Management and Advisory Services

Particuliere bedrijvenWatervervoer • Management and Advisory Services
Private companiesWater Transportation • Management and Advisory Services

Contactgegevens Management and Advisory Services: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Management and Advisory Services: address, phone, fax, email, website, opening hours

Management and Advisory Services

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Diestsestraat 215; 3000; Leuven, België

Telefoon (phone): 016 31 05 28 (+32-016 31 05 28) 016 31 05 28 (+32-016 31 05 28)

Fax (fax): +32 (61) 839-25-54 +32 (61) 839-25-54

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Management and Advisory Services: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Management and Advisory Services"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Management and Advisory Services"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Management and Advisory Services, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Management and Advisory Services. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Management and Advisory Services, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Management and Advisory Services. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Management and Advisory Services
Products information Management and Advisory Services

BTW identificatienummer (tax): BE06318481445
Ondernemingsnummer: 1718231201
Hoofdstad (capital): 529,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 888,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Producten die in Management and Advisory Services zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Management and Advisory Services
(Get full report from official database of BE for Management and Advisory Services)

Aanvulling soorten activiteiten voor Management and Advisory Services
Addition kinds of activities for Management and Advisory Services

224199. Smalle stoffenfabrieken, nec | Narrow fabric mills, nec
17319904. Verlichting aannemer | Lighting contractor
33539900. Aluminiumplaat, plaat en folie, niet inbegrepen | Aluminum sheet, plate, and foil, nec
36520000. Geprogrammeerde records en tapes | Prerecorded records and tapes
50130120. Wielen, motorvoertuig | Wheels, motor vehicle
72990400. Huis- en kinderopvang | House and babysitting services
73891400. Veiling, taxatie en uitwisseling van diensten | Auction, appraisal, and exchange services

Werken bij Management and Advisory Services: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Management and Advisory Services: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Management and Advisory Services. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Management and Advisory Services. Looking for open vacancies in other companies

  • x Productie-elektricien Regio Lier - Heist o/d Berg (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: TRIXXO JOBS BVBA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je helpt bij het monteren, installeren, aansluiten en uittesten van elektrische leidingen, elektriciteitskasten, beveiligingssystemen, instrumenten en apparaten, enz. in nieuwe autobussen en touringcars en industriële voertuigen. Hierbij wordt gewerkt aan de hand van elektrische schema’s en plans. Je moet de installatie kunnen controleren met de nodige meetinstrumenten.

  • HUISHOUDHULP (M/V) VOSSELARE (voltijds) (VOSSELARE)

    Regio: VOSSELARE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Bornem/Sint-Amands (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.  Voor deze vacature beschikt u bij voorkeur over een auto of bromfiets.

  • Huishoudheld (m/v) Regio Middelburg- Solliciteer met SMS (Regio Eeklo-Zelzate)

    Regio: Regio Eeklo-Zelzate

    Bedrijf: EASY LIFE MALDEGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Soraya is dringend op zoek naar gemotiveerde superhelden in het huishouden voor de regio Middelburg. Ben je op zoek naar een job die afwisseling en werkzekerheid biedt? Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Ga dan aan de slag als huishoudhulp bij EasyLife en ontdek een wereld van verschil voor jezelf en voor je klant. Je gaat een zeer afwisselend job tegemoet.

  • huishoudhulp Geraardsbergen (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Danika is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit maken van de grootste familie van het Waas –en Denderland. Samen zorgen we voor een dienstverlening op maat waarin medewerkers graag werken en blijven en die een onmisbaar onderdeel van het leefcomfort van de klant vormt. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijkse onderhoud bij klanten thuis. Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit poetsen, maar kan aangevuld worden met licht huishoudelijke taken zoals : strijkwerk, koken en kleine boodschappen. Hou je met andere woorden van een vlekkeloze werkvloer en ben je een opgeruimd en gedreven iemand, dan is dit de job voor jou. Aarzel dus niet om onze collega te worden en geniet bij Danika van een zelf te kiezen urenpakket/werktijden met een juiste verloning, tal van voordelen en alle mogelijke ondersteuning om je verder in je job te bekwamen.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO AALTER (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Studentenjob (m/v) te De Panne (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: HUNKEMOLLER

