KATHLEEN VAN ELSACKER

Particuliere bedrijvenEducatieve diensten • KATHLEEN VAN ELSACKER
Private companiesEducational Services • KATHLEEN VAN ELSACKER

Contactgegevens KATHLEEN VAN ELSACKER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KATHLEEN VAN ELSACKER: address, phone, fax, email, website, opening hours

KATHLEEN VAN ELSACKER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BRITSELEI 48; 2000; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32034750 32034750

Fax (fax): +32 (9) 901-94-85 +32 (9) 901-94-85

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KATHLEEN VAN ELSACKER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KATHLEEN VAN ELSACKER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KATHLEEN VAN ELSACKER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KATHLEEN VAN ELSACKER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KATHLEEN VAN ELSACKER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KATHLEEN VAN ELSACKER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KATHLEEN VAN ELSACKER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KATHLEEN VAN ELSACKER
Products information KATHLEEN VAN ELSACKER

BTW identificatienummer (tax): BE04147857666
Ondernemingsnummer: 3758666992
Hoofdstad (capital): 394,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 602,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KATHLEEN VAN ELSACKER
(Get full report from official database of BE for KATHLEEN VAN ELSACKER)

Aanvulling soorten activiteiten voor KATHLEEN VAN ELSACKER
Addition kinds of activities for KATHLEEN VAN ELSACKER

551199. Nieuwe en gebruikte autodealers, nec | New and used car dealers, nec
829999. Scholen en educatieve diensten, nec, nec | Schools and educational services, nec, nec
22110208. Oxfords (katoenen stoffen) | Oxfords (cotton fabrics)
35699917. Testkamers voor hoogte, temperatuur, afstoting, kracht | Testing chambers for altitude, temperature, ordnance, power
38429926. Tractieapparatuur | Traction apparatus
38610308. Microfilm apparatuur: camera's, projectoren, lezers, enz. | Microfilm equipment: cameras, projectors, readers, etc.
61110101. Boerenhuisadministratie | Farmers home administration

Werken bij KATHLEEN VAN ELSACKER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KATHLEEN VAN ELSACKER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KATHLEEN VAN ELSACKER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KATHLEEN VAN ELSACKER. Looking for open vacancies in other companies

  • Enthousiaste Management Assistant - Tijdelijke functie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VIO-HR

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Management Assistant ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:  Het administratief ondersteunen van 1-3 directieleden binnen een HR-bedrijf  Het beheren van de agenda's van meerdere managementleden  Het opstellen van documenten, Powerpoints, etc. Het ontvangen van telefonisch- en mailverkeer Bedrijfsprofiel: Voor het bekende SD Worx - ons moederbedrijf - zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistant die bereid is om voornamelijk vanuit het hoofdkantoor in Antwerpen te werken. Het betreft een tijdelijke opdracht die tot minstens het einde van het jaar zal lopen. Daarna wordt bekeken of de opdracht nog verlengd kan worden.

  • Chauffeur C/CE m/v (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je doet dagritten voornamelijk in België en Noord-Frankrijk - Je staat in voor het leveren van eendagskuikens en het ophalen van broedeieren bij landbouwers - Het laden en lossen van de vrachtwagen neem jij voor je rekening

  • Ervaren Electricien (M/V) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de regio Kortrijk zijn we dringend op zoek naar een ervaren electricien. In eerste instantie help je vooral met de grove werken, maar geleidelijk aan word je meer ingeschakeld in de afwerking.

  • Administratief bediende hulpboekhouding (tijdelijk) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een dynamisch bedrijf uit de regio van Waregem zijn we op zoek naar een tijdelijk administratief bediende hulpboekhouding: Je staat in voor volgende taken: Alles i.v.m. bestellingen (bestelbon opmaken, orderbevestigingen opvolgen, controle facturatie, controle stock, …) Boekhouding (input aankoopfacturen) Nacalculatie stock + aankoopfacturen Contracten onderaannemers opmaken Forecast isolatie en eventuele andere materialen naar leveranciers toe Rapportering aankoop Algemene administratieve taken: klassement, telefonie,... .

