Corporate Services Belgium CVBA

Particuliere bedrijvenHolding and Other Investment Offices • Corporate Services Belgium CVBA
Private companiesHolding and Other Investment Offices • Corporate Services Belgium CVBA

Contactgegevens Corporate Services Belgium CVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Corporate Services Belgium CVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Corporate Services Belgium CVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Henri Van Heurckstraat 15; 2000; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 226 08 83 (+32-03 226 08 83) 03 226 08 83 (+32-03 226 08 83)

Fax (fax): 03 226 08 21 (+32-03 226 08 21) 03 226 08 21 (+32-03 226 08 21)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Corporate Services Belgium CVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Corporate Services Belgium CVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Corporate Services Belgium CVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Corporate Services Belgium CVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Corporate Services Belgium CVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Corporate Services Belgium CVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Corporate Services Belgium CVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Corporate Services Belgium CVBA
Products information Corporate Services Belgium CVBA

BTW identificatienummer (tax): BE01567169189
Ondernemingsnummer: 8890380859
Hoofdstad (capital): 627,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 227,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in Corporate Services Belgium CVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Corporate Services Belgium CVBA
(Get full report from official database of BE for Corporate Services Belgium CVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Corporate Services Belgium CVBA
Addition kinds of activities for Corporate Services Belgium CVBA

16299902. Aardbevingend contractant | Earthmoving contractor
22590203. Wasdoeken, breien | Washcloths, knit
28690400. brandstoffen | Fuels
34430106. Digesters, proces: metalen plaat | Digesters, process: metal plate
35479900. Molenmachines | Rolling mill machinery, nec
37140503. Vacuümremmen, motorvoertuig | Vacuum brakes, motor vehicle
50870603. Betongraven en kisten | Concrete burial vaults and boxes
51690700. Chemische additieven | Chemical additives

Werken bij Corporate Services Belgium CVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Corporate Services Belgium CVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Corporate Services Belgium CVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Corporate Services Belgium CVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Albert Heijn (MAASEIK)

    Regio: MAASEIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de Albert Heijn in Maaseik zijn wij op zoek naar personen die enkele dagen per week beschikbaar zijn. Je wordt ingezet aan de kassa en/of aan de uitpak.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Minderhout – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MINDERHOUT)

    Regio: MINDERHOUT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP VOOR WETTEREN (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Wetteren.

  • JOBSTUDENT VOOR SCHOONMAAKWERK OP ZATERDAG (WERVIK)

    Regio: WERVIK

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    We kijken dringend uit naar een kandidaat die een bijverdienste voor op zaterdag zoekt. Je werkt elke zaterdag van 5.30u tot 12.00u Je reinigt het machinepark in een fabriek. Je werkt in een team van een aantal mensen.

  • Jobstudent Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: MS Mode

    Type: Studentenjob

    Looking for a challenge? Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Jobstudent Verkoop, die ervan houdt om de curvy lady te adviseren en ervoor te zorgen dat ze steeds straalt. Ben jij de perfect fit om ons team op regelmatige basis, tijdens het weekend of de vakanties, te vervolledigen? Als verkoopspecialist ben je de ambassadeur van het merk MS Mode en een inspirator voor onze curvy klant. Je bent specialist als het gaat om de perfect fit (perfecte pasvorm) en hebt vakkennis als het gaat om pasvorm en materiaal. Als geen ander weet jij onze klant te enthousiasmeren voor onze collectie. Bovendien ontvang jij de klant met een ‘welkom’ gevoel als zij de winkel binnen stapt. Als mode-expert voorzie je onze klant van vakkundig advies en help je hen met het samenstellen van een totale outfit. Je hebt een enthousiaste en gedreven personality waarmee je de klant voorziet van uitstekende service. Jij kan immers de shopervaring van onze curvy klant rechtstreeks beïnvloeden. Je werkt binnen een hecht verkoopteam en naast het adviseren van de klant, verricht je diverse commerciële activiteiten zoals het bedienen van de kassa en het voorbereiden en presenteren van de collectie door middel van visual merchandise (VM).

  • Project engineer (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Talentus Gent

    Type: Vaste Job

    Als project engineer zal je deel uitmaken van een stabiel team. Je zal instaan samen met het team voor het helpen ontwerpen en verbeteren van de productielocaties. Je takenpakket bestaat uit onderstaande taken: Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen van nieuwe processen. Dit zodanig dat ze aansluiten op de bestaande productiesystemen. Je verleent support aan de productieafdelingen. Je voort analyses uit, maakt verbetervoorstellen op. Je gaat in onderling overleg met interne en externe stakeholders. Je vertaalt de wensen vanuit de productie naar een technisch ontwerp. Dit ontwerp wordt uitgevoerd door externe programmeurs. Je beheert zelfstandig automatiseringsprojecten, van coördineren tot oplevering. Je denkt proactief mee over de standaardisatie van de processen.

