G & D Management

Particuliere bedrijvenOlie- en gaswinning • G & D Management
Private companiesOil and Gas Extraction • G & D Management

Contactgegevens G & D Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data G & D Management: address, phone, fax, email, website, opening hours

G & D Management

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Maurits Sabbestraat 4; 2800; Mechelen, België

Telefoon (phone): 015 29 44 85 (+32-015 29 44 85) 015 29 44 85 (+32-015 29 44 85)

Fax (fax): 015 29 44 89 (+32-015 29 44 89) 015 29 44 89 (+32-015 29 44 89)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) G & D Management: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "G & D Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "G & D Management"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van G & D Management, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen G & D Management. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of G & D Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees G & D Management. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti G & D Management
Products information G & D Management

BTW identificatienummer (tax): BE02947052001
Ondernemingsnummer: 2008544921
Hoofdstad (capital): 944,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 512,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Fiduciairies; Real estate; Bookkeepers

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor G & D Management
(Get full report from official database of BE for G & D Management)

Aanvulling soorten activiteiten voor G & D Management
Addition kinds of activities for G & D Management

172100. Schilderen en papier opknoping | Painting and paper hanging
355499. Papierindustrie machines, nec | Paper industries machinery, nec
10610202. Psilomelane mijnbouw | Psilomelane mining
15429901. Custom bouwers, niet-residentieel | Custom builders, non-residential
35410000. Gereedschapsmachines, metalen snij type | Machine tools, metal cutting type
54990100. Gezondheids- en dieetwinkels | Health and dietetic food stores

Werken bij G & D Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in G & D Management: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor G & D Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for G & D Management. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator voeding 2 ploegen M/V (BAVEGEM)

    Regio: BAVEGEM

    Bedrijf: ADECCO AALST INDUSTRIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Operator gezocht voor een voedingsbedrijf regio Wetteren/ Sint-Lievens-Houtem. Ben jij de machine operator die wij zoeken? Kijk snel verder! Je staat in voor het correct aanvoeren van de grondstoffen en deze te vermengen om zo het juist eindproduct te verkrijgen. Je controleert het eindproduct en je zorgt ervoor dat alles volgens de regels verloopt. Je volgt het hele proces op en kijkt na of alles juist is verpakt. Je staat in voor het voorbereiden van de productiemaatregelen: reinigen en sterilisatie van yoghurt rijpingstanks en opstarten van het yoghurtrijpingsproces.

  • Operator Vulbedrijf (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiend bedrijf te Tessenderlo zijn wij op zoek naar verantwoordelijke werkkrachten die het team wensen te versterken! Ben jij iemand die weet van aanpakken maar daarbij altijd zorgt dat er veilig gewerkt wordt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je zal instaan voor het bedienen van installaties in de vulhal en het selecteren + vullen van gasflessen hierbij neem je altijd alle eisen op gebied van veiligheid en kwaliteit in acht! De verantwoordelijkheden van deze functie bestaan uit: *Bij het uitvoeren van de werkzaamheden: - Werken volgens de veiligheidsrichtlijnen en procedures. - Selecteren van gasflessen volgens de geldende criteria en vullen van deze gasflessen/cilinders met Propaan of Butaan. - Verzegelen en stickers plakken op de flessen. - Kleine reparaties. Verder heb je oog voor orde en netheid op de werkvloer, je zal als medewerker vulbedrijf rapporteren aan de teamleider.Bij deze functie is het erg belangrijk dat je over een grote hoeveelheid verantwoordelijkheidszin beschikt: je zal bij hevig onweer of een onveilige situatie de productie moeten stilleggen door middel van de noodknop in te drukken, correct het Noodplan uitvoeren en altijd zorgen dat de persoonlijke beschermingsmiddelen juist gedragen worden. Kortom een boeiende functie met de nodige verantwoordelijkheid!

