Managment Consulting Leuven NV

Contactgegevens Managment Consulting Leuven NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Managment Consulting Leuven NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Managment Consulting Leuven NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): De Vunt 13 3220 Holsbeek, België

Telefoon (phone): 16 (+32-16) 16 (+32-16)

Fax (fax): 16 (+32-16) 16 (+32-16)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Managment Consulting Leuven NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Managment Consulting Leuven NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Managment Consulting Leuven NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Managment Consulting Leuven NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Managment Consulting Leuven NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Managment Consulting Leuven NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Managment Consulting Leuven NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Managment Consulting Leuven NV
Products information Managment Consulting Leuven NV

BTW identificatienummer (tax): BE01329315185
Ondernemingsnummer: 3570251464
Hoofdstad (capital): 863,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 480,000 EUR
Werknemers (employees): 16 to 25
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Management consulting

Product categorie (product category): Management Consulting

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Managment Consulting Leuven NV
(Get full report from official database of BE for Managment Consulting Leuven NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Managment Consulting Leuven NV
Addition kinds of activities for Managment Consulting Leuven NV

3363. Aluminium sterven gietstukken | Aluminum die-castings
502300. Woninginrichting | Homefurnishings
632100. Ongeval- en ziektekostenverzekering | Accident and health insurance
17420100. Gips- en gipswerk | Plaster and drywall work
22530301. Badjassen, breien | Bathrobes, knit
27540702. Enveloppen: gravure printing | Envelopes: gravure printing
36479904. Mistlampen | Fog lights
50399907. Flue linings | Flue linings
65120400. Woningoperatie, pieren en dokken | Property operation, piers and docks
79110100. Danszalen diensten | Dance hall services

Werken bij Managment Consulting Leuven NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Managment Consulting Leuven NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Managment Consulting Leuven NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Managment Consulting Leuven NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Automecanicien Amerikaanse wagens (M/V) (BORSBEEK)

    Regio: BORSBEEK

    Bedrijf: XTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in regio Borsbeek zijn we op zoek naar een ervaren en gemotiveerde "automecanicien" voor nieuwe en tweedehands Amerikaanse wagens. Je hebt minstens enkele jaren ervaring in een garage. Het is belangrijk dat je zelfstandig kan werken en over de nodige technische kennis en ervaring beschikt. Je hebt al enkele jaren ervaring met klein en groot onderhoud, de voorbereiding van een technische keuring en het oplossen van kleine storingen. Je schrikt er daarnaast niet voor terug om een distributieriem te vervangen, lichten af te stellen, remschijven en -blokken te vervangen, banden te wisselen en dat allemaal zowel op nieuwe als tweedehandswagens.

  • Magazijnier dagwerk VAST (m/v) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant, actief binnen de metaalindustrie (silobouw), kijkt momenteel uit ter vervanging naar een magazijnier voor vaste indienstname. Hierbij haal je de bestelling van de klanten uit de rekken en plaatst deze klaar in de laadruimte. Je verplaatst de ladingen van de laadzone naar de rekken: je kan dubbele paletten in de hoogste rekken plaatsen. Het invullen van de stockdocumenten dient steeds correct te gebeuren nl: ingave lotnummers, grondstoffen en hoeveelheden.

  • Orderpicker me doorgroeimogelijkheden (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als orderpicker sta je in voor het manueel picken van medicijnen volgens de bestelorders. Je helpt ook mee met het aanvullen van de automatische pickingmachine. Je werkt in de vaste namiddagploeg van 11u15-19u30. Deze vacature biedt de mogelijkheid om door te groeien naar een meer verantwoordelijke functie. Je zou gedeeltelijk de verantwoordelijkheid van het magazijn op jou nemen.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO GENTBRUGGE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Productiemedewerker - jobstudent (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: Start People Antwerpen GT RETAIL

    Type: Studentenjob

    Mogelijke taken: inpakken van afgewerkte producten etiketteren van dozen stapelen van dozen op paletten de controle van het eindproduct op datum en etiket ontvangen, controleren en stockeren van inkomende goederen beveiligen, labelen en verpakken van bestellingen rolcontainers vullen voor transport, manueel laden en lossen van trailers orderpicking met een scanner het schoonhouden van jouw werkplek het sorteren van afval- en restproducten Voor dit sollicitatietraject vragen we 45 minuten van je tijd. Hoe ziet jouw sollicitatietraject eruit? 1.In een korte e-learning vertellen we je graag eerst wat meer over Replace en de bedrijven waar je kan gaan werken. Op basis van die informatie kan je alvast jouw voorkeur doorgeven. 2.Daarna stellen we jou enkele vragen om na te gaan of je voldoet aan de basisvoorwaarden voor een tewerkstelling via Replace. 3.Als je in aanmerking komt, willen we graag via een e-testing te weten komen wat jouw kennis is over de hygiëneregels in de voedingssector. Na het positief doorlopen van deze stappen kan je jezelf inplannen voor een infosessie in het Start People kantoor te Tessenderlo. Tijdens deze infosessie krijg je nog meer informatie over het Replace-traject en peilen we naar jouw motivatie. Indien je dan nog steeds interesse hebt, krijg je via e-learning nog meer informatie over het bedrijf waar jij verkiest te werken. Je kan NU onmiddellijk van start gaan met het sollicitatietraject door te klikken op onderstaande link: https://lms.entrili.com/lets-go/2801a314df82197fa3f4127103dd452d

