PVO ORGANISATIEBURO

Contactgegevens PVO ORGANISATIEBURO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PVO ORGANISATIEBURO: address, phone, fax, email, website, opening hours

PVO ORGANISATIEBURO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Beverlaai 3; 8500; Kortrijk, België

Telefoon (phone): 056 21 00 98 (+32-056 21 00 98) 056 21 00 98 (+32-056 21 00 98)

Fax (fax): 056 21 00 98; 056 21 10 87 (+32-056 21 00 98; 056 21 10 87) 056 21 00 98; 056 21 10 87 (+32-056 21 00 98; 056 21 10 87)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PVO ORGANISATIEBURO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PVO ORGANISATIEBURO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PVO ORGANISATIEBURO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PVO ORGANISATIEBURO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PVO ORGANISATIEBURO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PVO ORGANISATIEBURO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PVO ORGANISATIEBURO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PVO ORGANISATIEBURO
Products information PVO ORGANISATIEBURO

BTW identificatienummer (tax): BE05977355957
Ondernemingsnummer: 1155181884
Hoofdstad (capital): 585,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 134,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in PVO ORGANISATIEBURO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PVO ORGANISATIEBURO
(Get full report from official database of BE for PVO ORGANISATIEBURO)

Aanvulling soorten activiteiten voor PVO ORGANISATIEBURO
Addition kinds of activities for PVO ORGANISATIEBURO

265501. Vezelspoelen, buizen en kegels | Fiber spools, tubes, and cones
274101. Kunstkopie en posteruitgeverij | Art copy and poster publishing
20839906. Tarwe mout | Wheat malt
22620203. Brandbestendig afwerking: kunstmatige en zijden breedweefsel | Fire resistance finishing: manmade and silk broadwoven
27960102. Platen en cilinders voor rotogravure printen | Plates and cylinders for rotogravure printing
35450208. Machine messen, metaalbewerking | Machine knives, metalworking
54519900. Zuivelproducten winkels, nec | Dairy products stores, nec

Werken bij PVO ORGANISATIEBURO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PVO ORGANISATIEBURO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PVO ORGANISATIEBURO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PVO ORGANISATIEBURO. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelmedewerker pralines m/v (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Start People Menen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn voor een pralinewinkel in Menen op zoek naar een winkelmedewerker voor de periode van 12/11 tem de eerste week van januari. Vóór de start van deze periode, krijgt u eerst een interne opleiding in de winkel.

  • Customer Service Key Account Beheerder (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM BORNEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    • je bent binnen het bedrijf het aanspreekpunt tussen de aan jou toevertrouwde major account(s) en de eigen DSV operationele diensten • je bent degene die zorgt voor de registratie van de transportorders, bewerkt en verwerkt deze en waakt over een stipte uitvoering ervan • de verwachtingen van jouw klanten breng je op een correcte en professionele manier over naar de operationele diensten • het onderhandelen met klanten en operations om tot aanvaardbare oplossingen te komen is voor jou geen probleem • Je behandelt klachten professioneel • je meet en evalueert regelmatig de kwaliteit van onze performantie en rapporteert deze aan jouw klanten via ons eigen softwarepakket • je functioneert in een team en waakt ook over andere klanten als back-up aanspreekpunt

  • hout bewerker (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar een toffe medewerker met een passie voor hout die onze collega’s kan versterken in allerlei soorten verbouwingen en renovatiewerken (klein en groot Functieomschrijving - Bouw van woningen in houtskelet (nieuwbouw en renovatie) - Timmeren van dakconstructies en dak- of woninguitbreidingen. - Afwerking ruwbouw binnen en buiten (plaatsen gyproc, gevelbekleding, houten terrassen,…) - Laden en lossen van materialen

  • VERKOPER/ ASSISTENT ZAAKVOERDER (MEERBEKE)

    Regio: MEERBEKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouwtakenpakket zal bestaan uit 2 grote luiken: VERKOOP Als echte mensenkenner kan je overweg met een gevarieerde waaier aan klanten. Je weet techniek en strategie toe te passen op een gemoedelijke manier. Je adviseert begeleidt en sluit af. Als verkoper –assistent zaakvoerder zorg je ervoor dat jij de klant zijn vertrouwenspersoon wordt en dat hij geregeld terugkeert naar ‘jouw' filiaal. In deze functie heb je uiteraard ook oog voor de projecten in jouw streek. Andere verkopers zullen beroep doen op jou voor tips bij een veeleisende klant. Door een commerciële teamgeest te creëren weet jij steeds de verkoopcijfers te behalen. ASSISTENT ZAAKVOERDER Je ondersteunt de zaakvoerder en kan hem ook tijdelijk vervangen. In deze verantwoordelijkheid krijg je proactief zicht op wat er in Etceterra moet gebeuren en je begeleidt het behalen van het resultaat. Je kan administratief je mannetje staan evengoed aansturend als uitvoerend. Je werkt rechtstreeks samen met 5 bedienden en 3 arbeiders.