    Type: Studentenjob

    Hunkemöller is het toonaangevende Europese lingerie Retail bedrijf met meer dan 800 winkels in 24 landen en groeit continue! Onze passie voor lingerie en mode maar ook onze inspirerende en Fun houding heeft ons geholpen het ‘much loved, global & social brand’ te worden dat we nu zijn. Op dit moment bieden we een positie voor een leuke en flexibele studentenjob als verkoopmedewerker in onze winkels! In tegenstelling tot andere retailers zoeken we niet alleen naar een gewone jobstudent, maar ook naar een gemotiveerde jobstudent die leeft volgens onze waarden; Fun, Passie, In Touch, Inspiring en natuurlijk S*xy. Als dit allemaal op jou van toepassing is en je wilt graag in de retail werken, dan heb je alles wat nodig is om deel uit te maken van Hunkemöller als verkoopmedewerker. Jouw profiel voor een studentenjob bij ons: • Je geniet van het geven van fashionadvies aan onze klanten en inspireert hen elke dag • Je werkt zelfstandig, maar wilt succesvol zijn in een team • Je bent van nature vriendelijk, nieuwsgierig en betrouwbaar Jouw taken tijdens jouw studentenjob : • Gedurende jouw studentenjob lever je World Class Service voor de ultieme klantervaring • Ondersteun je de winkel om de verkoop te maximaliseren en de gestelde doelen te bereiken • Bied je hulp aan het team bij alle dagelijkse taken Als je op zoek bent naar een inspirerende en leuke studentenjob, solliciteer dan nu! We kijken uit naar jouw online sollicitatie.

  • Inbound customer care agent regio Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: Kennisjobs

    Type: Vaste Job

    Als Inbound customer Care Agent zal je deel uitmaken van het customer service team Je zal instaan voor het dagelijks behandelen van de inkomende vragen via chat/fax/telefoon/mail/social media/etc… van de eindgebruikers en zal nauw samenwerken met onze back office en RFP medewerkers. Je rapporteert in eerste instantie aan de Team Coach die instaat voor de dagdagelijkse opvolging Maandelijks rapporteer je ook aan het hoofd van de klantendienst in de vorm van evaluatiegesprekken en functioneringsgesprekken Avond- en weekendwerk schrikt je niet af en je bent bereid in shiften te werken.

  • Medewerker ijsbaan (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ICE SKATING CENTER MECHELEN

    Type: Vaste Job

    Als medewerker ijsbaan staat u in voor het onderhoud op en rond de ijspiste, zowel binnen-als buiten. U zorgt voor de huurschaatsen en onderhoud van de kleedkamers. U bewaakt de kwaliteit van het ijs en neemt de nodige maatregelen iom de ijsbaanverantwoordelijke. U helpt onze schaatsers steeds zo goed mogelijk verder. Concreet : Dweilen van het ijs tussen de diverse schaatsgelegenheden Slijpen van schaatsen Onderhoud van kleedkamers, verhuur- en sanitaire ruimtes, technische ruimte en ruimte rond het gebouw.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Balieverkoper (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: JOBCARE (erkenningsnummer VG.1501/BO)

    Type: Vaste Job

    • Met enthousiasme klanten aan de balie ondersteunen alsook degenen die telefonisch contact opnemen. • Op een nauwkeurige wijze orders op een snelle, maar vooral correcte manier verwerken zodat de klant tijdig de juiste goederen ontvangt. • Bestellingen klaarzetten en inputten, leveringen controleren, goederen laden en lossen, stocktellingen uitvoeren en het magazijn netjes houden.

