OLIVIER D'AOUT

Contactgegevens OLIVIER D'AOUT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OLIVIER D'AOUT: address, phone, fax, email, website, opening hours

OLIVIER D'AOUT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE JOIE 56; 4000; LI?GE, België

Telefoon (phone): 42527429 (+32-42527429) 42527429 (+32-42527429)

Fax (fax): +32 (57) 274-36-18 +32 (57) 274-36-18

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OLIVIER D'AOUT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OLIVIER D'AOUT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OLIVIER D'AOUT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OLIVIER D'AOUT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OLIVIER D'AOUT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OLIVIER D'AOUT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OLIVIER D'AOUT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OLIVIER D'AOUT
Products information OLIVIER D'AOUT

BTW identificatienummer (tax): BE06339630126
Ondernemingsnummer: 7158935546
Hoofdstad (capital): 939,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 439,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OLIVIER D'AOUT
(Get full report from official database of BE for OLIVIER D'AOUT)

Aanvulling soorten activiteiten voor OLIVIER D'AOUT
Addition kinds of activities for OLIVIER D'AOUT

26780203. Tabletten en pads, boek en schrijven: van aangekochte materialen | Tablets and pads, book and writing: from purchased materials
26790103. Papier mache artikelen, behalve kunst- en kunstgoederen | Papier mache articles, except statuary and art goods
33419903. Messing smelten en raffineren (secundair) | Brass smelting and refining (secondary)
34440101. Culverts, plaatmetaal | Culverts, sheet metal
73899913. Opstellen service, behalve tijdelijke hulp | Drafting service, except temporary help
76991501. Verrekijkers en andere optische goederen reparatie | Binoculars and other optical goods repair
86210102. Gezondheidsvereniging | Health association

Werken bij OLIVIER D'AOUT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OLIVIER D'AOUT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OLIVIER D'AOUT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OLIVIER D'AOUT. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige projectstaffing Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden in de thuiszorg regio Brugge voor een project van 6 maanden. Je zal de verpleegtechnische taken toepassen die gelinkt zijn aan de thuiszorg (o.m. wondzorg, inspuitingen, medicatie, hygiënische zorg etc.). Een goede overdracht is zeer belangrijk voor een kwalitatieve opvolging van je patiënten op jouw tour. Je start met een tweeweekse opleiding waarbij je tijdens je zelfstandige tour kan beroepen op een gespecialiseerd team. Je werkt in gesplitste diensten (7-11u en 14u30-18u30). Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gelegen te Puurs, zoeken wij een nieuwe administratieve collega. Je staat in voor het opvolgen van de klantenportefeuille, in samenwerking met de salesafdeling. Hierbij zorg je voor een correcte en tijdige facturatie. Na een inwerkperiode adviseer je klanten bij vragen over de verschillende aangeboden services (veiligheid en bescherming).

  • Verkoopsmedewerker (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: t-interim Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bedient de klanten op een vlotte, aangename manier. Je werkt hygiënisch en snel.

  • Chauffeur CE (M/V) (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Deze vacature betreft dagritten, u hoeft niet uit te slapen. Je doet 3 maanden ophaling van slachtafval. De overige maanden voer je het eindproduct rond in citern, kippers of containers. Het opstart uur is afhankelijk van welke chauffeur je vervangt.

  • Heftrucker/Frigorist (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Passendale zoeken wij een heftruckchauffeur/frigorist.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Sint-Blasius-Boekel (SINT-BLASIUS-BOEKEL)

