M. HUMBLET

Contactgegevens M. HUMBLET: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data M. HUMBLET: address, phone, fax, email, website, opening hours

M. HUMBLET

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOSVELDWEG 70; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23748467 (+32-23748467) 23748467 (+32-23748467)

Fax (fax): +32 (87) 619-42-24 +32 (87) 619-42-24

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) M. HUMBLET: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "M. HUMBLET"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "M. HUMBLET"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van M. HUMBLET, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen M. HUMBLET. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of M. HUMBLET, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees M. HUMBLET. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti M. HUMBLET
Products information M. HUMBLET

BTW identificatienummer (tax): BE04020141601
Ondernemingsnummer: 2460906982
Hoofdstad (capital): 909,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 114,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor M. HUMBLET
(Get full report from official database of BE for M. HUMBLET)

Aanvulling soorten activiteiten voor M. HUMBLET
Addition kinds of activities for M. HUMBLET

3442. Metalen deuren, sash, en trim | Metal doors, sash, and trim
02519904. Kippen bakken, verhoging van | Frying chickens, raising of
50470301. Kunstledematen | Artificial limbs
51490802. Zuivelproducten, gedroogd of ingeblikt | Dairy products, dried or canned
63310200. Brand-, zee- en ongevallenverzekering en vervoerders | Fire, marine and casualty insurance and carriers

Werken bij M. HUMBLET: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in M. HUMBLET: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor M. HUMBLET. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for M. HUMBLET. Looking for open vacancies in other companies

  • Zaalhulp M/V (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een hotel in Kortrijk zijn wij op zoek naar iemand om te helpen in de zaal.

  • Lasser - mecanieker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ASAP HERENTALS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je taken bestaan uit: lassen, smeerplannen, onderhoud, bijvullen van heftrucks. Voor deze taken heb je een sterke kennis van motoren; reductoren; leidingwerk en kennis van lobbenpompen. Je hebt de mogelijkheid om in dagploeg of in 2-ploegen te werken.

  • Tweetalig dossierbeheerder (GENTBRUGGE)

    Regio: GENTBRUGGE

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als tweetalig dossierbeheerder vorder je betalingen in op openstaande facturen. Je verwerkt post en e-mails, zowel inkomend als uitgaand. Beheer van de aan jou toegewezen klantenportefeuilles. Je voert inkomende en uitgaande telefoongesprekken met debiteuren. Meewerken aan optimalisatie van processen dagen jou uit. je waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening.

  • Administratief Bediende Orderverwerking (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Start People Kapellen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op zoek naar een administratieve functie? Wil je werken in een aangenaam team en in een (ver)lichte werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Deurne zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Tot je afwisselende takenpakket behoren onder andere de volgende taken: Het invoeren van bestellingen (orderwerking); Opvolgen en controleren van bestellingen; Aftersales (contact met klanten); Algemene administratie; Facturatie.

  • HUISHOUDHULP VOLTIJDS MERELBEKE (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Merelbeke zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Hamme – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student Verpleegkundige in thuisverpleging - afdeling Kessel-Lo (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: WIT-GELE KRUIS

    Type: Studentenjob

    De werkdag van een thuisverpleegkundige begint vaak bij het krieken van de dag. Je bezoekt patiënten in hun thuisomgeving en geeft hen de nodige wondzorgen, inspuitingen, helpt hen bij het wassen en geeft hen waar nodig ook andere specifiek technische zorgen. De patiënt voelt zich op zijn gemak omdat zijn/haar vertrouwde verpleegkundige bij hem thuis kan langskomen, hij/zij een kwaliteitsvolle verzorging krijgt en daarbovenop ook een vlotte babbel. Je stimuleert de patiënt tot zelfzorg en volgt je patiënten op van opstart tot beëindiging van de zorg; je staat m.a.w. in voor de totaalzorg. Regelmatig wordt met het hele team overlegd om de patiënten op de meest kwaliteitsvolle en efficiënte manier te verzorgen. Je overlegt eveneens met huisartsen en andere zorgpartners. In het administratieve gedeelte worden onze verpleegkundigen ondersteund door de nieuwste tools (elektronisch verpleegdossier op mobiele tablet die meegenomen wordt op ronde). De afdeling bestaat uit Kessel-Lo, Lubbeek & Holsbeek

  • Ervaren PLC programmeur (AALBEKE)

    Regio: AALBEKE

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    Je wordt autonoom verantwoordelijk voor telkens nieuwe maatwerkprojecten in automatisatie vanaf de aanvraag t.e.m. de oplevering. Dit omvat: Inschatting ter plaatse of o.b.v. de plannen voorstudie bestemd voor de offertedienst (materialen, werkuren, ...) ontwerp en programmering van de software afspraken voor de aankopen, het tekenwerk, de kablage en de bordenbouw opvolging van de montage, testing en opstart ter plaatse bij de klant.

