GARAGE BERBEN

Contactgegevens GARAGE BERBEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GARAGE BERBEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

GARAGE BERBEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KONINGINNELAAN 102; 3630; MAASMECHELEN, België

Telefoon (phone): 89764178 (+32-89764178) 89764178 (+32-89764178)

Fax (fax): +32 (16) 250-74-21 +32 (16) 250-74-21

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GARAGE BERBEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GARAGE BERBEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GARAGE BERBEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GARAGE BERBEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GARAGE BERBEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GARAGE BERBEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GARAGE BERBEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GARAGE BERBEN
Products information GARAGE BERBEN

BTW identificatienummer (tax): BE09305938720
Ondernemingsnummer: 1881103515
Hoofdstad (capital): 133,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 621,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in GARAGE BERBEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Benzinestations and brandstoffen; Herstellingen and onderhoud aan huis voor voertuigen; Herstellingen and onderhoud van auto's; Metaalafval, schrootrecyclage and sloperijen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GARAGE BERBEN
(Get full report from official database of BE for GARAGE BERBEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor GARAGE BERBEN
Addition kinds of activities for GARAGE BERBEN

421500. Koeriersdiensten, behalve met de lucht | Courier services, except by air
23319902. Shirts, dames en junioren: gemaakt van aangekochte materialen | Shirts, women's and juniors': made from purchased materials
28759902. Potgrond, gemengd | Potting soil, mixed
31110306. Afwerking van leer | Finishing of leather
35560302. Ovens, bakkerij | Ovens, bakery
35890100. Commerciële kook- en voedselverwarmende apparatuur | Commercial cooking and foodwarming equipment
37319905. Radar torens, zwevend | Radar towers, floating
40139900. Schakel- en terminaldiensten, anders | Switching and terminal services, nec
51530201. Bonen, droog: bulk | Beans, dry: bulk
73890600. Interieurontwerp diensten | Interior design services

Werken bij GARAGE BERBEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GARAGE BERBEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GARAGE BERBEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GARAGE BERBEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker - metaalsector (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: MOVE INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je gaat aan de slag in het magazijn van het bedrijf. orderpicken van stukken. Aangezien het over metaalindustrie gaat kunnen het wel zwaardere stukken zijn. de nodige stukken op pallet leggen en zorgen dat deze correct staan voor verzending. Ambitie? top! net wat zij nodig hebben, op termijn doorgroei naar volwaardige medewerker verzending = ook heftruckopleiding, PC ? ... DAGUREN juli tot april: 45 uren-week. april tot juni: 4/5de werken = compensatie van zomer.

  • Sterk administratief en commercieel hoofdmagazijnier (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De volgende opdrachten behoren tot jouw takenpakket: - Dagelijks beheren van de technische onderdelen en de gemeenschappelijke gereedschappen - Waken over het magazijn: zorgen voor de juiste onderdelen en de juiste hoeveelheden - Ontvangen, ordenen en registreren van de inkomende goederen - Wekelijkse stocktellingen - Opvragen van offertes voor gereedschappen en onderdelen - Uitvoeren van kalibraties - Opvolgen van wettelijke keuringen door externe bedrijven Bedrijfsprofiel: Ben jij sterk administratief ingesteld? Heb jij een commerciële kijk op de wereld? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een toonaangevend bedrijf in Sint-Niklaas zijn wij momenteel op zoek naar een hoofdmagazijnier. 

  • Lasser (LO-RENINGE)

    Regio: LO-RENINGE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Diksmuide, zijn we opzoek naar een halfautomaat lasser voor atelierwerk.