    Regio: SINT-BLASIUS-BOEKEL

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • Calculator (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Heb je een hogere opleiding bouwkunde gevolgd of heb je al enkele jaren ervaring als calculator in een bouwonderneming? Dan kom jij zeker in aanmerking om als calculator aan de slag te gaan bij onze klant, een bouwbedrijf uit regio Beringen. Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van kostprijsberekeningen in het kader van opmaak van offertes en aanbestedingsdossiers appartementen, industriële complexen, kantoorgebouwen, openbare werken, etc. Je verdiept je in lastenboeken, plannen en meetstaten en je controleert deze op hun volledigheid. Je staat in voor het opstellen van een kostprijsberekening rekening houdend met uitvoeringsmethoden en -termijn, werfinrichting en offertes en gevraagde gegevens. Je vraagt offertes op bij leveranciers en onderaannemers en controleert deze op de conformiteit met de lastenboeken. Je houdt hierbij rekening met de bestekken van studieburelen en openbare besturen en de wensen van de bouwheer. Je bent verantwoordelijk voor de samenstelling van de uiteindelijke offerte en de bijhorende documenten. Aan de hand van een professioneel calculatiepakket ondersteun je de salesafdeling technisch bij commerciële onderhandelingen.

  • BOUWKUNDIG TEKENAAR M/V (Regio Herentals-Westerlo)

    Regio: Regio Herentals-Westerlo

    Bedrijf: INTELECT

    Type: Vaste Job

    Een familiebedrijf met open en informele bedrijfscultuur, is ter ondersteuning van hun groei op zoek naar een Bouwkundig Tekenaar. Binnen deze functie bent u verantwoordelijk voor het uittekenen van betonnen prefab-elementen. Door rekening te houden met kwaliteitseisen en levertijden, zorgt u er voor dat ze tijdig productieklaar gemaakt kunnen worden.

  • Adjunct directeur te Assebroek-Brugge (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Onze groep is voor residentie/assistentiewoningen Berkenhof in Assebroek (Brugge) op zoek naar een enthousiaste, dynamische, hands-on en operationele collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving. Als adjunct directeur ben je medeverantwoordelijk voor de organisatie van de vestiging in overeenstemming met de Armonea-waarden. Je maakt deel uit van het lokale managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de residentie. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: Coördineren en organiseren van de verschillende activiteiten voor de residentie zoals: het instaan voor receptie alsook evenementen organiseren, residenten te woord staan en rondleidingen geven voor de nieuwe residenten. Vooropgestelde doelstellingen correct ten einde brengen binnen de kwaliteitseisen van Armonea en binnen de vooropgestelde termijnen. Projecten en programma's opvolgen en implementeren. Planning, opvolging, en coaching van de medewerkers teneinde een gemotiveerd team te vormen. Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams. In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget en de operationele bezetting. Daarnaast volg je de RIZIV facturatie op. Organiseren van activiteiten en evenementen teneinde een gevarieerde en onderhoudende activiteitenplanning aan te bieden. Je staat in voor veiligheid en preventie en wordt opgeleid tot preventie adviseur niveau 3 van de site. Monitoren van klantentevredenheid, zowel op objectieve wijze als door middel van interactie, en voorstellen en implementeren van actieplannen om hieraan bij te dragen teneinde een optimale klantentevredenheid te garanderen en bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea. Inspelen op commerciële opportuniteiten en optreden als ambassadeur voor Armonea zowel intern als extern teneinde bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea.

  • Magazijnier/Chauffeur rijbewijs C (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: HUYS CONCEPT

    Type: Vaste Job

    Voor onze houthandel zoeken we een enthousiaste werknemer met rijbewijs C. Zowel voor werk in magazijn als transport met vrachtwagen en kooiaap. Pluspunten zijn kennis van hout, heftruck-attest. Je komt terecht in een klein gemotiveerd team.

