steunen op de nauwe samenwerking met onze klant, de kennis, de expertise en het teamwerk van onze consultants. Om tot een maximaal resultaat te komen, geloven ze in het samen investeren in een open en transparante lange termijn relatie, een partnership waarin wederzijds vertrouwen en verantwoordelijkheid de belangrijkste waarden zijn. Als geboren planner en organisator orkestreer je in het secretariaat de optimale werking van onze vestiging. Je staat in voor agendabeheer, regelt alle correspondentie en onderhoudt telefonische en rechtstreekse contacten met klanten en kandidaten. Je reageert alert op hun vragen en noden en zorgt voor een goede informatiedoorstroming naar de consultants. Je onthaalt dagelijks de kandidaten en begeleidt hen bij de opstart van hun testen. Meer concreet start je de testafname op en verzorg je de administratieve flow van afgewerkte rapporten naar onze opdrachtgevers. Verder beheer je de voorraad van kantoor- en onderhoudsmateriaal. Je werkt nauw samen met de Managing Consultant, alsook met het volledige team van consultants.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Account managers Abacus (Vlaanderen)

    Regio: Vlaanderen

    Bedrijf: Abacus Networks

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor elk bedrijf in België bestaat een Abacus-oplossing. Onze splinternieuwe afdeling biedt cloudtelefonie aan waarbij wij zowel op gebied van prijssetting als functionaliteit geen enkele concurrentie vinden. De klant bespaart dus niet alleen op telecomkosten, maar komt ook op gebied van IT op een veel functioneler niveau, door het programmeren van talloze opties. Als vertegenwoordiger van Abacus zit u samen met zaakvoerders, CEO's en directeuren. Wij screenen de klanten reeds op voorhand en ons professioneel callcenter legt de afspraken voor u vast. Wanneer u bij de afspraak aankomt bent u dus reeds zeker dat u er iets kunt betekenen. U word van A tot Z bijgestaan, voor zowel administratieve ondersteuning als opleiding. Daar onze afdeling (niet het product) in de opstartfase zit, zijn er serieuze doorgroeimogelijkheden en tijdens de opleiding, waarbij u ook meegaat naar de klant, verdient u reeds! Wij doen geen MLM en zijn dus niet op zoek naar tientallen verkopers maar kwalitatieve en presentabele vertegenwoordigers. Indien u word uitgekozen komt u vlak onder het management terecht waardoor de commissies erg hoog liggen. Wij gaan er namelijk van uit dat een gemotiveerde vertegenwoordiger een goeie vertegenwoordiger is!

Zoek naar antwoorden van TEGELHANDEL J.V.C. in sociale netwerken
Look for responds of TEGELHANDEL J.V.C. in social networks

Lees alle opmerkingen voor TEGELHANDEL J.V.C.. Laat een reactie achter voor TEGELHANDEL J.V.C.. TEGELHANDEL J.V.C. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TEGELHANDEL J.V.C.. Leave a respond for TEGELHANDEL J.V.C.. TEGELHANDEL J.V.C. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TEGELHANDEL J.V.C. op de google maps. Adres en contacten TEGELHANDEL J.V.C.
Location of TEGELHANDEL J.V.C. on the google maps. Address and contacts of TEGELHANDEL J.V.C.

Andere gerelateerde bedrijven als come TEGELHANDEL J.V.C. TEGELHANDEL J.V.C.: JOSEPH VAN OPPEN | IPROCO | P?NICHE | GARAGE ROOSA | R. SMETS

Other related companies as TEGELHANDEL J.V.C.: JOSEPH VAN OPPEN | IPROCO | P?NICHE | GARAGE ROOSA | R. SMETS

TEGELHANDEL J.V.C. is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TEGELHANDEL J.V.C., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04020141601. Het bedrijf TEGELHANDEL J.V.C. bevindt zich op het adres: LIERSEBAAN 206; 2240; ZANDHOVEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 909,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 114,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Mat茅riaux de construction Gr. Lijst met producten zijn Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction..
De hoofdactiviteit van TEGELHANDEL J.V.C. is Bedrijfsdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TEGELHANDEL J.V.C. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TEGELHANDEL J.V.C., openstaande posities, locatie van TEGELHANDEL J.V.C. op de kaart.

TEGELHANDEL J.V.C. is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is TEGELHANDEL J.V.C., company assigned to the tax number BE04020141601. The company TEGELHANDEL J.V.C. is located at the address: LIERSEBAAN 206; 2240; ZANDHOVEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 909,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 114,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Mat茅riaux de construction Gr. List of products are Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction..
The main activity of TEGELHANDEL J.V.C. is Business Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of TEGELHANDEL J.V.C. is not available. You also can look at reviews of TEGELHANDEL J.V.C., open positions, location of TEGELHANDEL J.V.C. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TEGELHANDEL J.V.C., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TEGELHANDEL J.V.C., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TEGELHANDEL J.V.C., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TEGELHANDEL J.V.C., employees, financial statistics.