VIRGINIE GOSSELIN

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • VIRGINIE GOSSELIN
Private companiesTobacco Products • VIRGINIE GOSSELIN

Contactgegevens VIRGINIE GOSSELIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VIRGINIE GOSSELIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

VIRGINIE GOSSELIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE MARVIS 54; 7500; TOURNAI, België

Telefoon (phone): 69847798 (+32-69847798) 69847798 (+32-69847798)

Fax (fax): +32 (59) 534-75-83 +32 (59) 534-75-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VIRGINIE GOSSELIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VIRGINIE GOSSELIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VIRGINIE GOSSELIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VIRGINIE GOSSELIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VIRGINIE GOSSELIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VIRGINIE GOSSELIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VIRGINIE GOSSELIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VIRGINIE GOSSELIN
Products information VIRGINIE GOSSELIN

BTW identificatienummer (tax): BE04997650146
Ondernemingsnummer: 3103332519
Hoofdstad (capital): 515,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 148,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VIRGINIE GOSSELIN
(Get full report from official database of BE for VIRGINIE GOSSELIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor VIRGINIE GOSSELIN
Addition kinds of activities for VIRGINIE GOSSELIN

265500. Vezelbakjes, drums en soortgelijke producten | Fiber cans, drums, and similar products
09710000. Jagen, vangst, spelvermeerdering | Hunting, trapping, game propagation
20450105. Koekmeel: van gekochte bloem | Cake flour: from purchased flour
23920505. Wasdoeken en badmatten: gemaakt van aangekochte materialen | Washcloths and bath mitts: made from purchased materials
28360101. Coagulatieproducten | Coagulation products
54619900. Retail bakkerijen, nec | Retail bakeries, nec
67940101. Muzieklicenties naar radiostations | Music licensing to radio stations
82310304. Openbare Bibliotheek | Public library

Werken bij VIRGINIE GOSSELIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VIRGINIE GOSSELIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VIRGINIE GOSSELIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VIRGINIE GOSSELIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Horeca medewerker weekend (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INHOUSE BOBBEJAANLAND

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    't Plezante land, Family Park Bobbejaanland zoekt nog gemotiveerde horeca medewerkers. Je helpt mee met het bereiden van de verschillende maaltijden en volgt daarbij de nodgie hygiëne regels. (HACCP). Je staat mee in voor het afruimen, afwassen, schoonmaken en afsluiten bij sluitingstijd. Je volgt mee de voorraad op en zorgt voor het plaasten van de nodige bestellingen. Als horecamedewerker ben je verantwoordelijk voor een net restaurant waar bezoekers met plezier een hapje komen eten en met de grootste zorg bediend worden.

  • Heftruckchauffeur te Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: ASAP XL Essers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    . Voor onze hallen van H. Essers zijn we op zoek naar enthousiaste heftruckchauffeurs . Je zal voornamelijk dozen omtasten, labelen en ook logistieke taken uitoefenen Ervaring in het werken met een scan is een pluspunt

  • Transportmedewerker / Coach ! (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Met je bestelwagen zal je paketten en waardevolle documenten bezorgen en afhalen binnen een werkgebied in verschillende regio's in België. Werkzaamheden starten en eindigen op het depot en de werktijden verschillen tussen dag- en middagroutes. Je staat in voor tijdig en correct afleveren en ophalen van paketten en waarde documenten op aangegeven adressen. Het laden en lossen van de bestelauto op het depotadres regio Mechelen behoort eveneens tot je takenpakket. Dit is geen koerierfuctie om pakketten af te leveren. Vooral services en dat beetje extra naar klanten toe. Daarnaast neem je de administratieve taken op, zoals: ondertekening van documenten, scanopdrachten uitvoeren, identiteit controleren, ... Na verloop van tijd ben jij de coach die nieuwe chauffeurs zal opleiden en examens zal afnemen. Verder zul je ingezet worden bij het testen van nieuwe services. Kortom, jij wordt het visitekaartje van ons bedrijf!

  • Financial Officer (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Konvert Office zoekt voor een klant in Ieper naar een financial officer (m/v). Je vervult de rol van hulpboekhouder voor 2 vennootschappen van de groep. Je verzorgt de A tot Y boekhouding , hierbij ben je verantwoordelijk voor facturatie, aankoopfacturen en financiële opvolging, alsook het maken van periodieke aangiftes. Samen met een collega ben je ook verantwoordelijk voor de inkoopzijde en het financiële luik van de boekhouding van de 2e vennootschap.

  • PRODUCTIEMEDEWERKER TEXTIELSECTOR - VASTE NACHT M/V (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een bedrijf actief in de textielsector, zijn wij op zoek naar gemotiveerde bobijnopzetters.

  • Callcenter medewerker Outbound (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een contactcenter te Gent zijn we op zoek naar gemotiveerde Nederlandstalige commerciële telefonisten! Wens je mee te werken aan verschillende projecten en wil je samen groeien met het bedrijf? Dat kan! Er zijn zowel fulltime als parttime mogelijkheden en dit in een flexibel uurrooster.