  • Meet- En Regeltechnieker (AFSNEE)

    Regio: AFSNEE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een meet-en regeltechnieker voor regio Sint-Denijs-Westrem Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het ganse project  Je lost elektrische meet- en regeltechnische storingen volledig zelfstandig op Daarnaast sta je in voor het uitvoeren van preventief onderhoud op verschillende installaties Tevens implementeer je veranderingen aan installaties en processen Je verwerkt verslagen, materiaalreserveringen en werkvoorbereidingen in het SAP 

  • POETSVROUW DIENSTENCHEQUES DESTELBERGEN - HEUSDEN (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: ABC CLEANING

    Type: Dienstenchequebaan

    Gemotiveerde poetsvrouw met enige ervaring, voor het uitvoeren van huishoudelijke taken UREN EN DAGEN OVEREEN TE KOMEN. U hebt een verzorgd voorkomen en bent betrouwbaar en discreet; u kunt zelfstandig werken en hebt zin voor orde, netheid en hygiëne U kunt zich vlot verplaatsen, bij voorkeur met bromfiets of auto.

  • Tweetalige medewerker webshop (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Konvert Interim Gent

    Type: Vaste Job

    Functie: •U doet de begeleiding van de e-commerce orders. •U bent productspecialist voor de online webshop. •U beantwoordt specifieke vragen van de Franstalige webklanten. •U werkt full time. (5 dagen per week: van maandag tem vrijdag van 08.30 tem 17.00).

  • Administratief dispatcher dienst na verkoop regio Anderlecht (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: VIO-HR

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant regio Anderlecht, een groeiend bedrijf met een aangename familiale werksfeer, zijn wij op zoek naar een administratief dispatchers voor de dienst na verkoop. Je zal er als dispatcher instaan voor het beheer van de herstellingen: behandelen van aanvragen via mail of telefoon opmaken van offertes en bestek voor herstellingen onderzoeken op welke termijn herstelling moet gebeuren plannen van techniekers voor herstellingen ter plaatse retours verzorgen naar leveranciers Heb jij reeds ervaring als dispatcher van service techniekers of op een after sales? Stuur dan jouw CV naar [email protected] ! Wij contacteren jou zo snel mogelijk voor een persoonlijk gesprek om de vacature toe te lichten. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Preventieadviseur psychosociale aspecten regio Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: IDEWE

    Type: Vaste Job

    De Groep IDEWE verleent een breed gamma aan diensten gericht op gezondheid, veiligheid, welzijn en milieu op het werk. Met meer dan 800 medewerkers regionaal gespreid over 9 locaties werken wij in Vlaanderen, Brussel en Wallonië samen voor ruim 35000 klanten uit de industrie, de privé- en de openbare dienstverlening. Wij ondersteunen hen bij het opzetten en uitvoeren van preventief medisch toezicht en alle aspecten van risicobeheersing (arbeidsveiligheid, bedrijfshygiëne, milieuzorg, ergonomie, psychosociale aspecten van het werk, verzuimbeleid,…). Door onze groei zijn wij momenteel op zoek naar een Preventieadviseur psychosociale aspecten regio Antwerpen Jouw perspectief Als preventieadviseur krijg je de kans om actief bij te dragen aan het mentale welzijn van werknemers. Jouw interventies situeren zich op het interpersoonlijke, op het team- en organisatieniveau. Je opdracht omvat een boeiende mix van persoonlijke begeleiding, bemiddeling, teambegeleiding en het geven van opleidingen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor directie, HR en de Interne Preventieadviseur zodat je hen gericht kan ondersteunen in het opzetten van een kwalitatief preventiebeleid. Na de inwerkperiode sta je in voor de wettelijk omschreven taken van een preventieadviseur psychosociale aspecten. Dit omvat o.a. : · Het opvangen en begeleiden van interventieverzoeken; Het uitvoeren van kwantitatieve en kwalitatieve risicoanalyses in bedrijven; Het ondersteunen van onze klanten bij het opstellen van een algemeen psychosociaal preventiebeleid (zoals een beleid rond ziekteverzuim, stress en burnout, ongewenst grensoverschrijdend gedrag); Het geven van opleidingen (vb. aan vertrouwenspersonen, opleidingen rond thema’s als ziekteverzuim, stress en burn-out, gezonde veerkracht,…). Je maakt deel uit van een regionaal team waarin ook adviseurs uit andere disciplines (arbeidsgeneeskunde, arbeidsveiligheid, ergonomie) meewerken.