  • Tankneutralisator / chauffeur C | Regio Lincent | Frans (LINCENT)

    Regio: LINCENT

    Bedrijf: Synergie Sint-Truiden Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als tankneutralisator: Sta je samen met je collega in voor het buiten gebruikstellen van mazouttanks bij particulieren en bedrijven Sta je in nauw contact met onze klanten Stel je een mazouttank buiten dienst volgens een bepaald stappenplan

  • chauffeur CE (HERFELINGEN)

    Regio: HERFELINGEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de job van vrachtwagenchauffeur CE zal je instaan voor het vervoer van auto-onderdelen in de vaste nacht. Zal je ingeschakeld worden bij het laden en lossen van de goederen. Vul je de vereiste documenten in en hou je deze bij. Controleer je de lading ook tijdens het laden en lossen. Hou je je strikt aan de verkeersreglementen en aan de verofdeningen inzake rij- en rusttijden.

  • Jobstudenten bediening charcuterie (WIEKEVORST)

    Regio: WIEKEVORST

    Bedrijf: Konvert Interim Lier

    Type: Studentenjob

    Voor een grootwarenhuis te Heist-op-den-Berg zoeken wij een persoon die klantvriendelijk de mensen wil verder helpen aan de afdeling charcuterie. Je werkt hiervoor hygiënisch en zorg voor een nette uitstalling van de vleesproducten. Na de werkuren sta je in om de producten in de koelcel te plaatsen ook weer op een hygiënische manier.

  • Veiligheidscoördinator NIV. I (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Teqoia Antwerpen

    Type: Vaste Job

    De Veiligheidscoördinator dient volgende taken uit te voeren : Hij moet erop toezien dat de bouwdirectie-ontwerp tijdens de ontwerp-, studie- en uitwerkingsfase van het ontwerp, de algemene preventiebeginselen in acht neemt bij de bouwkundige, technische of organisatorische keuzen, in verband met de planning van de verschillende werken of werkfasen die tegelijkertijd of na elkaar plaatsvinden evenals bij de raming van de duur van de verwezenlijking van deze verschillende werken of werkfasen. Hij stelt het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan op, en neemt er de keuzen, bedoeld in artikel 17 van de wet in op, alsook de voor de veiligheid en de gezondheid kritieke fasen waarop de coördinator-verwezenlijking tenminste op de bouwplaats aanwezig moet zijn. Hij past het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan aan, bij elke wijziging aangebracht aan het ontwerp. Hij maakt de elementen uit het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan over aan de tussenkomende partijen voor zover deze elementen hen betreffen. Hij adviseert de opdrachtgevers inzake de overeenstemming van het document gevoegd bij de offerte, bedoeld in artikel 30, tweede lid 1°, met het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan en stelt hen in kennis van eventuele niet-overeenstemmingen. Hij opent het coördinatiedagboek en postinterventiedossier, houdt ze bij en vult ze aan Hij draagt het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan, het coördinatiedagboek en het postinterventiedossier over aan de opdrachtgevers en stelt die overdracht en het einde van het ontwerp van bouwwerk vast in het coördinatiedagboek en in een afzonderlijk document. Taken veiligheidscoördinator verwezenlijking: Hijcoördineert de tenuitvoerlegging van de algemene preventie- enveiligheidsbeginselen bij de technische of organisatorische keuzen, met het oogop de planning van de verschillende werken of werkfasen die tegelijkertijd ofna elkaar worden uitgevoerd evenals bij de raming van de duur van de uitvoeringvan deze verschillende werken of werkfasen. Hij coördineert de tenuitvoerlegging van de relevantebepalingen om ervoor te zorgen dat de contractanten de algemenepreventiebeginselen en de na te leven beginselen tijdens de verwezenlijkingcoherent toepassen, alsook het veiligheids- en gezondheids- en milieuplantoepassen.  Hij organiseert desamenwerking en de coördinatie van de contractanten die tegelijkertijd of na elkaarop de bouwplaats opvolgen. Hij treft de nodige maatregelen opdat alleenbevoegde personen de bouwplaats kunnen betreden. Hij past het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan aanovereenkomstig de bijlage I, deel A, Afdeling II, tweede lid, en maakt deelementen van het aangepaste veiligheids/gezondheids- en milieuplan over aan detussenkomende partijen voor zover deze elementen hen aanbelangen.

