SHOE DISCOUNT

Contactgegevens SHOE DISCOUNT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SHOE DISCOUNT: address, phone, fax, email, website, opening hours

SHOE DISCOUNT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MINDERHOUTDORP 47; 2322; HOOGSTRATEN, België

Telefoon (phone): 33143462 (+32-33143462) 33143462 (+32-33143462)

Fax (fax): +32 (53) 403-23-30 +32 (53) 403-23-30

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SHOE DISCOUNT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SHOE DISCOUNT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SHOE DISCOUNT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SHOE DISCOUNT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SHOE DISCOUNT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SHOE DISCOUNT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SHOE DISCOUNT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SHOE DISCOUNT
Products information SHOE DISCOUNT

BTW identificatienummer (tax): BE05680725097
Ondernemingsnummer: 8882965087
Hoofdstad (capital): 126,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 837,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Types de Chaussures: Chaussures pour Dames, Chaussures pour Hommes, Pantoufles, Chaussures de Sport, Chaussures pour Enfants.

Product categorie (product category): Maroquinerie and articles de voyage. Chaussures

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SHOE DISCOUNT
(Get full report from official database of BE for SHOE DISCOUNT)

Aanvulling soorten activiteiten voor SHOE DISCOUNT
Addition kinds of activities for SHOE DISCOUNT

01190300. Oliekorrels | Oil grains
24119904. Stumping voor terpentijn of poeder productie | Stumping for turpentine or powder manufacturing
38240202. Tellers, revolutie | Counters, revolution
50399901. Luchtkanalen, plaatmetaal | Air ducts, sheet metal
73639904. Industriële hulpdienst | Industrial help service

Werken bij SHOE DISCOUNT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SHOE DISCOUNT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SHOE DISCOUNT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SHOE DISCOUNT. Looking for open vacancies in other companies

  • Teamleader contact center vestiging Gent (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met je collega-teamleaders ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een 50 tal klantenadviseurs. Samen met je team streef je ernaar de vooropgestelde doelstellingen inzake bereikbaarheid, productiviteit en kwaliteit te behalen. Als aanspreekpunt is het coachen, begeleiden, motiveren en enthousiasmeren van je team de grootste tijdsbesteding. Je rapporteert rechtstreeks aan de operationeel manager.

  • Lijnverantwoordelijke (Productie) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: GO4JOBS MELSELE VG.2050/U.

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als lijnverantwoordelijke, sta je na een intensieve opleidingsperiode, in voor; - Het opvolgen van het productieproces van A tot Z - Het ingeven en controleren van bestellingen - Het bedienen van de machines - Het oplossen van kleine technische storingen - Leidinggeven aan de productiemedewerkers, ... Kortom; je bewaart het overzicht over het hele proces.

  • Schoonmaak / afwas 12 uren per week (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een restaurant te Ieper zijn wij op zoek naar een parttime medewerker voor 12 uren per week. Je zal instaan voor schoonmaak restaurant en afwas.

  • Technisch commercieel bediende (LANDEN)

    Regio: LANDEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een technisch commercieel medewerker. Je zal instaan voor een productgroep schroefbladen die u van A tot Z dient op te volgen: - opmaken van offertes - klanten begeleiden en tewoord staan met eventuele vragen - klantenbestellingen opvolgen en deze doorgeven aan productie - Beheer van de planning zodat alles correct en tijdig wordt verwerkt - ... Het gaat om een binnendienstfunctie, al kan u ook sporadisch eens op klantenbezoek moeten gaan. Ben jij technisch aangelegd,zoek je een nieuwe uitdaging met de nodige doorgroeimogelijkheden en begeleiding? stuur dan zeker je CV naar [email protected]!

  • Huishoudhulp M/V - regio Hasselt (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Je staat in voor het schoonmaken van particuliere woningen. Af en toe kunnen er andere taken bijkomen zoals wassen en strijken. Met uitzondering kan de klant jou ook vragen om boodschappen te doen en eventueel maaltijden voor te bereiden.