  • Poetshulp (m/v) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Vol enthousiasme spring je ’s morgens met het goede been uit bed. Na een frisse douche geniet je van een stevig ontbijt, want zo’n hele dag poetsen vraagt wel wat energie. Met de fiets of je eigen wagen vertrek je van thuis uit naar jouw eigen klanten volgens de planning die je vorige week van ons doorkreeg. Bij de ene klant word je door de mensen zelf met een grote glimlach onthaald, want zij kijken al uit naar hun wekelijks babbeltje met jou, al dan niet met een kop koffie, en vooral het feit dat hun huis er na jouw bezoek weer helemaal piekfijn uit zal zien. Andere klanten zijn zelf aan het werk en hebben jou de sleutel van hun huis toevertrouwd. Je weet dan ook heel goed wat van jou verwacht wordt, zodat zij ‘s avonds, op de dag dat jij bij hen komt poetsen, extra graag naar huis komen. Het kan ook regelmatig gebeuren dat de klanten jou vragen om hen een handje te helpen bij hun strijk. Uiteraard doe jij dit ook met veel plezier, want zowel poetsen als strijken zijn taken waar jij je goed bij voelt. Jij bent immers van nature iemand die heel precies werkt en graag heeft dat alles netjes is en op zijn plaats ligt. Heb je zelf ook nood aan wat extra tijd voor jouw gezin of hobby’s? Dan kun jij zelf jouw planning in grote lijn bepalen. Jij hebt de ervaring en vooral de motivatie, wij hebben de klanten die jou met open armen zullen ontvangen.

  • Huishoudhulp regio Tremelo - Rotselaar (TREMELO)

    Regio: TREMELO

    Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques. Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt.

  • POETSHULP (M/V) (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: VINCENT

    Type: Dienstenchequebaan

    We zijn op zoek naar een poetshulp. Je taak bestaat eruit om privé-woningen te poetsen in het kader van dienstencheques.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS SINT- DENIJS -WESTREM (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Sint-Denijs-Westrem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Jobstudent Inventaris 17/10 en 18/10 (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Studentenjob

    Jouw taken kunnen bestaan uit: stocktelling, spiegelen,.. Bedrijfsprofiel: Action is een internationaal bedrijf, in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en Polen. Ze staan bekend om de betaalbare alledaagse producten en zorgen iedere week voor meer dan 150 nieuwe producten. 

  • Studierelevante bijbaan in Sint-Denijs-Westrem - zeer gevarieerde job - min 3 dagen per week (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je graag studeren en ondertussen werken en dus geld verdienen? Wil je graag een studierelevante bijbaan doen en je CV een boost geven? Ben je op zoek naar een zeer ruime gevarieerde job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem zijn we zoek naar een student die van alle markten thuis is. Je zal instaan voor een breed pakket van taken. Administratief: zoals organiseren Kick-off, Opmaken invorderingsrapporten, Opmaken statistieken on- & offstreet (bv. duration/occupation, ...), Versturen en opmaken periodieke rapportering naar de klanten, Organiseren Well being personeel, Opvolging van bestellingen, ... Contractkennis, zoals Beheer doorrekening kosten, Opmaken consolidatie detail kosten afrekening per regio, Opstellen jaarverslagen, Kennis van de contracten en opstellen en beheer van de contractfiches Financieel, zoals Controleren juistheid input gegevens (opvolging inkomsten, aanvragen facturatie, opvolging cashcontrol, ...),waken over de frequentie van input financiële gegevens, Beheer van debiteuren, Invullen statcoms en verzamelen van comments en tijdig aanleveren aan boekhouding, Voorbereiden van de afrekeningen (inkomsten en diverse info bv. # uren, # rappels, betaalde invorderingskosten, enz.), Geven van financiële opleiding van Field supervisors Commercieel zoals Opvragen, lezen en samenvatten van lastenboeken, Voorbereidend werk voor de opmaak van offertes en contractvernieuwing, Opmaken/assisteren offertes ism regiomanager/commercieel Rapportering, zoals Deelnemen aan periodieke teammeetings (bv. 4t4 - regiomeetings - ¿), Informeren van andere teamleden binnen de regio

  • Gemotiveerde apotheekassistent(e) - Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: AFS

    Type: Vaste Job

    Wij zijn steeds opzoek naar gemotiveerde apotheekassistenten - M/V Als apotheekassistent help je bij : - Het uitpakken en wegzetten van producten ; - Het afleveren van geneesmisselen met het nodige advies; - Het maken van magistrale bereidingen; - Het controleren van vervallen producten; - Het controleren en onderhouden van de toestellen.

