Ciroux Hugo BVBA

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • Ciroux Hugo BVBA
Private companiesBusiness Services • Ciroux Hugo BVBA

Contactgegevens Ciroux Hugo BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ciroux Hugo BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ciroux Hugo BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Beukeboomstraat 36; 3560; Lummen, België

Telefoon (phone): 013 52 29 35 (+32-013 52 29 35) 013 52 29 35 (+32-013 52 29 35)

Fax (fax): +32 (53) 163-80-84 +32 (53) 163-80-84

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ciroux Hugo BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ciroux Hugo BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ciroux Hugo BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ciroux Hugo BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ciroux Hugo BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ciroux Hugo BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ciroux Hugo BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ciroux Hugo BVBA
Products information Ciroux Hugo BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE01736358642
Ondernemingsnummer: 7416015625
Hoofdstad (capital): 309,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 633,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Investments

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ciroux Hugo BVBA
(Get full report from official database of BE for Ciroux Hugo BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ciroux Hugo BVBA
Addition kinds of activities for Ciroux Hugo BVBA

2621. Papieren molens | Paper mills
799701. Ijs sporten | Ice sports
22980302. Ladingnetten | Cargo nets
33410000. Secundaire nonferro metalen | Secondary nonferrous metals
36959900. Magnetische en optische opname media, nec | Magnetic and optical recording media, nec
62110107. Aandelenoptiehandelaren | Stock option dealers
70320201. Jongens 'kamp | Boys' camp
87119907. Brandbeschermingstechniek | Fire protection engineering
97119900. Nationale veiligheid, nec | National security, nec

Werken bij Ciroux Hugo BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ciroux Hugo BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ciroux Hugo BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ciroux Hugo BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • TOONBANKVERKOPER (M/V) (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: EXPERZA TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar een vlotte toonbankverkoper met kennis van bouwmaterialen en -machines. Je werkt van maandag tot en met vrijdag.

  • Vervangingsopdracht schoonmaker/-ster regio Oostende (38u20/week) - dagwerk (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze afdeling “Cleaning” zijn we dringend op zoek naar een schoonmaker/-ster voor een bedrijf regio Oostende. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Werkuren: maandag t.e.m. vrijdag van 7u-14u40 (38u20/week)

  • Boekhouder voor marktleider te Antwerpen-Zuid (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is op zoek naar een Boekhouder voor een bedrijf in het trendy Antwerpen-Zuid. Onze klant is marktleider binnen zijn sector en is gelegen in het trendy Antwerpen-Zuid. Je komt terecht in een hecht en dynamisch team dat popelt om jou te ontmoeten. De werkplek is vlot bereikbaar en er voldoende parkeergelegenheid. Als Boekhouder zijn dit jouw verantwoordelijkheden: Je boekt de aankoop-, verkoopfacturen en banken in Je beheert de Amex-afrekeningen Je neemt het debiteurenbeheer op jou Je verzorgt de btw-aangiften Je staat in voor de maandafsluiting Je verricht de betalingen Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in MELSBROEK - PERK – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MELSBROEK)

    Regio: MELSBROEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZAFFELARE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulp Kapellen (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: PUUUR KAPELLEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.500 gemotiveerde personeelsleden en 13.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Werkuren worden in overleg bepaald. Deeltijds of voltijds uurrooster is mogelijk. Je houdt van poetsen en neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: - Dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, schuren... Je staat in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning - Wassen en strijken - Boodschappen doen en koken: af en toe ga je naar de winkel of bereid je een maaltijd voor je klanten

  • Werfleider (PUTTE)

    Regio: PUTTE

    Bedrijf: VERELST BEDRIJFSBOUW EN RENOVATIE

    Type: Vaste Job

    Als Werfleider ben je verantwoordelijke voor de dagdagelijkse organisatie van de werf, de coördinatie en controle van de onderaannemers. Je bent verantwoordelijk voor: De begeleiding van en het toezicht op de ploegbazen en de arbeiders Het maken van een gedetailleerde werfvoorbereiding en een planning voor levering van materialen en/of onderaannemers. Het leiden van de werfvergaderingen. De werfadministratie alsook controle op de naleving van de kwaliteits, milieu- en veiligheidsvoorschriften. Het opstellen van een financiële planning a.d.h.v rendementen en budgetten. Je bewaakt de vooropgestelde planning en zal proactief bijsturen. Je rapporteert aan de projectleider.

