NATHALIE VAN GHELUWE
Contactgegevens NATHALIE VAN GHELUWE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data NATHALIE VAN GHELUWE: address, phone, fax, email, website, opening hours
NATHALIE VAN GHELUWE
Regio (region): N\A, België
Adres (address): STRANDLAAN 245; 8670; KOKSIJDE, België
Telefoon (phone): 58522067 (+32-58522067) 58522067 (+32-58522067)
Fax (fax): +32 (67) 931-60-38 +32 (67) 931-60-38
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) NATHALIE VAN GHELUWE: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "NATHALIE VAN GHELUWE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "NATHALIE VAN GHELUWE"? - Contact us!
We found such data of NATHALIE VAN GHELUWE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees NATHALIE VAN GHELUWE. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti NATHALIE VAN GHELUWE
Products information NATHALIE VAN GHELUWE
Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.
Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques
Aanvulling soorten activiteiten voor NATHALIE VAN GHELUWE Addition kinds of activities for NATHALIE VAN GHELUWE
225899. Kant- en kettingmateriaalfabrieken, nec | Lace and warp knit fabric mills, nec
367799. Elektronische spoelen en transformatoren, nec | Electronic coils and transformers, nec
17919907. Precast betonconstructie of panelen, plaatsing van | Precast concrete structural framing or panels, placing of
20870101. Kleuren, bakkers ' | Colorings, bakers'
30690607. Rug rugverbindingen, latex | Rug backing compounds, latex
50859915. Leveringen van textielprinters | Textile printers' supplies
51120202. schrijfbehoeften | Stationery
82440000. Bedrijfs- en secretariële scholen | Business and secretarial schools
Werken bij NATHALIE VAN GHELUWE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in NATHALIE VAN GHELUWE: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor NATHALIE VAN GHELUWE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for NATHALIE VAN GHELUWE. Looking for open vacancies in other companies
-
Toonbankbediende met technische achtergrond (DEURNE)
Regio: DEURNE
Bedrijf: ASAP SINT-NIKLAAS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten (bouw en industrie). Je takenpakket ziet er als volgt uit : * Opstellen van huurcontracten + verstrekken van advies over zeer diverse huurmachines * Aanmaak van offertes * Beantwoorden van e-mail verkeer * Opnemen van telefoon voor productinformatie * Afrekenen van huurcontracten (geldmanipulatie) Je werkt in een 38u-week, met wisselende uurroosters, 1 zaterdag op 2
-
Polyvalent arbeider productie m/v (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: ACTIEF IEPER
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als polyvalent arbeider productie werk je in het atelier van een bedrijf dat gespecialiseerd is prefab betonconstructies. Je staat in voor het produceren van betonnen prefab elementen. Hierbij moet je bijvoorbeeld netten op maat knippen, beton storten, opruimwerken uitvoeren, bekistingen plaatsen...
-
ALUMINIUM LASSER (M/V) (TIELT)
Regio: TIELT
Bedrijf: EXPERZA TIELT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf in Pittem zijn wij opzoek naar een ervaren aluminium lasser.
-
Tele-enquêteur, mooie uren met kans op thuiswerk. Tijdelijke opdracht met kans op verlenging en/of (DE PINTE)
Regio: DE PINTE
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Werk je graag mee aan consumentenonderzoek? Hou je van telefonische contacten? Dan is dit jouw nieuwe uitdaging! Voor een marktonderzoeksbureau in regio De Pinte zijn we op zoek naar nieuwe tele-enquêteurs. Je staat tijdens de uren in contact met verschillende doelgroepen om hen verschillende vragen voor te leggen in verband met recente gebeurtenissen of producten Je probeert zoveel mogelijk informatie te verzamelen en registreert alles zo objectief mogelijk in het systeem. Verder zorg je voor een correcte administratie en afhandeling van het klantendossier. Je werkt voltijds van maandag tot vrijdag in daguren en avond uren( 09.00-17.00 of 12:30-21.30) Het bedrijf vraagt flexibiliteit maar geeft ook flexibiliteit hierin. De opdracht is initieel voor 2 maand. Indien jouw werk kwalitatief goed zit is er kans op verlenging en vaste indienstname.
-
Technieker (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf in de regio Antwerpen zijn we op zoek naar een technieker voor de plaatsing en herstelling van openbare verlichting: Je zal werken met een schaarlift Je zal openbare verlichting aansluiten en herstellen Je zal vooral buitenwerk moeten doen
-
PROJECTLEIDER - OLEN - VOLTIJS - OPTIE VAST (OLEN)
Regio: OLEN
Bedrijf: Synergie Herentals Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Je hebt een hele goede kennis van elektriciteit. Goede kennis van HVAC is een must. Organisatorisch en administratief sterk zijn is zeker een vereiste. Goed kunnen samenwerken in een klein familiebedrijf waar er een open communicatie heerst is heel belangrijk.