  • VanRoey.be - System Engineer (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Taakomschrijving Als System Engineer ben je verantwoordelijk voor de installatie en service van ICT infrastructuur bij B2B klanten. Je staat in voor technische oplossingen op vlak van OS, VM, AD, Exchange, Applicaties, Storage en Security. Je bent bij voorkeur vertrouwd met de oplossingen van Windows, Microsoft, VMware, Citrix, FortiNet,VEEAM en HP. Hiervoor werk je ongeveer 70% van je tijd bij klanten en 30% vanop kantoor. Je neemt klantendossiers ter harte, denkt mee met de klant en adviseert hen samen met de Accountmanager en presales met betrekking tot optimalisatie in zijn ICT park alsook de mogelijke evolutie naar Cloud oplossingen. Je staat ook in voor een volledige documentatie van het geleverde werk alsook de administratie rond je prestaties. Bij de oplevering van projecten werk je samen met de projectmanager. Je rapporteert aan de Operations Manager. Je profiel Je kan reeds terugblikken op minimum vijf jaar relevante ervaring in een gelijkaardige job waardoor je vertrouwd bent met zowel installaties als configuraties en beheer van bovenstaande oplossingen. Je hebt een uitgesproken passie voor informatica en een doorgedreven expertise in systeembeheer. Je koppelt je inlevingsvermogen aan een behoorlijke dosis resultaatsgerichtheid. Je hebt verantwoordelijkheidszin, bent flexibel en stressbestendig. Ook administratief slaag je erin kwalitatief werk af te leveren. Je bent besluitvaardig, diplomatisch ingesteld, hebt oog voor procesoptimalisatie. Je bent bereid je kennis met anderen te delen, bent sterk betrokken en hebt een positieve ingesteldheid. Je bent innovatief en geïnteresseerd in nieuwe tendensen binnen het vakgebied. We bieden je VanRoey.be biedt jou een boeiende job in een jonge en dynamische omgeving waar plezier en werk perfect samen gaan. Als werknemers heb je bij VanRoey.be de mogelijkheid om met de modernste tools te werken en geven we je alle kansen voor permanente upgrading van je eigen vakkennis. Als je opstart, krijg je een degelijke opleiding en een vast bediendecontract. Bij ons kan je rekenen op een aantrekkelijke verloning, aangevuld met interessante extra legale voordelen en bonussen als je de vooropgestelde targets behaalt.

Zoek naar antwoorden van Management and Advisory Services in sociale netwerken
Look for responds of Management and Advisory Services in social networks

Lees alle opmerkingen voor Management and Advisory Services. Laat een reactie achter voor Management and Advisory Services. Management and Advisory Services bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Management and Advisory Services. Leave a respond for Management and Advisory Services. Management and Advisory Services on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Management and Advisory Services op de google maps. Adres en contacten Management and Advisory Services
Location of Management and Advisory Services on the google maps. Address and contacts of Management and Advisory Services

Andere gerelateerde bedrijven als come Management and Advisory Services Management and Advisory Services: Naessens Paul | H. FOCKE | RAPHAEL KINDT | SAVE ANDR? | Compuline sprl

Other related companies as Management and Advisory Services: Naessens Paul | H. FOCKE | RAPHAEL KINDT | SAVE ANDR? | Compuline sprl

Management and Advisory Services is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Management and Advisory Services, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06318481445. Het bedrijf Management and Advisory Services bevindt zich op het adres: Diestsestraat 215; 3000; Leuven. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 529,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 888,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Management and Advisory Services zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Management and Advisory Services is Watervervoer, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Management and Advisory Services is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Management and Advisory Services, openstaande posities, locatie van Management and Advisory Services op de kaart.

Management and Advisory Services is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is Management and Advisory Services, company assigned to the tax number BE06318481445. The company Management and Advisory Services is located at the address: Diestsestraat 215; 3000; Leuven. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 529,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 888,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Management consultants. Products created in Management and Advisory Services were not found.
The main activity of Management and Advisory Services is Water Transportation, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Management and Advisory Services is not available. You also can look at reviews of Management and Advisory Services, open positions, location of Management and Advisory Services on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Management and Advisory Services, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Management and Advisory Services, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Management and Advisory Services, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Management and Advisory Services, employees, financial statistics.