  • Junior Projectleider (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Talentus Gent

    Type: Vaste Job

    Je bent mede verantwoordelijk voor het totale bouwproject Je staat in contact met de aannemers en stuurt & coördineert hen dagelijks Je bewaakt de kwaliteit & de planning van de werken alsook de orde & netheid op de werf Je maakt de uitvoeringsdossiers op & controleert regelmatig de stand van zaken op de werven Je bespreekt de bouwplannen met klanten & begeleidt hen bij vragen Je wordt ook verantwoordelijk gesteld voor het administratieve & financiële luik van de projecten

  • Accountant / Dossierbeheerder - Groei naar vennoot - Herent (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Dit accountantskantoor in Herent is momenteel op zoek naar een ervaren Accountant / Dossierbeheerder om hun team van 7 dossierbeheerder te versterken. Ze hebben dit jaar hun 40 jarig bestaan gevierd en sinds de oprichting heeft de vennoot een interessant en gevarieerd portfolio opgebouwd dat bestaat uit eenmanszaken en vennootschappen. De relaties met deze klanten zijn uiteraard zeer goed onderbouwd en worden met een persoonlijke aanpak onderhouden. Accountant / Dossierbeheerder - Taken Je krijgt de volledige eindverantwoordelijkheid voor de dossiers die voorbereid worden door de je collega's. Dossiers afsluiten en optimaliseren Adviezen opstellen en bespreken met klanten Bijstand leveren bij fiscale controles Begeleiden van fusies, splitsingen, herstructureringen,… … Je wordt de rechterhand van de vennoot en neemt met verloop van tijd steeds meer verantwoordelijkheden op inzake het beleid van het kantoor.

  • Kandidaat zaakverantwoordelijke Dreamland regio Tienen-Tongeren (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: DREAMLAND TIENEN

    Type: Vaste Job

    Als kandidaat zaakverantwoordelijke leer je alle taken en de winkel door en door kennen. Tijdens je opleidingstraject leer je eerst alle taken en verantwoordelijkheden van een bediende verkoper. Eens je die taken goed onder de knie hebt, krijg je meer en meer verantwoordelijkheden. Met de nodige begeleiding en ondersteuning. Je doorloopt meerdere functies. Zo ontwikkel je inzicht in de winkel en leer je de organisatie van de winkel volledig te begrijpen. Als je zaakverantwoordelijke bent, draag je de eindverantwoordelijkheid over je winkel. Je staat o.a. in voor de planning en de organisatie van die winkel. Zo zorg je ervoor dat je medewerkers en de beschikbare middelen zo goed mogelijk ingezet worden. Je staat aan het hoofd van een ondersteunend team dat je coacht en motiveert. Voor hen ben je het eerste aanspreekpunt. En je staat open voor hun mening en feedback. Je team doet de operationele opvolging van de winkel terwijl jij instaat voor het people management. Je delegeert de juiste taken naar je verantwoordelijken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen en meewerken aan de doelstellingen die je op korte en lange termijn samen met je team wil realiseren. Je creëert een aangenaam werkkader, zodat iedereen van het team zich goed voelt bij de werkwijze en bij zijn eigen taakinhoud. Je implementeert het personeelsbeleid in je filiaal. Waar nodig stuur je bij en los je samen met je team problemen op een constructieve manier op. Daarnaast organiseer je jouw filiaal en realiseer je doelstellingen op het vlak van zakencijfer, productiviteit en loonkost. Je bent het gezicht van Dreamland in je buurt en draagt de missie en waarden van Colruyt Group uit. Je stelt de werking van je filiaal kritisch in vraag en evalueert die. Je neemt zowel intern als extern initiatieven in het kader van de langetermijnstrategie. Ook op commercieel vlak ben jij verantwoordelijk. Je vindt klantvriendelijkheid en veiligheid belangrijk en zorgt dat je team dat ook vindt.