  • Bewakingsagent shoppingcenter Limburg (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: Securitas

    Type: Vaste Job

    Als bewakingsagent signaleer je onveilige en ongewenste situaties. Je loopt controlerondes in en rondom het winkelcentrum. Je registreert de bezoekers zoals leveranciers. Je werkt samen met v erschillende collega’s en je maakt gebruik van moderne hulpmiddelen. In het winkelcentrum wordt er ook aan camerabewaking gedaan; je houdt mee deze camera's in het oog. Je staat in voor een klantvriendelijk onthaal en je zorgt ervoor dat alle procedures juist worden nageleefd

  • projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals:  alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.

  • Kok (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: SAILLART

    Type: Werfreserve

    Je hebt een passie voor lekker eten en drinken en je maakt het je gasten graag naar de zin. Herken je jezelf hierin ? Dan heeft Saillart Catering vast een baan naar jou smaak. Saillart verzorgt catering voor diverse opdrachtgevers: van grote events tot bedrijven. U staat in voor de Mise & Place catering. U staat in voor de toezicht van hygiëne, orde en netheid in de keuken. U staat in voor het opvolgen van alle vooropgestelde normen. U bent verantwoordelijk voor het bereiden, serveren en afwerken van maaltijden op locatie.

Zoek naar antwoorden van GARAGE BERBEN in sociale netwerken
Look for responds of GARAGE BERBEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor GARAGE BERBEN. Laat een reactie achter voor GARAGE BERBEN. GARAGE BERBEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GARAGE BERBEN. Leave a respond for GARAGE BERBEN. GARAGE BERBEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GARAGE BERBEN op de google maps. Adres en contacten GARAGE BERBEN
Location of GARAGE BERBEN on the google maps. Address and contacts of GARAGE BERBEN

Andere gerelateerde bedrijven als come GARAGE BERBEN GARAGE BERBEN: BANQUE NATIONAL DE BELGIQUE | ROBERT BOVENISTY | Jackfly-Cerf-Volant SPRL | INFOWARE | Tuts G

Other related companies as GARAGE BERBEN: BANQUE NATIONAL DE BELGIQUE | ROBERT BOVENISTY | Jackfly-Cerf-Volant SPRL | INFOWARE | Tuts G

GARAGE BERBEN is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GARAGE BERBEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09305938720. Het bedrijf GARAGE BERBEN bevindt zich op het adres: KONINGINNELAAN 102; 3630; MAASMECHELEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 133,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 621,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Benzinestations and brandstoffen; Herstellingen and onderhoud aan huis voor voertuigen; Herstellingen and onderhoud van auto's; Metaalafval, schrootrecyclage and sloperijen. Producten gemaakt in GARAGE BERBEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GARAGE BERBEN is Diverse reparatiediensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GARAGE BERBEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GARAGE BERBEN, openstaande posities, locatie van GARAGE BERBEN op de kaart.

GARAGE BERBEN is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is GARAGE BERBEN, company assigned to the tax number BE09305938720. The company GARAGE BERBEN is located at the address: KONINGINNELAAN 102; 3630; MAASMECHELEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 133,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 621,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Benzinestations and brandstoffen; Herstellingen and onderhoud aan huis voor voertuigen; Herstellingen and onderhoud van auto's; Metaalafval, schrootrecyclage and sloperijen. Products created in GARAGE BERBEN were not found.
The main activity of GARAGE BERBEN is Miscellaneous Repair Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of GARAGE BERBEN is not available. You also can look at reviews of GARAGE BERBEN, open positions, location of GARAGE BERBEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GARAGE BERBEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GARAGE BERBEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GARAGE BERBEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GARAGE BERBEN, employees, financial statistics.