  • Marketing/ communicatie manager (PERUWELZ)

    Regio: PERUWELZ

    Bedrijf: Konvert Construct Kortrijk

    Type: Vaste Job

    Voor een bouwfirma, gespecialiseerd in grondwerken, zijn wij dringend op zoek naar een marketing/communicatiemanager. Je staat in voor de communicatie en het externe imago van het bedrijf. Je ondersteunt de de algemene werking en projecten van de marketingafdeling. Je staat in voor een creatieve, tweetalige (Nl/FR) externe en interne communicatie. Verder biedt je taalkundige ondersteuning aan alle collega's. Je beheert de online communicatie (website, CMS,CMR, nieuwsbrieven, sociale media).

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Accountant (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Titeca Accountancy Maldegem

    Type: Vaste Job

    Welkom! Titeca Accountancy is geen standaard boekhoudkantoor dat enkel met cijfers jongleert. Wij leven en werken dichtbij ondernemers, zij aan zij. Titeca Accountancy is een sterk groeiend, fullservice, vooruitstrevend boekhoudkantoor met 10 verschillende vestigingen en 200 medewerkers en accountants verspreid over West-, Oost-Vlaanderen en Henegouwen. Bij Titeca Accountancy is werken fun, het resultaat van een inspirerende en energieke dialoog met onze ondernemers. Smaakt naar meer? Vergezel ons in een open werkomgeving, met ruimte voor initiatief, mens en communicatie. Door onze groei zijn wij momenteel op zoek naar een Accountant om het dynamische Titeca team in Maldegem aan te vullen. Als accountant beheer je autonoom je dossiers. Je bent steeds de eerste contactpersoon, waardoor je in geen tijd een echte sparringpartner wordt van je klantondernemers. Je verantwoordelijkheden Opvolgen van boekhoudingen van klanten (van A tot Z) Opvolgen en beheer van balansen, jaarrekeningen, eindejaarafsluitingen en fiscale aangiftes (btw, PB en Venb) Adviesverlening Voorbereiden en bijwonen van fiscale controles Reeds ervaring? Dan krijg je een coachende rol ten opzichte van je junior collega’s.

  • FINANCIEEL VERANTWOORDELIJKE KMO KORTRIJK (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ARGON SELECTIE

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding/controlling van een aantal vennootschappen. Je verricht de boekhouding van A tot Z van het bedrijf. Je registreert en verwerkt de boekhoudkundige verrichtingen met betrekking tot aan- en verkoop. U bent tevens verantwoordelijk voor de fiscale aangiften (BTW, vennootschapsbelasting) Je doet ook debiteurenbeheer en voert betalingen uit. Je verricht de maandelijkse afsluitingen. Je werkt mee aan het opmaken en bijhouden van kostenanalyses. Je assisteert bij de opmaak van budgetten en forecasts. Je vraagt financiële informatie op van bepaalde klanten en geeft die in. Een assistent verricht het inputwerk. Je rapporteert aan de zaakvoerder en werkt nauw samen met de extern accountant.

Zoek naar antwoorden van M. HUMBLET in sociale netwerken
Look for responds of M. HUMBLET in social networks

Lees alle opmerkingen voor M. HUMBLET. Laat een reactie achter voor M. HUMBLET. M. HUMBLET bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for M. HUMBLET. Leave a respond for M. HUMBLET. M. HUMBLET on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie M. HUMBLET op de google maps. Adres en contacten M. HUMBLET
Location of M. HUMBLET on the google maps. Address and contacts of M. HUMBLET

Andere gerelateerde bedrijven als come M. HUMBLET M. HUMBLET: TAVERNE LE CAPRICORNE | A. SCHURMANS | COIFFURE DIVINE | Vermuyten Elke D.O./M.R.O.B. | KAREL VAN HAELST

Other related companies as M. HUMBLET: TAVERNE LE CAPRICORNE | A. SCHURMANS | COIFFURE DIVINE | Vermuyten Elke D.O./M.R.O.B. | KAREL VAN HAELST

M. HUMBLET is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is M. HUMBLET, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04020141601. Het bedrijf M. HUMBLET bevindt zich op het adres: BOSVELDWEG 70; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 909,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 114,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van M. HUMBLET is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van M. HUMBLET is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van M. HUMBLET, openstaande posities, locatie van M. HUMBLET op de kaart.

M. HUMBLET is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is M. HUMBLET, company assigned to the tax number BE04020141601. The company M. HUMBLET is located at the address: BOSVELDWEG 70; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 909,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 114,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of M. HUMBLET is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of M. HUMBLET is not available. You also can look at reviews of M. HUMBLET, open positions, location of M. HUMBLET on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over M. HUMBLET, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf M. HUMBLET, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about M. HUMBLET, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company M. HUMBLET, employees, financial statistics.