  • Schoonmaakmedewerker dienstencheques (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: OCMW

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons dienstenchequebedrijf zijn wij op zoek naar een schoonmaakmedewerker. Je bent verantwoordelijk voor de schoonmaak en het normale onderhoud van de woning daar waar de hulpvrager het zelf niet meer kan. Onder woning wordt verstaan: de leefruimte zoals keuken, woonkamer, slaapkamer, badkamer, hall, veranda, e.d. Ramen wassen, de vaatwas van de dag doen, de planten in de woning verzorgen, … behoort eveneens tot je taken.

  • Sterke studenten voor logistieke projecten (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: MANPOWER INHOUSE KATOENNATIE

    Type: Studentenjob

    * Het takenpakket omvat onder andere laden en lossen, orderpicking, (re-)packing, ... * Je bent mee verantwoordelijk voor het veilig en proper houden van je eigen werkplek. * Je voert nauwkeurig je taken uit

  • BALIEMEDEWERKER (WICHELEN)

    Regio: WICHELEN

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Als baliemedewerker sta je in voor het realiseren van de verkoop en het geven van deskundig en kwalitatief advies aan professionele klanten volgens de strategie en commerciële bedrijfsdoelstellingen. - je merkt op wanneer een klant geholpen wil worden - je benadert een klant op een professionele en beleefde manier - je volgt de wensen van de klant op en geeft professioneel advies over de     producten - je stelt eventuele alternatieven voor en bijkomende accessoires - je garandeert een correcte afhandeling van de verkoop Bedrijfsprofiel: Select Human Resources is een dynamisch internationaal HR adviesbureau met verschillende vestigingen in België. Onze specialisatie is rekrutering en selectie van gekwalificeerd en ervaren personeel voor zowel een vaste als een tijdelijke betrekking en in de verwezenlijking van projecten binnen de brede wereld van HR services.   Voor een gerenommeerd bouwbedrijf gespecialiseerd in bouwbeslag en industrie, zijn wij op zoek naar een gedreven technisch onderlegde BALIEMEDEWERKER (M/V).

  • Vrachtwagenchauffeur met kraan CE (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Ben je een ervaren vrachtwagenchauffeur en heb je zin in een nieuwe ervaring? Voor onze klant, een professioneel maar gemoedelijk bedrijf in de buurt van Beringen, zoeken we een kraanchauffeur met rijbewijs CE. Je zult instaan voor het nationaal vervoer van hoofdzakelijk staal en bouwmaterialen met kraan achter de cabine (autolaadkraan) of op de trailer (rolkraan) voor het lossen bij klanten.

  • Kapper / Kapster (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: KWA'FUUR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heb je zin in een nieuwe uitdaging? Heb je ervaring in het vak? Ben je bereid om binnen een bestaande zaak op zelfstandige basis te werken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Je zal werken als kapper/kapster op zelfstandige basis. Je wordt ingezet voor het hele takenpakket. Dit omvat: knippen van dames en heren, brochen, kleuren, permenant / opsteekkapsel zijn een pluspunt.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van VIRGINIE GOSSELIN in sociale netwerken
Look for responds of VIRGINIE GOSSELIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor VIRGINIE GOSSELIN. Laat een reactie achter voor VIRGINIE GOSSELIN. VIRGINIE GOSSELIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VIRGINIE GOSSELIN. Leave a respond for VIRGINIE GOSSELIN. VIRGINIE GOSSELIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VIRGINIE GOSSELIN op de google maps. Adres en contacten VIRGINIE GOSSELIN
Location of VIRGINIE GOSSELIN on the google maps. Address and contacts of VIRGINIE GOSSELIN

Andere gerelateerde bedrijven als come VIRGINIE GOSSELIN VIRGINIE GOSSELIN: 'T PRUISENHOF | C.A.P.A.C | PATRICK VAN HAM | JACQUES DESSANGE | MARC SAMPERMANS

Other related companies as VIRGINIE GOSSELIN: 'T PRUISENHOF | C.A.P.A.C | PATRICK VAN HAM | JACQUES DESSANGE | MARC SAMPERMANS

VIRGINIE GOSSELIN is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VIRGINIE GOSSELIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04997650146. Het bedrijf VIRGINIE GOSSELIN bevindt zich op het adres: RUE DE MARVIS 54; 7500; TOURNAI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 515,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 148,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van VIRGINIE GOSSELIN is Tabaksproducten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VIRGINIE GOSSELIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VIRGINIE GOSSELIN, openstaande posities, locatie van VIRGINIE GOSSELIN op de kaart.

VIRGINIE GOSSELIN is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is VIRGINIE GOSSELIN, company assigned to the tax number BE04997650146. The company VIRGINIE GOSSELIN is located at the address: RUE DE MARVIS 54; 7500; TOURNAI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 515,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 148,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of VIRGINIE GOSSELIN is Tobacco Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of VIRGINIE GOSSELIN is not available. You also can look at reviews of VIRGINIE GOSSELIN, open positions, location of VIRGINIE GOSSELIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VIRGINIE GOSSELIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VIRGINIE GOSSELIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VIRGINIE GOSSELIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VIRGINIE GOSSELIN, employees, financial statistics.