  • IT PROGRAMMEUR (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: CAFCA

    Type: Vaste Job

    CAFCA is een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in software voor bouw- en installatiebedrijven. Doorheen de jaren is CAFCA uitgegroeid tot een vertrouwde partner voor installatiebedrijven in België en Nederland. Om onze groei en team te ondersteunen zijn we op zoek naar een programmeur.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Franchise manager voor bakkerij Carl M/V (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: BAKKERIJ CARL

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving: Als Shopmanager sta je in voor het dagelijks beleid en beheer van de winkel. Je hebt oog voor Visual Merchandising. Je plaatst en volgt de bestellingen op. Je verzorgt het KPI- Management (Omzet, Productiviteit, Loonkost, Algemene kosten, …). Je staat in als Shopmanager voor de werving, selectie en opvolging van je medewerkers. Je staat in voor het opmaken van de planning en organisatie van je personeel. Profielomschrijving: Als Shopmanager ben je een geboren People Manager met oog voor zijn/haar medewerkers. Je hebt communicatieve vaardigheden intern en extern. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en denkt na over nieuwe manieren om betere verkoopresultaten te behalen. Door je hands-on-mentaliteit werk je doelgericht en doelbewust. Je hebt als Shopmanager een gevoel voor organisatie en planning. Zie jij deze baan als Shopmanager bij Bakkerij Carl wel zitten? Solliciteer dan via [email protected]

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Interim Corporate Officer Manager (LOUVAIN-LA-NEUVE)

    Regio: LOUVAIN-LA-NEUVE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    The Interim Corporate Facility Manager's key responsibilities will include: Ensure that the corporate sites (3) have the most suitable working environment for its employees and their activities ; Ensure that the facilities remain in good shape to prevent issues ; Strive for reduction of OPEX of facilities and focus on budget control to deliver the highest value to the business ; Manage a team of Facility officers, receptionists, and act as a hands-on leader for his team ; Design and implement processes to deliver the required services across the 3 sites ; Design and implementation of standardised procedures and policies in line with Group/Corporate guidelines.

Zoek naar antwoorden van Corporate Services Belgium CVBA in sociale netwerken
Look for responds of Corporate Services Belgium CVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Corporate Services Belgium CVBA. Laat een reactie achter voor Corporate Services Belgium CVBA. Corporate Services Belgium CVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Corporate Services Belgium CVBA. Leave a respond for Corporate Services Belgium CVBA. Corporate Services Belgium CVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Corporate Services Belgium CVBA op de google maps. Adres en contacten Corporate Services Belgium CVBA
Location of Corporate Services Belgium CVBA on the google maps. Address and contacts of Corporate Services Belgium CVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Corporate Services Belgium CVBA Corporate Services Belgium CVBA: EECKE WALTER | De Groof & Co BVBA | Taxi Werner | NEUTRAAL ZIEKENFONDS BRABANT & LIMBURG | Ecotubel SCRL

Other related companies as Corporate Services Belgium CVBA: EECKE WALTER | De Groof & Co BVBA | Taxi Werner | NEUTRAAL ZIEKENFONDS BRABANT & LIMBURG | Ecotubel SCRL

Corporate Services Belgium CVBA is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Corporate Services Belgium CVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01567169189. Het bedrijf Corporate Services Belgium CVBA bevindt zich op het adres: Henri Van Heurckstraat 15; 2000; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 627,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 227,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Corporate Services Belgium CVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Corporate Services Belgium CVBA is Holding and Other Investment Offices, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Corporate Services Belgium CVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Corporate Services Belgium CVBA, openstaande posities, locatie van Corporate Services Belgium CVBA op de kaart.

Corporate Services Belgium CVBA is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Corporate Services Belgium CVBA, company assigned to the tax number BE01567169189. The company Corporate Services Belgium CVBA is located at the address: Henri Van Heurckstraat 15; 2000; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 627,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 227,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Management consultants. Products created in Corporate Services Belgium CVBA were not found.
The main activity of Corporate Services Belgium CVBA is Holding and Other Investment Offices, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Corporate Services Belgium CVBA is not available. You also can look at reviews of Corporate Services Belgium CVBA, open positions, location of Corporate Services Belgium CVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Corporate Services Belgium CVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Corporate Services Belgium CVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Corporate Services Belgium CVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Corporate Services Belgium CVBA, employees, financial statistics.