  • Argenta - Operationeel Beheerder SQL (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opm. iemand met goede SQL kennis en een NOTIE van JAVA is ook welkom zolang een goede attitude en zelfstandigheid om te werken aanqwezig is. LET OP HANDSOFF FUNCTIE COORDINATIE VAN INCIDENTEN Wie zijn wij Als operationeel beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT Run. Je komt terecht in een team van operationeel beheerders en technisch experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van ontwikkelingstools (Jenkins, GIT/SVN,zookeeper,) Ontwikkelervaring zodat je weet hoe een ontwikkelomgeving beheerd kan worden. -Uitstekend kunnen coördineren en organiserende van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties, ...) Je moet zeer goede kennis hebben van SQL niveau 4 Gradatie 0 - slecht 5 - zeer goed

  • Computer Recruitment Services - IBM Integration Bus IIB WebSphere Expert (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company My client, a large international bank, is seeking a subject matter expert in IBM Integration Bus IIB, (previously WebSphere Message Broker). You would join the Middleware Team in the Communication and Integration Services (CIS) department. The team is responsible for leveraging IBM Integration Bus to enable communication between back-end applications and external partners. Tasks 1. Supporting project implementation Analysing business requirements and designing IIB based solutions; Impact assessment on existing setup and development delivery; Validation, testing and support to launches. 2. Provide IIB expertise Emphasize best practices and guidelines to optimize IIB usage at the bank; Provide coaching to CIS team members to speed up their learning curve; Improve product delivery, moving towards CICD (Continuous Integration, Delivery, and Deployment); Improving the efficiency of the service operations (both on IT and operational aspects). 3. Support the existing IIB infrastructure in Test and Production environments Take care of the IIB release management and patching; Support IIB assets under CIS group responsibility; Participate to the 3rd level support service provided to Production (some watch duty). Essential Skills 5-10 years of experience in IBM Integration Bus at a large company; Your expertise allows you to master the internal of those products, implement efficient solutions for business services, and guide IBM customers towards a successful implementation for IIB based services. You will have your personal IIB peer network. You have expertise with CICD and can help our team in implementing the required solutions. You are a team player, ready to coach / raise expertise of team members located across the bank. You are ready to work full time from the bank's Brussels office. Language: English You must be an EU citizen to apply for this role. Details Location: Brussels Belgium Start Date: Immediate Duration: 6 months renewable Salary: 625 Euro/day negotiable Ref: PB16

Zoek naar antwoorden van OLIVIER D'AOUT in sociale netwerken
Look for responds of OLIVIER D'AOUT in social networks

Lees alle opmerkingen voor OLIVIER D'AOUT. Laat een reactie achter voor OLIVIER D'AOUT. OLIVIER D'AOUT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OLIVIER D'AOUT. Leave a respond for OLIVIER D'AOUT. OLIVIER D'AOUT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OLIVIER D'AOUT op de google maps. Adres en contacten OLIVIER D'AOUT
Location of OLIVIER D'AOUT on the google maps. Address and contacts of OLIVIER D'AOUT

Andere gerelateerde bedrijven als come OLIVIER D'AOUT OLIVIER D'AOUT: KARAKAS | Appelmans | GUSTAAF DE BRUYNE | CAPRICES DE BOTTICELLI | F.C. ROSIERES

Other related companies as OLIVIER D'AOUT: KARAKAS | Appelmans | GUSTAAF DE BRUYNE | CAPRICES DE BOTTICELLI | F.C. ROSIERES

OLIVIER D'AOUT is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OLIVIER D'AOUT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06339630126. Het bedrijf OLIVIER D'AOUT bevindt zich op het adres: RUE DE JOIE 56; 4000; LI?GE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 939,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 439,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van OLIVIER D'AOUT is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OLIVIER D'AOUT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OLIVIER D'AOUT, openstaande posities, locatie van OLIVIER D'AOUT op de kaart.

OLIVIER D'AOUT is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is OLIVIER D'AOUT, company assigned to the tax number BE06339630126. The company OLIVIER D'AOUT is located at the address: RUE DE JOIE 56; 4000; LI?GE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 939,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 439,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of OLIVIER D'AOUT is Chemicals and Allied Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of OLIVIER D'AOUT is not available. You also can look at reviews of OLIVIER D'AOUT, open positions, location of OLIVIER D'AOUT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OLIVIER D'AOUT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OLIVIER D'AOUT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OLIVIER D'AOUT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OLIVIER D'AOUT, employees, financial statistics.