BUREAU ESPADON

Contactgegevens BUREAU ESPADON: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU ESPADON: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU ESPADON

Regio (region): N\A, België

Adres (address): TH. DECUYPERSTRAAT 161B52; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT, België

Telefoon (phone): 27626736 (+32-27626736) 27626736 (+32-27626736)

Fax (fax): +32 (71) 700-62-73 +32 (71) 700-62-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU ESPADON: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU ESPADON"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU ESPADON"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU ESPADON, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU ESPADON. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU ESPADON, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU ESPADON. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU ESPADON
Products information BUREAU ESPADON

BTW identificatienummer (tax): BE06973815917
Ondernemingsnummer: 9828887939
Hoofdstad (capital): 139,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 566,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in BUREAU ESPADON zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Marktonderzoekbureaus; Reclamebureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU ESPADON
(Get full report from official database of BE for BUREAU ESPADON)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU ESPADON
Addition kinds of activities for BUREAU ESPADON

275209. Publicatiedruk, lithografisch | Publication printing, lithographic
07230208. Rijstdroogdiensten | Rice drying services
20990703. Cracker-sandwiches, gemaakt van gekochte crackers | Cracker sandwiches, made from purchased crackers
25220203. Wandkasten, kantoor: behalve hout | Wallcases, office: except wood
37130210. Hoorlichamen | Hearse bodies
39520000. Loodpotloden en kunstgoederen | Lead pencils and art goods
50310201. Geëmailleerd tileboard | Enameled tileboard
80999903. Medische fotografie en kunst | Medical photography and art

Werken bij BUREAU ESPADON: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU ESPADON: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU ESPADON. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU ESPADON. Looking for open vacancies in other companies

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Junior Brand Manager (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Go4Jobs Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bloeiend bedrijf in Antwerpen centrum zijn we op zoek naar een junior brand/merchandising manager. Het bedrijf ontwerpt gadgets & promo materiaal op maat van de klant. Ze staan gekend voor hun creativiteit & hun out of the box-denken. Wat houdt deze geweldige functie in? Je start eerst als assistent van de managing director, van hem leer je de kneepjes van het vak. Zo groei je door naar je eigen projecten & je eigen klanten. Je staat in voor de sales, maar ook voor de creatieve kant. Je gaat op klantenbezoeken waarbij je een gedetailleerd bedrijfsprofiel schetst. (Wie is het bedrijf, wat doen ze, wat is hun doelgroep,....) Luisteren is dus zeer belangrijk! Je gaat netwerken, lunchen, .... er komt dus ook avondwerk bij kijken. Hiervan maak je een pitchboek & werk je ideeën uit voor gadgets & merchandising op maat. Wat denk je? Klinkt fantastisch toch?! Wie zoeken we? Iemand creatief, je denkt mee met je klanten en werkt ideeën uit. Je bent trendgevoelig. Nieuwe trends volg je op de voet! Instagram, pinterest, facebook,... je hebt overal een account. Jouw commerciële skills zijn ideaal voor deze functie, je bent persoonlijk & geen 'gladde verkoper'. Je bent flexibel & hebt geen 9 to 5 mentaliteit. Een rijbewijs B heb je op zak. Ons hoofdkantoor zit in Nederland, waar jij dus ook 1x per week moet gaan samenwerken met de andere top collega's! Uiteraard voorzien we daar alles voor jou, zelfs eten & een overnachting indien nodig. Verder zoek je een job op lange termijn en wil je mee je schouders onder een groeiend bedrijf zetten. Spreekt deze vacature jou volledig aan? Stuur dan snel je cv door naar [email protected] Heb je nog vragen? Bel ons op het nummer 03 612 55 50 Hopelijk tot snel!