  • SERVICE TECHNIEKER WATERZUIVERING (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: TecQuality Sint-Niklaas

    Type: Werfreserve

    - Je staat in voor het elektromechanisch onderhoud aan installaties, systemen en apparatuur bij onze industriële klanten - Je bent in staat elektrische schema's te tekenen - Je verzorgt de eerstelijnsinterventie bij storingen - Je plaatst nieuwe installaties - In deze baan werk je vaak heel autonoom, op verschillende locaties en maak je deel uit van de wachtdienst

  • Docent horeca-opleiding (overdag) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: SYNTRA MIDDEN VLAANDEREN campus Sint-Niklaas

    Type: Werfreserve

    Lesgeven aan jongeren die 1 dag in de week les volgen in een onderwijssysteem van duaal leren. Dit op maandag of dinsdag (van 8.45u - 16.15u) Samen met de collega's bijdragen tot: de maximale ontplooiing van de leerlingen (op cognitief, affectief, emotioneel, motorisch en sociaal gebied) hun integratie in de maatschappij een verhoogde kans op tewerkstelling het realiseren van de doelstelling van het leerplan en dit op een pedagogisch-didactische wijze.

  • Winkel bediende verkoopster (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: RUBEN COOLS

    Type: Flexijob

    De bakkerijwinkel op de zaterdagnamiddag doen. Winkel aanvullen, producten verpakken en verkopen. bestellingen opnemen.

  • Kelner (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: LA MIMOSA

    Type: Flexijob

    Dranken klaar maken Eten en drinken brengen aan de tafel Afruimen Bestellingen opnemen Toog netjes houden Glazen afwassen Frigos bijvullen

Zoek naar antwoorden van PVO ORGANISATIEBURO in sociale netwerken
Look for responds of PVO ORGANISATIEBURO in social networks

Lees alle opmerkingen voor PVO ORGANISATIEBURO. Laat een reactie achter voor PVO ORGANISATIEBURO. PVO ORGANISATIEBURO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PVO ORGANISATIEBURO. Leave a respond for PVO ORGANISATIEBURO. PVO ORGANISATIEBURO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PVO ORGANISATIEBURO op de google maps. Adres en contacten PVO ORGANISATIEBURO
Location of PVO ORGANISATIEBURO on the google maps. Address and contacts of PVO ORGANISATIEBURO

Andere gerelateerde bedrijven als come PVO ORGANISATIEBURO PVO ORGANISATIEBURO: BANCONTACT-MISTER CASH | Bijttebier-Dekeyser BVBA | OCMW-RUSTOORD MOLENSTEE | B-Box BVBA | I.S.P. SALES TRAINING

Other related companies as PVO ORGANISATIEBURO: BANCONTACT-MISTER CASH | Bijttebier-Dekeyser BVBA | OCMW-RUSTOORD MOLENSTEE | B-Box BVBA | I.S.P. SALES TRAINING

PVO ORGANISATIEBURO is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PVO ORGANISATIEBURO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05977355957. Het bedrijf PVO ORGANISATIEBURO bevindt zich op het adres: Beverlaai 3; 8500; Kortrijk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 585,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 134,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in PVO ORGANISATIEBURO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PVO ORGANISATIEBURO is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PVO ORGANISATIEBURO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PVO ORGANISATIEBURO, openstaande posities, locatie van PVO ORGANISATIEBURO op de kaart.

PVO ORGANISATIEBURO is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is PVO ORGANISATIEBURO, company assigned to the tax number BE05977355957. The company PVO ORGANISATIEBURO is located at the address: Beverlaai 3; 8500; Kortrijk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 585,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 134,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Management consultants. Products created in PVO ORGANISATIEBURO were not found.
The main activity of PVO ORGANISATIEBURO is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PVO ORGANISATIEBURO is not available. You also can look at reviews of PVO ORGANISATIEBURO, open positions, location of PVO ORGANISATIEBURO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PVO ORGANISATIEBURO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PVO ORGANISATIEBURO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PVO ORGANISATIEBURO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PVO ORGANISATIEBURO, employees, financial statistics.