GOOSSENS
Contactgegevens GOOSSENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GOOSSENS: address, phone, fax, email, website, opening hours
GOOSSENS
Regio (region): N\A, België
Adres (address): HAGENBROCKSESTEENWEG 180 B1; 2500; LIER, België
Telefoon (phone): 78719031 (+32-78719031) 78719031 (+32-78719031)
Fax (fax): +32 (59) 154-57-73 +32 (59) 154-57-73
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GOOSSENS: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GOOSSENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GOOSSENS"? - Contact us!
We found such data of GOOSSENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GOOSSENS. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti GOOSSENS
Products information GOOSSENS
Activit茅s: Carreleurs.. Produits: Feux Ouverts.. Produits: Planchers.
Product categorie (product category): Magasins sp茅cialis茅s. Rev锚tements pour sols and murs. Rev锚tements de sols and murs
Aanvulling soorten activiteiten voor GOOSSENS Addition kinds of activities for GOOSSENS
2895. Carbon zwart | Carbon black
253104. Stadionmeubilair | Stadium furniture
33120704. Sheet of strip, staal, warmgewalst | Sheet or strip, steel, hot-rolled
36340303. Ontvochtigers, elektrisch: kamer | Dehumidifiers, electric: room
50780202. Drinkwaterkoelers, mechanisch | Drinking water coolers, mechanical
51599906. Mos | Moss
51699914. Lucht-, water- of bodemtestkits | Air, water or soil test kits
Werken bij GOOSSENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GOOSSENS: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GOOSSENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GOOSSENS. Looking for open vacancies in other companies
-
Contract Coördinator Zaventem (DIEGEM)
Regio: DIEGEM
Bedrijf: OfficeTeam
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Contract Coördinator (M/V) voor een bedrijf in Zaventem. Het bedrijf is een internationale speler. Als Contract Coördinator heb je de volgende verantwoordelijkheden: * Je zorgt voor een administratieve opvolging van de servicecontracten van onze klanten; * Je waakt over de correcte en tijdige aanlevering van alle nodige documenten naar interne en externe klanten; * Je communiceert met interne departementen zoals customer service, sales, service, finance,… over lopende zaken; * Je neemt ownership bij het oplossen van eventuele problemen; * Je zorgt dat de doorlooptijd van de 'order-to-cash' cyclus zo kort mogelijk wordt gehouden door een proactieve aanpak. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
-
Schrijnwerker Interieur (HEIST-OP-DEN-BERG)
Regio: HEIST-OP-DEN-BERG
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant zijn we opzoek naar een schrijnwerker met ervaring in het bedien van CNC schaafmachines.
-
Filiaalleider (DILBEEK)
Regio: DILBEEK
Bedrijf: T-INTERIM ASSE
Type: Interim met optie "vast werk"
Als Filiaalleider bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van uw winkelfiliaal. Samen met de Assistent-Filiaalleider leidt u het verkoopteam, u verzorgt de basisadministratie, u zorgt voor de juiste uitstraling en presentatie van het assortiment, voor de ontvangst en begeleiding van onze klanten, voor het uitvoeren van commerciële acties,…
-
POETSHULP regio Geel (GEEL)
Regio: GEEL
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een klant, een schoonmaakbedrijf, zijn we ook zoek naar een poetshulp met verantwoordelijkheidszin. Je werkt van maandag tot en met donderdag van 6 tot 14 uur of van 7u30 tot 15u30. Op vrijdag werk je van 6 tot 13u30 of van 7u30 tot 15 uur.
-
HR Business Partner (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: t-interim Gent
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een productiebedrijf te Evergem zijn wij op zoek naar een HR Business Partner. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de verwezenlijking van het HR-beleid en voor de ontwikkeling van werknemers. Je werkt samen met de supervisors en lijnmanagers en rapporteert aan de HR Manager. Jouw takenpakket?: Je realiseert samen met supervisors en lijnmanagers de werving en selectie van nieuwe arbeiders en bedienden. Je bent de go-to persoon voor alle employer branding activiteiten, campus recruitment, universiteiten etc. Je brengt in samenspraak met de supervisors en lijnmanagers trainingsnoden en competenties in kaart en werkt samen met interne en externe partners om adequate trainings- en ontwikkelingsprogramma’s op te zetten. Je geeft zelf ook interne opleidingen. Je fungeert als procesbewaker voor de verschillende HR-processen en HRIS-systemen, onder meer inzake onthaal van nieuwe medewerkers, het jaarlijks performance & development proces, etc. en coacht hierin medewerkers en leidinggevenden. Je onderhoudt positieve relaties met alle medewerkers en bevordert open communicatie. Je ondersteunt communicatieactiviteiten, beloningsprogramma’s en initiatieven rond medewerkerstevredenheid. Je lanceert verbeteringsvoorstellen en rolt deze uit. Je neemt actief deel aan verschillende HR-projecten die landoverschrijdend uitgerold worden, optimaliseert bestaande praktijken en processen en staat in voor KPI- en andere ad-hoc-rapportages.
-
Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Tongeren (RIEMST)
Regio: RIEMST
Bedrijf: Schoonmaakzorg
Type: Dienstenchequebaan
Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!
-
HUISHOUDHELDEN REGIO Merelbeke solliciteer via sms (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: EASY LIFE MELLE
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.