  • Metselaars (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: VEILIGHEID ADVIESBUREAU VAB

    Type: Vaste Job

    Je voert metselwerken uit in projecten, zowel voor nieuwbouw als voor renovatie.

  • Liftmonteur met ervaring (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: VEROLIFT

    Type: Vaste Job

    Als liftmonteur ben je verantwoordelijk voor de installatie van onze nieuwe huisliften, liften en platformen. De installatie wordt uitgevoerd volgens onze kwalitatieve werkmethode en afwerkingsregels binnen Verolift. Je werkt steeds samen met een assistent monteur en je bent een back-up voor elkaar. Je inspireert elkaar om jullie kennis te vergroten en die met elkaar te delen. Door je ervaring: Ben je in staat om opleiding te geven aan je assistent monteur zodat deze ook kan doorgroeien binnen Verolift. Werk je liften af met zin voor detail, afwerking en hoge kwaliteit. Los je problemen op een zelfstandige manier op. Kwaliteit Kwaliteit dragen wij hoog in het vaandel. Hierdoor is het belangrijk dat de bestaande procedures gevolgd worden. Je zorgt ervoor dat de liftinstallatie volgens onze hoge kwaliteitseisen worden gemonteerd. Veiligheid Je zorgt voor het waarborgen van de veiligheid op de werkvloer zowel voor je assistent monteur als derden. Je voert regelmatig controles uit ter opvolging van veilig werken. Algemeen Je werkt nauw samen met de teamleader mechanische montage. Jullie vormen een hecht team en werken jullie nauw samen en deel je kennis met elkaar. Door je aanpak op vlak van montage zorgt jouw functie ervoor dat de betrouwbaarheid van de installatie onberispelijk is.

  • Metaalbewerker - kleine fijne projecten op maat (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: vind! Ieper

    Type: Vaste Job

    Je maakt volgens plan de gevraagde stukken (fijn maatwerk). Je bewerkt het metaal zoals gevraagd: plooien, snijden, rollen, lassen, ponsen, ... .

  • Chauffeur CE (LUBBEEK)

    Regio: LUBBEEK

    Bedrijf: Talentus Leuven

    Type: Vaste Job

    U staat in voor het transport van bouwmaterialen of afvalresten.

  • Plaatser aluminium ramen (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Als plaatser voor ramen en deuren sta je in voor : - Het uitbreken van oude ramen en deuren; - Het plaatsen van ramen en deuren in aluminium, schuiframen, vouwwanden, beglazing, zonnewering, verluchtingen, rolluiken.. - de afwerking van ramen met MDF of gyproc dagkanten.

  • Argenta - Operationeel Beheerder (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Technische Expert (M/V) STRUCTUREEL EN EFFICIENT PROBLEMEN IDENTIFICEREN, OPLOSSEN EN ONDERHOUDEN Wie zijn wij & wat zal je doen In de rol van expert ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van applicatie beheerders en experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van hedendaagse ontwikkelingstools, Unix/Linux kennis, inzicht in netwerken Uitstekend kunnen coördineren en organiseren van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint, BI tools Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties...) is een must Wat bieden wij een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein; een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen; een vast contract van onbepaalde duur; een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen...