  • Administratief bediende planning (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Kennisjobs

    Type: Vaste Job

    We zoeken iemand die zich hierin herkent: Je bent tweetalig (Frans en Nederlands) Kennis van dispatch Kennis van hout en montage Je bent administratief en organisatorisch sterk Je werkt voltijds van maandag t.e.m. vrijdag. (38u/week)

  • Administratief Commercieel medewerker in de Gentse Zeehaven (interim optie vast) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ergon Recruitment Gent

    Type: Vaste Job

    Als commercieel medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en realiseren van verkooptransacties waarbij volledige service van A tot Z en klantvriendelijkheid centraal staan. Je werkt samen met nog één andere binnendienst collega en rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden: Je staat in voor de orderafhandeling en de bijkomende administratie zoals opmaak en verwerking van de orders in het ERP-systeem. In deze rol is het belangrijk om zowel telefonisch als mail de orders zo goed mogelijk op te volgen en snel te schakelen naar de klanten toe; Indien nieuwe klanten zorg je voor de opmaak en doorsturen van offertes en zorg je voor de nodige opvolging zodat dit tot een verkoopactie kan gerealiseerd worden; Bijkomend vormt klantencontact de leidraad in je verkoopacties. Jij zorgt voor een volledige service van A tot Z. Dit betekent dat je naast de orderverwerking ook de behoeftes van de klanten analyseert en hen informeert over de producten alsook klachten of vragen klantvriendelijk verzorgt; Daarnaast zorg je ervoor dat de order een bestelbon wordt en je hiervoor de nodige transportmodaliteiten coördineert zodat het een lever bon kan worden. Dit betekent dat je steeds up to date moet zijn van de voorraad in het magazijn en je effectief ervoor zorgt dat de bestelling tijdig geleverd wordt bij de kant; Tot slot ben je verantwoordelijk voor de after sales en sta je in voor allerhande zaken zoals beheer garanties, reclameacties, … en kan je voor een totaaloplossing zorgen voor de klant.

  • Sales Executive Bouwbeurzen (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    De Sales Executive (SE) komt terecht in een dynamisch team dat BtoC bouwbeurzen neerzet. Hij/zij staat in voor de commerciële uitbouw van de beurs door de verkoop van beursruimte op maat van de exposant. U start met een opleiding om het bedrijf, de markt en de beurzen te leren kennen; Na deze inwerkperiode krijgt u de verantwoordelijkheid over de bestaande klantenrelaties; De contacten zijn heel divers en afwisselend, gaande van kleine tot grote ondernemingen; U bouwt het klantenbestand verder uit via actieve prospectie en netwerking; U volgt trends en nieuwigheden binnen de sector op en bezoekt in dit kader ook regelmatig andere beurzen en evenementen; Als SE bent u verantwoordelijk voor het behalen van de verkoopsobjectieven op basis van aantal exposanten, type exposanten, m² beursruimte, omzet, up- & cross selling, …; U denkt mee ifv nieuwe concepten voor de beurs en verzorgt bijhorende commercialisatie; Tijdens de beurs bent u single point of contact voor de exposanten en u bent ook operationeel inzetbaar voor, tijdens en na de beurs; Ifv het bewerken en opvolgen van prospects en klanten, staat u in voor een optimalisatie van de databases.

Zoek naar antwoorden van G & D Management in sociale netwerken
Look for responds of G & D Management in social networks

Lees alle opmerkingen voor G & D Management. Laat een reactie achter voor G & D Management. G & D Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for G & D Management. Leave a respond for G & D Management. G & D Management on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie G & D Management op de google maps. Adres en contacten G & D Management
Location of G & D Management on the google maps. Address and contacts of G & D Management

Andere gerelateerde bedrijven als come G & D Management G & D Management: MA DI PLAST | Y. BARTH?LEMY | SODELFI | Derdeyn J | ACV-Verbond Brugge

Other related companies as G & D Management: MA DI PLAST | Y. BARTH?LEMY | SODELFI | Derdeyn J | ACV-Verbond Brugge

G & D Management is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is G & D Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02947052001. Het bedrijf G & D Management bevindt zich op het adres: Maurits Sabbestraat 4; 2800; Mechelen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 944,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 512,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Management consultants. Lijst met producten zijn Fiduciairies; Real estate; Bookkeepers.
De hoofdactiviteit van G & D Management is Olie- en gaswinning, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van G & D Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van G & D Management, openstaande posities, locatie van G & D Management op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

G & D Management is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is G & D Management, company assigned to the tax number BE02947052001. The company G & D Management is located at the address: Maurits Sabbestraat 4; 2800; Mechelen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 944,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 512,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Management consultants. List of products are Fiduciairies; Real estate; Bookkeepers.
The main activity of G & D Management is Oil and Gas Extraction, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of G & D Management is not available. You also can look at reviews of G & D Management, open positions, location of G & D Management on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over G & D Management, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf G & D Management, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about G & D Management, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company G & D Management, employees, financial statistics.