  • JOBSTUDENTEN ZAALMEDEWERKER (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE KORENLEI TWEE

    Type: Studentenjob

    Restaurant Belwadi zoekt gemotiveerde studenten voor in de zaal. Je verzorgt de bediening in de zaal waar je de klanten onthaalt en de bestellingen opneemt. Daarnaast zorg je er ook voor dat de tafels netjes blijven.

  • Audit senior (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: VGD - Belgium

    Type: Vaste Job

    Let's talk about the job: Als audit senior ziet je werkweek er telkens anders uit, afhankelijk van de klant waar je ter plaatse auditwerkzaamheden uitvoert. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren in regio Antwerpen. In samenwerking met je collega's doorloop je het hele auditproces van de jaarrekening van A tot Z. Variatie in jouw takenpakket is dan ook verzekerd! Denk aan: Het uitvoeren van risicoanalyses en het opstellen van controleprogramma’s Het ter plaatse uitvoeren van controleprogramma’s ter nazicht van de jaarrekening van de klant Het schrijven van een bijhorend concluderend verslag Het assisteren bij wettelijke, eenmalige commissarisopdrachten, zoals een inbreng in natura of quasi-inbreng Het assisteren bij de opmaak van geconsolideerde staten, IFRS consolidaties, periodieke financiële rapportage, … Of je eerste kop koffie van de dag (of thee voor de liefhebbers) nu staat te dampen in een ultramoderne productiehal, een gekoelde magazijnomgeving of in je vertrouwde VGD-kantoor, je zal sowieso omringd worden door toffe collega’s die jou door en door steunen. Let's talk about you: Een teamplayer in hart en nieren die zich graag verdiept in de wereld van de Belgische ondernemer? In het bezit van een bachelor- of masterdiploma in een economische richting (Accountancy-Fiscaliteit, TEW, Handelsingenieur, Handelswetenschappen)? Niet aan je proefstuk toe met een eerste ervaring als auditor? Een doener mét gezond verstand en analytisch inzicht? Sociaal, vlot in de omgang met de ambitie om een echte adviseur te worden? Bij de pinken, inventief en 100 % betrouwbaar op alle vlakken? Open in het delen van kennis en toegewijd om klanten en VGD met jouw ideeën te inspireren? Let's talk about the benefits: Een voltijdse tewerkstelling (38u/w) van onbepaalde duur op een fijne, moderne werkplek in het bruisende Antwerpen Eén team waar iedereen op gelijke voet staat, elkaar met de voornaam aanspreekt en gaat voor eenzelfde doel Rechtstreekse en persoonlijke begeleiding door meer ervaren family members die je helpen groeien in je job De uitdaging om ondernemers te inspireren met deskundige kennis Tal van interne opleidingen en een eigen opleidingsbudget voor postgraduaten, IBR-opleidingen, seminaries, … om je eigen expertise te ontwikkelen Mogelijkheid om je verlof vrij in te plannen rekening houdend met elkaar en voorziene deadlines Loon en erkenning naar werken, inclusief bedrijfswagen en tankkaart Let's talk about joining: Jaloers op dit mooie familieplaatje en goesting om mee aan onze tafel te schuiven? Solliciteer nu, overtuig ons van jouw kwaliteiten en join the big family!

  • Klantenadviseur (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten

  • Teamleader (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: Konvert Interim Kortrijk Centrum

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een teamleader of een Verantwoordelijke planning en productiebeheer (m/v) die de dagelijkse lossingen of ladingen op een zo efficiënt mogelijke wijze coördineren en waardoor de heftruckchauffeurs hun werk kunnen uitvoeren en de administratieve flow goed loopt. Takenpakket: - Je stuurt de interne en de externe processen aan, zoals het verwerken van lossingen en ladingen in SAP, fysische controle van de goederen (schade, aantallen, productcorrectheid) en het alloceren van goederen (manuele sturing) - Je zorgt voor het aansturen en het plannen van het personeel - Je bespreekt vastgestelde fouten met de persoon in kwestie en in gezamenlijk overleg zoek je naar acties ter voorkoming - Je volgt de productiviteiten op - Je coördineert specifieke opdrachten op vraag van de klant - Je formuleert verbeteringsvoorstellen met betrekking tot de eigen afdeling zoals kwaliteitsvoorstellen, productiviteitsverbeteringen en veiligheidsvoorstellen - Je motiveert en je coacht het personeel

  • Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.