-
Huishoudhulp Sint-Michiels - Sint-Andries M/V (SINT-MICHIELS)
Regio: SINT-MICHIELS
Bedrijf: DAOUST BRUGGE
Type: Dienstenchequebaan
Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Beschrijving van de functie - U bent verantwoordelijk voor het opruimen van de woning - U bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de woning - U strijkt het wasgoed - U wast de ramen - U doet de afwas en bergt de vaat op - U doet de huishoudelijke inkopen - U bergt het materiaal en de producten op - U voert de informatieoverdracht uit voor de particulieren
-
Huishoudhulp/poetshulp regio Eke-Nazareth-De Pinte (DE PINTE)
Regio: DE PINTE
Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN
Type: Dienstenchequebaan
Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!
-
Student Productie (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: T-INTERIM LIER
Type: Studentenjob
Je wordt mee ingezet in de productie je zorgt ervoor dat de lijn blijft draaien Bedrijfsprofiel: MIVAS is een sociaal – economische onderneming, die aan personen met een arbeidshandicap de mogelijkheid biedt een beroepsactiviteit uit te oefenen. De belangrijkste activiteit bestaat uit het samenstellen en/of verpakken van promotionele sets voor de distributiesector. Deze dienst moet ook verzekerd blijven in de vakantieperiode. Hiervoor doen wij beroep op jobstudenten. Het werk wordt, samen met MIVAS-werknemers, uitgevoerd in de ateliers. Het zijn meestal repetitieve taken aan een zeker tempo of taken die toch wel een belangrijke fysieke inspanning vereisen. MIVAS heeft vijf vestigingen: drie in Lier, één in Rumst en één in Bornem
-
Student voor atelierwerk (GAVERE)
Regio: GAVERE
Bedrijf: UPENDI
Type: Studentenjob
Goesting om nog even de handen uit de mouwen te steken alvorens het nieuwe academiejaar in te zetten? Zin om extra zakgeld te verdienen? WoonProject zoekt een student om tijdens de maand september ondersteuning te bieden in hun atelier waar zij dagelijks vormgeven aan keuken- en interieurinrichtingen.
-
Meestergast / metselaar (regio Ninove) (NINOVE)
Regio: NINOVE
Bedrijf: Synergie Aalst Construct
Type: Vaste Job
Voor onze klant zoeken wij op heden een meetsergast, metselaar regio Ninove. Je staat in voor: het meewerken op de werf opvolgen van de werkzaamheden op de werf opleiden van nieuw personeel op de werf
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van NATHALIE VAN GHELUWE in sociale netwerken
Look for responds of NATHALIE VAN GHELUWE in social networks
Lees alle opmerkingen voor NATHALIE VAN GHELUWE. Laat een reactie achter voor NATHALIE VAN GHELUWE. NATHALIE VAN GHELUWE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for NATHALIE VAN GHELUWE. Leave a respond for NATHALIE VAN GHELUWE. NATHALIE VAN GHELUWE on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie NATHALIE VAN GHELUWE op de google maps. Adres en contacten NATHALIE VAN GHELUWE Location of NATHALIE VAN GHELUWE on the google maps. Address and contacts of NATHALIE VAN GHELUWE
Andere gerelateerde bedrijven als come NATHALIE VAN GHELUWE NATHALIE VAN GHELUWE: I D Jardin | Nettovite NV | VAN BORTEL | HEIRBRANT BJ?RN | N.I.D. NV
Other related companies as NATHALIE VAN GHELUWE: I D Jardin | Nettovite NV | VAN BORTEL | HEIRBRANT BJ?RN | N.I.D. NV
NATHALIE VAN GHELUWE is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is NATHALIE VAN GHELUWE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04587310791. Het bedrijf NATHALIE VAN GHELUWE bevindt zich op het adres: STRANDLAAN 245; 8670; KOKSIJDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 375,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 866,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van NATHALIE VAN GHELUWE is Tabaksproducten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van NATHALIE VAN GHELUWE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van NATHALIE VAN GHELUWE, openstaande posities, locatie van NATHALIE VAN GHELUWE op de kaart.
NATHALIE VAN GHELUWE is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is NATHALIE VAN GHELUWE, company assigned to the tax number BE04587310791. The company NATHALIE VAN GHELUWE is located at the address: STRANDLAAN 245; 8670; KOKSIJDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 375,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 866,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of NATHALIE VAN GHELUWE is Tobacco Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of NATHALIE VAN GHELUWE is not available. You also can look at reviews of NATHALIE VAN GHELUWE, open positions, location of NATHALIE VAN GHELUWE on the map.