COPINE

Contactgegevens COPINE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data COPINE: address, phone, fax, email, website, opening hours

COPINE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): WIDEUMONT-STATION 206; 6800; LIBRAMONT-CHEVIGNY, België

Telefoon (phone): 61255166 (+32-61255166) 61255166 (+32-61255166)

Fax (fax): +32 (84) 145-25-31 +32 (84) 145-25-31

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) COPINE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "COPINE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "COPINE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van COPINE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen COPINE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of COPINE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees COPINE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti COPINE
Products information COPINE

BTW identificatienummer (tax): BE06217132568
Ondernemingsnummer: 5333557128
Hoofdstad (capital): 304,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 641,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction.

Product categorie (product category): Mat茅riaux de construction Gr

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor COPINE
(Get full report from official database of BE for COPINE)

Aanvulling soorten activiteiten voor COPINE
Addition kinds of activities for COPINE

3829. Meet- en regelapparatuur, in ieder geval | Measuring and controlling devices, nec
22840103. Rayon draad | Rayon thread
35110206. Turbo-generatoren | Turbo-generators
36710217. Vacuüm buizen | Vacuum tubes
37649904. Raketmotoren, begeleide raketten | Rocket motors, guided missiles
59999922. Verkoop schuur | Sales barn
79220301. Amateur theatrale onderneming | Amateur theatrical company

Werken bij COPINE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in COPINE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor COPINE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for COPINE. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer service (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Dit is je takenpakket: Nauwgezette registratie van alle orders in het ERP-pakket (Navision). Aanspreekpunt voor de interne operationele dienst inzake de orders (telefonisch en via mail). Administratieve opvolging en verwerking van alle inkomende en uitgaande goederen. Opstellen en bijhouden van maandelijkse statistieken. Voorbereiding en controle van de facturatie. Invoeren van opdrachten van de verschillende manipulaties op de sites in ons ERP-systeem. Verwerken van de laad- en losrapporten voor de verschillende sites. Opvolgen van de stock. Rapporteren naar klanten en optreden als contactpersoon voor klanten bij problemen op de terminal (vnl. de weegbrug planners).

  • Carrosserie medewerker, omgeving Aarschot (GELRODE)

    Regio: GELRODE

    Bedrijf: Synergie Aarschot Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een garage in de omgeving van Aarschot zijn we op zoek naar een ervaren carrosserie medewerker. Het gaat om een voltijdse functie van maandag tot vrijdag.

  • Calculator (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je creatief met cijfers en ben je geïnteresseerd in financiële zaken? Wij hebben de ideale functie klaarliggen voor jou! Wat doe je? Je bestudeert het bestek wat betreft technische, wettelijke, veiligheidstechnische en financiële voorwaarden. Je maakt prijsaanvragen op naar leveranciers en onderaannemers ook sta je in voor de rekenkundig en planmatige controle. Je woont de plaatsbezoeken bij. Je verwerkt de offertes van onderaannemers of leveranciers en je becijfert de kostprijs van eigen fabrikaat. Je zorgt voor de juiste prijszetting van een project rekening houdend met de risico's, de vastgestelde eindtoeslag voor algemene bedrijfskosten, risicodekking en winst, de vooropgestelde uitvoeringsmethoden en uitvoeringstermijn, de werfinrichting,...

  • Orderpicker - Magazijnier (M/V) (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: ACTIEF DEINZE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Werk je graag als orderpicker en vind je fysiek werk een uitdaging? Dan is dit de vacature voor jou! Voor een bedrijf in Deinze zijn we op zoek naar een orderpicker/magazijnier met volgende taken: - Bestellingen klaarzetten op basis van bestelbonnen - Bepaalde pakketten kunnen erg zwaar zijn - Fysiek manueel werk

  • HUISHOUDHULP BEERZEL (BEERZEL)

    Regio: BEERZEL

    Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Beerzel zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • afwasser/keukenhulp (jobstudent september) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: RESTAURANT DE YOT

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor de afwas machinaal en je doet de mise-en-place.

  • Freelance boekhouding 0.5 à 1 dag/week (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: GLOBIUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ik ben op zoek naar administratieve en financiële ondersteuning onder de vorm van een freelance boekhouder (m/v/x) voor een halve dag tot 1 dag in de week, tijdelijk of permanent (overeen te komen). Facturatie, boeken van aankoopfacturen, BTW-aangifte, diverse boekingen, afschrijvingen, debiteurenbeheer, controle en rapportage,... Eventueel ook ingave van data voor de loonverwerking (via Acerta)

  • kinesitherapeut(e) (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: PRAKTIJK 72

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je wordt deel van ons multi-disciplinair team waarin je als kinesist(e) verantwoordelijk bent voor het behandelen van patiënten met verschillende pathologieën. Een mooie variatie tussen acute en chronische patiënten, in de praktijk of op huisbezoek. Het gaat om een zwangerschapsvervanging start begin februari tot mei. Uren in samenspraak met team.

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio ASSEBROEK/BRUGGE (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • onderhoud centrale verwarming sanitair (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: RENOVA-TECH

    Type: Zelfstandige activiteit

    onderhouden van centrale verwarming nieuwe of herstellen van ketels renoveren van woningen

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Flexijob zaalbediening (BERLARE)

    Regio: BERLARE

    Bedrijf: DE ZONNEVALLEI

    Type: Flexijob

    Op zoek naar een bijverdienste? Voor onze feestzaal in de Berlare zijn we op zoek naar zaalmedewerker/zaalmedewerkster voor in de week of in het weekend. Je staat in voor onderstaande taken: Verantwoordelijkheid bar serveren van gerechten ...

Zoek naar antwoorden van COPINE in sociale netwerken
Look for responds of COPINE in social networks

Lees alle opmerkingen voor COPINE. Laat een reactie achter voor COPINE. COPINE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for COPINE. Leave a respond for COPINE. COPINE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie COPINE op de google maps. Adres en contacten COPINE
Location of COPINE on the google maps. Address and contacts of COPINE

Andere gerelateerde bedrijven als come COPINE COPINE: HOFMAN | Lakis Ali | BOEKHANDEL ANNIE | Dethiege SPRL | M. DELFORGE

Other related companies as COPINE: HOFMAN | Lakis Ali | BOEKHANDEL ANNIE | Dethiege SPRL | M. DELFORGE

COPINE is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is COPINE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06217132568. Het bedrijf COPINE bevindt zich op het adres: WIDEUMONT-STATION 206; 6800; LIBRAMONT-CHEVIGNY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 304,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 641,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Mat茅riaux de construction Gr. Lijst met producten zijn Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction..
De hoofdactiviteit van COPINE is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van COPINE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van COPINE, openstaande posities, locatie van COPINE op de kaart.

COPINE is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is COPINE, company assigned to the tax number BE06217132568. The company COPINE is located at the address: WIDEUMONT-STATION 206; 6800; LIBRAMONT-CHEVIGNY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 304,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 641,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Mat茅riaux de construction Gr. List of products are Types de Mat茅riaux: Mat茅riaux de Construction..
The main activity of COPINE is Membership Organizations, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of COPINE is not available. You also can look at reviews of COPINE, open positions, location of COPINE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over COPINE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf COPINE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about COPINE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company COPINE, employees, financial statistics.