  • Werfleider (Bed) (m/v) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf te Zele, gespecialiseerd in nutsleidingen, databekabeling en gestuurde boringen, zoeken we een werfleider Je zal voornamelijk werken in de regio Leuven, Lubbeek, Tienen, Zichem,.. Je zal instaan voor de coördinatie en opvolging van de verschillende werven. Optie vast. Competitief loon.

  • Trappenplaatser (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: FORUM CONSTRUCT ROESELARE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een plaatser van trappen voor onze klant in Meulebeke. De firma is dé vakman voor het uitbekleden van betonnen trappen met massieve treden, parkettreden... Het takenpakket: Je vervaardigt trappen uit hout van het begin tot het einde in het atelier Je plaatst alle onderdelen van de trappen Je monteert alle onderdelen van de trappen, treden, tegentreden, hoekstijlen, leuningen in de werkplaats

  • Logistiek medewerker (WILSELE)

    Regio: WILSELE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze nationale klant zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker ter ondersteuning van hun logistiek centrum te Leuven. Je werkt actief mee aan de dagelijkse organisatie en continue optimalisatie van de goederenstromen. Jouw takenpakket bestaat uit: - actief meedenken en analyseren van mogelijke verbeterprocessen en zelfstandig voorstellen uitwerken; - actief meewerken aan de implementatie van diverse projecten ter verbetering van de goederenstroom en de transportplanning; - bijkomende administratieve taken, zoals het opmaken en afleveren van documenten, registratie in het logistiek managementsysteem; - klant- en leveranciersinformatie up to date houden, zoals de contracten met transporteurs onderhouden en de klachtenbehandeling

  • Logistiek Teamleader (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: t-interim Mortsel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte taakuitvoering van de sorteerders, dit in overleg met je overste. Je bent verantwoordelijk voor jouw zone/sorteerders, je coacht en evalueert hen. Alsook ben je hen aanspreekpunt. Je bent medeverantwoordelijk voor het opmaken van de personeelsplanning. Je bent een echte nachtraaf en bent beschikbaar tussen 23:00 uur 's avonds en 11:00 uur 's ochtends. Als teamleader steek je graag de handen uit de mouwen en geef je het goede voorbeeld door mee op de vloer te staan. Je zorgt voor netheid in het depot en waakt over de veiligheid van de goederen zodat diefstallen vermeden worden. Je houdt je aan de regels en voorschriften die betrekking hebben tot veilig, organisatie, pauzes en interne afspreken. Je zorgt ervoor dat jouw team zich ook strikt aan deze regels houdt. Je hebt de verantwoordelijkheid om schades te melden en eventuele problemen op te lossen. Samen met de depot verantwoordelijke breng je alles tot een goed einde! Bedrijfsprofiel:

  • Student dienst reiniging (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Studentenjob

    Voor een logistiek centrum in Temse zijn we op zoek naar een student die beschikbaar is om te werken op woensdagnamiddag en zaterdagnamiddag op de dienst reiniging. Je bent op beide momenten beschikbaar en staat in voor het reinigen van materiaal dat uitgeleend werden (rolstoelen, bedden...). Je zorgt ervoor dat de producten proper zijn, zodanig dat ze opnieuw uitgeleend kunnen worden.

  • COMMUNICATIEF STERKE STUDENTEN GEZOCHT (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Studentenjob

    Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! - Promoten van een nieuw model van een gekend automerk - Pregeselecteerde database opbellen om te horen of er interesse is in het nieuwe model en/of er interesse is in een proefrit - Minstens 2 halve dagen of 1 volledige dag

  • R&S Advisor voor internationale organisatie (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in regio Waregem zijn we op zoek naar een R&S advisor: - Je komt terecht in een zeer dynamisch team van 5 collega's - Je bent verantwoordelijk voor het wervings- en selectieproces - Je selecteert de gepaste rekruteringskanalen - Je plant en realiseert aanwervingscampagnes - Je stelt interne en externe publicaties op voor jouw vacatures - Je neemt deel aan jobbeurzen - Je ondersteunt de HR Business Partner in een aantal administratieve taken Bedrijfsprofiel: Je komt terecht in een internationale organisatie die wereldwijd actief is. Daarnaast zijn ze één van de marktleiders in hetgeen ze doen. Je komt hier terecht in een technische organisatie met familiaal karakter.

