De Smet Consulting BVBA

Contactgegevens De Smet Consulting BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data De Smet Consulting BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

De Smet Consulting BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Goedingenstraat 30; 9051; Gent (Sint-Denijs-Westrem - Afsnee), België

Telefoon (phone): 09 221 32 29 (+32-09 221 32 29) 09 221 32 29 (+32-09 221 32 29)

Fax (fax): +32 (61) 487-92-32 +32 (61) 487-92-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) De Smet Consulting BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "De Smet Consulting BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "De Smet Consulting BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van De Smet Consulting BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen De Smet Consulting BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of De Smet Consulting BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees De Smet Consulting BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti De Smet Consulting BVBA
Products information De Smet Consulting BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE09467712402
Ondernemingsnummer: 3524932861
Hoofdstad (capital): 501,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 384,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in De Smet Consulting BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor De Smet Consulting BVBA
(Get full report from official database of BE for De Smet Consulting BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor De Smet Consulting BVBA
Addition kinds of activities for De Smet Consulting BVBA

14590101. Bentonietwinning | Bentonite mining
29119900. Petroleumraffinage, nec | Petroleum refining, nec
32290202. Ophthalmisch glas, behalve vlak | Ophthalmic glass, except flat
38249901. Controles, revolutie en timing instrumenten | Controls, revolution and timing instruments
39440307. Checkers en checkerboards | Checkers and checkerboards
39539904. Pads, inkt en stempelen | Pads, inking and stamping
52519902. Deursloten en vergrendelsets | Door locks and lock sets

Werken bij De Smet Consulting BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in De Smet Consulting BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor De Smet Consulting BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for De Smet Consulting BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • ploegbaas metsen (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gevestigd in regio Zottegem zijn wij op zoek naar een ploegbaas metsen met ervaring.

  • Customer Service Export - Kallo (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Actief op zoek naar een uitdagende Customer Service functie voor de export markt? Hou je van klantencontact en ben je vlot drietalig? Dit is jouw kans! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een internationale grootspeler actief binnen de Voedingssector is dringend op zoek naar een Customer Service Medewerker om hun export-team te versterken. Het bedrijf is gelegen in de regio Kallo/Waaslandhaven en eenvoudig te bereiken met de wagen. De verbinding met het openbaar vervoer is minder gunstig. Omschrijving Als lid van dit dynamisch export-team ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve opvolging van de internationale klantendosssiers, in nauwe samenwerking met sales. Dankzij jouw commerciële flair bouw je een duurzame relatie op met de klant. je zal verantwoordelijk zijn voor jouw eigen klantenportefeuille. Je bent een centraal aanspreekpunt voor verschillende interne diensten zoals: productieplanning, boekhouding, expeditie Daarnaast sta je de klant correct te woord m.b.t. vragen over leveringen, documenten, klachten met als doel een goede klantenservice te bieden. Stipt en correct opvolgen en beheren van klantendossiers, vanaf opmaak contract tot en met facturatie (Order-to-Cash). Orders worden accuraat opgevolgd opdat een vlekkeloze levering kan gebeuren in overeenstemming met de behoeften van de klant en de organisatiedoelstellingen. Veelvuldig contact met douane-agenten m.b.t. de opmaak van uitvoerdocumenten en expediteurs om containers te boeken, afspraken te maken m.b.t. correcte opmaak Bill of Lading en aanverwante documenten. Je rapporteert aan de Customer Service Manager en maakt deel uit van een enthousiast en gemotiveerd team.

  • Aftersales medewerker (m/v) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, pionier in de automobielsector zijn we momenteel op zoek naar een After Sales Manager (m/v) voor hun vestiging in Sint-Truiden: U bent het lokaal aanspreekpunt van de sites m.b.t. alle naverkoopactiviteiten. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het naverkoopsteam (20 medewerkers) in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de ‘ Klantenadviseur’, ‘Magazijnbediende’, ‘Claimist / Facturist’ en ‘Werkplaatsverantwoordelijke’ van uw site . U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de ‘Customer Journey’, systemen en processen. U bewaakt de dagelijkse bezetting van uw team (opleiding, verlofaanvragen, ...) Door zelf het juiste voorbeeld te tonen, zorgt u voor een goede teamspirit . U enthousiasmeert uw team aangaande veranderingsprocessen. U bent verantwoordelijk voor een transparante en gerichte informatiedoorstroming van het management naar uw team. U zorgt ervoor dat de cultuur van het bedrijf (missie, visie, waarden, rituelen,…) in uw site gekend is en dat uw teamleden deze ook begrijpen en zichtbaar omzetten in hun dagelijkse werking. Door een dagelijks overleg en nauwe samenwerking met de Sales Manager streeft u ernaar de site zo autonoom mogelijk te laten functioneren.