  • lesgever EHBO en/of Ergonomie (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: ACT NOW!

    Type: Zelfstandige activiteit

    wegens uitbreiding zijn we op zoek naar freelance lesgevers in het veld van eerstehulp/ brandbestrijding/ veiligheid/ preventie. Ben jij zelfstandige, heb je ervaring met lesgeven in deze materie, neem zeker contact op !

  • Bewakingsagent evenementen (M/V) (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: P.A.S. Security bvba

    Type: Werfreserve

    P.A.S. Security is een jong, dynamisch en groeiend bedrijf dat steeds op zoek is naar extra bewakingsagenten voor alle soorten evenementen (bv sport, festival, concerten,..enz.) Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van bewakingsdiensten op evenementen. Goederenbewaking, voor- en nabewaking, toegangscontrole, interventieploegen tijdens het evenement. Veiligheid primeert en wordt opgevolgd met evaluatiegesprekken en verslagen met klanten. Je observeert, rapporteert en maakt verslagen. Je gaat preventief te werk. Je bent steeds het aanspreekpunt naar de klant toe. Spreek deze functie je aan? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Tijdens een gesprek geven wij graag verdere toelichting. Hopelijk tot binnenkort!

Zoek naar antwoorden van SHOE DISCOUNT in sociale netwerken
Look for responds of SHOE DISCOUNT in social networks

Lees alle opmerkingen voor SHOE DISCOUNT. Laat een reactie achter voor SHOE DISCOUNT. SHOE DISCOUNT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SHOE DISCOUNT. Leave a respond for SHOE DISCOUNT. SHOE DISCOUNT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SHOE DISCOUNT op de google maps. Adres en contacten SHOE DISCOUNT
Location of SHOE DISCOUNT on the google maps. Address and contacts of SHOE DISCOUNT

Andere gerelateerde bedrijven als come SHOE DISCOUNT SHOE DISCOUNT: EUROPABANK | AUTO-HALL INDUSTRIE | Beve Promoties CVBA | SILOC | Quattro Benelux NV

Other related companies as SHOE DISCOUNT: EUROPABANK | AUTO-HALL INDUSTRIE | Beve Promoties CVBA | SILOC | Quattro Benelux NV

SHOE DISCOUNT is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SHOE DISCOUNT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05680725097. Het bedrijf SHOE DISCOUNT bevindt zich op het adres: MINDERHOUTDORP 47; 2322; HOOGSTRATEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 126,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 837,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Maroquinerie and articles de voyage. Chaussures. Lijst met producten zijn Types de Chaussures: Chaussures pour Dames, Chaussures pour Hommes, Pantoufles, Chaussures de Sport, Chaussures pour Enfants..
De hoofdactiviteit van SHOE DISCOUNT is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SHOE DISCOUNT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SHOE DISCOUNT, openstaande posities, locatie van SHOE DISCOUNT op de kaart.

SHOE DISCOUNT is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is SHOE DISCOUNT, company assigned to the tax number BE05680725097. The company SHOE DISCOUNT is located at the address: MINDERHOUTDORP 47; 2322; HOOGSTRATEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 126,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 837,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Maroquinerie and articles de voyage. Chaussures. List of products are Types de Chaussures: Chaussures pour Dames, Chaussures pour Hommes, Pantoufles, Chaussures de Sport, Chaussures pour Enfants..
The main activity of SHOE DISCOUNT is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of SHOE DISCOUNT is not available. You also can look at reviews of SHOE DISCOUNT, open positions, location of SHOE DISCOUNT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SHOE DISCOUNT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SHOE DISCOUNT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SHOE DISCOUNT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SHOE DISCOUNT, employees, financial statistics.