  • PET AU PAIR (Petsitter/Dog Walker) AARSCHOT (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: MIAUWW

    Type: Zelfstandige activiteit

    Door de toenemende groei van Pet Au Pair ben ik op zoek naar een extra dog walker/pet sitter. Je bent verantwoordelijk voor flexibele oppasdrachten (bv. poezenoppas, hondenuitlaat, dagoppas,...) doorheen het hele jaar, deze werkuren bepaal je zelf en zijn steeds in overleg. Bekijk eerst de website en facebook en maak kennis met onze manier van werken! www.petaupair.be www.facebook.com/petaupairBE Pet Au Pair werd opgericht in 2013 en groeide uit tot een team van meer dan 17 enthousiaste dierenoppassers verspreid over heel Vlaanderen. Ben jij onze nieuwste Pet Au Pair? Toekomstige Pet Au Pairs genieten mee van onze investeringen die we de afgelopen vier jaar maakten: allerlei promotiemateriaal, posters en flyers, een professionele website, reclame op tv, artikels in kranten en tijdschriften en de talloze tevreden klanten, ... Je start als dierenoppasser onder de naam van Pet Au Pair en je bent verantwoordelijk voor je eigen regio. Opgelet! Je gaat een engagement aan voor lange termijn en wordt zo één van de gezichten van Pet Au Pair. Je bent een vaste waarde en persoon waar onze baasjes steeds op kunnen rekenen! Belangrijk: Je heb reeds een part-time job (min. 19u) en wil dit graag combineren, of je werkt reeds als zelftstandige en wil beide activiteiten combineren. Indien u niet voldoet aan deze voorwaarden, gelieve dan niet te solliciteren.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

Zoek naar antwoorden van Ciroux Hugo BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Ciroux Hugo BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ciroux Hugo BVBA. Laat een reactie achter voor Ciroux Hugo BVBA. Ciroux Hugo BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ciroux Hugo BVBA. Leave a respond for Ciroux Hugo BVBA. Ciroux Hugo BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ciroux Hugo BVBA op de google maps. Adres en contacten Ciroux Hugo BVBA
Location of Ciroux Hugo BVBA on the google maps. Address and contacts of Ciroux Hugo BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Ciroux Hugo BVBA Ciroux Hugo BVBA: EXCLUSIV | AUX TROUVAILLES DE LYNE | AQUA-CITY | VERDYCK bvba "DE SMID" | MASP

Other related companies as Ciroux Hugo BVBA: EXCLUSIV | AUX TROUVAILLES DE LYNE | AQUA-CITY | VERDYCK bvba "DE SMID" | MASP

Ciroux Hugo BVBA is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Ciroux Hugo BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01736358642. Het bedrijf Ciroux Hugo BVBA bevindt zich op het adres: Beukeboomstraat 36; 3560; Lummen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 309,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 633,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Management consultants. Lijst met producten zijn Investments.
De hoofdactiviteit van Ciroux Hugo BVBA is Bedrijfsdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ciroux Hugo BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ciroux Hugo BVBA, openstaande posities, locatie van Ciroux Hugo BVBA op de kaart.

Ciroux Hugo BVBA is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is Ciroux Hugo BVBA, company assigned to the tax number BE01736358642. The company Ciroux Hugo BVBA is located at the address: Beukeboomstraat 36; 3560; Lummen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 309,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 633,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Management consultants. List of products are Investments.
The main activity of Ciroux Hugo BVBA is Business Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Ciroux Hugo BVBA is not available. You also can look at reviews of Ciroux Hugo BVBA, open positions, location of Ciroux Hugo BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ciroux Hugo BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ciroux Hugo BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ciroux Hugo BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ciroux Hugo BVBA, employees, financial statistics.