  • heftruckchauffeur 2 ploegen (HEULE)

    Regio: HEULE

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in kunststofverwerking zijn we op zoek naar een heftruckchauffeur, de rechterhand van de ploegchef: je bent verantwoordelijk voor het overzicht over 23 machines. je waakt over de orde, netheid en veiligheid. Je staat in voor het aanvullen van de borden aan elke machine. afvoeren een aanvoeren van paletten en containers, karton, grondstoffen, kleurstoffen,... aflossing van de pauzes. voorbereiden en uitvoeren van de ploegwissels. printen van etiketten en registeren in Axapta. uitvoeren van kleurwissels samen met operator.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Balen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP (M/V) DRONGEN (deeltijds - zelf te kiezen) (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • JOBSTUDENT SCHOONMAAK REGIO HASSELT (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn opzoek naar studenten die beschikbaar zijn tijdens de zomer ( juli, augustus en september). Jouw taken: Verantwoordelijk voor het algemeen onderhoud Schoonmaak van verschillende ruimtes Afwisselend takenpakket Je werkt zelfstandig Je maakt gebruik van verschillende materialen

  • JOBSTUDENTEN TRAITEURZAAK (ROLLEGEM)

    Regio: ROLLEGEM

    Bedrijf: DUBRUL

    Type: Studentenjob

    Voor onze traiteurszaak gevestigd in Rollegem gaan we op zoek naar studenten die elke zaterdag kunnen komen werken. U bedient de klanten, houdt de toonbank proper en springt bij waar nodig. De werkuren zijn: van 8u-12u45 en 13u45-17u elke zaterdag. Indien je ook kan werken in de vakanties is dat een pluspunt.

  • Jobstudenten horeca (m/v) - regio Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een Spaans restaurant in het centrum van Tongeren, zijn we op zoek naar jobstudenten voor de afwas als voor de bediening.

  • Projectmanager Marketing Colruyt (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Colruyt heeft heel wat klanten en allemaal zijn ze anders. Ons marketingteam zorgt ervoor dat we elk van hen op de juiste manier bereiken met het juiste aanbod. Als projectmanager ondersteun je de marketingdirectie om al deze projecten om te zetten naar werkelijkheid. Een marketeer brieft je over de marketingprojecten en daarna neem jij de rol op van coördinator: je brengt structuur in het project, stelt een projectteam samen en houdt de doelstelling, het budget en de timings in de gaten. Zo breng je samen met het team alles tot een goed einde en implementeer je de strategie. Daarnaast werk je mee aan kleinere projecten binnen marketing. Je kruipt dan in de huid van een marketeer, denkt inhoudelijk mee en neemt beslissingen over de te volgen richting en de realisatie van het project. Daarna coördineer je het project en zorg je dat het van a tot z uitgevoerd wordt. Ten slotte zorg je voor een evaluatie en trek je conclusies voor de toekomst. Ook marketingprocessen analyseren en knelpunten signaleren is een deel van je job. Je zoekt mee naar oplossingen en verdedigt je ideeën bij de juiste stakeholders, zodat het proces zo snel mogelijk geoptimaliseerd kan worden. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle.

  • Head Care (hoofd bewonerszorg) te Ranst (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    De Head Care coördineert de verschillende care departementen (Paramedische & verpleegkundige dienst). Je garandeert een kwalitatieve zorg voor alle bewoners. Onze groep is voor woonzorgcentrum Millegem te Ranst op zoek naar een enthousiaste collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving Als Head Care maak je deel uit van het lokale managementteam en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Samen met je collega's head hospitality en head administration ben je de spil van de organisatie en sta je mee in voor het bieden van een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie. Je coördineert en superviseert de zorgverlenende diensten Je staat in voor de controle van de zorgverlening en zorgt ervoor dat de kwaliteitsnormen voorgeschreven door onze groep worden gerespecteerd Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams Je volgt verschillende personeelsgerelateerde materies op Je waakt erover dat je teams respectvol omgaan met residenten en hun familie, dat ze naar hen luisteren en dat ze tegemoet komen aan hun wensen Je staat garant voor de goede overdracht van alle noodzakelijke informatie Je coördineert en controleert de registratie van observaties en veranderingen betreffende onze residenten, je waakt erover dat de verpleegkundige dossiers nauwgezet up-to-date worden gehouden In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget van jouw afdelingen