  • Halian - .NET Developer Full Stack (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We zijn op zoek naar een .NET Developer voor onze klant De duur van de missie is één jaar geleden Merelbeke.     Vind de informatie hieronder  Je staat in voor het ontwikkelen en aanpassen van webapplicaties en desktopapplicaties, dit zowel binnen project-, onderhoud- als incidentwerking.  Je zal deel uitmaken van een DevFactory of een Applicaties Team, deze teams werken op een Agile manier.   Je zal multifunctioneel ingeschakeld worden op front- en backend ontwikkelingen over de gehele portfolio van applicaties.   Maar vooral binnen .NET ontwikkelingen die plaatsvinden binnen het team van "Applicaties Asset Manangement" waarbij je zal in geschakeld worden in de ontwikkeling van de applicatie die instaat voor het beheer van openbare verlichting en onze bovengrondse assets.   Taken Je schrijft, test (unit tests) en documenteert je ontwikkelingen.  Je hebt ervaring met het designen van software, waarbij je ervaring hebt met het implementeren van design patterns  Je houdt hierbij rekening met ontwikkelingsrichtlijnen en de interne IT-standaarden. Je werkt aan het technisch ontwerp en het ontwikkelen van de oplossing. Je bent in staat om problemen om te zetten in concrete oplossingen. Je werkt actief aan de kennisborging en kennisoverdracht naar je collega's. Je werkt nauw samen met de collega's binnen het ontwikkelteam en alle betrokkenen. Je communiceert met de verschillende betrokken partijen waaronder de service desk, projectleiders, infrastructuurbeheerder, en de hiërarchie. Je ondersteunt collega ontwikkelaars bij het ontwikkelen en het zoeken naar een optimale oplossing. Je werkt mee aan de inschatting en planning van de ontwikkelactiviteiten.    Profiel Je hebt een sterk analytische geest en beschikt over didactische kwaliteiten Doorgedreven kennis van de gebruikte technologieën en tools (aangetoond in de CV van de voorgestelde kandidaat): Uitgebreide en diepgaande kennis van de VB.NET en C#.NET ontwikkelingsomgevingen. ASP.NET 4.5 & MVC 5 ervaring gebruik makend van C# WCF HTML5, JavaScript, JQuery, CSS Sass en Less Doorgedreven kennis Unit testing is een must ! Database servers MS SQL Server 2008-2012, Oracle 11 Visual Studio 2015 en Team Foundation Server 2015 Toad / SQL Server Management Studio Coded UI Testing  CSS JavaScript - Bootstrap  Ervaring: Je hebt ervaring als developer in dezelfde technische omgeving. Je hebt ervaring met ASP.NET, C#. Je hebt ervaring binnen een procesgestuurde organisatie op basis van de ITIL proceswerking. Je hebt ervaring met projectwerking en methodologieën, voornamelijk Agile (Kanban & Scrum) werking. Je hebt ervaring in het bouwen van asset management Vaardigheden: Je beschikt over een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen. Je gaat grondig en zeer nauwkeurig tewerk. Je hebt een grote verantwoordelijkheidszin en kan zelfstandig werken. Perfecte mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands   Vaardigheden geselecteerd  Vaardigheid   -   Gevraagd   -   Type antwoord Implementatie en werken met designpatterns Medior (5,00 jaar) Aantoonbare ervaring met de agileprincipes Medior... ...

Zoek naar antwoorden van Managment Consulting Leuven NV in sociale netwerken
Look for responds of Managment Consulting Leuven NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Managment Consulting Leuven NV. Laat een reactie achter voor Managment Consulting Leuven NV. Managment Consulting Leuven NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Managment Consulting Leuven NV. Leave a respond for Managment Consulting Leuven NV. Managment Consulting Leuven NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Managment Consulting Leuven NV op de google maps. Adres en contacten Managment Consulting Leuven NV
Location of Managment Consulting Leuven NV on the google maps. Address and contacts of Managment Consulting Leuven NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Managment Consulting Leuven NV Managment Consulting Leuven NV: ART BOOK COMPANY | Micro Select | Licht & co | BUIZINGEN SPORTIEF | FRITUUR

Other related companies as Managment Consulting Leuven NV: ART BOOK COMPANY | Micro Select | Licht & co | BUIZINGEN SPORTIEF | FRITUUR

Managment Consulting Leuven NV is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Managment Consulting Leuven NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01329315185. Het bedrijf Managment Consulting Leuven NV bevindt zich op het adres: De Vunt 13 3220 Holsbeek. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 16 to 25 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 863,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 480,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Management Consulting. Lijst met producten zijn Management consulting.
De hoofdactiviteit van Managment Consulting Leuven NV is Bouwmaterialen, Hardware, Tuinbenodigdheden, en Mobiele Home Dealers, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Managment Consulting Leuven NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Managment Consulting Leuven NV, openstaande posities, locatie van Managment Consulting Leuven NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Managment Consulting Leuven NV is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is Managment Consulting Leuven NV, company assigned to the tax number BE01329315185. The company Managment Consulting Leuven NV is located at the address: De Vunt 13 3220 Holsbeek. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 16 to 25 employees work in this company. Capital - 863,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 480,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Management Consulting. List of products are Management consulting.
The main activity of Managment Consulting Leuven NV is Building Materials, Hardware, Garden Supply, and Mobile Home Dealers, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Managment Consulting Leuven NV is not available. You also can look at reviews of Managment Consulting Leuven NV, open positions, location of Managment Consulting Leuven NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Managment Consulting Leuven NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Managment Consulting Leuven NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Managment Consulting Leuven NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Managment Consulting Leuven NV, employees, financial statistics.