  • TECHNIEKER PERSONENWAGENS REGIO LEUGENBERG (EKEREN)

    Regio: EKEREN

    Bedrijf: TRIXXO JOBS BVBA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Herstelling en onderhoud van personenwagens en/of herstelling en onderhoud van bestel- en vrachtwagens Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de stockonderdelen van personenwagens, bestel -en vrachtwagens. • Je evalueert het stockniveau en plaatst de nodige bestellingen. • Je stuurt het magazijnteam aan en voert je overkoepelende taken uit. • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen. • Je werkt mee aan de groei van het bedrijf • Klantgerichtheid • Reeds relevante ervaring in de garagesector • Opleiding automechanica • Flexibel en punctueel • Teamplayer

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Willebroek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudent slagerij zaterdag (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Studentenjob

    Voor een slagerij met aanzien in regio Tielt zijn wij op zoek naar een gemotiveerde jobstudent voor op zaterdag en in de vakanties. U bedient de klanten in de winkel en helpt mee met simpele bereidingen in de keuken indien nodig.

  • Kapster Studentenjob en of Stageplaats (ZUTENDAAL)

    Regio: ZUTENDAAL

    Bedrijf: HAIRCREATION CHRISTEL

    Type: Studentenjob

    Ben je een opleiding bezig als kapster en zoek je een stageplaats of weekend werk dan moet je zeker eens contact met ons opnemen. Wij zoeken iemand die al meewerkend in het kapsalon de knepen van het vak wil leren.

  • Verantwoordelijke planning voor plaatsingsdienst regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Onze klant, een bouwgerelateerd bedrijf regio Asse, is dringend op zoek naar een Verantwoordelijke Planning voor de plaatsingsdienst. Het betreft een heel uitgebreide functie waar je zal instaan voor de opmaak en het beheer van onder andere: - Planning van de plaatsingsploegen en onderaannemers - Planning van de technische dienst - Productieplanning - Logistieke planning - Transportplanning naar verkooppunten en voor thuislevering - Capaciteitsbepalingen - Bewaken van minimumbezetting van de interne diensten en klantendinest - Organiseren van steekproefcontroles - Opmaken van een kruisplanning minimale/maximale workload - Opvolging van deadlines van medewerkers en leveranciers - Forecasting: operationeel en financieel ... In de functie rapporteer je wekelijks aan de Operations Manager en sta je dagelijks in nauw contact met de klantendienst en de werfcoördinatoren. In team zorg je op deze manier voor een uitmuntende klantgerichte service om U tegen te zeggen. Heb jij enkele jaren ervaring in organisatie en planning? Beheers je bovendien vlot het Nederlands en het Frans? Aarzel dan niet jouw kandidatuur door te zenden naar [email protected]. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Dynamische projectverpleegkundige (W) (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Vaste Job

    Zoek je afwisseling in jouw job als verpleegkundige en wil je heel veel ervaring opdoen in de brede en boeiende gezondheidszorg? Kom dan werken bij Talent in Motion en word projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid van een contract van onbepaalde duur en tal van andere voordelen. Je wordt als verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg. Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Hiervoor bieden we opleidingen op maat aan. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • European People & Talent Development Partner (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672093-inline.html?cid=Partner_VDAB Bakker & Partners is a leading search, recruitment and selection agency that stands ‘by your side’. Being there for people is our number one priority. We therefore go in search of what employees and organizations truly value. This enables us to stand united behind both candidate and client, and make the perfect match. More info on www.bakker.be. Our client is a leading international company in the chemical industry with more than 6000 employees worldwide. The head office is in the Antwerp province (Kempen). For this growing international company we were looking for a European People & Talent Development Partner. We are looking for an enthusiastic European People and Talent Development Partner who will develop, establish, implement and measure defined learning and development opportunities for the European businesses. You will bring the talent management experience to help create a best-in-class people and talent management vision for an industry leading organization. As a proven talent and people development professional, you will have the opportunity to build and develop excellence for the organization. You will report to the European HR Director. Key Responsibilities You can start from a clean slate: create, structure and evaluate all development initiatives within the European organization. You work directly with the business leaders on creating a development mindset within the organization. You are responsible for all talent/people development initiatives on European level. You co-design and execute development initiatives to accelerate organizational and team performance specifically in the areas of growth and senior level. You support the business in building leadership capability within the organization through strategically assigning individuals in roles that build skills and experience. You deploy learning and development resources as appropriate to support the learning and development strategy. You establish measurements systems for the learning and development strategy.