  • Business Controller - op zoek naar een nieuwe stap na audit? (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Wil je proeven van een job als controller in een productieonderneming? Wees er snel bij en solliciteer nu! Een productiebedrijf in regio Melle is dankzij hun zeer sterke groei op zoek naar een business controller die de rechterhand van de CFO wordt. Deze bruisende onderneming is een pionier in hun vak en wenst hun marktpositie verder te versterken. Functieomschrijving: Instaan voor; opmaken van managementrapportering kostprijsberekening van de productie marge- en product analyse, KPI's, Cost controlling budgettering, forecasting,… Financiële rapportage Optimaliseren van productieprocessen

  • HR Officer (m/v) (LAUWE)

    Regio: LAUWE

    Bedrijf: JET IMPORT

    Type: Vaste Job

    Als HR Officer zorg je mee voor de verdere professionalisering van de verschillende HR processen en werk je in tandem met de HR Business Partner op diverse HR domeinen en –vraagstukken. Je werkt op uiteenlopende “softe” HR gebieden, waarbij rekrutering en selectie de eerste focus is. Je zal instaan voor : · Het talent sourcing proces van A tot Z; na het opstellen van een wervende vacaturetekst en de definiëring van de juiste rekruteringsmethode, beheer je eveneens de instroom en sta je in voor de eerste selectie (zowel telefonische screening als 1e interviews), waarbij je geschikte kandidaten vervolgens intern voorstelt en voor hen het eerste aanspreekpunt blijft doorheen het volledige rekruteringsproces. · Het uitrollen van onze employer branding strategie · De verdere fine-tuning en coördinatie van het onboardingproces · Het ondersteunen van de HR-Business Partner en de leidinggevenden bij de implementatie van het opleidingsplan en evaluatie van de medewerkers

Zoek naar antwoorden van BUREAU ESPADON in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU ESPADON in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU ESPADON. Laat een reactie achter voor BUREAU ESPADON. BUREAU ESPADON bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU ESPADON. Leave a respond for BUREAU ESPADON. BUREAU ESPADON on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU ESPADON op de google maps. Adres en contacten BUREAU ESPADON
Location of BUREAU ESPADON on the google maps. Address and contacts of BUREAU ESPADON

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU ESPADON BUREAU ESPADON: FRANS KROONEN | COIFFURE CHRISTEL | TRANSFERT | Bruskin Jean-Paul | M. H. MOERENS

Other related companies as BUREAU ESPADON: FRANS KROONEN | COIFFURE CHRISTEL | TRANSFERT | Bruskin Jean-Paul | M. H. MOERENS

BUREAU ESPADON is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU ESPADON, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06973815917. Het bedrijf BUREAU ESPADON bevindt zich op het adres: TH. DECUYPERSTRAAT 161B52; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 139,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 566,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Marktonderzoekbureaus; Reclamebureaus. Producten gemaakt in BUREAU ESPADON zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU ESPADON is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU ESPADON is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU ESPADON, openstaande posities, locatie van BUREAU ESPADON op de kaart.

BUREAU ESPADON is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU ESPADON, company assigned to the tax number BE06973815917. The company BUREAU ESPADON is located at the address: TH. DECUYPERSTRAAT 161B52; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 139,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 566,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Marktonderzoekbureaus; Reclamebureaus. Products created in BUREAU ESPADON were not found.
The main activity of BUREAU ESPADON is Services, Not Elsewhere Classified, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU ESPADON is not available. You also can look at reviews of BUREAU ESPADON, open positions, location of BUREAU ESPADON on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU ESPADON, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU ESPADON, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU ESPADON, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU ESPADON, employees, financial statistics.