  • VERKOPER PLANTEN (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: INTRATUIN MALDEGEM

    Type: Vaste Job

    Wie zijn wij? Intratuin Maldegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw/ verkoop, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame medewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. Momenteel zijn we toonaangevend in de tuincentra-sector. Verder kom je terecht in een professioneel team waar plezier in het werk en klantencontact op de eerste plaats komen. De functie Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde groene verkoop medewerker die: - stressbestendig is: graag drukte om zich heen hebben - sociaal aangelegd is: klanten ondersteunen met deskundig advies - Klantgericht en klantvriendelijk: Je helpt de klanten op een correcte en klantvriendelijke manier en zorgt dat de klanten met een goed gevoel de winkel verlaten. - Flexibel op vlak van taken en weekendwerk: zowel kassa als jouw afdeling (planten) op orde zetten behoort tot jouw gevarieerd takenpakket. - Verantwoordelijkheidszin: bevoorrading van de planten in de winkel, productplacement, merchandising, een uitermate hoge kwaliteit van producten aanbieden, klanten adviseren en overtuigen bij hun aankopen, koppelverkoop stimuleren, de afdeling tot een op en top afdeling laten groeien. - Collegialiteit: inspringen bij collega's, openstaan voor hulp en een vlotte samenwerking met andere collega's. Is deze uitdagende job iets voor jou? Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen! https://nl-nl.facebook.com/intratuin.maldegem/

Zoek naar antwoorden van KATHLEEN VAN ELSACKER in sociale netwerken
Look for responds of KATHLEEN VAN ELSACKER in social networks

Lees alle opmerkingen voor KATHLEEN VAN ELSACKER. Laat een reactie achter voor KATHLEEN VAN ELSACKER. KATHLEEN VAN ELSACKER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KATHLEEN VAN ELSACKER. Leave a respond for KATHLEEN VAN ELSACKER. KATHLEEN VAN ELSACKER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KATHLEEN VAN ELSACKER op de google maps. Adres en contacten KATHLEEN VAN ELSACKER
Location of KATHLEEN VAN ELSACKER on the google maps. Address and contacts of KATHLEEN VAN ELSACKER

Andere gerelateerde bedrijven als come KATHLEEN VAN ELSACKER KATHLEEN VAN ELSACKER: Centea-Lint (Kantoor Blaes-Van Rooy) BVBA | MATCH | FKS Consulting | CONSTRUCT | FA. DROOGMANS R. & ZN

Other related companies as KATHLEEN VAN ELSACKER: Centea-Lint (Kantoor Blaes-Van Rooy) BVBA | MATCH | FKS Consulting | CONSTRUCT | FA. DROOGMANS R. & ZN

KATHLEEN VAN ELSACKER is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KATHLEEN VAN ELSACKER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04147857666. Het bedrijf KATHLEEN VAN ELSACKER bevindt zich op het adres: BRITSELEI 48; 2000; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 394,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 602,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van KATHLEEN VAN ELSACKER is Educatieve diensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KATHLEEN VAN ELSACKER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KATHLEEN VAN ELSACKER, openstaande posities, locatie van KATHLEEN VAN ELSACKER op de kaart.

KATHLEEN VAN ELSACKER is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is KATHLEEN VAN ELSACKER, company assigned to the tax number BE04147857666. The company KATHLEEN VAN ELSACKER is located at the address: BRITSELEI 48; 2000; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 394,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 602,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of KATHLEEN VAN ELSACKER is Educational Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of KATHLEEN VAN ELSACKER is not available. You also can look at reviews of KATHLEEN VAN ELSACKER, open positions, location of KATHLEEN VAN ELSACKER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KATHLEEN VAN ELSACKER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KATHLEEN VAN ELSACKER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KATHLEEN VAN ELSACKER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KATHLEEN VAN ELSACKER, employees, financial statistics.