  • Receptionist(e) regio Vilvoorde-Zaventem-Brussel (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ASAP

    Type: Werfreserve

    Voor verschillende bedrijven zoeken wij regelmatig gemotiveerde drietalige receptionistes. Het takenpakket omvat (onder meer) het volgende: beheer van telefonische communicaties onthaal van de bezoekers beheer van de meeting rooms en deze ordelijk houden beheer van inkomende en uitgaande post bestellen van catering voor meetings wekelijks fruit bestellen dranken bestellen kantoormateriaal bestellen en de facturen controleren contact met leveranciers (koffiemachines, onderhoud printer, drankautomaten en waterfonteinen) communicatie met kuisploeg coördineren van kleine herstellingen op kantoor administratieve ondersteuning bieden aan management: o.a. agendabeheer, travel arrangements, presentaties maken, enz...

  • ALL ROUND MEDEWERK(ST)ERS BRUNO'S FOODCORNER (HEPPEN)

    Regio: HEPPEN

    Bedrijf: SIDA

    Type: Flexijob

    Functieomschrijving Broodjes beleggen,gerechten bakken en/of opwarmen Pizza's en salades bereiden Bedienen van warme dranken en gerechten aan de toonbank Werkplek organiseren en onderhouden Warme snacks voorbereiden en beleggen Koeken en brood afbakken en presenteren Toezicht op zaal en onderhouden Kassa bedienen Rekken aanvullen en ordenen Profiel klant- en resultaatgericht zijn verzorgd voorkomen stressbestendig Persoonsgebonden competenties Resultaatgerichtheid Omgaan met stress Zin voor nauwkeurigheid hebben Zelfstandig werken Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Leervermogen hebben Regels en afspraken nakomen Klantgerichtheid

Zoek naar antwoorden van De Smet Consulting BVBA in sociale netwerken
Look for responds of De Smet Consulting BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor De Smet Consulting BVBA. Laat een reactie achter voor De Smet Consulting BVBA. De Smet Consulting BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for De Smet Consulting BVBA. Leave a respond for De Smet Consulting BVBA. De Smet Consulting BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie De Smet Consulting BVBA op de google maps. Adres en contacten De Smet Consulting BVBA
Location of De Smet Consulting BVBA on the google maps. Address and contacts of De Smet Consulting BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come De Smet Consulting BVBA De Smet Consulting BVBA: HUIS WANET | INEXBAT | PHILIPPE MASSAUX | FA. GOESSENS-HOFMAN | TERLEIV

Other related companies as De Smet Consulting BVBA: HUIS WANET | INEXBAT | PHILIPPE MASSAUX | FA. GOESSENS-HOFMAN | TERLEIV

De Smet Consulting BVBA is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is De Smet Consulting BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09467712402. Het bedrijf De Smet Consulting BVBA bevindt zich op het adres: Goedingenstraat 30; 9051; Gent (Sint-Denijs-Westrem - Afsnee). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 501,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 384,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in De Smet Consulting BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van De Smet Consulting BVBA is Zware Cntrctn, Behalve Bouwconstructie - Aannemers, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van De Smet Consulting BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van De Smet Consulting BVBA, openstaande posities, locatie van De Smet Consulting BVBA op de kaart.

De Smet Consulting BVBA is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is De Smet Consulting BVBA, company assigned to the tax number BE09467712402. The company De Smet Consulting BVBA is located at the address: Goedingenstraat 30; 9051; Gent (Sint-Denijs-Westrem - Afsnee). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 501,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 384,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Management consultants. Products created in De Smet Consulting BVBA were not found.
The main activity of De Smet Consulting BVBA is Heavy Cnstrctn, Except Building Construction - Contractors, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of De Smet Consulting BVBA is not available. You also can look at reviews of De Smet Consulting BVBA, open positions, location of De Smet Consulting BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over De Smet Consulting BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf De Smet Consulting BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about De Smet Consulting BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company De Smet Consulting BVBA, employees, financial statistics.