-
Huishoudhulp (dienstencheques) regio Sint-Gillis-Waas/De Klinge (DE KLINGE)
Regio: DE KLINGE
Bedrijf: FIX & CLEAN
Type: Dienstenchequebaan
Als huishoudhulp bij Fix & Clean staat u in voor de algemene schoonmaak van particuliere woningen in uw eigen regio. U heeft een gevarieerd takenpakket, soms vraagt de klant bijvoorbeeld ook om te strijken. Uw werkplaats is steeds bij klanten thuis, al dan niet in hun aanwezigheid. Bij Fix & Clean dragen wij onze medewerkers een warm hart toe! Wij maken een uurrooster op maat, waarbij we in de mate van het mogelijke, rekening houden met uw gezinssituatie. U heeft u de vrije keuze voor een deeltijdse of een voltijdse betrekking. Een diploma is niet vereist, wel zin voor orde, netheid en hygiëne. Wij zoeken betrouwbare mensen die deze job met plezier en trots uitvoeren, met zin voor verantwoordelijkheid en respect naar de klanten toe. Ben jij de enthousiaste en gemotiveerde kandidaat die wij zoeken? Stuur dan snel jouw CV naar [email protected].
-
Student logistiek (DESTELDONK)
Regio: DESTELDONK
Bedrijf: Synergie Evergem Interim
Type: Studentenjob
Ben je op zoek naar een toffe studentenjob voor de komende zomermaanden? Voor een logistiek bedrijf in Gent Zeehaven zijn we op zoek naar gemotiveerde jongelingen die als orderpicker aan de slag willen. Als student magazijn sta je in voor het correct samenstellen van bestelingen.Te Desteldonk (vervoer vanuit Gent mogelijk met externe dienst). Mogelijkheden vanaf BEGIN JUNi tot EIND SEPTEMBER!!! Laat snel van je horen!
-
Administratief Medewerker Back-Office (BRAINE-L'ALLEUD)
Regio: BRAINE-L'ALLEUD
Bedrijf: KREA SALES CPM BELGIUM
Type: Vaste Job
Als Back Office Medewerker ben je de administratieve steun en toeverlaat van onze Field Sales Manager en Sales Director. Door je administratie piekfijn op orde te houden, zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt voor onze verschillende verkoopteams op de baan. Je volgt samen met de vertegenwoordigers hun commerciële administratie op, houdt de CRM-systemen mee up to date en beheert een aantal logistieke taken. De belangrijkste taken van de Back Office Medewerker zijn : Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de administratieve flow van de vertegenwoordigers (bestelbonnen nakijken, …). Je geeft de bestellingen door aan onze klanten en volgt de hele logistieke flow op. Je zorgt ervoor dat de stocks niet te groot en correct zijn en dat de fysieke stock overeenkomt met de systeemstock. Je zorgt voor de verschillende reportings naar de Field Sales Manager en klanten toe. Je beheert de retour- & leverbonnen. Je beheert de processen van cash betalingen door de klanten van onze verschillende teams en zorgt voor een correcte opvolging door elke vertegenwoordiger. Je houdt de productoverzichten en prijslijsten van de groothandels up to date. Je volgt, samen met de vertegenwoordigers, de commerciële administratie op. Aan het einde van een commerciële actie zorg je voor een correcte afsluiting (bonnen opsturen naar de fabrikanten, facturatie nakijken, …). Je houdt de CRM-systemen up to date (nieuwe producten, promoties, vragenlijsten,… toevoegen). Je bent back-up voor de andere back office collega's indien nodig.
-
Klantenadviseur (OUDERGEM)
Regio: OUDERGEM
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Vaste Job
Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten
-
chauffeur/euse (/x) de transport de personne (statut indépendant) avec sélection médicale (Regio Vilvoorde-Zaventem)
Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem
Bedrijf: ACTIRIS
Type: Zelfstandige activiteit
-*******-
Zoek naar antwoorden van GOOSSENS in sociale netwerken
Look for responds of GOOSSENS in social networks
Lees alle opmerkingen voor GOOSSENS. Laat een reactie achter voor GOOSSENS. GOOSSENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GOOSSENS. Leave a respond for GOOSSENS. GOOSSENS on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie GOOSSENS op de google maps. Adres en contacten GOOSSENS Location of GOOSSENS on the google maps. Address and contacts of GOOSSENS
Andere gerelateerde bedrijven als come GOOSSENS GOOSSENS: FLBEERTEN NV | R. WAUTERS | Koperino-Take Off | De Smedt G | Berlot BVBA
Other related companies as GOOSSENS: FLBEERTEN NV | R. WAUTERS | Koperino-Take Off | De Smedt G | Berlot BVBA
GOOSSENS is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GOOSSENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09169982910. Het bedrijf GOOSSENS bevindt zich op het adres: HAGENBROCKSESTEENWEG 180 B1; 2500; LIER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 710,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 309,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Magasins sp茅cialis茅s. Rev锚tements pour sols and murs. Rev锚tements de sols and murs. Lijst met producten zijn Activit茅s: Carreleurs.. Produits: Feux Ouverts.. Produits: Planchers..
De hoofdactiviteit van GOOSSENS is Landbouwdiensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GOOSSENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GOOSSENS, openstaande posities, locatie van GOOSSENS op de kaart.
GOOSSENS is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is GOOSSENS, company assigned to the tax number BE09169982910. The company GOOSSENS is located at the address: HAGENBROCKSESTEENWEG 180 B1; 2500; LIER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 710,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 309,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Magasins sp茅cialis茅s. Rev锚tements pour sols and murs. Rev锚tements de sols and murs. List of products are Activit茅s: Carreleurs.. Produits: Feux Ouverts.. Produits: Planchers..
The main activity of GOOSSENS is Agricultural Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GOOSSENS is not available. You also can look at reviews of GOOSSENS, open positions, location of GOOSSENS on the map.